جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

بهترین نکات درباره نرخ کلیک سایت

2- توضیحات متا، فرصتی طلایی برای مارکتینگ
توضیحات متا تریبونی 20 ثانیه‌ای میباشد که در چنگ ما قرار میگیرد تا با لهجه بی‌زبانی با مخاطبمان حرف کرده آموزش سئو مشهد و اورا مجاب کنیم که روی پیوند تارنما ما کلیک نماید. در هر حوزه کاری که عمل میکنید، کلماتی جادویی وجود دارا هستند که می توانند یوزرها شمارا به وجد بیاورند. از این کلمه ها به خیر و خوبی به کارگیری نمائید. عباراتی مثل بدون پول، تعداد محصور، واپسین مجال، مهم ترین، شایسته ترین و بخش اعظمی از کلمات شبیه در‌این تیم از لغت ها حساس و هیجان‌انگیز قرار دارا هستند.
توضیحات متا در موقعیت کلی خوب میباشد توضیح مختصری از محتوای برگه باشد، البته می توانید از تکنیک‌های ذیل برای به کارگیری عالی، فایده ببرید.
از گونه های احساسات مخاطب استعمال فرمایید. احساس اقتدار، شگفت‌انگیزبودن و حتی نگرانی و واهمه هم میتوانند در مکان درست، کاربرد نیکی داشته باشند. (نمونه: در صورتی‌که می خواهید جایگاه سایتتان در نتیجه ها کاوش بعداز ماه‌ها و سال‌ها کار از میان نرود توصیه می کنیم از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید در سئوی وبسایت خویش استعمال فرمایید. درین شیت هر آنچه می بایست در امر بهینه سازی کلاه سپید بدانید را توضیح داده‌ایم.)
می خواهید برای صفحه های فرود (Landing Pages) تارنما خویش توضیحات متا بنویسید؟ بسیار بهتر، از مزیت‌های رقابتی خودتان بگویید؛ چه چیزی شما‌را از رقبا متمایز می‌نماید؟ به صورت خلاصه درباره‌ی آنها بنویسید. (نمونه: عصر جامع بهینه سازی گروه‌ای از 5 کارخانه تخصصی seo با 20 ساعت فراگیری حضوری میباشد. در نقطه پایان زمان شما همگی استانداردها و تکنیک‌های حرفه ای seo را فرا میگیرید.)
3- A/B آزمایش، تأثیر تغییرات خویش را اندازه‌گیری فرمائید
برای این‌که بدانیم تغییراتی مانند تغییر و تحول تیتر و توضیحات متا چه تأثیری در ارتقاء نرخ کلیک داشته میباشد، قادر خواهیم بود از A/B آزمایش در بازه زمانی‌های وقتی معلوم (به عنوان مثالً یک هفته و بعد از ثبت مقام) به کار گیری کنیم. توجه فرمائید که در‌این بازه زمانی‌های وقتی نباید تغییراتی دیگری تولید کنیم تا بتوانیم تأثیر حقیقی و واقعی با صرفه‌سازی‌های اجرا‌گردیده را سوای دخالت عامل ها دیگر رسیدگی کنیم.
با به کارگیری از ابزار گوگل سرچ کنسول به‌راحتی قادر خواهیم بود حاصل به‌دست‌آمده در دوران معین، از جملهً یک هفته اخیر را با هفته گذشته مقایسه فرمائید. سفارش میکنیم برای ظریف‌ترشدن داده‌ها Location و Device ها را نیز به یک نقطه خاص، مانند جمهوری اسلامی ایران و یک دستگاه خاص، مانند نتیجه ها به‌دست‌آمده از تلفن همراه محصور نمایید.
4- به کارگیری از آرم‌گذاری‌های استاندارد برای ارتقا نرخ کلیک
علامت‌گذاری‌های استاندارد شایسته ترین سبک اکران در کاغذ حاصل کاوش را برای ما آماده می‌نماید. این نشانهگذاری‌ها ماهیت کاغذ و نوع محتوا را به گوگل نشانه می دهند. نحوه‌های مختلفی برای به کار گیری از آرم‌گذاری‌های استاندارد برای ارتقا نرخ کلیک وجود داراست.
Q/A: اکران سؤالات اصلی در حاصل کاوش FAQ: اکران سؤالات پرتکرار یوزرها مرتبط به برگه در حاصل کاوش Product: اکران امتیاز کالا، بها و اطلاعاتی مانند مارک جنس در نتیجه ها کاوش Podcast: مدلی خاص مشتمل بر پادکست‌های مرتبط به یک مورد در حالتی که میخواهید داده ها بیشتری درمورد آرم‌گذاری‌های استاندارد  آموزش سئو در مشهد به‌دست آورید و همپا با نمونه‌های حقیقی و واقعی با تأثیر علامت‌گذاری‌های استاندارد آشنا گردید، توصیه می کنیم در کارخانه یادگرفتن seo تکنیکال کمپانی نمایید.
5- از URLهای کوتاه (و معنادار) به کار گیری فرمائید!
یکی موضوعات مطرح در بهینه سازی این میباشد که گوگل صفحاتی با URL کوتاه و معنادار را خوب فهم می‌نماید و در درجه‌بندی به آنها امتیاز بیشتری میدهد؛ ولی تنها گوگل وجود ندارد که از URL کوتاه و معنادار خوشش میاید، بلکه یوزرها نیز به‌این قضیه مداقه میدهند. درصدی از یوزرها برای فهم و شعور محتوای یک شیت به URL اکران داده گردیده در محتوا هم دقت می‌نمایند.
در تصویر ذیل میتوانید تفاوت اکران URL استاندارد و غیر استاندارد را مشاهده کنید. تعیین شما کدام میباشد؟
6- از عشق و علاقه استفاده کننده به محتوای نو سود بگیرید
به کارگیری از اعداد امسال یا این که سال پیش رو که نشانه‌دهنده جدیدبودن و پیشروبودن محتوای ماست، می تواند در تیتر یا این که توضیحات متا بیان گردد. همینطور میتوانیم از عباراتی مثل «جدیدترین نکات»، «سبک‌های روز» یا این که کلمه ها شبیه نیز به طریق خلاقانه‌ای در تیتر و توضیحات متا منفعت بگیریم. حتی بیان این که قرار میباشد سبک‌های تازه مانتو در سال (2021) را در محتوای خویش به استفاده کننده علامت دهیم می تواند آنها‌را برای کلیک بر روی پیوند ما تا حد متعددی ترغیب نماید.
خلال یوزرها، گوگل هم به محتوای جدید عشق‌مند میباشد، در‌حالتی که دوست دارید در این باره بیشتر بدانید نوشته‌ی‌علمی الگوریتم تازگی محتوا  (Freshness) سفارش نیکی برای تحقیق میباشد.
7- استراکچردیتا، کارت طلایی برد در رقابت جذب مخاطب
آمارهای آرم می دهند که به کار گیری از استراکچردیتا و اکران آن در فیض کاوش می تواند تا به صورت معدل بیش تر از 30% میتواند در ارتقا نرخ کلیک تأثیر بگذارد. در شیوه بهبود CTR با اسکیما فرق ندارد که از کدام نوع استراکچردیتا به کار گیری می کنید، در هر شکل در شرایطی‌که استراکچردیتا به صدق استعمال شود و به وسیله گوگل در نتیجه ها به اکران در بیاید مانند یک کارت طلایی برای موفقیت در رقابت جذب استفاده کننده فعالیت می‌نماید. برای شناخت بیشتر با استراکچردیتا قطعاً نوشته‌ی علمی باورهای غلط درباره‌ی استراکچردیتارا رسیدگی نمایید.
Click Through Rate در گوگل ادز (Google Ads) – یک سود‌گیری برای اینکه همین حال استارت نمائید
در نقطه پایان قصد داریم به مداقه CTR در مباحث دیگری مثل گوگل ادز بپردازیم. نرخ کلیک درین موردها هم نقش بسیار مهمی داراست و ولی باورهای اشتباهی در زمینه ی آن هم وجود دارااست. از جملهً بعضی فکر‌میکنند سکو اکران تبلیغات در گوگل در بین چندین تبلیغ، تنها بستگی به دارایی هزینه‌گردیده در تبلیغ دارااست. در صورتیکه که گوگل در گفت و گو تبلیغات هم رسالت خویش (رضایت استفاده کننده و ساخت شایسته ترین تجربیات کاوش) را فراموش نکرده و عامل ها مختلفی را برای درجه‌بندی نتیجه ها ادز درنظر می گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد