جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

نحوه درست ارتقا پیج رنک


نحوه درست ارتقا پیج رنک
امروزه دیگر صرفا تعداد لینک و پیوند‌های دریافتی یک برگه نماد‌دهنده اعتبار آن وجود ندارد، تعداد بالای لینک و پیوند‌های یک شیت حتی می تواند منجر جریمه‌شدن آن بوسیله گوگل خواهد شد. چون در سال‌های پیشین با پرورش الگوریتم‌های متفاوت، گوگل آلرژی متعددی درمورد لینک و پیوند‌سازی‌های کلاه‌سیاه داشته و در شکل تشخیص آنها، عکس العمل دور از شوخی جاری ساختن میدهد. به همین ادله برای آنکه بتوانید پیج رنک خویش را به‌صحت آموزش سئو مشهد   ارتقا دهید، عالی میباشد مفاد ذیل را رعایت فرمائید:

التفات پیوند کیفیت بالا در پیج رنک
لینک و پیوند‌سازی کیفیت بالا مهمترین کاری میباشد که برای ارتقاء پیج رنک میتوانید ایفا دهید. لینک و پیوند کیفیت بالا لینکی میباشد که از تارنما‌های دارای اعتبار مربوط به حوزه کاری شما گرفته‌گردیده باشد. همینطور تارنما‌هایی که تعداد متعددی لینک و پیوند به سایر وبسایت‌ها آموزش سئو در مشهد  داده باشند، لینک و پیوند‌های آن ها بها کمتری داراست.

پیوند‌های NoFollow و پیج رنک
اعتنا داشته باشید پیج رنک از روش لینک و پیوند‌های نوفالو منتقل نمیشد بلکه صرفا پیوند‌های فالو آن را به وبسایت شما منتقل می‌کردند. در واقع، پیوند‌های نوفالو مدام از جریان عبور پیج رنک خودداری می‌کردند، تا همین آخرها که‌این زمینه رد شد. متخصصان seo بعضی وقت ها از خصوصیت NoFollow برای ساخت و ساز مسیر PageRank به کارگیری می‌کردند. بر این شالوده، در صورتی یک ورقه دارنده ۵ لینک و پیوند فرنگی بود و ۴ تا از این ۵ لینک و پیوند، تگ NoFollow داشتتند، پیج رنک صرفا از آن لینکی عبور می کرد که تگ NoFollow نداشت. در سال 2009 (پیش از به‌روزرسانی 2020)، مت کاتس در یک پست وب لاگ اعلام کرد پیوندهای Nofollow از PageRank یا این که انکر متن عبور نمی کنند البته ابعاد گوگل تأیید کرد که‌این نحوه، دیگر عمل نمی ‎نماید و حتی در صورتی خصوصیت NoFollow برای یک لینک و پیوند وجود داشته باشد، PageRank از روش کلیه لینک و پیوند‌ها توزیع می‎ گردد.

انکرتکست
خویش گوگل در منابع قانونی بر مداقه انکرتکست لینک و پیوند‌ها تأکید متعددی دارااست. گوگل از انکرتکست برای آشنایی قضیه صفحه های استعمال می‌نماید. این قضیه در سال‌های دورتر مداقه بیشتری هم داشت، به‌طوری‌که رقابت متعددی میان سئوکارها برای ایجاد کرد لینک و پیوند‌هایی با انکرتکست بر اساس با واژه کلیدی صفحه ها صورت‌گرفته بود. امروزه البته این فعالیت سفارش نمی شود. به کارگیری بیش‌ازحد از پیوند‌هایی با انکرتکست مبنی بر با واژه و کلمه کلیدی برگه، می تواند سبب ساز جریمه شدن شما خواهد شد. خوب میباشد در لینک و پیوند‌سازی تعادلی میان انکرتکست‌ها برقرار نمائید.

احتمال کلیک روی پیوند
اینکه یک پیوند چقدر کلیک می گیرد، تأثیر بالایی بر پیج رنک برگه مقصد لینک و پیوند داراست. این موضوعی میباشد که خویش گوگل اعلام نموده است. اما درگذشته این‌طور عدم وجود، گوگل به همگی لینک و پیوند‌های یک ورقه وزنی موازی می‌اعطا کرد ولی رفته‌رفته متوجه شد پیوند‌هایی که کلیک بیشتری می گیرند با پیوند‌های فارغ از کلیک، یکسان نیستند. به این ترتیب بها پیوند‌ها را براساس احتمال کلیک یوزرها روی آن ها در حیث گرفت.

پیوند سازی داخلی
به عبارتی‌طور که تا قبل از اینً هم اشاره کردیم، لینک و پیوند‌سازی داخلی کار کشته به شما یاری می‌نماید پیج رنک صفحه های خویش را به یکدیگر منتقل فرمایید. برای این خواسته نیاز به برقراری یک استراتژی اکانت‌گردیده برای لینک و پیوند‌سازی داخلی میباشد. تأثیر این طرز در ارتقا پیج رنک بیشتر از آن میباشد که فکرش را بکنید.
آیا PageRank هنوز اصلی میباشد و این الگوریتم در جایگاه بندی تارنما ها تاثیرگذار میباشد؟
در سال ۲۰۱۷، گری ایلیس از گوگل در توییتر پذیرش کرد که آن ها هنوز از الگوریتم پیج رنک به کار گیری می‌نمایند. دقت داشته باشید که پیج رنک هیچ گاه از دربین نرفته میباشد و ادراک کیفیت همت آن به شما امداد می‌نماید تا حاصل بهتری روی بهینه سازی وب سایت تان بگیرید. ادله غیرفعال شدن اکران همگانی پیج رنک سوء استعمال مدیران تارنما ها در جهت دادوستد لینک و پیوند از طرف گوگل اعلام شوید. در واقع وبسایت هایی که رنک قابل قبولی در گوگل داشتند، با استعمال از این مورد لینک و پیوند های اینترنتی را بفروش می رساندند و این مورد در حاصل گوگل اثر گذار بود، به همین جهت گوگل با پنهان کردن داده ها پیج رنک عملا از این نوع سو به کارگیری ها خودداری کرد.

اشکال seo
seo به سه نوع کلاه سپید (white hat بهینه سازی) ، کلاه سیاه (Black hat بهینه سازی) و کلاه خاکستری (Gray hat سئو) تقسیم میشود که خیلی خلاصه راجع‌به دو زمینه seo کلاه سیاه و کلاه خاکستری توضیح می‌دهیم تا مقام بهینه سازی کلاه سپید نسبت به آن ها پر‌نور خواهد شد. ولی پیش از این قضیه مایحتاج میباشد توضیح دهیم که بهینه سازی عمل کلاه سپید، فردی میباشد که بر طبق سفارش ها و ضوابط گوگل شغل بهینه سازی را جاری ساختن میدهد و به همین خیال هیچوقت در طی مجال به خلل برنخواهد خورد و تارنما وی مبتلا جریمه گوگل نمیشود، ولی در طرف مقابل بهینه سازی شغل کلاه سیاه شخصی میباشد که با به کار گیری از طریق های بر خلاف و غیر رسمی کوشش می نماید مرتبه تارنما خویش را بهبود دهد و گوگل با اینگونه اشخاصی جنگ می نماید، seo عمل کلاه خاکستری شخصی میباشد که خیر کاملا از seo سپید و خیر تماما از طریق های بهینه سازی سیاه به کار گیری می نماید، بلکه دربین این دو طریق قراردارد و به طور محتاطانه از طریق هایی استعمال می نماید که بتواند سکو وبسایت خویش را بهبود بخشد.

بهینه سازی کلاه سپید (White hat بهینه سازی) چیست؟
بهینه سازی کلاه‌سپید به‌نوعی از عمل‌ها و استراتژی‌های بهینه سازی اطلاق می گردد که تماماً همخوانی بر مقررات موتورهای کاوش میباشد. در‌این طریق از عمل‌های مخرب و تقلب برای به دور زدن مقررات موتورهای کاوش جلوگیری گردیده و کار‌ها به نحوه‌ای تماماً صحیح‌کارانِ ایفا میشود.

موتورهای کاوش ازجمله گوگل برای ارتقاء تجربیات کاربری خویش اصول و قواعدی را احوال کرده‌اند و به وب سایت‌ها سفارش می‌نمایند طبق این اصول خوی نمایند. به عنوان مثال، آنها به تارنما‌ها پیشنهاد می‌نمایند محتوای موءثر و کاربردی ساخت و ساز نمایند تا رضایت یوزرها را به دست آورده و از این روش سکو خویش را در حاصل کاوش بالا ببرند.

البته موتورهای کاوش چیزی به‌جز الگوریتم‌ها و کدهای نوشته‌گردیده به وسیله اپ‌نویسان نیستند، هرچقدر هم این الگوریتم‌ها مدبرانه تعریف و تمجید شوند ولی به‌هرحال محدودیت‌هایی دارا هستند. مثلا، الگوریتم‌های گوگل نمی‌توانند تک‌تک تارنما‌ها و صفحه ها آنان را به‌شکل اختصاصی پژوهش نمایند، بلکه طبق یک قاعده کلی آنها را موردسنجش قرار می دهند.

درنتیجه بعضی از سئوکارها با شعور محدودیت‌های الگوریتم‌ها، رویه‌هایی برای به دور زدن آنها پیدا می‌نمایند و از این طرز با‌گاز مرتبه خویش را ارتقاء میدهند؛ بدین نحوه بهینه سازی کلاه‌سیاه گفته می‌گردد. درواقع seo کلاه‌سپید در مقابل seo کلاه‌سیاه قرار میگیرد، یعنی سوای به دور زدن الگوریتم‌ها برای جایگاه دریافت کردن کارایی می‌نماید.

به‌تیتر نمونه‌هایی برای seo کلاه‌سپید می‌اقتدار به ایجاد محتوای موثر و کاربردی، بالابردن سرعت تارنما، تلفن همراه فرندلی ‌کردن وبسایت، به عمل بردن متاتگ‌های توصیفی دربردارنده عبارات کلیدی و کاربرپسند ساختن وب سایت اشاره نمود. در مقابل این عمل‌ها، می‌اقتدار اقداماتی مثل به کار گیری بیش‌ازحد لغات کلیدی، خرید بک‌لینک و پیوند و تکنیک کلاکینگ را اسم موفقیت.

نقشه وب سایت خویش را رسم کنید


نقشه وب سایت خویش را تصویب فرمائید:
آپدیت رسانی در تارنما خویش را در نقشه وبسایت خویش ترسیم نمایید و آن را حیث نمایید، در حالتی‌که تغییراتی به طور کلی وبسایت ساخت و ساز می کنید لطفا بدانید نقشه تارنما عنصر بسیار مهمی میباشد و به نوعی خویش شما مسیر ها و نشانی ها را به گوگل و خزنده ها میدهید به نوعی که شناسایی بهتری نسبت به وبسایت شما خواهند داشت. اما تضمینی برای این وجود ندارد که گوگل از موقعیت شما تاسی نماید البته سفارش کرده که در وبسایت خویش آموزش سئو مشهد   و حساب گوگل وبمسترتان آن را حیث نمایید.

وقتی که نقشه وبسایت را در سرچ کنسول گوگل تصویب می‌کنید به خزنده های گوگل یاری می‌کنید که ساختار و مسیرهای دسترسی به مطالب وب سایت شما‌را عالی تشخیص دهند و بتوانند با سرعت بیشتر مطالب شمارا پیدا کرده و در ایندکس آموزش سئو در مشهد   گوگل قرار بدهند.
شبکه‌های‌عمومی:
اسپایدر ها و خزنده ها در شبکه‌های‌اجتماعی هم درگیر گشت و گذار میباشند و درانتظار فرصتی هستند که لینک و پیوند هایی را فراخوانی نمایند و وقتی که لینک و پیوند مطالب شما در کانال های متفاوت اجتماعی وجود دارااست به نوعی آن را جذب میکنند و اعتبار سنجی می کنند. این شغل در ایندکس سریع مطالب التفات دارااست. هنگامی شما مطلبی را در شبکه های مردمی منتشر میکنید ممکن میباشد خزنده های موتور جست و جو به آن واکنش کرده و از روش تعقیب کردن پیوند آن به وب سایت شما برسند و بنابراین بتوانند آن کاغذ را در وبسایت شما ایندکس نمایند.

خزنده ها بصورت مستمر در شبکه های عمومی حضور دارا‌هستند و مطالب منتشر گردیده را در کوتاه ترین فرصت ممکن دنبال و ایندکس میکنند.

محتوای فعال داشته باشید:
اسپایدرها سریعا جذب مطالب نو و آپ تو دیت می‌شوند. در‌حالتی که شما سیسم وب لاگ دارید شایسته ترین پلتفرم میباشد زیرا با به کارگیری از این سیستم می‌توانید به راحتی مطالب آپ تو دیت قرار دهید و وب سایت شما شناخته میشود. سایتهایی که تنها یک‌سری کاغذ اثبات و سوای تغییر و تحول و بروز رسانی دارا‌هستند نباید توقع ایندکس سریع مطالب خویش را داشته باشند چون خزنده ها میل چندانی به چنین سایتها ندارد و در مسافت های وقتی زمانبر وارد این سایتها می‌شوند.

پس در حالتی‌که یک وبسایت شرکتی دارید که دارنده یک سری شیت اثبات و سوای تغییر‌و تحول میباشد می بایست در کنار آن یک قسمت بلاگ هم اضافه فرمایید و در آن نصیب خبرها و مقاله‌ها تخصصی مربوط به تجارت خویش را بصورت منظم منتشر نمایید. این عمل سبب می گردد کرالر ها با تارنما شما آشتی نمایند!

تولید لینک و پیوند های داخلی:
در بین مطالب خویش پل های ارتباطی قرار دهید. در‌صورتی‌که مطلبی مینویسید که کلماتی داراست که در نوشته های گذشته آن را بیان کردید لطفا پیوند آن را فراموش نکنید. در هیچ کاری افراط نکنید زیرا پیوند دهی داخلی سوا عرف هم به نوعی دفع کننده میباشد. لینک و پیوند های داخلی پل های ارتباطی تارنما می باشند در‌صورتی‌که تارنما شما ساختار صحت از پیوند های داخلی ندارد پس هیچ پل ارتباطی میان مطالب شما نیست. پیوند های داخلی با ساخت پل ها منجر می شوند مطالب شما بیشتر در مشاهده کرد اسپایدرها قرار بگیرند و آن ها سریع خیس از آپدیت رسانی وبسایت شما آگاه شوند.

با ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند داخلی سبب ساز میشوید هم یوزرها تارنما شما و هم خزنده های گوگل هنگامی یک برگه از وبسایت شمارا ایندکس می نمایند همه لینک و پیوند های جانور در آن صفحه های را هم دنبال کرده و از این طرز به بقیه صفحه های وب سایت شما می رسند و بدین ترتیب خزنده ای که برای ایندکس یک ورقه وارد وبسایت شما گردیده بود به چند برگه از وبسایت هدایت می شود و ممکن میباشد این شغل سبب ساز گردد صفحاتی که در قبل از نظر کرالر هاه جا ما‌نده بودند این توشه صفحه های وبسایت را پیدا کرده و آنها‌را ایندکس نمایند.

سئو تصاویر
شاید تعجب آور به حیث رسد ولی حقیت دارااست آری حتی سئو تصاویر شما در سریع خیس ایندکس شدن مطالب اثر دارا‌هستند.هر پارامتری که در On Page آیتم رسیدگی قرار میگرد در سریع خیس شدن ایندکس مطالب شما اثر دارا هستند. سئو تصاویر سبب می‌شود گوگل تک تک محتوا را سریع خیس و اثرگذار خیس گزینه رسیدگی قرار دهد و در سود سریع خیس بتواند به ایندکس خویش بیفزاید.

ارتقا سرعت وب سایت
خزنده های موتورهای کاوش، سایت های نماید را دوست ندارند. در شرایطی که سرعت بار گذاری صفحه های شما نماید باشد، خزنده ها وقت خویش را برای وبسایت شما تلف نمی‌کنند و به سراغ بقیه سایت های اینترنتی که سرعت قابل قبولی دارا‌هستند می‌روند، به این ترتیب ارتقا سرعت بار گذاری صفحه ها منجر میشود که خزنده ها هم سریعتر به وبسایت شما راز بزنند.

امید داریم که در غایت بتوانید با رعایت موردها فوق، سرعت ایندکس مطالب خویش در گوگل را ارتقاء دهید، در لحاظ داشته باشید که ارتقا سرعت ایندکس شدن مطالب ارتباطی به درجه بندی وب سایت شما در گوگل ندارد و کمکی به بهود جایگاه بندی تارنما شما در گوگل نخواهد کرد.

برای میزبانی وبسایت خویش می بایست از خدمت دهنده و هاست مطلوب و مالامال سرعت به کار گیری فرمایید. خزنده های گوگل Google Crawlers در مقطع های هنگامی مختلفی به وبسایت شما راز می زنند تا مطالب نو را ایندکس نمایند و در حالتی که در آن مجال وبسایت شما در دسترس نباشد و این واقعه چند دفعه تکرار گردد، خزنده ها این مدت را بیشتر میکنند و دیرتر به تارنما شما رمز می‌زنند.
به همین استدلال به کار گیری از هاست ارزان و بی چگونگی که مرتبا انقطاع می گردد می تواند ضرروزیان بدون شوخی به درجه های گوگل و ایندکس تارنما شما بزند.
بستن مسیرهای نامناسب برای خزنده ها از پوشه robots.txt
در کلیه سایتها صفحه ها متعددی وجود دارا هستند که نیازی وجود ندارد در ایندکس گوگل باشند مانند صفحه های پنل رئیس وبسایت یا این که صفحه ها پنل جوارح و چنین صفحه های که جزئی از حریم محرمانه وب سایت شما میباشند و ایندکس شدن آنان تاثیری در بهینه سازی وب سایت ندارد پس می توانید با به کار گیری از فولدر robots.txt دسترسی خزنده های همگی موتورهای جست و جو را بدین پوشه ها و فولدرهای سری وبسایت خویش محصور نمایید و با این عمل صرفا صفحه های با ارزش وبسایت خویش را در روئت کرد خزنده ها قرار دهید که‌این فعالیت هم در ارتقاء سرعت ایندکس صفحه ها وب سایت اثر بسزایی داراست.

نکات سئو محلی (local سئو)


نکات بهینه سازی محلی (local سئو)
در بهینه سازی محلی بایستی به ریزه کاری متعددی اعتنا فرمایید، جزییاتی که گاه سوا seo محلی هم قرار دارا هستند ولی روی آن اثر دارا‌هستند. در‌پی تنی چند از نکات آن را مرور آموزش سئو مشهد   می کنیم:

سایتتان را تلفن همراه   آموزش سئو در مشهد   فرندلی فرمائید

پیش از آنکه سایتتان را برای بهینه سازی محلی باصرفه نمایید، مراقب باشید که برای دستگاه‌های موبایل گوشی به خیر اکران داده گردد. چراکه اکثر وقت ها جستجوهای محلی با به کار گیری از تلفن همراه های گوشی ایفا میشود. در فیض در شرایطی‌که تارنما شما گوشی فرندلی نباشد، هیچ سودی از seo محلی نخواهید موفقیت.

به عیب گیری و نظرها مشتریان دقت نمائید

در بهینه سازی محلی می بایست روی ایده ها و بررسی ها هم سرمایه‌گذاری موردنیاز را ایفا دهید. امروزه یوزرها وب بعد از جستجوی حصول‌وکارها، برای تعیین آنان به نظرها دیگر یوزرها اعتنا می‌نمایند. از این‌رو نظرها و نظارت‌های مثبت از سوی مشتریان شما در فضای وب میتواند امداد متعددی به بالابردن ورودی وب سایت شما بکند. وبسایت‌های نظردهی، ایده ها تارنما خودتان و نصیب نظرها گوگل مپ در این باره به شما امداد خواهند کرد.

دیگر قسمت‌های بهینه سازی را فراموش نکنید

هرچقدر هم که استحصال‌وکار شما محلی باشد، نباید تنها به سئوی محلی تمرکز کرده و از با صرفه‌سازی وبسایت برای دیگر لغت ها کلیدی غافل بمانید. اعتنا داشته باشید که آنچه منجر آوازه مارک و محبوبیت وب سایت شما میشود، محتوای کاربردی و موءثر میباشد. چنانچه یوزرها بعداز ورود به تارنما شما، محتوای مفیدی بدست آورند، با آن تعامل برقرار می‌نمایند. در غیر این شکل آن را به‌سرعت شکاف خواهند کرد.

سود‌گیری

ترکیب سئوی محلی به سئوی جان دار یا این که نرم افزار دیجیتال مارکتینگ عمل دشواری وجود ندارد؛ همگی این‌ها کمی پیکربندی جزئی می خواهد. سئوی محلی اصلی‌خیس از پیشین گردیده‌است. باصرفه‌سازی برای جستجوی محلی به حصول‌وکار شما یاری خواهد کرد که از رقبای خویش پیشی بگیرید، همینطور چشم شدن شمارا در جستجوی آنلاین ارتقا می دهد. در‌صورتی‌که کسب و کار یا این که وبسایت شما محدوده جغرافیایی مشخصی را پوشش می دهد بایستی به seo محلی نیز اعتنا داشته باشید. عدم جاری ساختن این عمل می تواند برای استحصال‌وکار شما بسیار ضرر آور باشد.

امروزه seo محلی به راه‌حل مهمی برای دستیابی‌وکارها تبدیل گردیده تا بتوانند فروش خویش را بالا ببرند. اعتنا به بهینه سازی محلی به معنای غافل شدن از سئوی داخلی یا این که فرنگی وجود ندارد بلکه بایستی همگی عمل‌های seo را با دقت روی کلمه ها کلیدی محلی ایفا دهید. این فعالیت به شما یاری می‌نماید مشتریانی از ناحیه جغرافیایی خودتان پیدا نمایید. از آن جا که مشتریان حقیقی و واقعی عبارت‌های محلی را کاوش می‌نمایند، نرخ تبدیل این جستجوها به شدت بالا میباشد. در شرایطی که یک استخراج‌وکار محلی دارید، موردنیاز میباشد به طبع روی seo لوکال سرمایه‌گذاری فرمائید.
بک‌ پیوند چیست؟
بک لینک و پیوند یا این که لینک و پیوند ورودی، لینک و پیوند هایی میباشد که از صفحاتی فارغ دامنه شما، به ورقه شما اشاره دارا هستند و از دامنه خویش به شما لینک میدهند. زمانی که پیوند (نشانی) شیت شما در صفحه ها دیگر افراد گذارده خواهد شد به طوری که با کلیک روی آن، استفاده کننده مستقیما به کاغذ شما هدایت خواهد شد، به آن پیوند، بک لینک و پیوند گفته می‌گردد. تعداد بک پیوند ها به دو شکل به حساب آوردن میگردد ممکن میباشد نشانی ورقه شما در یک وبسایت پربیننده نوشته شده باشد و تعداد یوزرها متعددی از آن وبسایت به کاغذ شما پند شوند، و یا این که تارنما های زیادی نشانی شما‌را پیوند کرده باشند، در هر شکل هرکدام توشه بازدید از کاغذ شما، یک بک پیوند شمرده میگردد.

بک‌ لینک و پیوند‌ها لینکهای ورودی به یک ورقه اینترنت میباشند. در واقع به پیوندهایی گفته میگردد که از وبسایت‌های دیگر به وب سایت شما داده می گردد. بک‌ لینک و پیوند ها اثرات متعددی در برتری یک وب سایت در حاصل موتور کاوش دارااست؛ به این دلیل‌که آن‌ها بسیار اثرگذار برای بهبود سکو‌بندی تارنما میباشند. یک ورقه با داشتن بک‌ لینک و پیوند‌های زیاد دارنده جایگاه بالاتری در تمامی موتورهای جستجوی مهم مثلا گوگل است. موتورهای کاوش درجه‌بندی را با به کارگیری از فاکتورهای مختلف برای اکران حاصل کاوش به حساب آوردن می‌نمایند. هیچکس به صحت نمی‌داند چه مقدار وزن موتورهای کاوش به بک‌ پیوند ها در طول لیست نتیجه ها وابستگی می گیرد؛ با این هم اکنون آنچه که ما قطعی میدانیم این میباشد که بک‌لینکها بسیار اساسی می‌باشند. بک‌ لینکها می بایست طبیعی باشند این بدان معناست که نباید از روشهای تصنعی و مصنوعی برای ساخت و ساز بک‌لینک و پیوند برای تارنما خویش به کار گیری نمائید. چگونگی پیوند‌ها به مراتب اساسی‌خیس از کمیت آنهاست. مثلا سایت A یک تارنما رستورانی میباشد و لینکهایی از سایت B که درباره رسیدگی مواد غذایی میباشد میگیرد؛ براین اساس می تواند بک‌ لینک و پیوند های با ارزش، طبیعی و مرتبط وب سایت A به دست آورد. با دقت به عنایت بک‌ پیوند‌ها نحوه‌های بسیار بدی وجود داراست که به وسیله صاحبان وب سایت برای خریدن بک‌لینک و پیوند دنبال می گردد. بعضی از این طریق‌های بد مشتمل بر: خرید بک‌لینک و پیوند، کانال‌های تبادل پیوند، فروش بک‌ پیوند‌ها و غیره هستند. بیشتر این نحوه‌ها به وسیله موتورهای کاوش سفارش نمی شوند. آن ها به صورت معمول ایندکس نشده و تارنما به خیال و خاطر به کار گیری از این طریق‌ها جریمه شود.
تصور کنید که بک‌ لینک و پیوند‌ها تحت عنوان گفتگوهایی در میان تارنما‌ها می‌باشند.

مزایای بک‌ پیوند‌ها در seo
بک‌لینک و پیوند‌هایی با باکیفیت نصیب اساسی الگوریتم گوگل میباشند و آن ها میتوانند فاکتور تصمیم‌گیری باشند که یک تارنما را به بالاترین حاصل کاوش هل دهند. در حالی‌که پیوند بیلدینگ فقط برای هدف ها باصرفه‌سازی موتور کاوش به عمل برده می‌گردد آن‌ها به یکسری برهان دیگر اثرگذار می باشند. موتورهای کاوش چگونگی بک‌پیوند‌ها را در طی ایندکس کردن و مرتبه‌بندی یک تارنما در حیث میگیرند. یک بک‌پیوند بهتر بیشتر یا این که همگی خصوصیت‌های عالی را خواهد داشت، به دلیل آنکه می توانند بک‌لینک و پیوند‌ها از یک منبع دارای اعتبار بیایند. یک وب سایت بسیار دوست داستنی بسیار مربوط به واژه کلیدی آن کاوش می گردد و در کل قابل پشت گرمی و اعتقاد میباشد، به این ترتیب لینک و پیوند‌های ارائه گردیده به وسیله وبسایت به صورت قطعی به وسیله بازدیدکنندگان و موتورهای کاوش مشاهده خواهند شد. پیوند‌های اضافه گردیده به صفحه ها که غیر مربوط به محتوای تارنما شما می‌باشند تحت عنوان اسپم بوسیله موتورهای کاوش مشاهده خواهند شد و در مرتبه‌بندی جریمه می شوند. به این ترتیب کسانی که عملکرد می‌نمایند با تقلب لینک و پیوند های متعددی را برای فراهم کردن بازدیدکنندگان بالا به دست آورند نوعی از سئوی سیاه و سپید میباشد.
پیرو مزیت‌هایی که لینک و پیوند‌های کیفیت بالا ساخت و ساز می‌نمایند را ذکر می کنیم:
1- ساخت اعتبار برای مارک شما

تصاحب کردن پیوند از وب سایت‌های دوستداشتنی، اساسی برای seo میباشد، همینطور آن‌ها یاری به ساخت اعتبار مارک شما می‌نمایند. به لحاظ میرسد این لینکها تحت عنوان نشان خیر و خوبی می باشند که داده ها مفیدی را برای تارنما ارائه می‌نمایند و بازدیدکنندگان آن را می توانند تحت عنوان آرم‌ای ببینند که اسم تجاری شما یکی‌از دوستداشتنی ترین هاست. به این ترتیب لینکهایی با با کیفیت از وبسایتهای دارای شهرت اثرات متعددی را بر سئوی شما داراست، همینطور آن‌ها یاری خواهند که منبعی از داده ها ارائه شوند و میتواند حتی فیض آن در لینک و پیوند دادن به محتوای شما گردد و بدین ترتیب شما لینک و پیوند‌های طبیعی می‌دهید که گوگل دوست دارااست.

2- تولید ترافیک ارجاعی (Referral Traffic) به صورت خود کار

تمامی منشا ترافیک یک وب سایت از جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای کاوش وجود ندارد. ترافیک ارجاعی هم درصد متعددی از ترافیک را ساخت و ساز می‌نماید به این مفهوم که اشخاص با کلیک بر روی پیوند‌های داخل محتوا و مطالب مرتبط پیوند گردیده وارد وب سایت شما میشوند.
لینکهایی با کیفیت عالی در سایتها با مقدار بالای ترافیک خیر فقط امداد به seo می‌نماید، بلکه آن ها می توانند ترافیک هدفمندی را به سایت شما هدایت نمایند. یک لینک و پیوند فقط بر روی تارنما دوستداشتنی می تواند سبب ساز ساخت‌و‌ساز ترافیک متعددی به وب سایت شما برای سالها خواهد شد. یک گزینه قشنگ در باب ترافیک ارجاعی این میباشد که آنان بسیار هدفمند می‌باشند.

3- دایرکتوری بلند مقطع و منابع لینک و پیوند‌ها

وب یک منبع بزرگی از داده ها میباشد که مداوم در اکنون بروزرسانی میباشد و مدام دسترسی به داده ها از روش آن وجود داراست. در حالتی‌که شما لینکهایی با باکیفیت از دایرکتوری‌های دارای اعتبار و دیگر منابع سایت بگیرید میتواند یاری به هدایت ترافیک به وب سایت خویش برای سال‌های آتی گردید.

4- تولید پیوندها نو

وقتی‌که فردی محتوای عالی شما‌را می خواند و می‌بیند یک بک‌لینک و پیوند به منبع یا این که خالق داده گردیده یک مجال بسیار خیر میباشد که آن‌ها روی لینک و پیوند برای یادگیری بیشتر در مقاله خوانده گردیده به وسیله آنان کلیک خواهند کرد.
این می تواند باعث گردد که شخص به روزنامه یا این که قابلیت و امکان‌های دیگر نصیب‌های گوناگون وب سایت شما بپیوندد. آنان ممکن میباشد متصل شوند و پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما‌را دنبال نمایند و یا این که ممکن میباشد بلاگ شما‌را بخوانند و آن‌گاه آن را به اشتراک بگذارند. یک لینک و پیوند معمولی قادر است کمپانی و مشتری را فارغ از امداد به درجه‌بندی موتورهای کاوش با هم آشنا نماید.

5- قرار به دست آوردن در معرض اسم تجاری و به رسمیت شناختن

وقتی که کسی محتوای آنلاین را می خواند می تواند با گاز لینک و پیوند‌های قابل مشاهده داخل محتوا را شناسایی نماید. وقتی‌که یک مشتری می‌بیند اسم مارک شما در تک تک محتوای دارای اعتبار پیوند گردیده آن‌ها آغاز به برقراری رابطه با کمپانی شما با مسئله خاصی که در آن اسم مارک شما پیوند گردیده می‌نمایند.
هنگامیکه فرد محتوایی را میخواند که شما ساخت‌و‌ساز کردید و متن لنگر یا این که anchor text (متن که به آدرسی لینک و پیوند گردیده) را به اسم مارک شما می‌بیند آن ها یک کدام از این دو آیتم را ایفا می دهند؛ آن‌ها یا این که کلیک بر روی پیوند کرده و تارنما شما‌را مشاهده کرده و یا این که آن‌ها اسم مارک شمارا با محتوایی که خواندند تصویب می‌نمایند. حتی در حالتی که آنان بلافاصله وب سایت شما‌را مشاهده نکنند آغاز به برقراری رابطه با موضوعات محتوای وبسایت شما می‌نمایند. این قادر است سبب به بازدید وب سایت گردد و نیز تعامل اسم تجاری گردد. تمرکز مهم کمپین پیوند بیلدینگ بهبود حالت ارگانیک یک تارنما (ترافیک موتور جستجویی) میباشد البته بدان شکل وجود ندارد که بایستی صرفا یک فاکتور برای تقریب سعی پیوند بیلدینگ به عمل ببرید. چنانچه چه بهبود مرتبه‌بندی فرایندی نماید میباشد البته می تواند ترافیک ارجاعی مقدار متعددی ترافیک را میتواند هدایت می‌نماید.

بالا بردن مرتبه کلمه و واژه کلیدی در گوگل


بالا بردن مرتبه کلمه و واژه کلیدی در گوگل و التفات آن از حیث بازاریابی
بهینه سازی بعنوان یک بازو از بازاریابی آنلاین کار می‌نماید. البته این بازو یکی‌از بازوان قادر بازاریابی میباشد و به هیچ وجهً آموزش سئو مشهد  نباید آن را معدود التفات فرض کرد.

گوگل روز آپ تو دیت به سمتی جنبش می‌نماید که یوزرها صرفا وب سایت‌هایی را در حاصل کاوش ببینند که برای آنان کاربردی باشد. این به آن معنا میباشد که وبسایت شما صرفا در‌صورتی‌که مرتبه اولیه گوگل خواهد بود. که از لحاظ گوگل دقیقاً منظور مشتری را برآورده نماید و این شغل را عالی از وب سایت‌های حریف اجرا دهد. گوگل برای آنکه متوجه گردد چگونگی محتوای شما و رابطه آن با منظور مشتری به چه شکل میباشد به عواملی نیاز داراست که به آنان Signal های سکو بندی میگویند. درین نوشته ی علمی ما 5 برهان اساسی از صدها دلیل اثر گذار در ارتقاء درجه یک شیت در گوگل را بیان کرده ایم. رعایت ظریف و حرفه‌ای این 5 دلیل در بخش اعظمی از مفاد برای افزایش درجه یک وب سایت آموزش سئو در مشهد   کافی میباشد.

در شرایطی که شما فرآورده و سرویس ها را بر پایه ی لحاظ یوزرها تهیه و تنظیم کرده باشید و مخاطب با ورود به تارنما شما براحتی بتواند به مراد خویش رسد. شما در ایفا بهینه سازی وبسایت خویش چیره گردیده‌اید و بازاریابی موفقی را نیز به جاری ساختن گذارده‌اید.

درصد بالایی از مخاطبان بیشتر صنعت های برای یافتن متاع و سرویس ها مد لحاظ خویش در گوگل کاوش می‌نمایند. این تعداد در آتی بیشتر نیز گردد. تلفن همراه‌های هوشمند بسیار طلبه گردیده‌اند، در صورتیکه تا روز گذشته اشخاص برای شغل با وب نیاز به علم کامپیوتری و عمل با موشواره و کیبرد و شناخت با سیستم برهان نیاز داشتند. امروزه صرفا کافیست که طریق عمل با تلفن همراه‌های هوشمند را بدانند. به این ترتیب در آجل خیر چندان بدور بازاریابی آنلاین به یکی‌از مهم ترین طریق‌های بازاریابی برای آحاد صنعت های تبدیل شود.

داشتن درجه بالا در گوگل میتواند براحتی بعنوان یک کدام از مهم ترین طریق‌های بازاریابی شما کار نماید. اکثری از مشتریان ما 80 تا 100 درصد مشتریان خویش را از روش بهینه سازی تارنما بدست می آورند. تارنما‌هایی مانند دیجی مال فروش سرسام آور خویش را مرهون سکو بالای خویش در گوگل می باشند.

بدین ترتیب در صورتی قصد دارید که در آتی بازار خویش را محافظت و توسعه و گسترش دهید به بازاریابی با یاری بهینه سازی بعنوان یکی‌از مهمترین بازوهای بازاریابی تجارت خویش تصور کنید.
خصوصیت‌های پیوند‌های فالو در بهینه سازی چه می باشند؟
به خواسته فهم تفاوت در بین لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو، می بایست به شیوه فعالیت موتورهای کاوش نگاهی بیاندازیم. موتورهای جستجویی مانند گوگل مدام در‌پی سرنخ‌هایی بر روی صفحه های اینترنت میباشند که دارنده بالاترین مرتبه بر روی نتیجه ها کاوش می باشند. یک کدام از مواقعی که موتورهای کاوش در لحاظ میگیرند، تعداد پیوند‌هایی میباشد که از تارنما‌های دیگر پیوند به آن برگه شد‌ه‌است. مثلا؛ دو پست با مورد شبیه بر روی وبسایت‌های غیروابسته وجود دارا هستند. هر دو پست دارنده باکیفیت میباشند، به خیر مندرج و مملو از مطالب موثر می‌باشند. با این درحال حاضر یکی این پست‌ها دارنده صدها پیوند طبیعی میباشد که لینک و پیوند به آن گردیده و از وبسایت‌های فرنگی می باشد. در حالیکه گزینه دیگر صرفا یک یا این که دو لینک و پیوند داراست. در‌این نمونه، موتور کاوش تأکید بیشتر بر روی پستی می‌نماید که دارنده لینک و پیوند‌های متعددی میباشد چون اکثری از اشخاص دوست دارا هستند که به آن مقاله پیوند دهند. به این ترتیب به لینک و پیوند‌هایی که موتور کاوش هنگام عکس العمل با آن‌ها، لینک و پیوند متبوع را دنبال می‌نماید لینک و پیوند‌های فالو نامیده میشود. این پیوند‌ها یاری به ارتقا پیج رنک شیت می‌نمایند و هر چه لینک و پیوند‌های فالو طبیعی‌تری در یک سایت/برگه باشد، احتمالا منجر درجه‌بندی فراتر گردد. همانگونه که بیان شد، هر لینکی به صورت پیش فرض یک پیوند فالو میباشد، به این ترتیب در صورتی پیوند دربردارنده تگ نوفالو نباشد، در فیض به صورت خود کار پیوند فالو است. پیوند‌های فالو قدرتمندترین نوع لینک و پیوند‌ها در بهینه سازی در حیث گرفته میگردند.
خصوصیت‌های لینک و پیوند‌های نوفالو در seo چه می‌باشند؟
وقتی که اشخاص به عنایت لینک و پیوند‌های اشاره کننده به وب سایت پی بردند، بعضا از وبسایت‌ها و یا این که اشخاص به صورت افراطی از آن‌ها به کارگیری کردند و استارت به اخذ لینک و پیوند به هر طریقی کردند؛ آن‌ها لینک و پیوند‌ها را می‌خریدند و اشخاص تا آنجا که می‌توانستند کارایی می‌کردند از هر وبسایتی بک پیوند ‌بگیرند، از کامنت‌ها سوء به کارگیری می‌کردند و غیره. به این شیوه آن ها می‌توانستند سکو‌بندی موتور جستجوی خویش را ارتقاء دهند. موتورهای کاوش این تاکتیک را متوجه شدند و تگ نوفالو را برای امداد به خودداری از این شغل‌ها معرفی کردند. از این رو، کارشناسان گوگل به اسم مت‌کاتز (Matt Cutts) و جیسون شلن (Jason Shellen) در سال 2005 ، تگ نوفالو را معرفی کردند.
یک پیوند نوفالو بها HTML را داراست و به ربات‌های موتورهای کاوش فرمان میدهد این لینک و پیوند را دنبال نکنند. به این ترتیب با استعمال از این امر، لینکی که از سایت دیگری به تارنما ما داده می گردد گزینه تأیید ما وجود ندارد و به موتورهای کاوش اعلام میکنید که‌این لینک و پیوند نباید در پیج رنک احتساب خواهد شد، البته همچنان ایندکس این صفحه ها در موتورهای کاوش اعمال میشود. این لینک و پیوند در اصل برای کاهش تاثیر بخشی گونه های خاصی از اسپم‌‌‌ها در موتور کاوش معرفی شد، بدین ترتیب بهبود دهنده چگونگی نتیجه ها موتور جستجوست. در غایت شما اسپم کمتری را اخذ خواهید کرد و وب سایت شما بهبود خواهد یافت. همینطور موتورهای کاوش سایتی را که از لینک و پیوند‌های فالو بیش تر از حد به کارگیری می‌نماید و به لحاظ رسد اسپم‌سیرتکامل باشند، به شدت مجازات می‌نماید. اشخاص میتوانند بر روی لینک و پیوند نوفالو کلیک نمایند و منتقل به وبسایت دیگر شوند البته در دیده موتورهای کاوش این لینک و پیوند‌ها اشاره به هیچ چیز نمیکنند و نیز کراول نمی شوند. با اینکه همچنان اسپم کردن در کامنت بلاگ‌ها وجود داراست، البته ساخت تگ نوفالو سبب ساز کاهش متعددی در آن گردیده‌است. پیوند‌های نوفالو هیچ پیوند juice را عبور نمی‌دهند؛ همینطور به ارتقاء پیج‌رنک و مرتبه وبسایت/ورقه یاری نمی کنند. لینک و پیوند juice، برای معرفی توان یک وبسایت از روش لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی به عمل می‌رود. در واقع، زمانیکه یک وبسایت دارای اعتبار به شما پیوند میدهد، کمی از اعتبارش از روش این لینک و پیوند به وبسایت شما منتقل می گردد. از این رو موجب می شود که اعتبار تارنما شما نیز ارتقاء یابد.
چه موقع می بایست از پیوند فالو و نوفالو بهره مند شد؟
در شرایطی که پستی را می‌نویسید و پیوند‌های فرنگی را به وب سایت خویش اضافه میکنید عالی میباشد که مرتبه‌بندی نوشته‌ی علمی خویش را بهبود اعطا کرد. افزودن یک پیوند فرنگی از یک سایت دارای اعتبار، اعتبار کاغذ و اعتبار دامنه شمارا بهبود میبخشد و منجر ارتقا جایگاه‌بندی جستجوی شما می شود. به همین برهان میباشد که لینک و پیوند‌ها به صورت پیش‌فرض پیوند فالو می باشند و چنانچه این پیوند‌ها از یک سایت دارای اعتبار باشند بهتر میباشد به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند. خلل از آنجایی استارت می گردد که شما پیوند‌هایی را از سایت‌هایی کیفیت بالا ذیل اضافه میکنید. چنانچه لینک و پیوند‌ها را به سایت با کیفیت تحت اضافه نمائید و آن ها به عبارتی لینک و پیوند فالو باقی بمانند در سود اعتبار ورقه و اعتبار دامنه شما و جایگاه‌بندی شما کاهش خواهد یافت. در شرایطی‌که گوگل آن تارنما‌ها را برای محتوای بد جریمه نماید در فیض احتمال داراست که گوگل سایت شمارا هم جریمه نماید. بدین ترتیب می بایست با تمرکز تعیین فرمایید که چه لینکی فالو و چه لینکی نوفالو باشد.
اینک ما می دانیم که چه پیوند‌هایی فالو و چه لینک و پیوند‌هایی نوفالو میباشند، تفاوت آن ها در چیست و در کجا می بایست از آنان به کارگیری کنیم. ولی سؤال آتی که ذهن میاید این میباشد که به چه شکل بایستی پیوند نوفالو ساخت کنیم؟
هیچ نیازی وجود ندارد که پیوند فالو بسازیم چون هر لینکی به صورت پیشفرض فالو است. برای ساخت‌و‌ساز یک پیوند نوفالو فقط بایستی rel=”nofollow” را در پیوند اضافه کنیم. مثلا:


a href=”http://web24.ir”> what is digital marketing
a href=”http://web24.ir/” rel=”nofollow” >what is digital marketing

اصول مهم محتوای سئو شده


2- به جستجوی معنایی Semantic Search عنایت بدهید
دیگر مدتها از هنگامی که گوگل نتیجه ها را مبتنی بر تنها واژه کاوش گردیده اکران می اعطا کرد قبل میباشد و با امداد RankBrain و توان بالای هوش تصنعی و مصنوعی گوگل کارایی می نماید آغاز مقصود و خواسته استفاده کننده از کاوش را متوجه خواهد شد و بعد از آن حاصل را بر به عبارتی محور اکران بدهد که در اصطلاح سئویی بدین شغل جستجوی معنایی یا این که Semantic Search گفته می گردد. از طرفی به کارگیری یوزرها از تلفن همراه های گوشی و همینطور جستجوی صوتی Voice Search در هم اکنون محصل شدن میباشد و همین نکته مداقه جستجوی معنایی را بیشتر می نماید چون گوگل بایستی در بالا بفهمد که استفاده کننده در پی چه چیزی میباشد و بعد حاصل را به وی اکران بدهد. به کار گیری از لغت ها کلیدی هم خانواده یا این که LSI Keyword هم می‌تواند اثر بسیار خیر و خوبی در سکو به دست آوردن مقاله‌ها داشته باشد. کلمه ها کلیدی هم خانواده به گوگل امداد می نماید که دقیقا متوجه خواهد شد معنا و مراد مقاله ها شما چیست و این کلمه ها معمولا به عبارتی مضمون‌ واژه کلیدی شمارا دارا هستند و جزئی از تحت دسته های آن به اکانت میایند.گوگل بارها تاکید کرده که استعمال از این عبارات کلیدی در محتوا ضروری میباشد و امداد می نماید خیلی خوب در حاصل چشم گردید. در کاوش معنایی گوگل عملکرد می نماید دقیقا مانند یک بشر که با وی مکالمه میکنید پاسخ شمارا بدهد و این شغل با به کار گیری از رنک برین بسیار جامع تر و کامل خیس از قبلی جاری آموزش سئو مشهد  ساختن می‌گردد.

3- از اسنیپت Snippet های گوگل به کارگیری فرمائید
آیا در خصوص رنک صفر گوگل چیزی شنیده اید؟ قطعا اتفاق افتاده که به‌دنبال موضوعی کاوش نموده اید و در بخش بالای همگی حاصل گوگل یک وب سایت را بصورت مجزی اکران میدهد که معمولا جواب پرسش استفاده کننده به طور لیست در آن وجود داراست که به‌این سایتها رنک صفر گفته می‌گردد. در واقع سایتهایی که در رنک صفر Position Zero گوگل قرار میگیرند همگی داده ها مایحتاج برای پرسش شمارا در خویش مکان داده اند به حدی که حتی مورد نیاز وجود ندارد روی هیچ لینکی کلیک نمایید و می‌توانید در به عبارتی برگه نتیجه ها جواب خویش را مشاهده کنید و در صورتی نیاز بود میتوانید روی پیوند هم کلیک فرمایید. سایتی که در رنک صفر قرار می‌گیرد یکی‌از 10 تارنما اکران داده گردیده در برگه اولیه گوگل میباشد و هنوز هیچکس نمیداند گوگل چه گونه یک تارنما را برای اکران در شرایط صفر گزینش می نماید اما به کار گیری از تگ های منحصر به فرد گوگل بصورت اسکیما schema به طبع یکی مهم‌ترین عامل ها اثر گذار در‌این نوع اکران میباشد. معمولا گوگل برای کاوش هایی که شرایط سوالی دارا هستند از اکران وضعیت صفر به کار گیری می نماید مثلا در صورتی‌که واژه و کلمه سئو را کاوش فرمایید نتیجه ها به طور معمولی به شما اکران داده می گردند اما در حالتی که عبارت how to jump a car در معنای طریق باتری به باتری کردن ماشین چه‌گونه میباشد را کاوش کنیم گوگل در مرتبه صفر سود را اکران میدهد که در صورت تحت هم مثال آن را   آموزش سئو در مشهد    مشاهده میکنید.
گوگل وب سایت هایی را در رنک صفر اکران می‌دهد که برای گوگل seo گردیده باشند و به طور عنوان وار جواب پرسش مخاطب را داده باشند.

4- روی کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords تمرکز نمایید
یک کدام از دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در بهینه سازی داخلی تارنما بایستی رعایت خواهد شد تمرکز روی لغات کلیدی وقتگیر میباشد.به‌این مفهوم که عملکرد فرمایید برای وبسایت خویش روی عبارت های متعدد ورودی بگیرید و بعد از آن زمانی گوگل متوجه خواهد شد مورد و مضمون‌ مهم تارنما شما در چه موضوعی میباشد به گذر زمان فرصت روی تک عبارات هم جایگاه خواهید گرفت.
در شرایطی‌که مسئله تارنما شما کفش ورزشی باشد مسلما همین کلمه و واژه تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی مهم و آیتم دقت شما میباشد اما برای ایجاد محتوی می توانید از کلمه ها ذیل به کار گیری نمائید :
• کفش ورزشی مردانه
• کفش ورزشی زنانه
• کفش ورزشی نایک سبک .......
• کفش ورزشی آدیداس سبک ....
• فروش کفش ورزشی در طهران
• نمایندگی کفش ورزشی نایک تجریش
لغت ها کلیدی زمانبر از‌آن‌جا‌که جست و جوی‌بار کمتری نسبت به تک کلمه و واژه ای ها دارا‌هستند پس خیلی زودتر و عالی هم در نتیجه ها چشم میگردند و از طرفی پژوهش ها نشانه داده نرخ تبدیل Conversion Rate کسانی که از روش کلمه ها زمانبر وارد وب سایت گردیده اند بسیار فراتر میباشد.

5- seo انکر تکست anchor text
انکر تکست ها در واقع به عبارتی کلمه و واژه یا این که عبارتی میباشد که شما مطلبی را با آن به مقاله دیگری پیوند می‌کنید از جمله واژه seo و طراحی وب سایت در اینجا به مقاله ها و صفحه های مطلوب خویش لینک و پیوند گردیده اند.پس توجه به‌این نکته که لغات کلیدی آیتم نظرتان بخشی از انکر تکست باشد بسیار اساسی میباشد البته نباید در‌این عمل زیاده روی هم بکنید.از جمله نباید همگی لینکهای تارنما شما روی یک کلمه و واژه کلیدی و برای یک ورقه خاص از وب سایت باشد که در‌صورتی‌که این فعالیت را بکنید تحت عنوان تقلب در بهینه سازی به وسیله گوگل جریمه می شوید. تلاش فرمایید پیوند ها را روی لغات و کلمات متفاوت برای صفحه ها متفاوت تارنما ساخت فرمائید و با این فعالیت تراکم بک لینکها و پیوند های داخلی وب سایت را میان صفحه ها تقسیم نمائید. همان گونه که در صورت ذیل می‌بینید حدود 85% از سایتهایی که درجه بلندتر گوگل را در مشت دارا‌هستند از کلمه و واژه کلیدی در انکر تکست و لینک و پیوند سازی خویش به کارگیری کرده اند.
6 – به گویش معمولی بنویسید
یکی‌از اشتباهاتی که بخش اعظمی از مدیران سایتها و ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوی مرتکب می گردند این میباشد که بیشتر برای گوگل می نویسند خیر برای مخاطب و همین سبب می‌گردد نتوانند منزلت قابل قبولی پیدا نمایند.گوگل امروز بسیار هوشمندتر از چیزی میباشد که بتوانید فکرش را بکنید.
صرفا نکته مهمی که در محتوی مداقه داراست این میباشد که روئت کرد رفع انواع داشته باشید و همت فرمائید به نحوی جاری و بی آلایش بنویسید و توضیح بدهید که که حتی مخاطب مبتدی و تازه کار هم متوجه زمینه و خواسته شما از متن بشود و حتما اینگونه محتوایی خیلی زود منزلت خویش را در گوگل پیدا می نماید و نیازی وجود ندارد نگران سئوی آن باشید.


هرچند نباید اصول تایپ کردن محتوای seo گردیده مانند :

به کارگیری از تگ های H1 تا H6
تعیین تیتر و عنوان مطلوب برای محتوی
تایپ کردن متن مطلوب برای نصیب توضیحات محتوی
محتوی وقت گیر دست‌کم 1500 واژه و کلمه به بالا
استعمال از عبارات کلیدی تحت عنوان تگ alt تصاویر
رعایت تراکم واژه کلیدی در حین متن با اعتنا به تعداد لغت ها متن
تحت عنوان ها و به کارگیری از بولت و شماره گذاری
به کار گیری از چند رسانه ای (صوت, عکس و فیلم ) مطلوب با نوع محتوی
نداشتن اشتباه املایی و خطاها گرامری به طوری که سبب ناخوانایی و نا مفهوم شدن متن خواهد شد
را فراموش نمایید البته در به کار گیری از اینها زیاده روی هم نکنید و اذن بدهید متن شما برای استفاده کننده بی آلایش و قابل فهم و شعور باشد.