جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

چقدر طول می کشد تا یک وب‌سایت به صفحه اول گوگل بیاید ؟

به چه شکل در سرچ گوگل نخستین باشیم، یا چه گونه در کاغذ اول گوگل باشیم. شاید این سوالات شخصی باشد که جدیدا مداقه این گزینه را فهم کرده‌با‌شد و درپی آن باشد، برای فهم و شعور مداقه آیتم بهینه سازی، نوشته‌علمی بهینه سازی چیست را بازرسی نمایید. حقیقت این می‌باشد که قبلا شخص میلیون ها نفر این درنگ به سرشان زده شده و تصمیم به انجام آن گرفته اند. اینکه آموزش سئو در مشهد چه‌گونه در سرچ گوگل نخستین باشیم در واقع یک فرایندی می باشد که برخی مواقع می‌تواند بسیار غامض و طاقت فرسا گردد. روند آمدن وب سایت به ورقه اولیه گوگل را اصطلاحاً سئو می‌گویند. بهینه سازی مخفف عبارت Search Engin optimizition میباشد. به معنی بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو.

چقدر طول می کشد تا یک وب‌سایت به کاغذ اولیه گوگل بیاید ؟
این موضوع به مسائل دیگری بستگی دارااست، از جمله آموزش سئو مشهد اینکه چه وب سایتی را میخواهید به کاغذ اول گوگل بیاورید، مثلاً در‌حالتی که بخواهید که یک فروشگاه اینترنتی لپ تاپ را به ورقه نخستین گوگل بیاورید، ممکن می‌باشد شغل دشواری را در پیش رو داشته باشید، به دلیل آنکه در حال حاضر صدها وبسایت فروش اینترنتی لپ تاپ به زبان فارسی وجود دارااست. در برگه اول گوگل هم ۱۰ رده بیشتر وجود ندارد، قرار داشتن در صفحه های آتی نیز نسبتاً هیچ لطفی ندارد. 

البته در شرایطی‌که بخواهید وب سایتی را که در مسئله از جمله فروش قطعات یدکی ماشین آلات کترپیلار فعالیت دارد را به کاغذ اول گوگل بیاورید، کار به مراتب آسانتری در پیش رو دارید، شاید رقبای معمولی هم در پیش رو داشته باشید و نیاز به دارایی آن چنانی برای فراهم نمودن جایگاه آن ها نیز نداشته باشید. 

دقت داشته باشید که گوگل کاغذ نخستین خود را به هر وب سایتی نمی دهد، این وبسایت ها در واقع بهترین های حوزه خودشان میباشند،آنان قشنگ، سریع، مخاطب پسند و با مطالب و محتوای یکتا و فوق العاده خوب هستند. گوگل با استفاده از یک سری الگوریتم پیشرفته قادر است تشخیص دهد که کدام وبسایت ها بهترین می‌باشند. در‌حالتی که میخواهید سایت شما در ورقه اول گوگل باشد، یکی از کارهای مهم و ابتدایی که باید انجام دهید، آشنایی بی نقص بدین الگوریتم های گوگل هست.

چکار کنیم به ورقه اول گوگل بیایم ؟
هر یکسری نمیشه بدین سوال یه جواب کوتاه داد اما در صورتی‌که دارید این نوشته‌علمی را برای جستن جواب برای سوالتون میخونید، جای اشتباهی نیومدید، من همت نمیکنم بهتون جواب کامل بدم، چون همچین کاری امکان پذیر نیست، در عوض سعی می کنم اطلاعاتی در اختیارتون بزارم که بتونید شیوه خودتون را پیدا نمایید. احتمالا شما یک وب سایت دارید که ممکنه با وردپرس ساخته شده باشه. برای داخل شدن به کاغذ اولیه گوگل درباره این مباحث پایین بازرسی کنید و همت نمائید به بهترین شکل ممکن اون ها را اجرا فرمایید :

۱-مطالعه درباره لغت ها کلیدی. (کیورد ریسرچ)
برای اینکار ابزارهای زیادی میباشد، ولی بخاطر بعضا مسائل به عنوان مثال تحریم بودن کشور‌ایران خیلی از ابزارها یا در دسترس نیستند یا چنانچه هم در دسترس باشند، بازم بخاطر تحریم، بخشی از امکاناتشون قابل استعمال برای کشور ایران نیست. همچنین اشتراک این ابزارها بسیار گرون است. با این وجود این ابزارها سرویس های بسیار پرکاربردی درباره ی بهینه سازی ارائه میدند که چشمپوشی کردن از اونها برای یه سئوکار حرفه‌ای غیر ممکنه. مثلا مهمترین این ابزارها :
-تارنما سمراش semrush.com
-وبسایت موز moz.com
-وب سایت اچرفز ahrefs.com
یه ابزار جایگزین و مجانی میتونه google keyword planner باشه که ویدیو به کارگیری اون را براتون اینجا گذاشتیم.

معیارهای مربوط به مشارکت کاربر

معیارهای مرتبط با شرکت کردن مخاطب

پس از آنکه اشخاص وارد ورقه شما شدند، معمولاً امیدوار می باشید که مخاطب پس از دیدن محتوای تارنما، نوعی عکس‌العمل هم آرم دهد: امتیاز دادن، لایک کردن، درج حیث، استیناف مطالب دیگر، به اشتراک‌گذاری پست یا این که هر فعالیت دیگری.

آموزش سئو مشهد

این امور برای شما دو بهره اساسی دارااست:


ارتقا ترافیک تارنما‌تان

ذیل‌خیس رفتن اشخاص در قیف بازاریابی شما

بسته به نوع وب سایت شما، رابطه با استفاده کننده قادر است هیبت‌های گوناگونی پیدا نماید. ظهور کانال‌های اجتماعی مختلف در سال‌های اخیر، رابطه با یوزرها را برای تمامی ما بسیار سهل وآسان نموده است، ولی منطقی به حیث میاید که تا حد قابلیت و امکان این پیوندها را در فضا اینترنت‌تارنما خویش صورت دهید. برای این فعالیت اپ‌ها و افزونه‌هایی هم وجود دارا‌هستند که می توانید به راحتی به وب سایت آموزش سئو در مشهد خویش اضافه فرمائید:


   رای دادن / امتیاز دادن

اکثری از تارنما‌ها که محتوای متنی منتشر می‌نمایند، برای یوزرها راهی آماده کرده‌اند تا بتوانند از این روش به مطالب امتیاز دهند. این امتیاز دادن‌ها میتواند به طور لایک کردن، ستاره دادن، رای مثبت یا این که منفی دادن یا این که هیبت‌های دیگری باشد. ایده اساسی اجرای این سیرتکامل نرم‌افزار‌ها، تشخیص معیار محبوبیت محتوا میباشد.


 


مطلقا بخوانید: استراتژی اینستاگرامتان را مانند یک شطرنج‌گشوده حرفه ای بچینید!

   ایده ها (نگرش‌ها)

ایده ها، طریقه‌ها یا این که کامنت‌ها صحیح همچون یک چاقو دو کناره میباشند، ولی گشوده هم قیمت فراوانی دارا‌هستند. بخش اعظمی از پست‌های وبلاگی شاید به خودی خویش چندان شایان توجه نبوده‌اند، ولی به لطف قابلیت و امکان درج لحاظ و گفت و گو‌هایی که در آنجا درگرفته، بها فراوانی پیدا کرده‌اند.


هیچ یک از ما دوست نداریم درین نصیب اسپم یا این که کامنت‌های توهین‌آمیز ببینیم، البته ارائه قابلیت و امکان نظردهی به یوزرها مسلماً یک کدام از شایسته ترین شیوه های رابطه خالق با آنهاست.


درصورتی که اینترنت‌وب سایت‌تان با وردپرس فعالیت می‌نماید، عمل شما خیلی سهل میباشد. صرفا کافی میباشد نصیب \"نظردهی\" را فعال نمایید. این قابلیت را می توانید در قسمت \"پیکربندی پیش‌فرض نوشته ی علمی\" پیدا فرمایید.




در حالتی که هم از وردپرس استعمال نمیکنید، به شما توصیه میکنیم از Disqus (این واژه و کلمه صحیح مشابه Discuss در معنای گفت و گو و رای زنی تلفظ میگردد) به کارگیری نمائید. فیسبوک هم یک افزونه دارااست که به شما قابلیت و امکان درج‌نظرها فیسبوک را در وبسایت خودتان را میدهد، ولی برای به کارگیری از آن بایستی در فیسبوک اکانت کاربری داشته باشید (هرچند این امکان به جهت اشتباهات دسترسی به فیسبوک در جمهوری اسلامی ایران چندان آیتم به کار گیری وجود ندارد).




پس از فعال‌سازی سیستم نظردهی، تعداد آحاد ایده ها هر پست را یادداشت فرمائید. همینطور، می بایست تعداد پاسخ‌های مولف مقاله را از تعداد مجموع کامنت‌ها نادر نمائید تا در ارتباط با مخاطبان به عدد حقیقی‌تری برسید. میزان سودمند دیگری که اینجا میتوانید از آن به کارگیری فرمائید، تعداد کاربرانی میباشد که همواره پای اثبات نصیب نظردهی می‌باشند.


ایده ها یوزرها، یکی‌از عواملی میباشد که میتواند به شما بگوید آیا حقیقتاً دارید عالی شغل میکنید یا این که نه.


۳ دلیل برای اهمیت محتوای سبز

آیا به‌این پندار کرده‌اید که به هیچ وجهً چرا محتوای سبز اصلی میباشد؟ و چرا بایستی آن را روی اینترنت‌وب سایت یا این که وبلاگتان داشته باشید؟ به ۳ نکته از موردها التفات محتوای سبز دقت نمائید:

۱. با محتوای سبز، مدام شانس به‌دست آوردن آموزش سئو مشهد یوزرها نو را خواهید داشت.

محتوای مدام سبز روی اینترنت‌وب سایت شما می تواند در زمان سالیان، سبب ساز جذب یوزرها تازه بشود. شما نیازی ندارید که تر و تمیز این محتوا را به‌روز نمایید یا این که در آن دست ببرید. بودن محتوای سبز روی وبلاگتان، همواره آن را فعال و در تعامل با استفاده کننده نگه می دارد. اما بایستی توجه فرمایید که محتوای سبز می بایست محتوای جالب و ارزشمندی باشد.

۲. میتوانید در خصوص موضوعی خاص، در بالا آموزش سئو در مشهد حاصل گوگل قرار بگیرید.

درصورتی که برای ایجاد محتوای سبز در سایتتان فرصت کافی بگذارید، مخاطب مدام شمارا تعیین می‌نماید؛ گوگل هم این روایت را متوجه می‌گردد و به تدریج به شما متکی بودن می‌نماید و جایگاه شمارا ارتقاء میدهد. زیرا هر روز یوزرها بیشتری به محتوای سبز شما مراجعه و آن را بازرسی می‌نمایند. این نوع محتوا برای اینترنت‌وب سایت شما بازدید‌های مستمر و به یاد ماندنی به‌یار دارااست. حتی می تواند تا سال‌ها بازدیدتان را بالا نگه دارااست و پیوند اینترنت‌سایتتان را به برگه نخستین گوگل بیاورد.

۳. احتمال لینک و پیوند دادن به مقاله محتوای سبز بسیار بالاست.

از آنجایی که محتوای مدام سبز، قدمت زمان بر داراست و در حین مجال بها آن معدود نمی شود، احتمال اینکه وبسایت‌های دیگر و بقیه بلاگ‌نویسان به شما پیوند بدهند، بسیار زیاد می‌گردد. ممکن میباشد مقاله سبزتان آن‌قدر از حیث محتوایی باارزش باشد که به‌شکل یک مرجع در لینک و پیوند‌دهی بقیه مطالب در دیگر اینترنت‌لاگ‌ها و اینترنت‌وبسایت‌ها آیتم اعتنا قرار بگیرد. این خواص یک محتوای سبز میباشد. بنابراین بازدیدهای بیشتری اخذ خواهید کرد.

وبلاگ‌نویسی تاثیر بسیاری بروی سئوی شما دارد!

آیا داشتن یک وبلاگ تاثیر دارد؟ این سوالی می باشد که قرار است درین نوشته‌ی علمی بدان بپردازیم. ولی پاسخ کوتاه این سوال احتمالاً برایتان واضح هست: بله، شما بایستی بلاگ داشته باشید. ولی داشتن یک وبلاگ چه ضرورتی دارد، شما به عنوان یک نویسنده با چه بحران‌هایی روبرو می باشید و چه‌طور باید این چالش‌ها را پشت راز بگذارید؟ درپی جواب آحاد این سوال‌ها آموزش سئو مشهد  را به شما می‌دهیم.


وب لاگ‌نویسی تاثیر بسیاری بروی سئوی شما دارااست!

اضافه کردن محتوا به صورت همیشگی، یک بخش ضروری از هر استراتژیِ سئویی می‌باشد. با ایجاد محتوا شما می‌توانید در کلمات کلیدی جدید و همینطور کلمات کلیدی فعلی خود جایگاه بهتری آموزش سئو در مشهد  را حصول نمایید. چرا؟ چون وبلاگ‌نویسی مداوم باعث میگردد که گوگل، وب‌وب سایت شما را به عنوان یک منبع فعال، زنده و مرتبط شناسایی کند و این مسئله مطمئناً در رتبۀ سایت شما تاثیر خواهد داشت.


در یک حرف، هر چقدر که بلاگ شما آپدیت‌های بیشتری داشته باشد، شانس شما برای پیشی دریافت کردن از رقبایتان در جستجو‌های گوگل بیشتر می شود.



دنبال یه عمل پر درآمد از اینترنتی؟

تو بعد از ظهر فرصت‌های اینترنتی بهترین شیوه رو بهت نشون میدیم!

برای مشورت بدون پول، همین الان با ما تماس بگیرید.

شروع می‌کنم021-58438داخلی 1

بلاگ‌نویسی یک راه حل عالی بازاریابی است!

وب لاگ یک ابزار بهتر بازاریابی برای هر وب‌سایتی محسوب می‌شود. از طریق وب لاگ، شما می توانید به خواننده‌گان دربارۀ برند، تولیدات و خدمات خود بگویید.


همچنین با ارائۀ یادگرفتن‌ها و راهکارهای متفاوت در وب لاگ خود، می توانید پشت گرمی مشتریان و خواننده گان را بدست آورید و جدیدترین خبرها، برنامه‌ها و ایده‌های کاری برندتان را با آنان میان بگذارید. با نوشتن مطالب با کیفیت و مدیر عالی، وب لاگ شما به راحتی قادر است تبدیل به آن دلیلی گردد تا کاربران دوباره به وب‌وب سایت شما رمز می‌زنند. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید از طریق بخش نظرات بلاگ خود با مخاطبان در باب باشید.


وبلاگ‌نویسی می تواند معضل‌برانگیز باشد!

در‌صورتی‌که که شما یک سیستم مناسب برای رئیس محتوای خود (سایت‌ساز پرتال، وردپرس یا ...) داشته باشید، دیگر تکثیر محتوا فعالیت چندان مشقت نخواهد بود. اما نوشتن مطالب چطور؟ خب، نوشتن یک نوشته ی علمیِ (یا شاید خوب می‌باشد بگوییم داستانِ) بهتر هنوز هم به همان سختی است که در پیمان بوق بود و نیاز به داشتن مهارت‌هایی دارد. برای آغاز مایحتاج هست که شما یک درک بهتر از گویش فارسی و شیوه نامه آن داشته باشید. این را نیز باید در نظر داشته باشید که نوشتن یک کار خلّاقانه هست و نیاز به ایده‌پردازی و اما، کمی جسارت به خرج دادن داراست. یک مساله دیگر هم برای خوب نوشتن، اشراف بروی آیتم و اما شناختی نسبی از فضای اینترنت، اصولِ seo و تجربۀ کاری می باشد.


کل موارد مذکور اهمیّت بسیار زیادی دارا‌هستند. اما متاسفانه در حال حاضر اکثر بلاگ‌نویسان ایرانی به آنها دقت چندانی نمیکنند. نتیجه چیست؟ هزاران بلاگ فارسی که در آن‌ها سرعت به کیفیت ترجیح داده می‌شود و سود محتوای آشغال است. هزاران مطلبی که ابداً قابل قرائت نیستند و چیز زیادی هم برای ارائه ندارند. به دلیل آنکه نویسنده‌های این مطالب فقط به یک مساله اهمیت می‌دهند و آن هم سئو و بدست آوردن کاربران بیشتر می‌باشد. آن‌ها هیچ گاه به‌این نکته توجه نمی کنند که وقتی نتوانیم کاربران را با ارائه مطالب اثرگذار نگه داریم، دیگر حضور آنها در تارنما ما چندان مهم نیست و فقط به تاثیر مثبت کار خود در کوتاه‌دوران نگاه می‌کنند. ولی با کمال مسرت، باید به آنان هشدار بدم که در نهایت روبات گوگل با دیدن شرایط و نارضایتی کاربران، به آب‌زیرکاهی آنها پی خواهد موفقیت و دیگر برایشان تره هم خرد نمی‌کند.


به این ترتیب فقط در‌حالتی که شروع به وب لاگ‌نویسی فرمایید که حاضر باشید وقت خود را بگذارید تا مطالب مرتّب، جالب و خوانا بنویسید. پیشنهاد میکنم برای این خواسته به سراغ سری مطالب ما در خصوص با بازاریابی محتوا بروید و راجع‌به با ایده‌پردازی در بازاریابی محتوا و ایجاد محتوای تاثیرگذار بیشتر بخوانید.


وبلاگ‌نویسی می تواند لذت‌قسمت باشد!

‌مساله آخر که فکرمی کنم بسیار حائز اهمیت هست، لذت وب لاگ‌نویسی است. همانطور که گفتیم نوشتن خوب یک شغل به شدت خلّاقانه می باشد. براین اساس در‌حالتی که برای آن وقت بگذارید و مطالبی با کیفیت را در زمینۀ کاری خود تولید نمائید، مطمئناً از فرایند اجرا اینکار لذت خواهید موفقیت. به علاوه، از آنجایی که برخی مواقع لازم می‌باشد برای نوشتن یک نوشته ی علمی معتبر، تحقیقاتی را در زمینۀ کاری خود ایفا دهید، وبلاگ‌نویسی میتواند باعث افزایش دانسته ها خود شما هم بشود.


با این حساب، پیشنهاد من به شما این می باشد که: با عشق وبلاگ‌نویسی نمائید!


ساختار لینک و پیوند بیلدینگ قابل خزش

موتورهای جستجو برای قرار دادن صفحه ها جان دار در نتایج جستجو به محتوای شما نیاز دارا هستند و می بایست آن را ببینند. همچنین برای اینکه بتوانند محتوای شمارا پیدا کنند، در ابتدا به پیوند نیاز دارا‌هستند. وجود ساختار لینک قابل خزش که به Crawler های موتورهای جستجو اجازه می‌دهند در مسیر سایت برای یافتن همگی صفحات حرکت کنند، امری تماماً ضروری هست. هزاران آموزش سئو مشهد هزار تارنما در ساخت و سازماندهی ناوبری خود دچار غلط می گردند و همین دستور سبب میشود موتورهای جستجو نتوانند به تمام محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشند. در شکل زیر میتوانید شیوه بروز چنین مشکلی را مشاهده کنید:
در مثال بالا، خزندگان گوگل به کاغذ A می رسند و در آن لینکی به صفحات B و E پیدا می کنند. با این اکنون، اگرچه صفحه های C و D ممکن هست صفحات مهمی باشند، اما خزندگان گوگل راهی برای دستیابی آموزش سئو در مشهد به آنان ندارند زیرا هیچ لینک بی واسطه و قابل خزشی به صفحه ها C و D اشاره نمی کند. درصورتی که خزندگان موتورهای جستجو نتوانند به صفحات شما دسترسی داشته باشند؛ محتوای بهتر، غرض قرار دادن کلمه ها کلیدی مناسب و بازاریابی مدبرانه نیز نمی تواند اثر گذار باشد چرا‌که هیچ لینکی از وب سایت شما به آن ها داده نشده و موتورهای جستجو حتی از وجود این صفحه های مطلع نیستند!
آناتومی یک لینک و پیوند


تگ های لینک و پیوند می توانند حاوی تصویر، متن یا سایر عناصر باشند و حوزه‌ قابل کلیکی را بر روی صفحه ساخت کنند تا کاربر بتواند از این حوزه‌ برای دسترسی به سایر صفحه های جانور در وب سایت به کار گیری کند. این لینک ها موادسازنده اصلی ناوبری در اینترنت هستند که با عنوان هایپر لینک شناخته می شوند. در تصویر بالا، تگ \\\"a>\\\" علامت دهنده آغاز پیوند می‌باشد. محل ارجاع پیوند به مرورگر (یا موتور جستجوگر) می گوید که لینک و پیوند به کجا یا چه سایتی اشاره دارد. در مثال بالا، آدرس https://www.novin.com یک مرجع می‌باشد. قسمت آجل قابل مشاهده در لینک و پیوند برای بازدید کنندگان انکر تکست نام دارااست. انکر تکست شیت ای را که لینک به آن اشاره دارد، تعریف و تمجید می کند. در مثال بالا، انکر تکست موجود خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد. براین اساس کاربر با مشاهده انکر تکست متوجه می شود که در صورت کلیک بر روی لینک با چه محتوایی روبرو گردد. این وسیع ترین ساختار یک لینک می‌باشد که برای موتورهای جستجو قابل شعور میباشد.در آخر نیز، تگ \\\"\\\" قرار دارد که آرم دهنده پایان لینک هست. قرار دادن این تگ برای جداگانه کردن لینک از دیگر المان های شیت ضروری هست.

ربات های خزنده به خوبی میدانند که می بایست این لینک را به نمودار لینک و پیوند موتور جستجو اضافه کنند، از آن برای محاسبه متغیرهای جدا از کوئری به کارگیری نمایند و آن را برای ایندکس محتوای برگه مرجع، پیگیری کنند