جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟

جاری ساختن هرکدام از شغل های اورده شده در شرایط معمولی سبب شود تا بهینه سازی وب سایت شما زخم ببیند، البته با اجرا راه و روش‌کارهایی می‌قدرت جلوی آن را گرفت. یکی‌از مهمترین و مهم‌ترین رویه‌کارهایی که برای این قضیه ارائه می شود، ریدایرکت ۳۰۱ میباشد. آموزش سئو در مشهد ریدایرکت ۳۰۱ سبب ساز گردد تا صفحه ها قبل و URLهایی که عوض کرده‌اید، به نشانی جدیدی هدایت شوند تا seo وبسایت شما آسیبی نبیند. ما درین نوشته ی علمی قصد داریم که به معرفی ریدایرکت ۳۰۱ بپردازیم و سپس به پرسش‌های مهمی مانند شیوه پیاده‌سازی و اینکه چه وقتی بایستی سراغ آن بروید، خوا‌هیم پرداخت؛ پس با ما یاروهمدم باشید.
ریدایرکت ۳۰۱ چیست؟
در‌صورتی‌که قصد دارید که نشانی یک شیت را عوض فرمائید، می بایست کارهایی اجرا دهید تا مطمئن گردید که بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما شما به آدرسی که میخواهید هدایت میگردند. در دنیای فناوری به‌این تغییر‌و تحول ریدایرکت ۳۰۱ می گویند.
ریدایرکت ۳۰۱، یک HTTP status code (کدهایی مانند ۴۰۴، ۴۰۳ و ۵۰۰ در‌این خانواده قرار دارا‌هستند) میباشد که بوسیله سرور اینترنت‌تارنما به مرورگر شما ارسال گردد. در واقع، ریدایرکت ۳۰۱ یک مسیر مستمر از یک URL به URL دیگر را آرم می دهد. با اجرا این شغل، هر کاربری که قصد داشته باشد به URL قبل دسترسی پیدا نماید، به کاغذ نو هدایت شود.

ریدایرکت ۳۰۱ بیشتر در حین‌هایی به کار گیری میگردد که شیت‌ای از یک اینترنت‌وبسایت را حذف یا این که منتقل کرده‌ایم. در شرایطی‌که از ریدایرکت ۳۰۱ به کارگیری نکنید، یوزرها در طی مراجعه‌ به اینترنت‌سایتتان، برگه ۴۰۴ را مشاهده خواهند کرد که اثر منفی هم روی یوزرها و هم روی seo تارنما دارااست.

این تغییر‌و تحول URL معمولا به حدی سریع حادثه میفتد که شما متوجه آن نخواهید شد و در یک دیده بر هم زدن، ورقه‌ای نو را مشاهده خواهید کرد. ولی، احتمالا با نگاه کردن به URL تارنما متوجه خواهید شد که با لینکی که وارد یا این که روی آن کلیک کرده‌اید، تفاوت‌هایی داراست. یکی‌از معمولی‌ترین روش‌ها برای باخبر شدن از این زمینه، به کار گیری از اکستنشن‌هایی مانند Ayima Redirect Path میباشد.

یک کدام از دیگر از کلیدی‌ترین نقش‌های ریدایرکت ۳۰۱، مربوط‌ به موتورهای کاوش میباشد. در صورتیکه شما از خانواده HTTP status code به‌صحت استعمال فرمایید و نشانه دهید که هر URL به کجا منتقل گردیده است، موتورهای جستجویی مانند گوگل و بینگ این قابلیت و امکان را در مشت شما قرار خواهند اعطا کرد تا مدام وب سایت خویش را به‌روز نگه دارید و در شیت نخستین حضور داشته باشید. در پی این نوشته ی علمی ( ارائه دهنده ی هاست وردپرس جمهوری اسلامی ایران ) شیوه و فرصت ساخت این HTTP status code را پژوهش خوا هیم کرد.
چه وقتی می بایست از ریدایرکت ۳۰۱ استفاده نمود؟
> تغییر‌و تحول URL :
در برخی مواقع نیاز میباشد که URL اساسی خویش را با صرفه‌خیس آموزش سئو مشهد یا این که ساختار فولدر‌های URL خویش را سازماندهی نمائید. شایسته ترین رویکرد‌شغل برای این زمینه، به کارگیری از ریدایرکت ۳۰۱ میباشد.
> بازآفرینی یک قطعه محتوا :
برخی اوقات ممکن میباشد که بخواهید به‌شکل بی نقص محتوای سابق خویش در یک کاغذ را نوسازی فرمایید. این محتوا فقط متن یا این که کلیپ را دربرگیرنده نمیشود و حتی پوسته‌های اینترنت‌وب سایت هم درین گروه قرار میگیرند.
دراین مورد، می بایست مطمئن گردید که یک ریدایرکت ۳۰۱ از URL سابق به نشانی تازه را پیاده‌سازی کرده‌اید. وقتی که‌این شغل را اجرا دهید، این بضاعت و توان را خواهید داشت که کاغذ پیشین را آرشیو و برگه تازه را جایگزین آن نمائید.
> ترکیب چندین محتوا با یکدیگر :
در صورتی‌که شما در اینترنت‌وب سایت خویش یکسری برگه با محتواهایی دارید که بایکدیگر هم‌پوشانی دارا‌هستند، دارنده یک کلمه و واژه کلیدی واحد میباشند یا این که حتی یک مسئله را پوشش میدهند، ممکن میباشد که بخواهید آنها‌را بایکدیگر مخلوط فرمائید. احتمالا ازطرفی‌دیگر هم شما نمیخواهید آنان از مقام‌بندی موتورهای کاوش بیرون شوند.
در اینجور مواقع، ریدایرکت ۳۰۱ به شما این بضاعت را خواهد اعطا کرد که یک سری ورقه را به یک شیت ریدایرکت نمائید.
> جابجایی محتوا از یک دامنه به دامنه‌ای دیگر :
در حالتی که اینترنت‌وب سایت خویش را از یک دامنه به دامنه دیگری جابجایی داده‌اید، بسیار اساسی میباشد که ریدایرکت ۳۰۱ از محتوای سابق خویش به محتوای تازه را پیاده‌سازی نمائید. به طبع به حافظه داشته باشید که ریدایرکت‌های شما بایستی از URL اساسی تقلید نمایند.

تأثیر منفی صفحه فرود

به عبارتی‌طور که گفتیم، محتوای لندینگ‌پیج می تواند تأثیر منفی هم بر یوزرها و بازدیدکنندگان بگذارد. از جمله، یک کاغذ فرود ناکارآمد و فاقد خصوصیت‌های مورد نیاز، توان آن را دارااست که یوزرها را فراری دهد و ضمن تخریب وجهه تجاری وب سایت، سرویس ها و محصول ها آموزش سئو مشهد  آن را هم پایین سؤال پیروزشود.
هر لندینگ پیج موفقی دارنده خصوصیت‌های خاصی میباشد که هرمورد آنان میتواند به بهبود چگونگی بازاریابی دیجیتال و جذب مشتری، یاری قابل توجهی نماید. یک کاغذ فرود برنده، ضمن اینکه یک تیتر جالب برای میخکوب کردن بازدیدکننده دارااست، یک زیرعنوان دیدنی، تصاویر مرتبط و کیفیت خوب، توضیحات بدون نقص و در غایت پیاده سازی UI و UX قابل قبولی برای هدایت مخاطب به قسمت خرید هم دارااست.
تحقیق تأثیر شیت فرود در seo
درصورتی که برگه فرود متبوع، از پیاده سازی حرفه ای و صدق منتفع باشد، میتواند مخاطب را برای بازه‌مجال بیشتری در ورقه نگه دارااست و در هدایت وی به CTA پیروز باشد. عبارت CTA مخفف Call to Action میباشد و به اقدامی گفته میشود که استفاده کننده را به ایفا یک کار (مثل خرید فرآورده یا این که سرویس ها) ترغیب می‌نماید. همین واقعه سبب ساز میگردد تا مرتبه وب سایت در گوگل رویش نماید و سئوی وبسایت بهبود یابد. ولی در حالتی که ورقه فرود و پیاده سازی CTA چندان دیدنی نباشد و نتواند مخاطب را جذب نماید، امتیاز سئوی وب سایت افت می‌نماید.
گونه های لندینگ پیج
به‌طورکلی، یک ورقه فرود بایستی به یوزرها و بازدیدکنندگان علامت دهد که به جای قابل قبولی وارداتی‌اند و این وبسایت میتواند به آن ها یاری دهد. برای ارائه سرویس ها عالی و بدون نقص‌خیس در این مورد، چند نوع متفاوت از لندینگ‌پیج پیاده سازی شد‌ه‌است که بعضا از آنان تأثیر مستقیمی روی سئوی وبسایت می گذارند.
در غایت با تعیین شایسته ترین نوع کاغذ فرود و پیاده سازی اصولی هر کدام از آنها، قابلیت جذب مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل مهیا می گردد. بیایید پیرو این مقاله، با تعدادی نوع اساسی از برگه فرود آشنا شویم و خصوصیت هرمورد از آنها را آیتم تحقیق در اختیار بگذاریم.
لندینگ پیج های Opt-In
به عبارتی‌طور که در اولِ این مقاله اشاره کردیم، کاغذ فرود با کاغذ مهم یا این که Home Page وب سایت مختلف میباشد. ورقه فرودهایی که از نوع opt-In میباشند، در نصیب‌های هدر، فوتر یا این که سایدبار وب سایت متبوع پیاده سازی میگردند. این نوع صفحه ها فرود، معمولاً به‌شکل هیبت‌های تصویب‌اسم در قسمتی از تارنما وجود دارا هستند که دقت یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند.
یکی‌از خصوصیت‌ها اصلی لندینگ‌پیج Opt-In این میباشد که همه واسطه‌ها و مورد‌های اضافه جان دار در ورقه اساسی اینترنت‌وب سایت را کنار میزند و کاربر را به‌شکل بی واسطه وارد قسمت خرید می‌نماید. قطعاً تا به‌هم اکنون با یک برگه فرود Opt-In مواجه گردیده‌اید؛ هیبت‌هایی با عنوان ها «ورود به اکانت کاربری» یا این که «لطفاً شهر و استان خویش را گزینش نمایید» که در هدر وبسایت‌ها به دیده می خورند، از این قبیل landing pageها میباشند.
لندینگ پیج های Lead Generation یا این که ساخت سرنخ
این نوع از لندینگ‌پیج، به عبارتی‌طور که از عنوانش پیداست، از باقی شیوه‌ها توسعه یافته‌خیس و مدبرانه‌خیس شغل می‌نماید و فی مابین همگی صفحه های فرود، پیشرو میباشد. این نوع از صفحه ها فرود، به‌مراد اخذ داده ها کاربری بازدیدکنندگان (اعم از شهر و محل سکونت، شماره یاور، نشانی پست الکترونیک و غیره) پیاده سازی گردیده‌اند.
درین نوع لندینگ‌پیج، استفاده کننده یا این که مشتری بالقوه به‌به جای‌اینکه به شیت خرید سرویس ها یا این که تولید ها هدایت خواهد شد، وارد فضای تبلیغاتی دستیابی‌وکار متبوع می‌گردد. در غایت، کاربرانی که از این طرز جذب گردیده‌اند، کلیه تبلیغات، پیشنهادات و تاراج‌های اصلی آیندۀ آن وب سایت اینترنتی را اخذ خواهند کرد.
لندینگ پیج های Clique-Through یا این که بر طبق کلیک
برخلاف کاغذ فرود Lead Generation که با به کارگیری از هیبت به مخاطبان متصل می شد، صفحه ها فرود بر پایه ی کلیک (Click-Through Page) نیازی بدین نوع رابطه ندارند. این نوع از صفحه ها فرود، فقطً یک واسط معمولی در بین تبلیغ متبوع و کاغذ‌ای از وبسایت می‌باشند آموزش سئو در مشهد که مشتریان بالقوه بایستی به آن هدایت شوند.
اکثر صاحبان استحصال‌وکار با توکل بر این نوع لندینگ‌پیج، از یک اطلاع رسانی بی آلایش برای اتصال مخاطب به سبد خرید وب سایت به کار گیری می‌نمایند. اما نباید فراموش کرد که برای توفیق درین نوع از صفحه های فرود، می بایست همگی خصوصیت‌های اساسی یک Landing Page پیروز در لحاظ گرفته گردد تا در یک مبادرت جسورانه، کلیه چیز در پوسته پیشنهادی رد نشدنی شکل بگیرد.

تفاوت نتایج موبایل و کامپیوتر در گوگل از لحاظ کاربری

خلق یوزرها در هنگام کاوش در وب، در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه به صورت قابل توجهی گوناگون میباشد. همین منجر تفاوت حاصل دسکتاپ و تلفن همراه در گوگل میگردد. در‌این قسمت به بعضی از این تفاوت ها اشاره میکنیم: آموزش سئو مشهد جستجوی سریع و مختصر: یوزرها تلفن همراه کلاً به‌دنبال داده ها فوری و کوتاه می باشند. آنان رغبت دارا‌هستند از لغات جستجوی کوتاه و بی آلایش به کارگیری نمایند و به‌دنبال نتایجی باشند که تخت گاز به سوال های آن ها جواب دهند.
کاوش در حالا تکان: یوزرها تلفن همراه از وب یاروهمدم و در جای های گوناگون استعمال می نمایند. آن ها ممکن میباشد در درحال حاضر خط مش رفتن، در مترو یا این که در صف انتظار باشند و به‌دنبال اطلاعاتی باشند که به آن‌ها یاری دهد تا فعالیت خویش را سریعتر ایفا دهند. بعضی از سایر تفاوت های رفتاری یوزرها در جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه عبارتند از:
کلیک بر روی نتیجه ها: یوزرها گوشی بیشتر بر روی حاصل ابتدایی لیست کاوش کلیک می نمایند، در حالی که یوزرها دسکتاپ ممکن میباشد به ذیل ورقه اسکرول نمایند و نتیجه ها بیشتری را مشاهده نمایند.
تعامل با تارنما ها: یوزرها گوشی ممکن میباشد فرصت کمتری را در سایت ها بگذرانند و با‌گاز از آنان بیرون شوند، در حالی که یوزرها دسکتاپ ممکن میباشد فرصت بیشتری را در سایت ها بگذرانند و محتوای بیشتری را رسیدگی نمایند.

اثر seo محلی بر تفاوت نتیجه ها دسکتاپ و گوشی گوگل
بهینه سازی محلی، یکی مهم‌ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای استحصال و کارهایی میباشد که پیرو جذب مشتریان محلی می‌باشند. از‌آنجا که اکثر یوزرها از روش موبایل های هوشمند خویش به وب دسترسی پیدا می نمایند، seo محلی برای استخراج و کارهایی که پیرو جذب مشتریان محلی می باشند، از التفات ویژه ای برخوردار‌است. گوگل در حاصل جستجوی گوشی، دقت بیشتری به سیگنال های بهینه سازی محلی مانند وضعیت مکانی مخاطب، مسافت استفاده کننده تا بیزنس و نظرها یوزرها در خصوص تجارت نماد می‌دهد.
اگرچه seo محلی برای یوزرها تلفن همراه از عنایت ویژه ای شامل است، البته در حاصل جستجوی دسکتاپ نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. از جمله ممکن میباشد سایتی با به کار گیری از تلفن همراه مرتبه بالایی داشته باشد ولی در دسکتاپ جایگاه تحت داشته باشد، چرا؟ زیرا حالت مکانی اش از IP ای که آن لپ تاپ یا این که کامپیوتر به کار گیری می نماید بدور میباشد. این مفاد خودشان آرم دهنده “تفاوت حاصل دسکتاپ و گوشی گوگل” می‌شود.
اثر فردی سازی گوگل بر تفاوت در نتیجه ها گوگل در دسکتاپ و تلفن همراه
گوگل از داده های مختلفی برای فردی سازی حاصل کاوش برای هر استفاده کننده استعمال می نماید. ممکن میباشد آموزش سئو در مشهد فردی سازی گوشی و دسکتاپ متعدد باشد و بر حاصل هر دو اثر بگذارد. این اطلاعات مشتمل بر مورد ها ذیل می باشند:
تاریخچه کاوش: گوگل سوابق جستجوهای قبل شمارا ذخیره می نماید و از این داده ها برای اکران نتایجی که به احتمال زیاد برای شما مرتبط خیس می باشند، استعمال می نماید. این احتمال وجود داراست که سوابق جستجوی تلفن همراه و دسکتاپ مختلف باشد و بر حاصل نشانه داده گردیده اثر بگذارد.
وضعیت مکانی: گوگل از وضعیت مکانی شما برای اکران نتایجی که به جای شما مرتبط می‌باشند، به کار گیری می نماید. ممکن میباشد گوگل از شرایط مکانی ارائه گردیده بوسیله تلفن همراه استقاده نماید و حاصل متفاوتی از کامپیوتر شما نشانه دهد.
حرف آخری
دلایل تفاوت حاصل دسکتاپ و تلفن همراه در گوگل می‌تواند بیشتراز این دلایلی که ما گفتیم هم باشد. به هر هم اکنون هیچکس از تمامی رازهای گوگل خبر ندارد و خیلی چیزها هم میباشد که گوگل برایشان ادله دارااست و به ما هیچوقت درباره آنها نمی گوید. ما تلاش کردیم هرآنچه که درین ارتباط می‌دانیم را به شما بگوییم و امید است که شما هم از قرائت آن لذت برده باشید.

محتوا باید چه ویژگی داشته باشد؟

هنگامی یک محتوا میتواند برای شما ورودی داشته باشد که اصول بهینه سازی در آن رعایت گردیده باشد؛ به آن محتوای سئوشده گفته میشود. با ساخت محتوای سئوشده میتوانید ترافیک آنلاین مربوط به استخراج آموزش سئو مشهد و کارتان را ارتقا دهید. اکنون این محتوای seo گردیده یعنی چه؟ این محتوا می بایست چه خصوصیت‌هایی داشته باشد؟
نیاز و گرفتاری کاربر را جواب دهد
هر چه شعور بهتری از مخاطبان یا این که مشتری‌های خویش داشته باشید، در گزینش عبارات کلیدی و محتوا خوب کار خواهید کرد.
به مخاطبان فعلی خویش نگاه نمایید و طبق مختصات آنها یک پرسونای کاربر ظریف پیاده سازی فرمایید. این پرسونا که مخاطبان شمارا تصیف می‌نماید، بایستی به طور یک پوشه مکتوب در استراتژی محتوایی شما بیان خواهد شد.
پرسونا معمولاً مشتمل بر داده ها پایین میباشد:
اسم (قرار وجود ندارد یادآور یک فرد حقیقی و واقعی باشد.)
عکس
نقل قسم (به کار گیری از نقل‌عهدوپیمان حقیقی وواقعی به شما روءیت کرد بهتری می دهد.)
بیو (افزودن جزئیاتی مثل خلق و خوی شخص در خرید و طریق تصمیم‌گیری امداد‌کننده میباشد)
داده ها دموگرافیک (اطلاعاتی مثل سن، فعالیت، محل معاش، شخصیت)
علت‌ها (برای تشخیص ذهن ها مخاطبان خویش، بایستی علت‌های آن ها را بدانید)
هدف ها و ناامیدی‌ها (شما قرار میباشد چطور به وی یاری نمایید؟)
ترجیح مارک
میتوانید از دسته فروش خویش داده ها خیر در این مورد بگیرید، زیرا این اشخاص بیشتری تماس را با مخاطبان شما دارا هستند.
یک نکته دیگر درباره محتوا، کارایی نمائید مدام از اتفاقات مربوط به صنعت خویش با خبر باشید و اطلاعاتی که دارید را در محتوای تولیدشده بیان نمائید. در صنعت‌های گوناگون این مسئله مختلف میباشد البته معمولاً وب سایت‌های فرنگی و انگلیسی‌گویش می توانند منابع خیر و خوبی برای محتوای نو و نو باشند. میتوانید از یک ترجمه کننده حرفه ای و آشنا با مورد امداد بگیرید و با ترجمه تخصصی، آن را به مطالب وبسایت خویش اضافه فرمائید.
لغات کلیدی خاص را تارگت می‌نماید
محتوایی که در اینترنت‌تارنما خویش میگذارید بایستی پاسخی به جستجوی مخاطبان باشد. در صورتیکه محتوای شما واژه و کلمه کلیدی یا این که قضیه خاصی را تارگت نکند، ابدا به حاصل کاوش رویکرد پیدا نمی‌نماید.
درباره صنعت خویش، تولید ها و خدماتی که ارائه می‌دهید و سوال ها رایج مخاطبان استیناف نمائید و یک لیست بدون نقص از عبارات کلیدی بسازید. آموزش سئو در مشهد محتوایی که ساخت و ساز می کنید می بایست حول این لغات کلیدی باشد و با این کیوردها seo گردد. زمانی از کیوردهای مرتبط و ظریف برای صفحه ها خویش استعمال فرمایید، به موتور کاوش یاری می کنید که محتوای شمارا عالی بفهمد.

SERP چیست؟ همه چیز درباره صفحه نتایج جستجو

سرپ یا این که SERP (مخفف Search Engine Results Pages) صفحاتی می باشند که گوگل یا این که موتورهای جستجوی دیگر در جواب به جستجوی استفاده کننده اکران می دهند. این صفحه های تیتر صفحه های وبی را اکران می دهند که به آنچه سرچ گردیده آموزش سئو مشهد رابطه قربت داشته‌اند؛ به این ترتیب در‌حالتی که شما هم مالک یک اینترنت‌وب سایت می‌باشید و می خواهید ورودی سایتتان را ارتقا دهید بایستی در SERP ظواهر گردید تا شانس کلیک به چنگ آوردن از یوزرها را داشته باشید. پیرو همگی چیز را در ارتباط سرپ توضیح خوا هیم اعطا کرد. با ما همپا باشید.
چرا سرپ برای seo اساسی میباشد؟
همانطور که در نمودار تحت مشاهده میکنید، اکثر یوزرها روی یکی‌از نتیجه ها ظواهر گردیده در ورقه اولیه SERP کلیک می‌نمایند و در واقع از به عبارتی کاغذ اولیه پاسخ خویش را میگیرند.
به همین عامل میباشد که تمامی می خواهند در ورقه اولیه ظواهر شوند و برای استخراج جایگاه‌های 1 تا 10 کارایی می‌نمایند. شاید ظالمانه به حیث رسد، ولی حتی در صورتیکه درجه 11 را دستیابی فرمائید و در برگه دوم ظواهر گردید، عملاً نامرئی خواهید بود. از طرفی، مدام هم قرار دریافت کردن در کاغذ نخستین معادل با جذب ترافیک بالا نخواهد بود،

75 درصد از کلیک‌ها صرفا به 3 مرتبه نخستین تخصیص پیدا می‌نماید؛ به عبارت دیگر اکثر کاربرانی که عبارتی را سرچ می‌نمایند، برگه SERP را اسکرول نمی کنند و به تعیین یکی‌از سه فیض اولیه بسنده می‌نمایند.

ضمن نتیجه ها طبیعی، تبلیغات ادوردز نیز در صفحه ها حاصل موتور کاوش یا این که سرپ چشم میگردند. این تبلیغات با نماد Ad از حاصل طبیعی تمایز داده میشوند.

مجموعاَ نتایجی که در سرپ چشم می گردند را می‌اقتدار به سه مجموعه تقسیم کرد:

حاصل طبیعی یا این که ارگانیک
تبلیغات یا این که Ads
فیچر اسنیپت یا این که خصوصیت‌های سرپ
پس در‌حالتی که میخواهید در SERP چشم گردید بایستی در یکی‌از این سه تیم قرار بگیرید.

چشم شدن در حاصل طبیعی گوگل با seo
حاصل طبیعی به عبارتی صفحه های ایندکس گردیده در سرپ گوگل می باشند. از آن‌جا که هزاران برگه مو جود در کانال نت با هر عبارتی که سرچ می گردد هم خوانی می‌نمایند، گوگل آن‌ها‌را مبنی بر معیارهای جایگاه‌بندی بهینه سازی در صفحه ها سرپ آراسته می‌نماید تا مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین حاصل در موضع‌های فراتر قرار بگیرند. به طور طبیعیً این صفحه ها در کاغذ اولیه ظواهر خواهند شد. پس می‌اقتدار به‌این فیض رسید که با بهینه سازی تارنما، رده آن در صفحه های سرپ بهبود پیدا می‌نماید و در فیض وبسایت بازدید بیشتری خواهد گرفت. توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی پژوهش جایگاه کلمه و واژه کلیدی در گوگل را بخوانید.

در نمودار تحت تأثیر یکی‌از معیارهای درجه‌بندی بهینه سازی – یعنی بک لینک و پیوند – بر معیار بازدید وب سایت را مشاهده میکنید:



البته SERP از یک لحاظ دیگر هم در seo مداقه پیدا می‌نماید. یکسری از ویژگی ها کاغذ اینترنت در سرپ اکران داده می شود که در تصویر ذیل نیز مشاهده می کنید:



این شما می‌باشید که تحت عنوان رئیس وب سایت انتخاب می کنید URL ورقه یا این که متا دیسکریپشن چه باشد و تگ تیتر اکران داده گردیده در صفحه ها سرپ برای شیت اینترنت شما چی باشد. هرچند که معمولاً گوگل توضیحات متا را تغییر و تحول می دهد. در‌صورتی‌که structured data برگه را تهیه کرده باشید، ریچ اسنیپت نیز در ذیل متای توضیحات اکران داده می شود.



پس در صورتی می خواهید در فهرست حاصل طبیعی گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری اکران داده گردید می بایست شایسته ترین و مرتبط‌ترین محتوا را برای کلیدواژه مدنظر ساخت فرمایید. مجموع اصول بهینه سازی را در آن رعایت نمایید و مطمئن گردید که خزنده‌های گوگل می توانند کلیه صفحه ها سایتتان را بخزند.

خصوصیت‌های SERP چیست و چه گونه میتوانید در آنان ظواهر گردید؟
یکی از دیگر از قسمت‌های سرپ، فیچرها می‌باشند که به فارسی معمولاً از آن ها تحت عنوان «خصوصیت‌های سرپ» خاطر می‌گردد. این نصیب می تواند مانند قسمت تبلیغات مبلغی باشد یا این که طبیعی. با این حالا این قسمت تاثیر قابل توجهی بر seo دارااست.
مقصود گوگل از افزودن این نصیب به صفحه های سرپ، رساندن یوزرها به جواب، فارغ از نیاز به کلیک میباشد.
پژوهش ها اخیر نشانه میدهند 50 درصد جستجوها فارغ از نیاز به کلیک به جواب رسیده‌اند.
اما بایستی به‌این هم اعتنا داشت که خصوصیت‌های سرپ در گویش انگلیسی بسیار توسعه یافته‌خیس از گویش فارسی شغل می‌نماید. ولی ببینیم در اصلً فیچرها یا این که خصوصیت‌های SERP به کدام نصیب از سرپ می گویند. در واقع هر بخشی که در صفحه ها سرپ مشاهده کنید - به جز ادز و نتیجه ها ارگانیک – می تواند جزو خصوصیت‌های سرپ باشد. ولی خویش این خصوصیت‌ها در یک‌سری مجموعه مکان می گیرند:
اسنیپت‌های غیر وابسته گردیده (Featured Snippets) آموزش سئو در مشهد این نوع سرپ فیچر بیشتر در سرچ‌های انگلیسی چشم میشود و هنوز آنچنان بین سرچ‌های فارسی بکر. درین خصوصیت، گوگل بخشی از متن یک کاغذ اینترنت را که می تواند شایسته ترین پاسخ برای عبارت سرچ گردیده باشد غیر وابسته می‌نماید و در یک قاب در بالای شیت اولیه نتیجه ها اکران میدهد. بدین ترتیب مخاطب فارغ از نیاز به گشودن هیچ برگه‌ای می تواند جواب سوالش را در به عبارتی صفحه ها سرپ بخواند.