جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

نکات حرفه ای برای انتخاب شرکت سئو مناسب

درصورتی که استحصال و کارتان به نحوی میباشد که بهینه سازی و seo وبسایت برایتان التفات بالایی دارااست، عالی میباشد پندار برون سپاری را از ذهن خویش خارج نمائید و یک کارشناس بهینه سازی را به طور آحاد وقت استخدام نمایید. مطمئن باشید یک آموزش سئو مشهد کمپانی بهینه سازی نمی تواند به صورت یک کارشناس سئوی داخل سازمانی از منابع و تجهیزات شما به کار گیری نماید. خوب میباشد در بالا از یک کمپانی بهینه سازی به طور برون سپاری یاری بگیرید و با سپری شد مجال شخصی را برای جاری ساختن کارها سئو وبسایت خویش استخدام فرمایید.

چنانچه تصور میکنید هزینه موسسات seo بیشتر از اقتدار مالی تان میباشد، توصیه می‌کنم یک سئوکار تازه کار را برای سایت خویش استخدام نمائید و در مرحله آتی از یک کمپانی seo برای جاری ساختن کارها مشورت بگیرید. مطمئناً این آموزش سئو در مشهد طرز به فرصت و طراحی برنامه بیشتری احتیاج داراست، البته از نظر هزینه به عایدی تان خواهد بود.

به حافظه داشته باشید که seo برای تمامی دستیابی و امور مطلوب وجود ندارد. رقابت بسیار شدیدی در seo وجود دارااست به نحوی که 95% از کلیک ها بر روی ورقه نخستین گوگل اجرا میگردد که 60% الی 70% این کلیک ها مختص به 4 لینک و پیوند بلندتر حاصل کاوش میباشد. به همین برهان فرایند seo به هزینه، مجال زیاد و طراحی برنامه ظریف نیاز داراست. بدین ترتیب در‌صورتی‌که وضعیت  و تعهد مایحتاج برای جاری ساختن seo و سئو وبسایت را ندارید، عالی میباشد آن را فراموش فرمایید چون تغییر تحول مرتبه سایت تان از شیت 5 به ورقه 2 حاصل کاوش تاثیری عمیقی بر روی استحصال و کارتان نخواهد داشت.
خب، امیدوارم که‌این نوشته‌ی‌علمی توانسته باشد در گزینش یک کمپانی بهینه سازی مطلوب به شما عزیزان یاری دهد. حقیقت تا حال به‌این تامل کرده‌اید که خودتان بهینه سازی خاطر بگیرید و سایتتان را با صرفه فرمایید؟ یا این که در شرایطی‌که بیزنس دارید، یکی تیمتان سئوکار حرفه ای باشد؟

در حالتی که اینگونه تصمیم دارید میتوانید روی زمان تخصصی ما اکانت نمایید. ما در زمان جامع نوین از اساس تا توسعه یافته با صرفه‌سازی تارنما را فراگیری داده‌ایم. حتی هر کس هیچ پیش‌مورد‌ای از seo ندارد می تواند کمپانی نماید و به یک کاربلد بهینه سازی تبدیل گردد. در‌این پکیج، مباحث تخصصی seo داخلی و تکنیکال، فرنگی، کیوورد ریسرچ، سرچ کنسول + سه کتاب تخصصی به شما ارائه می‌گردد.

بک لینک و پیوند ها


محاسبه لیست اسم تجاری
در‌این قسمت ، یک ارزیابی لیست بهینه سازی وجود داراست که مرتبط با ارتقای مارک یا این که اسم  آموزش سئو مشهد   تجاری وب سایت شما می‌گردد:

برگه «درباره ما» به شخصیت مارک شما میافزاید. مطمئن گردید که آن را با تمرکز کامل  آموزش سئو در مشهد  شدن نموده اید.
برای مقاله‌ها و مطالب تارنما، الگوی ویژه و مختص به تارنما خویش را داشته باشید
تارنما یا این که مارک خویش را در صنعت به علامت خاصی دارای شهرت نمایید.(به عنوان مثال ، کیفیت عالی ترین، ارزان ترین، جامع ترین و… خصوصیت هایی می باشند که می توانید در حوزه تجارت خویش میان رقبا بدین مشخصات مشهور باشید)
از اسم مارک و وب سایت خویش برای انکرتکست بک لینک و پیوند های دریافتی به کار گیری نمائید
از سایر طرز های بهینه سازی تارنما این میباشد که یک شعار تبلیغاتی جالب در وبسایت خویش داشته باشید
​​لوگو وبسایت را با تمرکز تعیین فرمائید چون لوگو، آرم بصری مارک شما در فضای مجازی میباشد.
بک لینک و پیوند ها
طبق واپسین داده های عددی ، هرچه یک برگه بک پیوند های کیفیت خوب بیشتری داشته باشد، ترافیک و بازدید بیشتری از گوگل اخذ می نماید. درصورتی که میخواهید در گوگل سکو نیکی استحصال نمایید، بک لینک و پیوند ها به طور کامل ضروری می باشند. برای تحقیق بک لینک و پیوند های وب سایت، 10 ابزار را در نوشته‌ی‌علمی معرفی 10 ابزار نظارت بک پیوند وبسایت توضیح داده ایم.

پس یکی‌از حیاتی ترین شیوه های بهینه سازی در سال 2022 ایجاد کرد بک پیوند میباشد یعنی:

به ساخت پست مهمان برای اخذ بک پیوند تصور کنید
مطمئن گردید که انکرتکست را بیش تر از حد با عبارات کلیدی با صرفه نکنید. کلمه ها همگانی مانند – اینجا کلیک نمائید، بیشتر بخوانید و غیره را آزمون نمائید.
ساخت‌و‌ساز رابطه با پیشرو های صنعتی که در آن کار می‌کنید را در حق تقدم قرار دهید. به دلیل آنکه بلاگ نویسان به اینترنت مسترها و سایتهایی که می‌شناسند و به آن ها پشت گرمی دارا هستند لینک و پیوند می‌دهند.
بک پیوند دامنه های .edu و .gov بسیار معتبرتر و سودمندتر از .net و .com می باشند.
نظارت لیست محتوا
چه محتوایی و با چه خصوصیت هایی ساخت‌و‌ساز کنیم تا در سال 2022 شایسته ترین درجه را دستیابی نماید؟

با به کارگیری از “تکنیک عرش خراش” محتوای خارق العاده تولید نمائید. این به شما امداد می نماید تا ترافیک وب سایت از موتور کاوش را ارتقاء دهید. بدین شکل که:
یک محتوای دوستداشتنی در صنعت خویش را بیابید . محتوایی بسیار کاملتر و عالی از آن محتوا تولید فرمائید. در غایت، محتوا را تبلیغ نمائید و در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارید.

محتوای وقت گیر را به به بخشهای متفاوت تقسیم نمائید تا تلاوت آن سهل باشد. در شرایطی که این عمل را به خیر و خوبی اعمال دهید، نرخ پریدن وبسایت (یک برهان اصلی مرتبه بندی گوگل) می‌تواند بسیار معدود خواهد شد.
عمقی بنویسید. طبق تجزیه و آنالیز انجام یافته بوسیله Backlinko در بیش تر از 11 میلیون سود جستجوی گوگل، محتوایی که شایسته ترین جایگاه را در گوگل دارااست، مجموع مسئله را به طور عمیق پوشش میدهد.
انواع متفاوت چندرسانه ای مانند تصاویر، ویدئوها، نمودارها و محتوای بصری به مرتبه خوب محتوا در گوگل یاری میکند.
بطور مداوم بلاگ و وبسایت خویش را آپ تو دیت نمائید. موتورهای کاوش دوست دارا‌هستند مطالب تازه را به یوزرها خویش آرم دهند.
راهنماهای کاربردی ساخت و ساز نمایید که تحت عنوان شایسته ترین منبع در زمینه ی یک مسئله خاص دعوا نمایند و به مخاطب داده ها دهند.
متن را طوری پوسته بندی فرمائید که محتوای مهمتر پررنگ و جلوی روءیت کرد یوزرها باشد.
محتوای شما می بایست آنقدر شگفت انگیز باشد که خواننده‌گان مجذوب شوند و بلاگ شمارا هر روز/هفته پژوهش نمایند.
اینفوگرافیک ساخت و ساز فرمایید. اینفوگرافیک جز محتوای دوست داستنی برای یوزرها در فضای مجازیست.
از لیست های شماره دار و محتوای زیرشاخه به کار گیری نمائید.
بررسی لیست همگانی
در آنالیز لیست seo همگانی روشهای مطرح می شود که طراحی هر مورد اثر بسزایی در جایگاه وبسایت شما خواهند داشت و قادر است شمارا نسبت به رقبا پیش بیاندازد.

یک مقاله را دو توشه(محتوای تکراری) در سایت خویش منتشر نکنید.
بلاگ های مربوط به صنعت خویش را بخوانید تا از آن‌ها ایده بگیرید.
کوشش نمایید از یوزرها در گوگل لحاظ مثبت بگیرید. به ویژه نظراتی که در ذیل لینک و پیوند وبسایت در گوگل مپ درج می‌شود.
در هر شیت صرفا یک تگ H1 درج نمایید.
از یوزرها بخواهید در روزنامه نام نویسی نمایند و هر محتوای جدیدی که منتشر می‌کنید برای آنان آدرس اینترنتی نمائید.
در جریان واپسین تغییرات آیین نامه گوگل باشید.
از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی به کار گیری فرمائید که اعتنا یوزرها را به خویش جلب میکند و اشتراک گذاری های اجتماعی را تشویق مینماید.
مخاطبان خویش را تشویق نمائید تا پست های وب لاگ شمارا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
ویجت “پست های دوست داستنی” را در نوار کناری یا این که فوتر وب سایت بگنجانید تا بتوانید بازدید از برگه را ارتقا دهید و بازدیدکنندگان را وادار نمائید تا تارنما شمارا بیشتر مرور نمایند.
70. درج رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری های دارای اعتبار یکی شایسته ترین طریق های seo 2022 میباشد

ورژن های تکراری تارنما خویش را در ایندکس گوگل پژوهش فرمایید.( وبسایت شما بایستی در غایت با یک نشانی ایندکس گردد. یعنی یا این که با https و سوای www ، یا این که حالتهای دیگر. البته در هر درحال حاضر صرفا می بایست با یک سرمشق در گوگل ایندکس خواهد شد تا تارنما شما تحت عنوان محتوای تکراری شناخته نشود)
نکات و طریق های بهینه سازی توسعه یافته
پرسش اینکه چه گونه سئوی خویش را بهبود ببخشید به اینجا خاتمه نمی گیرد. بیایید بعضی از تاکتیک ها و نکات توسعه یافته seo را نیز گزینه دعوا در اختیار بگذاریم.
مجال توقف سرور وبسایت را محصور فرمائید
گوگل می‌گوید که جدا شدن طراحی برنامه نشده تارنما قادر است بر آوازه یک وبسایت اثر منفی بگذارد.

برای پیگیری فساد تارنما، می‌توانید از ابزاری به اسم Pingdom به کارگیری نمائید. یا این که قسمت server connectivity در کنسول جستجوی گوگل را ببینید.

مجال ماندن در تارنما را ارتقا دهید
یک کدام از دیگر از طریق های اصلی seo بهبود Dwell Time میباشد.عملکرد فرمایید این مجال را به حداکثر ممکن برسانید.

فرصت ماندن وقتی میباشد که یک استفاده کننده گوگل که از حاصل کاوش وارد وب سایت شما گردیده ، پیش از برگشت دوباره به صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش در تارنما شما صرف میکند. بیشتر بدانید: dwell time چیست و چرا این مجال برای گوگل اساسی میباشد؟

زمانی که یوزرها آنچه را که در جستجوی آن می‌باشند در وب سایت شما مییابند در تارنما می‌مانند. گوگل بدین زمینه اعتنا می نماید. براین اساس، مطمئن گردید که طرز‌هایی را پیاده‌سازی می کنید که در آن جستجوکنندگان مقطع بیشتری در وبسایت می مانند.

محتوای دیرین را آپ دیت فرمائید
آیا وبسایت شما پست ها، مطالب و داده ها کهن متعددی دارااست؟ مطلقا آن‌ها‌را آپدیت نمایید.

پوسته مطالب را تقویت نمایید
طلاعات نو اضافه فرمایید
محتوای نو و آپدیت اضافه نمایید
داده ها و مطالب سابق و منسوخ را حذف فرمایید
تاریخ انتشارمطلب را آپ تو دیت فرمایید

چرا تگ کنونیکال مهم میباشد؟


به مکان تمرکز بر روی تعداد کلمه و واژه شغل های ذیل را ایفا دهید


1- حاصل کاوش را در لغات کلیدی خویش نظارت فرمایید و ملاحظه کنید در حاصل چه خلأ وجود دارااست که به آن پرداخت نشده آموزش سئو مشهد  میباشد و شما بر روی آن حوزه شغل فرمائید.


2- ابتکار به خرج دهید: اکر بتوانید جواب پرسش مخاطبتان را شل خیس و در دسترس به وی بدهید، حتما درجه شما عالی خواهد بود. فرض فرمایید اینترنت سایتی الف در پاسخ سوالی 3000 واژه و کلمه محتوا فارغ از هیچ عکسی ساخت‌و‌ساز آموزش سئو در مشهد  نموده است.


وبسایت \"ب\" محتوای 2000 واژه و کلمه ای داراست البته در جواب پرسش کاربر از تصاویر نیز به کارگیری نموده است.


و اینترنت سات \"ج\" صرفا محتوای 800 واژه و کلمه ای دارااست البته با یک ویدئو جالب، جواب پرسش را داده میباشد.


مسلما درین سه شرایط استفاده کننده رضایت بیشتری از تارنما ج دارااست. در سود موتور کاوش نیز جایگاه بهتری به آن وبسایت خواهد بخشید.


3- مقصود خویش را با غرض محتوا و مقصود استفاده کننده تطابق دهید.


چنانچه غرض محتوای شما یاری به یوزرها برای حل مساله ای خاص میباشد که پاسخی ریلکس داراست، احتمالا نیاز به صد ها واژه برای آن محتوا نخواهید داشت. برای مثال در شرایطی‌که به کاربری که ارزش دلار را کاوش می نماید 2000 کلمه و واژه محتوا اکران دهیم مسلما عمل صدق نخواهد بود.


به همین ترتیب درصورتی که در کارایی برای حل یک مساله غامض می‌باشید و برای حل آن مسائله از تعداد متعددی منابع و داده ها به کارگیری نموده اید که آنها هم به راحتی در دسترس نیستند و یک جواب خیلی خاص را فراهم نموده اید، به طبع 2000 و 3000 واژه و کلمه برای محتوای شما بسیار کوتاه میباشد.


وقتی که پست بلاگ شما به طور بی نقص و جامع مطلبی را تعریف می نماید، یوزرها ناخودآگاه به آن مقاله متکی بودن می نمایند و در ذهن خویش آن مقاله را تحت عنوان یک مرجع در حیث خواهند گرفت.

تگ کنونیکال Canonical روشی میباشد که به موتورهای کاوش اعلام کنیم که یک نشانی (URL) ورژن اساسی یک شیت چه آدرسی میباشد. به کار گیری از این تگ از مشکلاتی که با عث شناسایی محتواهای تکراری در یک سری نشانی از یک تارنما میگردد خودداری می نماید.


به صورت خلاصه به کار گیری از تگ کنونیکال (Canonicalize) به موتورهای کاوش اعلام می نماید که شما می‌خواهید کدام ورژن از نشانی یک کاغذ از تارنما در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد. در‌این نوشته‌ی علمی هر چیزی که نیاز میباشد از این تگ بدانید را یاد خواهید گرفت.


چرا تگ کنونیکال اصلی میباشد؟

محتوای تکراری یک قضیه بسیار غامض در seo تارنما میباشد. ولی هنگامی موتورهای کاوش تعداد متعددی ورقه با محتوان یکسان یا این که خیلی مشابه به هم را مشاهده می نماید سبب ساز اشتباهات seo زیادی می گردد. ایراد نخستین این میباشد که در صورتی خزنده های گوگل وقت برای پژوهش محتواهای تکراری وبسایت بگذارند، ممکن میباشد بقیه محتواهای یکتای وبسایت شما‌را نبینند و پژوهش نکنند. ایراد دوم این میباشد که خیل عظیم محتوای تکراری در وب سایت منجر افت درجه های شما در نتیجه ها کاوش می‌شود و در غایت حتی درصورتی که محتوای شما دارنده مرتبه خیر در حاصل کاوش باشد، ممکن میباشد نشانی غلطی از کاغذ شما سکو گرفته باشد.


پس با استعمال از تگ کنونیکال از وقوع اشتباهات بالا خودداری فرمایید.


اشتباهات URl ها چیست؟

ممکن میباشد شما با خویش تصور کنید که به هیچ عنوان چرا بایستی صفحاتی با محتوای تکراری وجود داشته باشد. در وضعیت کلی کاربرانی که به وبسایت شما مراجعه می نمایند شاید تفاوتی در بین نشانی های متعدد یک برگه قائل نباشد و محتوای کاغذ میباشد که برای آن‌ها اصلی میباشد البته برای موتورهای کاوش هر نشانی یکتایی یک برگه غیر وابسته میباشد.


مثلا، خزنده های گوگل میتوانند از روش همگی نشانی های ذیل به برگه اساسی تارنما شما دسترسی داشته باشند:


http://www.example.com

https://www.example.com

http://example.com

http://example.com/index.php

http://example.com/default.aspx

http://example.com/home/index

از نگاه مخاطب همگی نشانی های بالا یک برگه می‌باشند البته برای موتور کاوش هر یک از نشانی های بالا یک کاغذ غیر وابسته میباشد و درواقع 6 ورژن اسکن گردیده از یک شیت میباشند.


این یک نمونه بی آلایش از به وجود وارد شدن محتوای تکراری (duplicate Content) بود ولی سیستم های مدیر محتوای مدرن و تارنما های مخصوص این ایراد را شدیدتر کرده اند. خیلی از وبسایت ها برای یک شیت از وب سایت نشانی های متفاوتی ساخت می نمایند یا این که پارامتر های مختلفی را با انتهای نشانی وبسایت اضافه می نمایند. این پارامتر های می‌تواند برای گزینش لهجه و ارز و نوع سازمان دهی یک کاغذ که از طرف استفاده کننده تعیین گردیده است باشند. که همگی این ها سبب ساز می‌شود فارغ از آنکه متوجه گردید صدها نشانی تکراری در یک وبسایت داشته باشید.


از جمله یک وب سایت فروشگاهی را فکر کنید که نشانی صفحه های فرآورده آن این چنین میباشد که تیم مال نیز در url بیان می‌گردد:


www.example.com/category1/1001


هم اکنون فرض نمائید این کالا هم در تیم 1 میباشد و هم در دسته 2 وجود دارااست. درنتیجه این جنس از روش دو نشانی ذیل قابل دسترس است.


www.example.com/category1/1001


www.example.com/category2/1001


سئوی خارجی تارنما یا این که Off Page سئو چیست؟


سئوی خارجی تارنما یا این که Off Page سئو چیست؟

offpage seo (seo فرنگی یا این که Off Page بهینه سازی) به تیم فرآیندهایی می‌گن که در  آموزش سئو مشهد  سوا وبسایت شکل می‌گیرن.


شما تو سئوی خارجی در اختیار گرفتن مستقیمی بر روندکار ندارین. می‌شه بیان کرد سئوی آف پیج اقتدار بیشتری نسبت به seo داخلی برای ارتقاء یک اینترنت‌وب سایت در رنکینگ داره. اما اگه تنها روی offpage تمرکز نمایید ممکنهبه مکان مخاطب هدفمند تنها بازدیدکننده بیارید. به این ترتیب در جهت seo درست و seo اصولی، بهتره اولیه تمرکز رو روی بهینه سازی داخلی بذارید و در راستای این فرایند، offpage رو هم جاری ساختن نمائید . برای مثال عمل‌های اساسی تو سئوی آف پیج، پیوند سازی و تولید بک پیوند و شغل در آموزش سئو در مشهد   کانال های اجتماعیه.


گردآوری بندی مطالب آورده شده تا اینجا

خب پس تا اینجا بهینه سازی رو از لحاظ مفهومی تعریف‌و‌تمجید کردیم و گفتیم سئو چطور شغل می‌کنه و اصولاً هدفش چیه. همچنین اشاره کردیم که بهینه سازی به دو گروه کلی تقسیم‌ می‌شه: “بهینه سازی داخلی” و “سئوی خارجی.” حال می‌شه این دعوا رو اینطور افزود که بهینه سازی در انجام به سه گروه کلی تقسیم‌بندی می‌شه:

بهینه سازی کلاه سپید

بهینه سازی کلاه خاکستری

بهینه سازی کلاه سیاه


seo کلاه سپید یا این که White Hat سئو چیست؟

بهینه سازی کلاه سپید به دسته نحوه‌ها و استراتژی‌هایی که تبعیت الگوریتم‌های موتورهای کاوش هستن گفته می‌شه. تو سئوی کلاه سپید ما به صورت طبیعی برای ارتقا جایگاه تارنما کوشش میکنیم و از طریق‌های فریب‌کارانه برای به دور زدن موتورهای کاوش در جهت افزایش تارنما به کار گیری نمی‌کنیم.


تو طریق‌های بهینه سازی کلاه سپید ممکنه ارتقاء وبسایت به ارتفاع بکشه اما پایداری مطلوبی دارن. طرز‌هایی مثل ایجاد محتوای با کیفیت، کدنویسی اصولی، گزینش عنوان ها و توضیحات مطلوب، لینک و پیوند سازی داخلی اصولی، ساخت بک لینک و پیوند با کیفیت و طبیعی، پژوهش لغت ها کلیدی و … جزو seo سپید هستن.


seo کلاه سیاه یا این که Black Hat بهینه سازی چیست؟

بهینه سازی کلاه سیاه نقطه مقابل بهینه سازی کلاه سفیده. تو این شیوه ما تلاش می کنیم با به کارگیری از طریق‌ها و استراتژی‌های بر خلاف ضوابط موتور کاوش، سکو وبسایت رو سریع‌خیس از وضعیت طبیعی ارتقاء بدیم. درحال حاضر چه طرز‌هایی کلاه سیاه هستن؟ یه چیزیایی مثل محتوای مخفی، استعمال بیشتراز حد یک کلمه و واژه کلیدی، تمرکز روی یک کلمه و واژه کلیدی در پیوند سازی، خرید بک پیوند، ساخت محتوای تکراری، پیوند سازی اسپم و … .اما اینک که والله گوگل یه جوری با الگوریتم رنک برین و ماشین لرنینگ و اینجور چیزا سینه سپر کرده که بهتره کلا در این باره خط بکشید. ما هم بیشتر از این توضیح نمی‌دیم که نوشته ی علمی‌مون بدآموزی نداشته باشه:)


بهینه سازی کلاه خاکستری یا این که Gray Hat سئو چیست؟

seo کلاه خاکستری یه چیزی مابین seo سپید و بهینه سازی سیاهه. شاید بشه اذعان کرد که بیشتر متخصصین seo تو این منطقه عمل می‌کنن. دلیلش هم اینه که که تنها کار به صورت بهینه سازی سپید برای افزایش و بالا بردن جایگاه وبسایت در دوران مجال مایحتاج کفایت نکنه و منجر ناکامی و یا این که ضرر و زیان کمپانی نوپایی بشه که به شدت محدودیت وقتی داره.


یک دارای تخصص seo کارایی می‌کنه به نحوه‌های بهینه سازی کلاه سپید سرعت ببخشه، البته خیر در حدی که سبب ساز آلرژی موتورهای کاوش بشه.


رایج‌ترین اصطلاحات در seo کدامند؟

مثل هر فن دیگری، seo تارنما یا این که بهینه سازی عبارات تخصصی، تعاریف و مفاهیم منحصر به فرد خودش را دارااست. ما در لیست واژگان ذیل، 50 واژه و کلمه تخصصی این حوزه را از دید رایج بودن تعیین و برای شما تعریف و تمجید کرده‌ایم.


بهینه سازی – seo تارنما

سئو اولی اصطلاحی میباشد که بایستی در بهینه سازی بدانیم. سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد هر تعدادی ما در نوشته‌علمی سئو چیست به صورت بسیار جامع درباره سئو پرداختیم اما به صورت خلاصه بیان کنم که با این تکنیک شما می توانید درجه تارنما خودتان را در گوگل بهبود دهید.

بیایید یک نمونه بزنیم. فرض فرمائید شما فروشنده موبایل می باشید و صاحب و مالک یک تارنما و استحصال‌وکار آنلاین. کاربری گوگل می‌نماید “خرید تلفن همراه.” اینجا به لحاظ شما ما بایستی چه کاری ایفا دهیم تا وب سایت شما برای وی اکران داده خواهد شد؟ (یا این که درواقع در صفحه های جستجوی گوگل سکو خیر داشته باشد؟) پاسخ در سئو میباشد.


نکته: بهینه سازی به دو گروه کلی (On-Page و Off-Page) تقسیم بندی میگردد که در پی به آن اشاره خوا‌هیم کرد.


بهینه سازی داخلی (on page بهینه سازی) چیست؟

بهینه سازی داخلی یا این که seo باطن ورقه به در دست گرفتن بی واسطه کدها و یا این که محتویات سایت شما اعم از متن، تصویر، لینک و پیوند و هر داده ها دیگری که در تارنما خویش بار گذاری می کنید گفته می گردد. سئو باطن شیت یا این که به عبارتی سئوی داخلی، نهاد و شالوده‌ی کل کوشش‌های سئو میباشد. چون بر روی مواقعی از قبیل تیتر مطلوب برای کاغذ، تگ ها و متاتگ ها، عبارات کلیدی، توضیحات مطلوب برای تارنما و به صورت کلی محتوای که برای موتورهای کاوش دارای اهمیت می‌باشند عمل می‌نماید. همه این مفاد در نتیجه ها کاوش تأثیرگذار می‌باشند. براین اساس خیلی اصلی میباشد که شیوه سئو داخل برگه (seo داخلی) به صحت پیشین از طریق seo خارج ورقه (offpage seo) صورت پذیرد. با قرائت نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی داخلی چیست مسلما نکات جذاب و مفیدی را درباره این مضمون‌ خواهید آموخت.


پیکربندی NameServers

 – پیکربندی NameServers

در‌این مرحله از فراگیری cloudflare شما می بایست نیم سرورهای دامنه (NS) خویش را به آنچه Cloudflare تمجید نموده است آموزش سئو مشهد  ، تغییر و تحول دهید .


از آنجایی که Cloudflare مانند یک Proxy شغل می‌نماید ، با اتصال نیم سرور های دامنه خویش به این مجموعه ، استفاده کننده برای دسترسی به تارنما شما بعداز وارد کردن URL سایت شما مستقیما به مجاورت ترین سروری Cloudflare به ناحیه محل معاش او داراست متصل میگردد و این سبب  آموزش سئو در مشهد  ارتقا سرعت بار گذاری سایت شما می‌گردد.


شایان توجه عزیزانی که واهمه از جدا شدن اینترنت سایتشان هنگام تغییر تحول نیم سرورها را دارا‌هستند: با دقت به تغییر‌و تحول نکردن سرور مبدا شما بعداز تغییر و تحول نیم سرورهای وب سایت هیچگونه قطعی و یا این که به اصطلاح DownTime نخواهید داشت.


بعداز تغییر و تحول نیم سرورها به آنچه که Cloudflare تعریف و تمجید نموده است ، روی Done, check nameservers کلیک فرمایید.

تغییر تحول نیم سرور ها ممکن میباشد از 1 تا 72 ساعت به ارتفاع انجامد مخصوصا در دامنه‌های ir که فرصت متعددی ما یحتاج داراست.


مرحله پنجم – تهیه و تنظیم IP و DNS

در شرایطی‌که شما از آن گروه عده ای می‌باشید که برای اینترنت سایتتان دی ان اس (DNS) و ای پی منحصربه‌فرد (IP) گرفته‌اید و فراموش کردید که در بخش DNS کلود فلر وارد نمائید ، میتوانید از روش منو وارد قسمت DNS ها گردید و DNS و IP منحصربه‌فرد خویش را در کلود فلر وارد نمایید و یا این که تغییراتی در DNS هایتان ساخت و ساز نمائید.

قسمت پیکربندی DNS در کلودفلر یک به کارگیری دیگر هم دارااست و آن اینکه درصورتی که وقتی جابجایی هاست شکل گرفت کافی میباشد IP هاست قدیم را درین قسمت به IP هاست قدیم تغییر‌و تحول دهید.


حالا به ادامه یادگرفتن به کار گیری از این CDN میرویم و در صورتیکه کلیه پروسه را اعمال دادید . تارنما شما به کلود فلر متصل گردیده.


مرحله ششم (ازروی میل) – نصب پلاگین کلودفلر در وردپرس

یک مرحله اضافه‌خیس از فراگیری پیکربندی cloudflare برای یوزرها کاربر از وردپرس وجود دارااست که اجباری وجود ندارد اما به کار گیری از افزونه قانونی Cloudflare در وردپرس جلوی اشکالات را می گیرد.

شما می توانید افزونه قانونی Cloudflare را که برای پیکربندی کلود فلر میباشد، از مخزن وردپرس و یا این که با یک کاوش در نصیب اضافه کردن پلاگین به لیست افزونه های خویش اضافه نمایید.


از تجهیزات این افزونه می شود به تجهیزات پایین اشاره نمود :


رفع برخی از اشتباهات قسمت ایده ها وردپرس

نظافت کردن خاطر کش خود کار

تایپ کردن یک سرصفحه برای پرهیز از جابجایی های غیررسمی زمانی که SSL فعال میباشد.

قابلیت تغییر و تحول پیکربندی حساب Cloudflare از افزونه

قابلیت تماشای تعداد کلی بازدید کنندگان ، واحد سنجش پهنای باند ذخیره گردیده و ارعاب های مسدود گردیده

حفاظت از HTTP2/Server Push

بعد از نصب افزونه قانونی کلودفلر روی وردپرس ، شما می بایست نشانی اینترنتی و API حساب خویش را وارد نمایید. (برای اخذ API خویش وارد حساب کلودفلر گردید و روی my profile کلیک فرمائید .


آن‌گاه در نصیب API روی View API Key رو به روی Global API Key کلیک فرمائید و API خویش را اسکن و در افزونه وردپرس بارگزاری فرمایید )


بعداز وارد کردن نشانی اینترنتی و API رو Save API Credentials کلیک فرمایید.

خلل رایج Cloudflare در وبسایت‌ها

تارنما Cloudflare تحت عنوان کادو به همگی دامنه های در میان المللی (به جز دامنه ir) یک گواهینامه دو ساله SSL می دهد (کلودفلر قابلیت به کار گیری https را در کل برای دامنه های ir بسته میباشد و به قولی SSL را برای این دامنه‌ها تحریم نموده است).


نقص‌ cloudflare آنجا آغاز میشود که وب سایت شما پیش از نام نویسی در Cloudflare گواهینامه SSL دیگری داشته باشد که در‌این حالت به انگیزه تضاد دو SSL و همینطور سعی برای جایگزین کردن خویش به مکان آن یک کدام از وبسایت شما در گیر خلل می‌نماید.

درین مواقع شما بایستی وارد حساب کلودفلر خویش گردیده و در قسمت SSL ، گواهینامه SSL را به صورت Flexible در بیاورید که خطاها را از میان ببرید و گواهینامه ها را از نبرد با یکدیگر در بیاورید.


پیکربندی اضافه برای کلودفلر

شما درین نوشته‌علمی اینکه کلود فلر چیست ، تارنما cloudflare چه امکاناتی داره ، نصب cloudflare و پیکربندی کلود فلر رو باهاش آشنا شدید و میتوانید یک CDN برای تارنما خویش فعال سازی فرمایید. آنچه ما در‌این فراگیری cloudflare گفتیم فقط شناخت مختصر شما با کلودفلر بود و امید‌وار‌یم یادگرفتن استعمال از پیکربندی این CDN دارای اسم و رسم آیتم به کارگیری شما قرار گرفته باشد.


شما همینطور میتوانید با ورود به وبسایت Cloudflare و تلاوت مستندات این سایت یادگرفتن Cloudflare را بسته به نیاز خودتان مشاهده فرمائید.