اولین تفاوت میان ورقه مهم و شیت فرود این میباشد که شیت اساسی دارنده آموزش سئو در مشهد تعداد متعددی پیوند تبلیغات، تصاویر متفرقه و …. میباشد، درحالیکه شیت فرود فوقالعاده متمرکز میباشد و فقط یک مقصود را دنبال مینماید. وجود لینک و پیوندهای کمتر در ورقه فرود، نرخ تبدیلها را ارتقا می دهد، چون کلیکهای وسوسهانگیز کمتری وجود داراست. این کلیکها می توانند یوزرها را از call to action به دور نمایند. به همین ادله میباشد که دیجیتال مارکترها مدام از یک شیت فرود منحصر بهتیتر مقصد کمپینهای خویش به کارگیری مینمایند.
تفاوت دوم این میباشد که شیت اساسی چندوجهی میباشد، یعنی به ورقههای درباره ما، آلبوم تصاویر، فروشگاه اینترنتی و مورد ها دیگر لینک و پیوند میدهد. برگه مهم هم التفات خودش را داراست، چون اسم تجاری و لیست جامعی از سرویس ها را علامت می دهد. همینطور به اشخاص قابلیت می دهد طیف وسیعی از تولید ها را نظارت نمایند و درنهایت داده ها بیشتری درباره ی کمپانی ارائه می دهد. بازدیدکننده می تواند از کاغذی مهم به هر شیتی دیگری از تارنما برود، ولی لزوماً مشتری نمیشود و خریدی ایفا نمیدهد. این نکته تفاوت دربین شیت اساسی و شیت فرود را بهخیر ذکر مینماید.
یک ورقه فرود عالی تنها دربرگیرنده ضروریترین داده ها میباشد که یوزرها را به سمت تحقق غرض متبوع هدایت مینماید. مقصود شیت فرود برای مخاطب به طور کاملً گوناگون از کاغذ اساسی میباشد. مقصود این میباشد که با به کار گیری از تبلیغات فوقالعاده راجعبه یک سفارش ویژه، بازدیدکننده به مشتری تبدیل خواهد شد. پس صفحه ها فرود برای پیشبرد یک استراتژی بازاریابی با غرض فروش به کار گیری میشود.
خصوصیتهای یک لندینگ پیج بهتر
یک ورقه فرود عالی می بایست بتواند یوزرها را متقاعد نماید که مبادرت موردنظر برگه را جاری ساختن دهید. یوزرها می بایست بهاین فهم برسند، سفارش ارائهگردیده در برگه فرود برای آن ها بها داراست. درنتیجه به ازای چیزی که اخذ مینمایند، داده ها فردی خودشان را در مشت شما نهاده یا این که جنس شمارا خریداری مینمایند. صفحه های فرود را میاقتدار از روش نتیجه ها جستجوی گوگل یا این که از روش اینترنتوبسایت کمپانی پیدا کرد، جایی که یوزرها به خریدار تبدیل می گردند یا این که سرنخهایی از خویش به فروشنده میدهند. درپی تعدادی نکته برای داشتن یک لندینگ پیج عالی را تحقیق میکنیم:
جابهجایی در بین صفحه ها را به دست کم برسانید
در برگه فرود از منوها به کار گیری نکنید، چون در برگه فرود عملکرد می گردد مخاطب را در ورقه نگهدارید تا خرید نماید، خیر اینکه حواسش را به نصیبهای گوناگون ورقه پرت نمائید. پس کوشش فرمائید که محتوای شیت فرود را معمولی پیاده سازی فرمایید. به همین ترتیب، لینک و پیوندهای داخلی خویش را محصور فرمایید تا یوزرها را به مکان جابجایی به برگه دیگر، به CTA هدایت نمائید. چون پیوندهای کمتر منجر ارتقاء تبدیل میشوند.
متون را کوتاه نمایید
متنهای وقت گیر صبر یوزرها را راز می برند و حواسشان را پرت مینمایند. از سوی دیگر کوتاه، موءثر و کاربردی بودن متن و استعمال از مقدار قابل قبولی فضای سپید اعتنا مخاطبان را مستقیماً به CTA جلب مینماید. عالی میباشد در برگه فرود هر واژه از محتوای متنی، غرض خاصی را دنبال نماید. در اکثر موردها نیز مقصود این میباشد که یوزرها روی CTA کلیک نمایند.
ثبات را محافظت فرمایید
مشتریان آغاز از روش کلیک بر روی لینکی در یک اطلاع رسانی به کاغذ فرود هدایت میشوند. این پیوند ممکن میباشد در آدرس اینترنتی، کانالهای اجتماعی یا این که در نتیجه ها جستجوی Google باشد. برای دوری از هرگونه سردرگمی در استفاده کننده، مطمئن گردید که محتوای اطلاع رسانی با محتوای شیت فرود مطابقت و همخوانی داراست. این نکته خلال محتوای متنی، مشتمل بر فونت و رنگها نیز می گردد. همینطور بایستی با اسم تجاری شما هماهنگ باشد و خصوصیتهای مشابهی را از ورقه مهم شما به اشتراک بگذارد. این نکته به مخاطبان شما این قابلیت و امکان را می دهد که بهراحتی و با دستکم حواسپرتی در قیف بازاریابی شما جنبش نمایند.