2- به جستجوی معنایی Semantic Search عنایت بدهید
دیگر مدتها از هنگامی که گوگل نتیجه ها را مبتنی بر تنها واژه کاوش گردیده اکران می اعطا کرد قبل میباشد و با امداد RankBrain و توان بالای هوش تصنعی و مصنوعی گوگل کارایی می نماید آغاز مقصود و خواسته استفاده کننده از کاوش را متوجه خواهد شد و بعد از آن حاصل را بر به عبارتی محور اکران بدهد که در اصطلاح سئویی بدین شغل جستجوی معنایی یا این که Semantic Search گفته می گردد. از طرفی به کارگیری یوزرها از تلفن همراه های گوشی و همینطور جستجوی صوتی Voice Search در هم اکنون محصل شدن میباشد و همین نکته مداقه جستجوی معنایی را بیشتر می نماید چون گوگل بایستی در بالا بفهمد که استفاده کننده در پی چه چیزی میباشد و بعد حاصل را به وی اکران بدهد. به کار گیری از لغت ها کلیدی هم خانواده یا این که LSI Keyword هم میتواند اثر بسیار خیر و خوبی در سکو به دست آوردن مقالهها داشته باشد. کلمه ها کلیدی هم خانواده به گوگل امداد می نماید که دقیقا متوجه خواهد شد معنا و مراد مقاله ها شما چیست و این کلمه ها معمولا به عبارتی مضمون واژه کلیدی شمارا دارا هستند و جزئی از تحت دسته های آن به اکانت میایند.گوگل بارها تاکید کرده که استعمال از این عبارات کلیدی در محتوا ضروری میباشد و امداد می نماید خیلی خوب در حاصل چشم گردید. در کاوش معنایی گوگل عملکرد می نماید دقیقا مانند یک بشر که با وی مکالمه میکنید پاسخ شمارا بدهد و این شغل با به کار گیری از رنک برین بسیار جامع تر و کامل خیس از قبلی جاری
آموزش سئو مشهد ساختن میگردد.
3- از اسنیپت Snippet های گوگل به کارگیری فرمائید
آیا در خصوص رنک صفر گوگل چیزی شنیده اید؟ قطعا اتفاق افتاده که بهدنبال موضوعی کاوش نموده اید و در بخش بالای همگی حاصل گوگل یک وب سایت را بصورت مجزی اکران میدهد که معمولا جواب پرسش استفاده کننده به طور لیست در آن وجود داراست که بهاین سایتها رنک صفر گفته میگردد. در واقع سایتهایی که در رنک صفر Position Zero گوگل قرار میگیرند همگی داده ها مایحتاج برای پرسش شمارا در خویش مکان داده اند به حدی که حتی مورد نیاز وجود ندارد روی هیچ لینکی کلیک نمایید و میتوانید در به عبارتی برگه نتیجه ها جواب خویش را مشاهده کنید و در صورتی نیاز بود میتوانید روی پیوند هم کلیک فرمایید. سایتی که در رنک صفر قرار میگیرد یکیاز 10 تارنما اکران داده گردیده در برگه اولیه گوگل میباشد و هنوز هیچکس نمیداند گوگل چه گونه یک تارنما را برای اکران در شرایط صفر گزینش می نماید اما به کار گیری از تگ های منحصر به فرد گوگل بصورت اسکیما schema به طبع یکی مهمترین عامل ها اثر گذار دراین نوع اکران میباشد. معمولا گوگل برای کاوش هایی که شرایط سوالی دارا هستند از اکران وضعیت صفر به کار گیری می نماید مثلا در صورتیکه واژه و کلمه سئو را کاوش فرمایید نتیجه ها به طور معمولی به شما اکران داده می گردند اما در حالتی که عبارت how to jump a car در معنای طریق باتری به باتری کردن ماشین چهگونه میباشد را کاوش کنیم گوگل در مرتبه صفر سود را اکران میدهد که در صورت تحت هم مثال آن را
آموزش سئو در مشهد مشاهده میکنید.گوگل وب سایت هایی را در رنک صفر اکران میدهد که برای گوگل seo گردیده باشند و به طور عنوان وار جواب پرسش مخاطب را داده باشند.
4- روی کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords تمرکز نمایید
یک کدام از دیگر از مهمترین نکاتی که در بهینه سازی داخلی تارنما بایستی رعایت خواهد شد تمرکز روی لغات کلیدی وقتگیر میباشد.بهاین مفهوم که عملکرد فرمایید برای وبسایت خویش روی عبارت های متعدد ورودی بگیرید و بعد از آن زمانی گوگل متوجه خواهد شد مورد و مضمون مهم تارنما شما در چه موضوعی میباشد به گذر زمان فرصت روی تک عبارات هم جایگاه خواهید گرفت.
در شرایطیکه مسئله تارنما شما کفش ورزشی باشد مسلما همین کلمه و واژه تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی مهم و آیتم دقت شما میباشد اما برای ایجاد محتوی می توانید از کلمه ها ذیل به کار گیری نمائید :
• کفش ورزشی مردانه
• کفش ورزشی زنانه
• کفش ورزشی نایک سبک .......
• کفش ورزشی آدیداس سبک ....
• فروش کفش ورزشی در طهران
• نمایندگی کفش ورزشی نایک تجریش
لغت ها کلیدی زمانبر ازآنجاکه جست و جویبار کمتری نسبت به تک کلمه و واژه ای ها داراهستند پس خیلی زودتر و عالی هم در نتیجه ها چشم میگردند و از طرفی پژوهش ها نشانه داده نرخ تبدیل Conversion Rate کسانی که از روش کلمه ها زمانبر وارد وب سایت گردیده اند بسیار فراتر میباشد.
5- seo انکر تکست anchor text
انکر تکست ها در واقع به عبارتی کلمه و واژه یا این که عبارتی میباشد که شما مطلبی را با آن به مقاله دیگری پیوند میکنید از جمله واژه seo و طراحی وب سایت در اینجا به مقاله ها و صفحه های مطلوب خویش لینک و پیوند گردیده اند.پس توجه بهاین نکته که لغات کلیدی آیتم نظرتان بخشی از انکر تکست باشد بسیار اساسی میباشد البته نباید دراین عمل زیاده روی هم بکنید.از جمله نباید همگی لینکهای تارنما شما روی یک کلمه و واژه کلیدی و برای یک ورقه خاص از وب سایت باشد که درصورتیکه این فعالیت را بکنید تحت عنوان تقلب در بهینه سازی به وسیله گوگل جریمه می شوید. تلاش فرمایید پیوند ها را روی لغات و کلمات متفاوت برای صفحه ها متفاوت تارنما ساخت فرمائید و با این فعالیت تراکم بک لینکها و پیوند های داخلی وب سایت را میان صفحه ها تقسیم نمائید. همان گونه که در صورت ذیل میبینید حدود 85% از سایتهایی که درجه بلندتر گوگل را در مشت داراهستند از کلمه و واژه کلیدی در انکر تکست و لینک و پیوند سازی خویش به کارگیری کرده اند.
6 – به گویش معمولی بنویسید
یکیاز اشتباهاتی که بخش اعظمی از مدیران سایتها و ساختوساز کنندگان محتوی مرتکب می گردند این میباشد که بیشتر برای گوگل می نویسند خیر برای مخاطب و همین سبب میگردد نتوانند منزلت قابل قبولی پیدا نمایند.گوگل امروز بسیار هوشمندتر از چیزی میباشد که بتوانید فکرش را بکنید.
صرفا نکته مهمی که در محتوی مداقه داراست این میباشد که روئت کرد رفع انواع داشته باشید و همت فرمائید به نحوی جاری و بی آلایش بنویسید و توضیح بدهید که که حتی مخاطب مبتدی و تازه کار هم متوجه زمینه و خواسته شما از متن بشود و حتما اینگونه محتوایی خیلی زود منزلت خویش را در گوگل پیدا می نماید و نیازی وجود ندارد نگران سئوی آن باشید.
هرچند نباید اصول تایپ کردن محتوای seo گردیده مانند :
به کارگیری از تگ های H1 تا H6
تعیین تیتر و عنوان مطلوب برای محتوی
تایپ کردن متن مطلوب برای نصیب توضیحات محتوی
محتوی وقت گیر دستکم 1500 واژه و کلمه به بالا
استعمال از عبارات کلیدی تحت عنوان تگ alt تصاویر
رعایت تراکم واژه کلیدی در حین متن با اعتنا به تعداد لغت ها متن
تحت عنوان ها و به کارگیری از بولت و شماره گذاری
به کار گیری از چند رسانه ای (صوت, عکس و فیلم ) مطلوب با نوع محتوی
نداشتن اشتباه املایی و خطاها گرامری به طوری که سبب ناخوانایی و نا مفهوم شدن متن خواهد شد
را فراموش نمایید البته در به کار گیری از اینها زیاده روی هم نکنید و اذن بدهید متن شما برای استفاده کننده بی آلایش و قابل فهم و شعور باشد.