جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

رتبه بندی الکسا (Alexa) چیست؟

سکو الکسا که اصلی وجود ندارد.

پاراگراف بالا را هرکسی که به نوعی با دیجیتال مارکتینگ، seo و محتوا مشغول میباشد دست‌کم یکبار شنیده یا این که به سایرافراد گفته میباشد. خب درصورتی که رتبۀ الکسا اساسی وجود ندارد چرا تا هر وب سایت خیر و خوبی پیدا می کنیم سریع مرتبه الکسای آن را رسیدگی میکنیم؟

آیا حقیقتاً بهبود جایگاه در الکسا یا این که آموزش سئو مشهد  به عبارت ناصحیح آن ارتقاء جایگاه الکسا اهمیتی داراست؟ درصورتی که عنایت داراست چطور مرتبه وب سایت را بالا ببریم؟

ابداً این مرتبه بندی الکسا داستانش چیست و چطور عمل می‌نماید؟

درین نوشته‌ی علمی دقیقاً می خواهیم به‌این سوال‌ها پاسخ دهیم و یکبار برای مدام پر‌نور کنیم الکسا ترازو خیر برای مقایسه سایت‌ها میباشد یا این که خیر.

الکسا چیست؟

آموزش سئو در مشهد

الکسا یا این که به عبارت صحیح الکسا وب (Alexa Internet) یک کمپانی چک ترافیک اینترنت میباشد. الکسایی که الان وجود داراست داده های عددی بازدید سایت‌ها و خلق یوزرها را رسیدگی و خدماتی برای بازاریابی اینترنتی ارائه می‌نماید.

این مجموعه خدمت‌هایی را به دارندگان تارنما‌ها برای تحقیق شرایط تارنما، seo، رسیدگی لغت ها کلیدی، مقایسه و چک رقبا ارائه می‌نماید.

پیش از توضیح درباره سرویس ها و مرتبه‌بندی الکسا مقداری با تاریخچه صورت‌گیری آن آشنا شویم زیرا خیلی از دعوا‌ها بر راز الکسا ریشه در تاریخچه و تلاش قبلی آن داراست.

تاریخچه تولید و دگرگونی الکسا

الکسا در سال ۱۹۹۶ به وسیله «بروس گیلیات» و «بروستر کیل» بنیانگذاری شد.


مقصود اول الکسا سفارش و معرفی سایت‌ها به یوزرها بود. در حیث داشته باشید که موتور جستجوی گوگل در سال ۱۹۹۸ بنیانگذاری شد و آن سال‌ها صرفا چندین موتور جستجوی ضعیف برای یافت کردن صفحه های وجود داشت.


در صدر الکسا یک نوارابزار کاربردی عرضه کرد که روی مرورگر وب نصب می شد. در صورتی‌که وب اکسپلورر لعنتی یادتان باشد آن فرصت‌ها تولبار الکسا یک ابزار ماهر اکانت میشد.




این نوارابزار مطابق تارنما‌هایی که بازدید می‌کردیم، وب سایت‌های دیگری را توصیه می‌بخشید. به علاوه داده ها دیگری مثل تعداد صفحه های تارنما، تعداد لینک و پیوند به سایت و .. اکران می‌اعطا کرد. ابعاد در همین نوارابزار اطلاعاتی مثل درجه ارائه شد.


الکسا در بالا داده ها را به امداد همین نوارابزار توده‌‌‌آوری میکرد. آن‌گاه استارت به ذخیره محتوای اینترنت در سرورهای خویش کردند. این شغل در صدر با غرض ساخت‌و‌ساز آرشیوی از محتوای اینترنت بود البته تصمیم گرفتند بایگانی‌سازی یک پروژه غیر وابسته باشد. یکی بنیانگذاران الکسا به اسم بروستر کیل خدمت Internet Archive را فعال سازی کرد که به طور تخصصی عمل آرشیوسازی محتوای اینترنت را ایفا میدهد. وب‌بایگانی آحاد صفحه ها اینترنت را ذخیره می‌نماید و به یوزرها اذن می دهد به صفحه ها حذف گردیده یا این که تغییر‌و تحول یافته دسترسی داشته باشند.


در سال ۱۹۹۹ الکسا به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار به کمپانی آمازون فروخته شد. سپس الکسا فراز و نشیب متعددی داشت. مدتی خواستند آن را تبدیل به موتور جستجویی مثل گوگل نمایند که ناکامی خورد. مدتی هم با گوگل همیاری کرد و آن گاه این همیاری انقطاع شد.


در غایت سال ۲۰۰۹ الکسا بیان کرد به طور تخصصی روی جایگاه‌بندی و سرویس ها نظارت سایت‌ها فعالیت خواهد کرد. به عبارتی کاری که از اولیه داشت جاری ساختن می‌بخشید ولی این توشه تخصصی‌خیس و توانمند‌خیس از پیشین.


سرویس ها درآمدزای الکسا به طور مبلغی شد و صرفا بخشی از سرویس ها آن بدون پول می‌باشند. در واقع الکسا میخواهد در مسیر کمپانی‌های سرویس ها ارزیابی وب سایت و seo مثل Moz و SEMrush تکان نماید.


ولی بیایید ببینیم اصلاً مدیریت زمان چیست؟

از قدیم گفته‌اند که «وقت طلا می باشد». همین ضرب‌المثل علامت میدهد که مضمون‌ زمان، از قدیم هم گرفتاری انسان‌‌ها بوده میباشد. راستش را بخواهید، ما هم با این پاراگراف خیلی موافقیم. 

در صورتی‌که پول‌تان هدر برود، مجدد به‌دست می آید. در‌حالتی که دستیابی و کاری از میان برود، مجدد میتوان آن را ساخت؛ البته فرصت را نمی‌قدرت به عقب برگرداند.

یکی‌از مطرح ترین بحران‌هایی آموزش سئو مشهد که در معاش و تجارت با آن مواجه می‌شویم، رئیس زمان هست. مدام وقت کم میاوریم و با اینکه همۀ تلاشمان را هم کرده‌ایم، هنوز شغل های عقب افتاده داریم. به خصوص هنگامی که میخواهیم با یک پارچه، چندین هنداونه را بلند کنیم.

فرصت مثل یک نیروی نامرئی در هم اکنون در دست گرفتن معاش همۀ ما هست. در ادامۀ نوشته‌ی‌علمی به شما می‌گوییم که چطور میتوانید افسار زمان را در مشت بگیرید و این‌ توشه، شما آن را مدیر نمائید.

البته بیایید ببینیم به هیچ وجهً رئیس مجال چیست؟

قبلا که برویم سراغ تعریف و تمجید مدیر فرصت؛ بیایید آموزش سئو در مشهد  ریشه‌یابی کنیم تا بفهمیم به هیچ وجهً خلل کمبود وقت از کجاست و چرا مدام شتاب داریم و احساس می‌کنیم که وقت نادر آورده‌ایم. ما بعداز رسیدگی هایی که داشتیم به حاصل پایین رسیدیم:

هیچ زمان از خودمان راضی نیستیم؛ پس فکر‌میکنیم باید بیشتر بدویم.

بلد نیستیم تقسیم وظایف کنیم؛ همۀ امور را به طبعً خودمان می بایست ایفا دهیم.

از طرفی، «خیر» هم نمی‌توانیم بگوییم؛ انگار با خودمان و سایر خجالت داریم.

بعضی وقت ها به اندازه کافی مجال داریم البته همش میگوییم: «ایشالله از روز شنبه»!

هنوز خیال نگرفتیم که چطوری باید کارهایمان را حق تقدم بندی کنیم.

در حل زمینه هم ناتوانیم؛ جای این که مشکل اساسی را حل کنیم، وقت‌مان را صرف هیچ و پوچ می کنیم.

خب راهکار چیست؟ رئیس مجال.


مدیر فرصت یعنی چه؟


«مدیر مجال یعنی، فرصت خویش را تقسیم‌بندی کنیم و به هر عمل، زمان مشخصی را تخصیص دهیم.»


هنگامی نتوانید زمان را به خیر و خوبی رئیس کنید و همیشه از نرم افزار‌ریزی‌‌هایتان عقب بمانید؛ هم کلافه میشوید و هم استرس می گیرید. کارهایتان به هم میریزد و هیچ کاری را به موقع کل نمی کنید. حتی دور‌وبری ها هم کم‌نادر از دست‌تان عصبانی میشوند که هیچ وقت در دسترس نیستید. زیرا مطمئنناً اوضاع زندگی کاری‌تان هم دست‌مقداری از معاش فردی‌تان ندارد!


ولی می بایست بدانید که سوای نرم افزار‌ریزی در هیچ کدام از این‌‌ها غالب نخواهید بود، چون با نظم بخشیدن به امور می‌قدرت مسیر پرورش را سریع‌خیس درنوردید. حالا فرقی ندارد صاحب و مالک بیزنس می باشید یا این که عضوی از آن؛ به هر درحال حاضر بایستی طبق برنامه‌ریزی پیش بروید.



دنبال یه فعالیت پر درآمد از اینترنتی؟

تو بعدازظهر مجال‌های اینترنتی شایسته ترین رویه رو بهت نشون میدیم!

برای مشورت بدون پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.

شروع می‌کنم021-58438داخلی 1

خب، خبر خوش آن میباشد که رئیس مجال، یک مهارت میباشد و با تمرین و عملکرد به دست می آید. در مسیر یادگیری این مهارت، می بایست زیرکانه غرض‌گذاری فرمائید، حق تقدم‌بندی را فراموش نکنید، از مدیر مجال و اپلیکیشن‌ریزی دست نکشید و از تمامی اساسی‌خیس، به هم‌تیمی‌های خویش پشت گرمی داشته باشید و تقسیم وظایف کنید.


در ادامۀ نوشته‌ی علمی از التفات مدیریت زمان در تجارت بیشتر صحبت خوا‌هیم کرد. طرز‌‌های رئیس زمان را حافظه میگیریم و یکسری سفارش فوق‌‌العاده هم برایتان داریم.


بهینه سازی استراتژی سئو سایت بر اساس موبایل

استراتژی بهینه سازی، با هر آپ دیت گوگل دستخوش تغییراتی می شه که کارشناسان seo رو مجبور می کنه بعد از هر آپدیت، نحوه کار خودشون رو تغییر تحول و استراتژی هاشون رو بر اساس به روز های جدید ارائه تن. البته پرسش اینجاست که در سال 2023 با تمرکز به آپدیت های نو، چطور یک استراتژی عالی بچینیم که شایسته ترین نوع استراتژی آموزش سئو در مشهد باشه؟! در ادامه با اینجانب یاروهمدم باشید.

در صورتیکه فقط نیاز به یک قسمت از نوشته ی علمی دارید، میتونید روی اون قسمت کلیک نمائید سریع اون نصیب رو استیناف فرمائید.

استراتژی بهینه سازی چیست؟
استراتژی seo محتوا
شایسته ترین مثال های استراتژی
مراحل سئو
اپلیکیشن ماهانه سئو
استراتژی seo چیست؟!
استراتژی بهینه سازی روند سازماندهی آموزش سئو مشهد محتوای یک وبسایت بر اساس قضیه اینترنت سایته. هدف استراتژی بهینه سازی، بهبود مقام اون سایت در نتیجه ها جستجوی گوگله. در اصلً، این فرآیندیه که طی می کنین، تا حداکثر واحد سنجش ورودی از گوگل رو اخذ نمائید.

اینکه یک استراتژی خوب برای سئو سایت تون داشته باشید خیلی خیلی مهمه، بدین خیال که امداد میکنه توی مسیر صحیح بمونید و مدام مطمئن باشید محتوایی دارید ساخت می‌کنید که مخاطب دنبالشه! خیر اینکه فقط محتوایی که فکر میکنید باحاله ایجاد کرد فرمایید!

وقتی که میخوایید با به کارگیری از بازاریابی محتوایی، برای خودتون مشتری پیدا فرمائید، استراتژی بهینه سازی اهمیت متعددی پیدا می کنه. به جهت اینکه کیفیت چشم شدن محتوای شما خیلی اهمیت داره! یکی‌از شایسته ترین جاهایی که می تونید محتوای خودتون رو به دست یوزرها و مشتریان برسونید، همین حاصل جستجوی گوگل یا این که SERP است. براین اساس استراتژی seo رو می بایست خیلی خیلی بدون شوخی بگیرید.

سئو استراتژی بهینه سازی وبسایت بر طبق گوشی
اکثر یوزرها امروزه با تلفن همراه خودشون اینترنت گردی می کنن و بیشتر کارهاشون رو با موبایل اجرا میدن، برای همین خیلی مهمه که وب سایت شما برای موبایل با صرفه گردیده باشه و از طرفی، یوزرها بتونن تجارب مشابهی با دسکتاپ توی وب سایت شما داشته باشن. موقع چیدن استراتژی، به گوشی دقت ویژه ای داشته باشید.

نکته مهم اینه که طبق الگوریتم های جدیدتر گوگل، تلفن همراه توی حق تقدم قرار داره و گوگل موقع ایندکس، اولیه ورژن گوشی رو کراول میکنه و سپس میره سراغ ورژن دسکتاپ. بدین ترتیب، خیلی خیلی موبایل رو بدون شوخی بگیرید.

اعتنا نمایید که اکثر کارهایی که ما برای seo سایت مون روی ورژن موبایل انجام میدیم، روند های مجزایی نیستن! برعکس، فرایندهایی هستن که هم توی تلفن همراه و هم توی دسکتاپ ایفا میشن و می تونیم با یک تیر دو غرض رو بزنیم.

پیشنهاد می‌کنم مقاله الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟! رو رسیدگی کنین.

سئو چیست؟
سئو، فرایندهایی هست که ما روی سایت هامون جاری ساختن میدیم، تا توی حاصل کاوش توی جایگاه های بهتری قرار بگیریم. به صورت نمونه، ما میدونیم که گوگل تخت‌گاز وبسایت التفات میده، برای همین کارایی می کنیم سرعت وب سایت مون رو بهتر کنیم تا گوگل ما رو توی حاصل فراتر نشون بده. یا این که مثلا می دونیم که محتوای کیفیت عالی میتونه به وب سایت مون امداد کنه که سکو های بهتری داشته باشه، برای همین کارایی می کنیم محتوای بهتری ساخت و ساز کنیم.

بهینه سازی به قسمت های مختلفی تقسیم می شه:

On-page سئو: یا این که همون seo داخلی تارنما، که فرایندهایی که توی وب سایت و صفحات تارنما مون اجرا میدیم تا تارنما مون باصرفه باشه. به عنوان مثال تایپ کردن تیتر های خوب برای محتوا یا این که داشتن عکس های کیفیت عالی و معدود وسعت.

Off-Page سئو: یا این که همون سئو خارجی که به فرایندهایی گفته میشه که خارج از سایت مون اجرا میشن. به صورت نمونه، ما از شبکه‌های‌اجتماعی به وبسایت خودمون لینک و پیوند میدیم، یا این که محتوامون رو توی شبکه های مردمی منتشر می‌کنیم که تمامی این موردها جزو سئو خارجی اکانت میشن.

Technical بهینه سازی: این نوع از کار ها، بیشتر روی کدهای سایت تمرکز دارن. گوگل ضمن محتوای کیفیت بالا و سئو خارجی، به نکات فنی تارنما ها التفات میده. مثلا اینکه وسعت صفحه های وبسایت معدود باشه یا این که استعمال از استراکچر دیتا توی صفحه ها و همینطور بهینه سازی سرعت تارنما و باصرفه بودن برای گوشی؛ تمامی این موارد جزو بهینه سازی تکنیکال قرار می گیرن.

اعتنا نمائید که استحصال و امور، هدف ها مختلفی دارن. بنابراین وظیفه یک متخصص seo اینه که هدف ها بیزنس رو بشناسه و مبتنی بر اونها استراتژی بچینه. برای مثال برخی از استحصال و امور نیاز به فروش بیشتر دارن، بعضا ها هم تنها برندسازی می کنن! اینا با هم متعدد هستن.

آیا باید محتوای قدیمی خود را بروزرسانی کنید؟

تعداد متعددی از محتواهای شما تاریخ انقضا ندارند. حتی بعداز یکسال نیز میتوانید محتوای سابق خویش را مجدد منتشر نمائید و مطمئن باشید که هنوز هم خواندنش برای یوزرها اثر گذار خواهد بود. البته در صورتیکه این مطالب را مجدد به اشتراک نگذارید یا این که راجع به آنها سخن نکنید، اشخاص بسیار اندکی از وجودش باخبر خواهند شد. برای آن که گرد آلزامیر را از محتوای کهن خویش تمیز فرمائید، می‌توانید با اضافه کردن نکات تازه، آن را بروزرسانی فرمایید. البته پرسش اینجاست که چه استراتژی مدبرانه ای را بایستی بکار گیرید تا مخاطبانتان از نشرِ مجدد خبرها و مقاله ها دیرین تان آزرده خیال و خاطر نشوند؟ در‌این نوشته ی علمی قصد داریم شیوه های متعدد برای تکثیر دوباره یک محتوای سابق را ذکر کنیم. پس همدم ما باشید.

آموزش سئو مشهد

چرا می بایست محتوای سابق را بروزرسانی کنیم؟

بیشتر محتواهایی که بر روی وب سایت منتشر میشوند برای بازه فرصت وقت گیر دارای اعتبار می‌باشند. بایستی در لحاظ بگیرید که در حین مجال مخاطبان شما تغییر تحول پیدا کرده و تجارتتان پرورش می نماید. به عنوان مثال به احتمال زیاد مطالبی که شما در سال پیشین منتشر نموده اید، به وسیله مخاطبان نو رسیدگی نخواهند شد. به این ترتیب در شرایطی‌که فکر‌میکنید که مطالب ارزشمندی را در قبل منتشر نموده اید، خوب میباشد آنان‌را مجدد با مخاطبان جدیدتان به اشتراک بگذارید.


همینطور، ممکن میباشد بعضی وقتها یک محتوا یا این آموزش سئو در مشهد که پُست بلاگ، وقتی که برای نخستین دفعه بر روی وب سایت منتشر می‌شود نتواند آن چنان که آمادگی دارااست، مخاطبان را به خویش جذب نماید. دست اندرکاران بخش اعظمی در این مورد موثرند، برای مثالً شاید پُست تان را در حین مطلوب منتشر نکرده اید. در صورتیکه تا به اکنون بر روی شبکه‌های‌اجتماعی (مانند فیسبوک) مطلبی منتشر کرده باشید، میدانید که بعضا از پُست ها نسبت به بقیه مطالب، تعداد لایک بیشتری اخذ می نمایند و بیشتر به اشتراک نهاده میشوند. استقبال کلان از این مطالب، لزوماً به جهت چگونگی بالای محتوایشان وجود ندارد. تکثیر دوباره یک مقاله قادر است شانسی مجدد برای خریداری نمودن تعداد بیشتری از مخاطبان باشد.



دنبال یه عمل لبریز درآمد از اینترنتی؟

تو عصر مجال‌های اینترنتی شایسته ترین شیوه رو بهت نشون میدیم!

برای مشورت کردن بدون‌پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.

آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1

مطمئن گردید که محتوای شما آپ تو دیت میباشد

نکته مهمی که به هنگام نشر دوباره یک پست دیرین بایستی در لحاظ داشته باشید، این میباشد که هیچ وقت محتوایی که آپدیت وجود ندارد را مجدد منتشر نکنید. هیچ کس نمی‌خواهد مطلبی که آپ تو دیت وجود ندارد و نکات مهمش قابل انجام وجود ندارد را تحقیق نماید. به همین خیال توصیه میکنیم، قبل از آنکه مطلبی را بروزرسانی فرمائید، آن را رسیدگی و حتی ویرایش نمایید!


بروزرسانی محتوا با یه خرده تغییرات

در حالتی‌که می‌خواهید محتوایی که تغییرات اندکی بر روی آن جاری ساختن گردیده است را مجدد منتشر نمائید، عالی میباشد تاریخ نشر اول و تاریخ تکثیر دوباره را به یوزرها اکران دهید. بدین ترتیب یوزرها شما خواهند فهمید که یک مقاله، واپسین توشه در چه وقتی بروزرسانی گردیده است. گشوده هم می بایست دقت نمائید که محتوای منتشر گردیده آپدیت میباشد و به درد مخاطبان تارنما می‌خورد.


وقتی که میخواهید پستی را مجدد منتشر نمائید، خوب میباشد بینش های دیرین آن را نهفته نمایید. فرض فرمائید شما محتوایتان را بروزرسانی می‌کنید و مخاطبانی که برای نخستین دفعه آن را می‌خوانند با نگرش های 1‌سال قبل روبرو می‌شوند. مطمئناً این مورد یه خرده برایشان تعجب آور خواهد بود. بدین ترتیب توصیه میکنیم که ترتیب اظهار نظر را طوری انتخاب نمائید که واپسین کامنت تصویب گردیده در اولِ بخش مشاهده خواهد شد.


هنگامی که محتوای خویش را بروزرسانی کردید، با به کارگیری از شبکه‌های‌عمومی مانند رخ بوک و توییتر آن را به اشتراک بگذارید یا این که در روزنامه خویش مطلبی درباره نشر دوباره آن بنویسید. می‌توانید بدین نکته اشاره نمائید که پست منتشر گردیده، مرتبط با تعدادی وقت پیش میباشد و اطلاعات دردسترس در آن هنوز هم دارای اعتبار و قابل به کار گیری میباشد. یااینکه میتوانید مانند یک پست ساده با آن عکس العمل نمایید و مجموع کارهایی را که برای ارتقاء ترافیک دیگر پست های خویش اعمال می دهید را برای آن پست نیز عملی سازید.


فاکتورهای اساسی رتبه بندی گوگل

چگونگی لینک و پیوند‌های خروجی
بیشتر سئوکاران میپندارند که پیوند کردن به وبسایت‌های فرنگی که اعتبار بالایی دارا‌هستند، متکی بودن گوگل به وبسایت شمارا زیاد می‌نماید. این قضیه در وبسایت searchengine پذیرش شد‌ه‌است.
33. مسئله لینک و پیوند‌های خروجی
طبق الگوریتم Hill Top گوگل، موتورهای کاوش گر ممکن میباشد از محتوای سایتی که شما به آن پیوند داده‌اید تحت عنوان سگینال برای یافتن قضیه تارنما شما به کارگیری نماید. برای مثال؛ درصورتی که برگه‌ای دارید که درخصوص خودروست، پیوند دادن به صفحه ها مربوط به سینما اثرگذار نخواهد بود.

34. فرمان لهجه و املا
استفاده درست گرامر و املا یک کدام از نشان‌های چگونگی وب سایت میباشد. هرچند که مت کاتز چندین سال پیش بدین مورد را طور معلوم .
35. محتوای غیر نسخه برداری
آیا محتوایی که در وبسایت و صفحه ها شما جای‌دارد، اورجینال میباشد و بوسیله خودتان ایجاد شد‌ه‌است؟ در شرایطی‌که از یک وبسایت ایندکس‌گردیده نسخه برداری کرده باشید نمی‌تواند همانند محتوای مهم و اورجینال سکو‌ای برایتان به یار داشته باشد. شاید هم به هیچ وجهً هیچ‌وقت ایندکس نشود.

36. باصرفه‌سازی برای تلفن همراه (Mobile Friendly)
طبق الگوریتم گوشی گدون گوگل، تارنما‌هایی که برای ورژن گوشی باصرفه گردیده‌اند یا این که اصطلاحاً تلفن همراه فرندلی می باشند، نزد گوگل اعتبار و آبروی بیشتری دارا‌هستند.

37. امکان استعمال موبایلی
اینترنت‌تارنما‌هایی که یوزرها گوشی به راحتی میتوانند از آن به کار گیری نمایند، در الگوریتم Mobile First Index امتیاز بیشتری میگیرند.

38. محتوای تکمیلی اثرگذار
مبتنی بر راهنمای درجه‌بندی گوگل، محتوای تکمیلی موثر یک کدام از مواقعی میباشد که چگونگی وب سایت و صفحه های آن را به نیکی آرم می دهد. به کار گیری از مبدل‌های ارز، ماشین اکانت سود وام و شیوه نامه‌های تعاملی مثال‌هایی از محتوای تکمیلی موثر محسوب می شوند.

39. محتوای نهفته در گوشی
محتوای نهفته در گوشی ممکن میباشد در مقابل محتوای تماماً قابل مشاهده ایندکس نشود (یا این که وزن برابری نداشته باشند). هرچند جدیداً یک کدام از کارکنان Google اعلام کرده که محتوای نهفته مشکلی ندارد ولی در حالتی که محتوای انتقادی میباشد بایستی قابل مشاهده باشد.

مطلقا بخوانید: معرفی 5 نرم افزار کاربردی برای حذف پس‌قضیه عکس و ویدئو
40. محتوای نهفته پشت تب‌ها
آیا یوزرها برای اینکه محتوای شما برایشان اکران داده خواهد شد می بایست روی تب‌ها کلیک نماید؟ در شرایطی‌که پاسخ مثبت میباشد می بایست بگوییم که گوگل اعلام کرده که‌این محتوا «ممکن میباشد ایندکس نشود».

41. تعداد لینک و پیوند‌های خروجی
به کار گیری بیشتراز حد از لینک و پیوند‌های خروجی dofollow می تواند تأثیر منفی بر روی سکو تارنما داشته باشد.

42. عنصرها یک سری رسانه‌ای
استعمال از تصاویر، فیلم و بقیه موادتشکیل دهنده تعدادی رسانه‌ای قادر است نماد‌دهندۀ چگونگی بالای محتوای شما باشد و یکی‌از کارداران اصلی سکو‌بندی وبسایت میباشد.

43. تعداد لینکهای داخلی به یک ورقه
تعداد پیوند‌های داخلی که از دیگر صفحه ها به یک برگه داده میشود، بها آن ورقه را برای گوگل بیشتر می‌نماید (در صورتی‌که که صفحه های بهم مرتبط باشند). لینک و پیوند داخلی بیشتر موازی میباشد با عنایت بیشتر یک ورقه.

44. چگونگی پیوند‌های داخلی یک برگه
در پیوند‌سازی داخلی دقت داشته باشید که پیوند دادن از صفحاتی که رنک بالایی دارا‌هستند، بسیار اثر بیشتری دارااست نسبت به پیوند دادن از صفحاتی که پیج رنک ندارند یا این که پیج رنک آنان ضعیف میباشد.

45. پیوند‌های شکسته
لینک و پیوند شکسته یعنی نشانی لینک و پیوند داده گردیده حذف گردیده یا این که عوض شده باشد (ارور 404). هنگامی تعداد لینک و پیوند‌ها شکسته در یک کاغذ زیاد باشد، گوگل فکرمیکند که‌این وبسایت به حالا خویش رها گردیده‌است و همین قضیه اثر منفی در پیج رنک شما دارااست. راهنمای مرتبه بندی گوگل از لینک و پیوند های شکسته برای محاسبه چگونگی ورقه مهم استعمال می‌نمایند.

46. سطح تلاوت
هیچ شکی وجود ندارد که گوگل سطح تلاوت صفحه ها یک وبسایت را تقریب می زند. در واقع، گوگل معمولاً حالت سطح قرائت را برای وب سایت‌ها ارائه میدهد:



البته اینکه گوگل دقیقاً از این داده ها چه به کارگیری‌ای می‌نماید، مشخص و معلوم وجود ندارد. بعضی از اشخاص معتقدند که سطح مقاله تازه کار به درجه‌بندی عالی وب سایت امداد می‌نماید چون همۀ عموم می توانند آن را بفهمند. البته بعضا دیگر این تئوری را رد می‌نمایند.

47. لینک و پیوند‌های متعلق (Affiliate)
پیوند‌های متعلق یا این که Affiliate به تنهایی آسیبی به درجه‌بندی تارنما شما وارد نمیکنند. البته در صورتی‌که تعداد این لینک و پیوند‌ها زیاد باشد، الگوریتم گوگل دقت ظریف‌تری به بقیه سیگنال‌های چگونگی می‌نماید تا مطمئن گردد شما یک تارنما متعلق نیستید.

48. خطاهای HTML
هنگامی اپلیکیشن‌نویسی سایتتان صحیح ایفا نشده و مملو از خطاهای HTML میباشد، یعنی چگونگی تارنما شما ضعیف میباشد. این زمینه خیلی گفت و گو برانگیز میباشد البته بیشتر سئوکاران معتقدند که سایتی که صحیح کدونویسی گردیده، سکو بهتری در گوگل میگیرد.

50 جایگاه برگه (Page Rank)
جایگاه شیت از عنایت چندانی برای بهینه سازی منتفع وجود ندارد اما صفحاتی که اعتبار بیشتری دارا‌هستند (Page Authority) جایگاه بهتری در گوگل خواهند داشت.

51. ارتفاع URL
زمانبر بودن بیش تر از حد URL ممکن میباشد به چشم شدن شما بوسیله ربات‌ها گوگل جراحت بزند. در مقابل پژوهش ها علامت داده‌اند که URL های کوتاه بیشتر در نتیجه ها گوگل مشاهده گردیده‌اند.



52. مسیر URL
ورقه‌ای که URL اش به نشانی شیت اساسی اینترنت‌تارنما مجاورت‌خیس میباشد اعتبار بیشتری میگیرد تا صفحاتی که در عمق معماری تارنما قرار دارا‌هستند.

قطعا بخوانید: محتوای زرد رنگ چیست و چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
53. ویراستاران انسانی
اگرچه این مورد هیچ وقت تأیید نشده میباشد البته گوگل حق انحصاری یک پتنت را تصویب کرده که به ویراستاران انسانی اذن میدهد بر روی SERP تأثیر داشته باشند.

54. مجموعه‌بندی صفحه های تارنما
صفحاتی که در یک تیم‌بندی قرار گرفته‌اند در درجه‌بندی مقام بهتری میگیرند؛ زیرا یک سیگنال مرتبط بودن برای گوگل ارسال می شود. ورقه‌ای که در گروه‌بندی مرتبط خودش قرار گرفته نسبت به صفحاتی که در طبقه‌بندی غیر مرتبط قرار گرفته میباشد، امتیاز بیشتری دستیابی خواهد کرد.

55. کلمه و واژه کلیدی در URL
واژه کلیدی هم یک سیگنال رابطه دیگر میباشد تا مسئله ورقه معین گردد. گوگل گفته میباشد که وجود کلمه و واژه کلیدی در URL یک فاکتور خیلی خرد در درجه‌بندی وب سایت میباشد؛ البته با این وجود جزو کارداران اکانت میشود.

56. حرفه URL
مجموعه‌بندی که در حرفه URL قرار می گیرد، به وسیله گوگل خوانده می‌گردد و عالی ادراک می‌نماید که برگه شما درباره چه چیزی میباشد.