نکات بهینه سازی محلی (local سئو)
در بهینه سازی محلی بایستی به ریزه کاری متعددی اعتنا فرمایید، جزییاتی که گاه سوا seo محلی هم قرار دارا هستند ولی روی آن اثر داراهستند. درپی تنی چند از نکات آن را مرور
آموزش سئو مشهد می کنیم:
پیش از آنکه سایتتان را برای بهینه سازی محلی باصرفه نمایید، مراقب باشید که برای دستگاههای موبایل گوشی به خیر اکران داده گردد. چراکه اکثر وقت ها جستجوهای محلی با به کار گیری از تلفن همراه های گوشی ایفا میشود. در فیض در شرایطیکه تارنما شما گوشی فرندلی نباشد، هیچ سودی از seo محلی نخواهید موفقیت.
به عیب گیری و نظرها مشتریان دقت نمائید
در بهینه سازی محلی می بایست روی ایده ها و بررسی ها هم سرمایهگذاری موردنیاز را ایفا دهید. امروزه یوزرها وب بعد از جستجوی حصولوکارها، برای تعیین آنان به نظرها دیگر یوزرها اعتنا مینمایند. از اینرو نظرها و نظارتهای مثبت از سوی مشتریان شما در فضای وب میتواند امداد متعددی به بالابردن ورودی وب سایت شما بکند. وبسایتهای نظردهی، ایده ها تارنما خودتان و نصیب نظرها گوگل مپ در این باره به شما امداد خواهند کرد.
دیگر قسمتهای بهینه سازی را فراموش نکنید
هرچقدر هم که استحصالوکار شما محلی باشد، نباید تنها به سئوی محلی تمرکز کرده و از با صرفهسازی وبسایت برای دیگر لغت ها کلیدی غافل بمانید. اعتنا داشته باشید که آنچه منجر آوازه مارک و محبوبیت وب سایت شما میشود، محتوای کاربردی و موءثر میباشد. چنانچه یوزرها بعداز ورود به تارنما شما، محتوای مفیدی بدست آورند، با آن تعامل برقرار مینمایند. در غیر این شکل آن را بهسرعت شکاف خواهند کرد.
سودگیری
ترکیب سئوی محلی به سئوی جان دار یا این که نرم افزار دیجیتال مارکتینگ عمل دشواری وجود ندارد؛ همگی اینها کمی پیکربندی جزئی می خواهد. سئوی محلی اصلیخیس از پیشین گردیدهاست. باصرفهسازی برای جستجوی محلی به حصولوکار شما یاری خواهد کرد که از رقبای خویش پیشی بگیرید، همینطور چشم شدن شمارا در جستجوی آنلاین ارتقا می دهد. درصورتیکه کسب و کار یا این که وبسایت شما محدوده جغرافیایی مشخصی را پوشش می دهد بایستی به seo محلی نیز اعتنا داشته باشید. عدم جاری ساختن این عمل می تواند برای استحصالوکار شما بسیار ضرر آور باشد.
امروزه seo محلی به راهحل مهمی برای دستیابیوکارها تبدیل گردیده تا بتوانند فروش خویش را بالا ببرند. اعتنا به بهینه سازی محلی به معنای غافل شدن از سئوی داخلی یا این که فرنگی وجود ندارد بلکه بایستی همگی عملهای seo را با دقت روی کلمه ها کلیدی محلی ایفا دهید. این فعالیت به شما یاری مینماید مشتریانی از ناحیه جغرافیایی خودتان پیدا نمایید. از آن جا که مشتریان حقیقی و واقعی عبارتهای محلی را کاوش مینمایند، نرخ تبدیل این جستجوها به شدت بالا میباشد. در شرایطی که یک استخراجوکار محلی دارید، موردنیاز میباشد به طبع روی seo لوکال سرمایهگذاری فرمائید.
بک پیوند چیست؟
بک لینک و پیوند یا این که لینک و پیوند ورودی، لینک و پیوند هایی میباشد که از صفحاتی فارغ دامنه شما، به ورقه شما اشاره دارا هستند و از دامنه خویش به شما لینک میدهند. زمانی که پیوند (نشانی) شیت شما در صفحه ها دیگر افراد گذارده خواهد شد به طوری که با کلیک روی آن، استفاده کننده مستقیما به کاغذ شما هدایت خواهد شد، به آن پیوند، بک لینک و پیوند گفته میگردد. تعداد بک پیوند ها به دو شکل به حساب آوردن میگردد ممکن میباشد نشانی ورقه شما در یک وبسایت پربیننده نوشته شده باشد و تعداد یوزرها متعددی از آن وبسایت به کاغذ شما پند شوند، و یا این که تارنما های زیادی نشانی شمارا پیوند کرده باشند، در هر شکل هرکدام توشه بازدید از کاغذ شما، یک بک پیوند شمرده میگردد.
بک لینک و پیوندها لینکهای ورودی به یک ورقه اینترنت میباشند. در واقع به پیوندهایی گفته میگردد که از وبسایتهای دیگر به وب سایت شما داده می گردد. بک لینک و پیوند ها اثرات متعددی در برتری یک وب سایت در حاصل موتور کاوش دارااست؛ به این دلیلکه آنها بسیار اثرگذار برای بهبود سکوبندی تارنما میباشند. یک ورقه با داشتن بک لینک و پیوندهای زیاد دارنده جایگاه بالاتری در تمامی موتورهای جستجوی مهم مثلا گوگل است. موتورهای کاوش درجهبندی را با به کارگیری از فاکتورهای مختلف برای اکران حاصل کاوش به حساب آوردن مینمایند. هیچکس به صحت نمیداند چه مقدار وزن موتورهای کاوش به بک پیوند ها در طول لیست نتیجه ها وابستگی می گیرد؛ با این هم اکنون آنچه که ما قطعی میدانیم این میباشد که بکلینکها بسیار اساسی میباشند. بک لینکها می بایست طبیعی باشند این بدان معناست که نباید از روشهای تصنعی و مصنوعی برای ساخت و ساز بکلینک و پیوند برای تارنما خویش به کار گیری نمائید. چگونگی پیوندها به مراتب اساسیخیس از کمیت آنهاست. مثلا سایت A یک تارنما رستورانی میباشد و لینکهایی از سایت B که درباره رسیدگی مواد غذایی میباشد میگیرد؛ براین اساس می تواند بک لینک و پیوند های با ارزش، طبیعی و مرتبط وب سایت A به دست آورد. با دقت به عنایت بک پیوندها نحوههای بسیار بدی وجود داراست که به وسیله صاحبان وب سایت برای خریدن بکلینک و پیوند دنبال می گردد. بعضی از این طریقهای بد مشتمل بر: خرید بکلینک و پیوند، کانالهای تبادل پیوند، فروش بک پیوندها و غیره هستند. بیشتر این نحوهها به وسیله موتورهای کاوش سفارش نمی شوند. آن ها به صورت معمول ایندکس نشده و تارنما به خیال و خاطر به کار گیری از این طریقها جریمه شود.
تصور کنید که بک لینک و پیوندها تحت عنوان گفتگوهایی در میان تارنماها میباشند.
مزایای بک پیوندها در seo
بکلینک و پیوندهایی با باکیفیت نصیب اساسی الگوریتم گوگل میباشند و آن ها میتوانند فاکتور تصمیمگیری باشند که یک تارنما را به بالاترین حاصل کاوش هل دهند. در حالیکه پیوند بیلدینگ فقط برای هدف ها باصرفهسازی موتور کاوش به عمل برده میگردد آنها به یکسری برهان دیگر اثرگذار می باشند. موتورهای کاوش چگونگی بکپیوندها را در طی ایندکس کردن و مرتبهبندی یک تارنما در حیث میگیرند. یک بکپیوند بهتر بیشتر یا این که همگی خصوصیتهای عالی را خواهد داشت، به دلیل آنکه می توانند بکلینک و پیوندها از یک منبع دارای اعتبار بیایند. یک وب سایت بسیار دوست داستنی بسیار مربوط به واژه کلیدی آن کاوش می گردد و در کل قابل پشت گرمی و اعتقاد میباشد، به این ترتیب لینک و پیوندهای ارائه گردیده به وسیله وبسایت به صورت قطعی به وسیله بازدیدکنندگان و موتورهای کاوش مشاهده خواهند شد. پیوندهای اضافه گردیده به صفحه ها که غیر مربوط به محتوای تارنما شما میباشند تحت عنوان اسپم بوسیله موتورهای کاوش مشاهده خواهند شد و در مرتبهبندی جریمه می شوند. به این ترتیب کسانی که عملکرد مینمایند با تقلب لینک و پیوند های متعددی را برای فراهم کردن بازدیدکنندگان بالا به دست آورند نوعی از سئوی سیاه و سپید میباشد.
پیرو مزیتهایی که لینک و پیوندهای کیفیت بالا ساخت و ساز مینمایند را ذکر می کنیم:
1- ساخت اعتبار برای مارک شما
تصاحب کردن پیوند از وب سایتهای دوستداشتنی، اساسی برای seo میباشد، همینطور آنها یاری به ساخت اعتبار مارک شما مینمایند. به لحاظ میرسد این لینکها تحت عنوان نشان خیر و خوبی می باشند که داده ها مفیدی را برای تارنما ارائه مینمایند و بازدیدکنندگان آن را می توانند تحت عنوان آرمای ببینند که اسم تجاری شما یکیاز دوستداشتنی ترین هاست. به این ترتیب لینکهایی با با کیفیت از وبسایتهای دارای شهرت اثرات متعددی را بر سئوی شما داراست، همینطور آنها یاری خواهند که منبعی از داده ها ارائه شوند و میتواند حتی فیض آن در لینک و پیوند دادن به محتوای شما گردد و بدین ترتیب شما لینک و پیوندهای طبیعی میدهید که گوگل دوست دارااست.
2- تولید ترافیک ارجاعی (Referral Traffic) به صورت خود کار
تمامی منشا ترافیک یک وب سایت از جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای کاوش وجود ندارد. ترافیک ارجاعی هم درصد متعددی از ترافیک را ساخت و ساز مینماید به این مفهوم که اشخاص با کلیک بر روی پیوندهای داخل محتوا و مطالب مرتبط پیوند گردیده وارد وب سایت شما میشوند.
لینکهایی با کیفیت عالی در سایتها با مقدار بالای ترافیک خیر فقط امداد به seo مینماید، بلکه آن ها می توانند ترافیک هدفمندی را به سایت شما هدایت نمایند. یک لینک و پیوند فقط بر روی تارنما دوستداشتنی می تواند سبب ساز ساختوساز ترافیک متعددی به وب سایت شما برای سالها خواهد شد. یک گزینه قشنگ در باب ترافیک ارجاعی این میباشد که آنان بسیار هدفمند میباشند.
3- دایرکتوری بلند مقطع و منابع لینک و پیوندها
وب یک منبع بزرگی از داده ها میباشد که مداوم در اکنون بروزرسانی میباشد و مدام دسترسی به داده ها از روش آن وجود داراست. در حالتیکه شما لینکهایی با باکیفیت از دایرکتوریهای دارای اعتبار و دیگر منابع سایت بگیرید میتواند یاری به هدایت ترافیک به وب سایت خویش برای سالهای آتی گردید.
4- تولید پیوندها نو
وقتیکه فردی محتوای عالی شمارا می خواند و میبیند یک بکلینک و پیوند به منبع یا این که خالق داده گردیده یک مجال بسیار خیر میباشد که آنها روی لینک و پیوند برای یادگیری بیشتر در مقاله خوانده گردیده به وسیله آنان کلیک خواهند کرد.
این می تواند باعث گردد که شخص به روزنامه یا این که قابلیت و امکانهای دیگر نصیبهای گوناگون وب سایت شما بپیوندد. آنان ممکن میباشد متصل شوند و پروفایل رسانههای اجتماعی شمارا دنبال نمایند و یا این که ممکن میباشد بلاگ شمارا بخوانند و آنگاه آن را به اشتراک بگذارند. یک لینک و پیوند معمولی قادر است کمپانی و مشتری را فارغ از امداد به درجهبندی موتورهای کاوش با هم آشنا نماید.
5- قرار به دست آوردن در معرض اسم تجاری و به رسمیت شناختن
وقتی که کسی محتوای آنلاین را می خواند می تواند با گاز لینک و پیوندهای قابل مشاهده داخل محتوا را شناسایی نماید. وقتیکه یک مشتری میبیند اسم مارک شما در تک تک محتوای دارای اعتبار پیوند گردیده آنها آغاز به برقراری رابطه با کمپانی شما با مسئله خاصی که در آن اسم مارک شما پیوند گردیده مینمایند.
هنگامیکه فرد محتوایی را میخواند که شما ساختوساز کردید و متن لنگر یا این که anchor text (متن که به آدرسی لینک و پیوند گردیده) را به اسم مارک شما میبیند آن ها یک کدام از این دو آیتم را ایفا می دهند؛ آنها یا این که کلیک بر روی پیوند کرده و تارنما شمارا مشاهده کرده و یا این که آنها اسم مارک شمارا با محتوایی که خواندند تصویب مینمایند. حتی در حالتی که آنان بلافاصله وب سایت شمارا مشاهده نکنند آغاز به برقراری رابطه با موضوعات محتوای وبسایت شما مینمایند. این قادر است سبب به بازدید وب سایت گردد و نیز تعامل اسم تجاری گردد. تمرکز مهم کمپین پیوند بیلدینگ بهبود حالت ارگانیک یک تارنما (ترافیک موتور جستجویی) میباشد البته بدان شکل وجود ندارد که بایستی صرفا یک فاکتور برای تقریب سعی پیوند بیلدینگ به عمل ببرید. چنانچه چه بهبود مرتبهبندی فرایندی نماید میباشد البته می تواند ترافیک ارجاعی مقدار متعددی ترافیک را میتواند هدایت مینماید.