جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

آنالیز سایت رقیب

با بسط تکنولوژی و ارتقا عمل در وب، روز آپ دیت بر تعداد تارنما ها افزوده شد؛ در‌این در میان صرفا راه و روش رقابت با این سایت ها، ارزیابی وب سایت حریف میباشد. در واقع شما بایستی قبل از هر کاری تارنما رقیبان کارکشته خویش را پیدا کرده و طریق کارایی آنان‌را نظارت فرمائید. البته برای ارزیابی رقبا در seo می بایست چه اقداماتی جاری ساختن دهید؟ پیرو به طور بی نقص به شما فراگیری داده ایم.
چطور وبسایت رقیبان را چک کنیم؟
1. شناسایی رقبای مهم وب سایت
فرقی نمی نماید که در چه حوزه ای آموزش سئو مشهد عمل میکنید، به هر درحال حاضر در هر قضیه ای تارنما های غالب خیس و دیرین خیس از شما وجود دارا‌هستند. شما می بایست قبل از هر کاری وبسایت هایی که تحت عنوان حریف اساسی شما شناخته میشوند را شناسایی نمائید. برای مثال درصورتی که در حوزه فروش اسباب آرایشی کار میکنید، خلال دیجی محصول، می بایست در ادامه رقبای دیگری که فقط در همین حوزه شغل می نمایند، باشید.
البته چطور رقبای مهم خویش را پیدا کنیم؟ 
جستن رقبای مهم وبسایت به هیچ عنوان شغل مشقت وجود ندارد؛ خوشبختانه ابزارهای متعددی برای این فعالیت به طور بدون‌پول و یا این که مبلغی در مشت شما قرار داده گردیده‌است. ولی اولی و بی آلایش ترین راه و روش برای جستن رقبای اساسی وب سایت خویش، کاوش عبارات کلیدی مقصود تارنما میباشد. با جستجوی این لغت ها، تارنما هایی را خواهید روئت کرد آموزش سئو در مشهد که بیشترین سکو را با این عبارات داشته و می قدرت فیض گرفت که‌این سایت ها رقبای اساسی شما در آن حوزه خواهند بود.
خلال این راه‌حل، شما می‌توانید از وبسایت MOZ نیز امداد بگیرید؛ کافیست کلمه و واژه کلیدی مربوط به سایتتان را در‌این ابزار کاوش نمایید تا بتوانید لیستی از وبسایت های فعال در همین مسئله را ملاحظه کنید.



2. ارزیابی بهینه سازی وبسایت حریف
بعد از آنکه رقبای مهم خویش را شناسایی کردید، می بایست به تحلیل رقبا در بهینه سازی بپردازید؛ غرض مهم شما هم از شناسایی آنان دقیقا این قضیه میباشد که از روش همت آن ها سرمشق بگیرید. برای بررسی بهینه سازی وب سایت حریف بایستی همه صفحه ها وب سایت را به صدق نظارت نمایید. عبارات کلیدی هر شیت و طرز به شغل بردن آن ها را نیز آیتم تحقیق قرار بدهید.

عملکرد نمائید درین مرحله تحت عنوان یک کاربر بی آلایش در تارنما عمل فرمایید و نقاط ضعف و قوت وبسایت را شناسایی نمایید. از جمله در صورتی وب سایت حریف از سرعت بالایی برخوردار‌است، همت فرمائید انگیزه این زمینه را فهمیده و از آن به کار گیری نمائید. 

همینطور شما می‌توانید مبادرت به یافتن لغت ها کلیدی وب سایت حریف فرمایید. به این‌راه که در صورتی تارنما حریف با کلمه و واژه کلیدی خاصی درجه دارااست، طرز ایجاد محتوا، عنوان دهی، توضیحات متا، تصاویر و ویدئو های باطن متن و ... را نیز به اعتنا تحقیق فرمائید. با این فعالیت میتوانید به نیاز و ذوق استفاده کننده در به عبارتی حوزه پی برده و وب سایت کارکشته تری نسبت به حریف داشته باشید.

ابزار هایی مانند  similarweb، گوگل آنالیتیکس و Screaming frog برای نظارت seo داده ها سودمندی به شما خواهند بخشید. 

ضمن این یکی‌از ترازو های موءثر در seo، سرعت وبسایت میباشد؛ براین اساس تحقیق سرعت وب سایت حریف را فراموش نکنید. شما برای این عمل می توانید از وب سایت GTMETRIX امداد بگیرید.

 

3. نظارت محتوای وب سایت رقیبان
محتوا هر چیزی در تارنما اعم از متن، عکس، نمودار، پادکست و… میباشد. در واقع غرض از تحقیق محتوا وبسایت حریف، ایده تصاحب کردن از آنان و ساخت محتوا برای وب سایت خودتان میباشد. شما میتوانید به طور دستی کل صفحه های وب سایت را پژوهش فرمایید. ولی این شغل وقت متعددی را از شما می‌گیرد؛ ما یک خط مش بی آلایش خیس به شما حافظه می‌دهیم.

در گوگل اسم وبسایت حریف را بعداز واژه Site سرچ نمایید. نتیجه ها کاوش دربرگیرنده همه صفحه های آشنایی گردیده ی تارنما حریف میباشد؛ براین اساس دیگر نیاز به گشتن مجموعاَ صفحه های وبسایت حریف نمی‌باشد؛ شما با دقت تحت عنوان محتوا، شیت متبوع را تعیین می‌کنید.

یکی‌از مهم‌ترین صفحاتی که می بایست آن را آغاز پژوهش فرمایید، شیت اساسی تارنما میباشد. شما بایستی نقاط قوت و ضعف صفحه های اساسی تارنما رقیبانتان را تحلیل فرمایید. بعد با اعتنا به آنچه برداشت کردید، کاغذ اساسی وب سایت خویش را پیاده سازی فرمایید. یکی‌از دیگر از صفحاتی که می بایست گزینه نظارت قرار بگیرد، تحلیل برگه ی محصول ها میباشد. محاسبه ورقه ی تولید ها قادر است داده ها پایین را در مشت شما قرار دهد:

چه چیزی سبب ساز ارتقا رضایت مشتری شد‌ه‌است؟
روش ی تبلیغ و متقاعد سازی حریف چیست؟ 
شناخت با استراتژی های نرخ‌گذاری حریف
 

4. مقایسه وبسایت خویش و رقبا
بعد از آنکه بهینه سازی و محتوای تارنما رقبا را تحقیق کردید، بایستی شیوه کوشش آنان‌را با وبسایت خویش مقایسه فرمایید. برای مثال در‌صورتی‌که تارنما حریف در واژه ای مرتبه داشته و شما ندارید، می بایست برای آن طراحی برنامه فرمایید. اما بایستی به‌این نکته دقت فرمایید که در بعضی از لغات کلیدی رقابت متعددی وجود داراست و در اصل وبسایت ها طفل بایستی با لغات بی آلایش خیس و با رقابت کمتری کارشان را آغاز نمایند.

خلال کلمه ها کلیدی، شیوه پیوند دهی، تعداد رپورتاژ های وب سایت رقبا، روش قرار به چنگ آوردن المان ها در صفحه های گوناگون و ... را نیز با وب سایت خویش مقایسه کرده و در شکل قابلیت از آن‌ها ایده بگیرید.

 

5. گزینش کلمه ها کلیدی غرض و مطلوب با تارنما
بعد از طی کردن فرآیند بالا، بایستی لغات کلیدی مقصود وب سایت خویش را پیدا فرمایید. در واقع اقدامات بالا به شما این قابلیت را می‌دهد تا لیستی از عبارات کلیدی مربوط به مسئله تارنما را پیدا نمایید. قبل از اینکه برای ساخت‌و‌ساز محتوا مبادرت نمایید، بایستی انگیزه اقتدار رقبا در آن لغت ها را تحقیق فرمایید. کارداران ذیل در اقتدار یک وب سایت اثر گذار میباشد:

اعتبار دامنه 
تعداد بک لینک و پیوند های وب سایت
کار در شبکه‌های‌مردمی
سن دامنه 
و...
بخش اعظمی از وبسایت ها فقط به دلایلی که گفته شد در گوگل رده قابل قبولی داشته و در آن کلمه و واژه کلیدی محتوای مفیدی را عرضه نکرده اند. به همین برهان فقط صرف اینکه سایتی با واژه کلیدی ای درجه داراست، مبادرت به سر مشق برداری از آن نکنید. به‌این نکات اعتنا کرده و بعد از آن کلمه ها کلیدی را برای وبسایت خویش تعیین نمایید؛ به دلیل آن که در بیشتر تایم ها درجه به دست آوردن با بعضا از کلمه ها کلیدی سخت بوده و می بایست واژه و کلمه دیگری را تعیین فرمایید.

 

6. رسیدگی بک لینک و پیوند های رقبا
یکی دشوارترین قسمت های بهینه سازی، کشف کردن وب سایت های دارای اعتبار برای به دست آوردن بک لینک و پیوند میباشد. بک پیوند به وب سایت شما اعتبار بخشیده و گوگل قیمت بیشتری به وب سایت شما خواهد اعطا کرد. یکی هدف ها اساسی ارزیابی seo وبسایت حریف، یافت کردن بک پیوند های آن‌ها میباشد. برای اینکه بتوانید یک استراتژی فوق العاده برای به چنگ آوردن بک پیوند داشته باشید، بایستی طرز پیوند سازی رقبا، انکرتکست هر پیوند، حالت سایت های پیوند دهنده و ... را رسیدگی فرمائید. برای شناسایی بک پیوند های وب سایت رقبا و تنظیم لیستی از وبسایت های مطلوب برای بک پیوند، میتوانید از ابزارهای مختلفی که پیرو معرفی می‌کنیم، به کار گیری فرمایید: 

سفارش ما برای محاسبه بک لینک و پیوند رقیبتان سه ابزار پایین میباشد:

ابزار تارنما AHREF
ابزار وب سایت ALEXA
ابزار وبسایت MOZ
 

4. تحلیل شبکه‌های‌عمومی حریف
امروزه شبکه‌های‌عمومی مثلا ابزار اصلی برای تجارت می باشند. شما بایستی مطلقا ورقه ی اجتماعی حریف خویش را رصد فرمایید. یافت کردن کاغذ اجتماعی آن ها فعالیت رنج وجود ندارد و در اصل نشانی آن در اینترنت سایتشان قرار گرفته میباشد. ولی شما بایستی به طور هدفمند شبکه‌های‌عمومی رقبا را چک نمایید. آغاز به محتوای جان دار بپردازید و تحقیق فرمایید کدام محتوا باعث جذب بیشتر مشتری گردیده‌است. 

بعد از آن به ظواهر و صفحه ارایی پست هایی که در کانال اجتماعی آن‌ها وجود دارااست، دقت نمایید پژوهش هشتگ های حریف را فراموش نکنید؛ شما بایستی هشتگ های مفید را پیدا فرمائید و از شایسته ترین آنان در کانال اجتماعی خویش به کارگیری فرمایید. قطعا نقاط ضعف رقیبانتان را پیدا فرمائید واز تکرار نقاط ضعف رقبا در شغل خویش خودداری کنید.

 

6. پژوهش مارک رقبا
مارک شما خلال تاثیری که روی seo سایتتان دارااست، بر روی فروش تولیدات هم موثر میباشد؛ شما بایستی مطلقا مارک رقیبتان را تحلیل نمایید. برای اینکار می توانید از ابزار های شنود شبکه های عمومی استعمال نمایید. با استعمال از این ابزار، هر مجال که اسم تارنما حریف شما در شبکه های عمومی آورده خواهد شد، شما باخبر میشوید. شما با این عمل می توانید نظرها مخاطبان راجع به حریف را به دست آورید.

ابزار های شنود شبکه های مردمی گونه های متفاوت دارا هستند. شما با سرچ کردن می توانید آنها‌را پیدا فرمائید. وبسایت GOOGLE ALERT نیز به طور مجانی می تواند به شما در این باره یاری دهد. کارایی این وبسایت به طور ذیل میباشد:

شما اسم رقبا را در‌این تارنما نام نویسی می‌کنید؛ آن‌گاه هر فرصت اسم رقبا صدا زده شد، به شما پست الکترونیک زده می‌شود.f

از تحلیل و برسی سایت خودتان غافل نشوید


نرخ کلیک ارگانیک خود را افزایش دهید.

نرخ کلیک یا همان ctr یک عامل مرتبه بندی سایت می باشد. هر چه کلیک بیشتری داشته باشید می توانید یک سیگنال اول به گوگل بدهد که محتوای شما بسیار نزدیک به سرچ مخاطب می‌باشد. برای افزایش نرخ کلیک رویه های زیادی وجود دارد که مهم ترین آنها دو گزینه زیر می‌باشد:


تگ عنوان: اولین چیزی که استفاده کنند ه در نتایج آموزش سئو مشهد جستجو می بینید عنوان صفحه می باشد. در‌حالتی که این عنوان به نیاز وی نزدیک باشید و در عین اینک کاربر را ترغیب به کلیک نماید، می‌توانید به راحتی سبب ارتقا نرخ کلیک شما خواهد شد.

متا توضیحات: شما با استفاده از آن یک فرصت مهم دارید که به کاربر بگویید در این محتوا در مورد چه چیزی صحبت کرده اید. و با اینکار به وی اطمینان میدهید که نیازش را پاسخ داده اید.

حالا از کجا بفهمید که کدام عنوان و متا دیسکریپشن باعث افزایش ctr می‌شود؟ شما باید در هربار تغییر‌و تحول آن را تست نمایید و ملاحظه کنید کاربران روی کدام عنا وین بیشتر کلیک می کنند. دو راه و روش پیش رو دارید اینکه زمان فرصت وقتگیر صرف کنید و در هربار تغییر‌و تحول منتظر خوی کاربر باشید یا یک کمپین ppc انجام کنید. یعنی از تبلیغات به ازای هر کلیک استفاده نمایید مانند گوگل ادز، بعد ببینید روی کدام عنوان ها شما بیشترین کلیک انجام شده هست. ولی بایستی این تست را دقیق اعمال دهید آموزش سئو در مشهد یعنی:


دستکم سه گزینه را مورد آزمایش قرار دهید

برای یافتن عنوان مناسب، دیسکریپشن را ثابت نگه دارید و هر بار عنا وین را تغییر تحول دهید.

برای تست توضیحات متا، مطلقا عنوان را ثابت نگه دارید و در هر سه آزمایش متا توضیحات را تغییر دهید.

از محاسبه و برسی وبسایت خودتان غافل نشوید

از دیگر راهکارهای seo، تجزیه و ارزیابی وبسایت بوده که از آن به عنوان بهترین شیوه برای بهبود استراتژی سئوی یک کسب و کار مورد استعمال قرار میگیرد. به طبع وقت زیادی را برای کشف کردن نقاط ضعف تان و جاهایی که کسب و کار به اصطلاح نیاز دارااست صرف کردید. بررسی به موقع seo قادر است به شما کمک کند که رقبای خود را پشت راز بذارید و به شما استحضار می دهد که شرایط فعلی سایت شما در موتورهای جستجو چه طور هست. عنا وین صفحات، توضیحات، امتیاز اسپم و سرعت بارگذاری صفحات مواردی می‌باشند که معمولا از آن ها چشم پوشی می‌شود.


ارزیابی سئو به شما یاری می کند که ترازو بازدهی وبسایت خود را اندازه بگیرید و اهدافی تعریف کنید که با منظور های مخاطبانتان مطابقت و همخوانی داشته باشد. ابزاراهای تجزیه و احتساب بهینه سازی مثل Ahrefs، SEMrush و Pro Rank Tracker این کارها را به راحتی برای شما اجرا می‌دهند و تنها کاری که باید اعمال بدید این میباشد که آدرس وبسایت خود را در یک کدام از این ابزارها وارد کنید و گزارش های تفضیلی از کارآیی سایت تان را دریافت فرمائید. با هر آنالیزی که روی سایت خود انجام می دهید، ممکن هست که یک راهکار تازه برای سئو سایتتان به دهنتان خطور نماید.


seo Core Web Vitals

یک کدام از طرز ها seo برای بهبود ترافیک و مرتبه سایت بهینه سازی core web vitals هست. این عبارت شامل سه معیار است که سرعت پاسخگویی تارنما با تمرکز به تعامل مخاطب را نشان میدهد. که شامل:


وسیع ترین بخش محتوایی یعنی LCP: بازه زمانی که طول می کشد تا وسیع ترین بخش محتوای شما بارگذاری خواهد شد و استفاده کننده آن را مشاهده کنید. این مقدار باید کمتر از 2,5 ثانیه باشد. هر چه فرصت آن کمتر باشد به ماندگاری مخاطب یاری بیشتری می کند.

مکث ورودی اول FID: مدت زمانی که استفاده کننده دکمه ای را میزند تازمانیکه مرورگر پاسخ می دهد را اندازه می‌گیرد. این برهه زمانی مجال باید از 100 میلی ثانیه کمتر باشد.

تغییر‌و تحول دکورا سیون (CLS): زمانی که کاربر اقدامی را ایفا می دهد و دیگر بخش های ورقه به حرکت در می‌آیند را اندازه می گیرد. این مقدار بایستی کمتر از 0.1  باشد.

شما با بهینه سازی این سه فاکتور می توانید تاثیر قابل توجهی در ترازو ماندگاری مخاطب داشته باشید که همین مسئله بسیار مورد پسند گوگل است. چی خوب از این! برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی سرعت تارنما و طریق بهینه سازی آن میتوانید مقاله راهنمای ارتقا سرعت سایت را مطالعه فرمائید.


بهینه سازی تصاویر برای IMAGE گوگل

یکی از مهمترین طرز های برای جذب ترافیک تارنما، قرار فراهم کردن در بخش جستجو تصاویر میباشد. این قسمت را معمولا خیلی از رقبای شما نادیده می گیرند درصورتی که که یک کدام از بخش های اصلی بصری هست که ترافیکی جداگانه از حالت وب برای شما به ارمغان میاورد. بهینه سازی تصاویر شامل:


استفاده از کلمه کلیدی در نام جایگزین تصویر(ALT تصویر)

نام با معنا پوشه تصویر

گزینش ابعاد مناسب برای تصاویر

کاهش سایز

ساخت یک سایت مپ برای تصاویر

و میزبانی تصاویر در CDN ها

این نیز یکی تکنیک های ماهر seo هست که به شما در جذب ترافیک بیشتر یاری می کند.


از پیوند داخلی غافل نشوید

یکی‌از دیگر از تکنیک های سئو به کارگیری از لینک های داخلی در جایگاه درست و به موقع است. برایتان پیش آمده هست که در یک واژه و کلمه کلیدی در شیت دو گوگل قرار داشته باشد و بخواهید به صفحه نخستین بیاید؟ زمانی که در برگه دو قرار دارید احتمالا گوگل هنوز نسبت به محتوای شما فهمش بدون نقص نشده هست یا رقابت در آن کلمه و واژه بسیار بالا میباشد. در چنین شرایطی شما با ساخت و ساز یک لینک و پیوند داخلی از صفحه های کارکشته تر و مرتبط با قضیه به این شیت ضعیف تر پیوند دهید. این اقدام منجر می‌گردد:


توان و اعتبار از صفحه قادر به برگه ضعیف تر برود.

وقتی با پیوند داخلی دو کاغذ را بهم لینک و پیوند می دهید سبب ساز میشوید گوگل متوجه ارتباط موضوعی این دو شیت گردد.

همچنین در پیوند داخلی با گزینش یک انکرتکست درست، گوگل متوجه می گردد که واژه کلیدی برگه شما چیست و قطعا در افزایش درک آن امداد می کند.


اگر درباره یک موضوع محتوای کافی وجود نداشت، چه کاری انجام دهیم؟


چه‌گونه از ساخته شدن زامبی پیج ها خودداری کنیم؟

با دقت به مطالبی که تا به امروز خیال گرفته اید مایحتاج میباشد بدانید، رعایت چه نکاتی سبب عدم به وجود آمدن زامبی پیج ها در سایتتان میگردد. 

رعایت فاکتور های seo در ساخت‌و‌ساز محتوای سایت

بروزرسانی محتواهای قبل

برخورداری سایت از سرعت باصرفه

عدم به کارگیری از محتوای آموزش سئو مشهد نسخه برداری

عدم به کارگیری از محتواهای کوتاه

استعمال درست از برچسب ها

زمانی از دسته بندی به کار گیری نمایید که تعداد محصولاتتان از ۳ عدد بیشتر میباشد

 سوالهای متداول درباره‌ی زامبی پیج ها آموزش سئو مشهد

در پی به برخی سوالهای شما در باب با صفحه های زامبی جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

در حالتی‌که درباره یک زمینه محتوای کافی وجود نداشت، چه کاری جاری ساختن دهیم؟

برخی مواقع قابلیت و امکان تایپ کردن محتوای زمان بر در امر با چندین موضوعات نیست و ممکن میباشد محتوای صفحه های شبیه یکدیگر شوند. اکثر مواقع این رخداد در حین کالا نویسی برای وبسایت های فروشگاهی صورت می‌دهد. در مقاله \\\\\\\" ایجاد کرد محتوا برای متاع\\\\\\\" به شما خاطر داده ایم که چطور محتوای موثر برای کاغذ محصولات ایجاد کرد فرمایید.

برای هجران از به وجود آمدن صفحه های زامبی میتوانید از تگ کنونیکال به کار گیری فرمائید. همینطور با استیناف محتوای رقبا در به عبارتی گزینه به کامل شدن محتوای خویش بپردازید. چنین گوگل هنگام مقایسه محتواها، ورقه شما را تحت عنوان شیت ناقص نمی شناسد.


 


تمامی زامبی پیج ها را می شود به طور ناگهانی حذف کرد؟

اجرا دادن شغل های ناگهانی در بهینه سازی فیض خیر ندارد. مانند خرید ناگهانی بک لینک، ریدایرکت ناگهانی و حذف ناگهانی صفحه های زامبی. براین اساس عالی میباشد این روند را به گذر زمان فرصت اجرا دهید.


 


آیا صفحه ها زامبی به صورت خودکار نیز ساخته می گردند؟

جواب ما به‌این پرسش مثبت می‌باشد. بعضا مواقع ممکن میباشد برهان ساخته شدن صفحه های زامبی چندین وب سایت ها و سیستم های مدیر محتوا باشند. مثلا برخی وب سایت ها حاصل کاوش یک وبسایت را تحت عنوان یک کاغذ ایندکس می نمایند.


همینطور ممکن میباشد هکرهای روسی برای اخذ بک لینک، وب سایت شما‌را هک نمایند و به ساخت صفحه های متعدد بپردازند.


 


در نقطه پایان


در این محتوا کلاً با معنا زامبی پیج چیست، دلایل به وجود وارد شدن آنها، اثر زامبی پیج ها بر seo سایت و همینطور با روش از بین بردن آن‌ها آشنا شدیم. در سود عالی میباشد با رعایت کل نکاتی که درین نوشته‌ی‌علمی گفتیم سایت خویش را از خطر زامبی پیج ها محافظت فرمایید.


بهترین نکات سایت تازه تاسیس


seo وبسایت جدید احداث قادر است به شما در رشد دستیابی و کارتان و هدفی که در فضای اینترنت به‌دنبال آن می باشید، کمک بسزایی نماید. حتی می توان این سیرتکامل اعلام‌کرد که در حالتی‌که در ادامه در‌صورتی‌که در‌پی توفیق در فضای اینترنت می باشید، بهتر است از اصول سئو تاسی نمایید وگرنه ممکن میباشد همگی سعی های شما سود ی مطلوبی ندهد. پیرو، به نظارت 7 نکته ی مهم در seo تارنما نو خوا هیم پرداخت.

فهرست مطالب

1. از وردپرس به کارگیری آموزش سئو مشهد  نمایید

2. اسم دامنه را جدی بگیرید!

3. ساخت یک محتوای مطلوب و گران بها

4. مخاطبان، عنصری اصلی در بهینه سازی

5. لینک داخلی در بهینه سازی وبسایت نو

6. seo تگ تیتر و توضیحات متا

آموزش سئو در مشهد

7. با مواقعی آغاز فرمایید که کمتر رقابتی می باشند

1. از وردپرس استعمال فرمایید

شما برای عمل با تارنما خویش نیاز به یک پلتفرم دارید. این پلتفرم به شما کمک می نماید و دیگر نیازی وجود ندارد تا برای تغییرات تارنما خویش، ساخت محتوا و تمامی کارهایی که می خواهید جاری ساختن دهید، گویش برنامه نویسی بلد باشید. وردپرس بی آلایش ترین پلتفرم برای فعال‌سازی تارنما میباشد. وردپرس برای seo وبسایت نو بسیار اثرگذار هست و دوستدار سئو است! هیچ پلتفرم مدیر محتوا دیگری این کلیه سال تهیه ظریف و فهرست بی نیاز از پلاگین ها را ندارد. شما می‌توانید نسبتاًً هر کاری را بدون نیاز به کدنویسی با وردپرس اعمال دهید. وردپرس برای استارت شغل (و حتی‌در فرآیند ماهر) بسیار اثر گذار میباشد. فعالیت با وردپرس سهل وآسان میباشد و می توانید تخت‌گاز آن را خیال بگیرید. وردپرس بدون پول است، بیشتر پلاگین های آن بدون پول یا این که فریمیوم می‌باشند و فقط چیزی که ما یحتاج میباشد نصب با یک‌سری کلیک روی اکثر ارائه دهندگان هاست میباشد. وردپرس همینطور در ابتدا به سئو متعددی نیاز ندارد.


2. اسم دامنه را دور از شوخی بگیرید!

اسم دامنه ی شما تأثیر مستقیمی بر جست و جوی ارگانیک شما نخواهد داشت اما برای آشنایی اسم تجاری شما بسیار اصلی است. انتخاب دامنه یک تصمیم بلندمرتبه میباشد بنابراین برای تعیین تصور کنید و شتاب نداشته باشید. سن دامنه (زمانی که تصویب شد)، لغت ها کلیدی با انطباق ظریف در اسم دامنه و دامنه سطح بالا برای سئو عنایت متعددی ندارد. مواقعی که برای سئو در امر با دامنه اساسی می‌باشد، معنا دامنه و ارتفاع آن است.


مضمون‌ دامنه: مضمون‌ دامنه باید گزینه آن را تداعی نماید. یک دامنه عالی میتواند منجر گردد اشخاص بیشتری هنگام جست و جو بر روی قطعه شما کلیک نمایند.


ارتفاع دامنه: دامنه های خیلی زمانبر یا این که خط تیره ممکن میباشد هرزنامه به حیث برسند و به مارک شما آسیب بزنند.


3. ایجاد کرد یک محتوای مطلوب و گرانبها

اولی موردی که در طول آغاز بهینه سازی تارنما نو با آن مواجه می‌شوید، تولید محتوا هست. در صورتی‌که چه seo متشکل از نکات ساختاری، فنی و داخل سایتی متنوعی می باشد البته شاید بتوان خاطرنشان کرد که همه چیز حول پایه محتوا میچرخد. اگرچه در سطح ها بالای بهینه سازی ما از مواقعی مانند تارنما های ریسپانسیو و یا این که سرعت بالای وب سایت ها حرف می‌کنیم البته یک پرسش از شما داریم: مخاطب برای سرعت بالای وبسایت شما یا این که پیاده سازی هیجان آور ریسپانسیو آن به وب سایت شما می‌آید یا این که محتوای تارنما؟ مشخص می باشد که محتوا در حق تقدم قراردارد! سرعت بالای وبسایت یا این که پیاده سازی بسیار درست و زیبای آن و یا این که حتی ساختار ظریف تارنما از لحاظ فنی، تمامی تنها ابزارهایی هستند که محتوای شما زیباتر خودش را نشان دهد. اول و نقطه پایان، همه چیز محتوا میباشد. براین اساس همین آغاز که در فعلا شروع بهبود بهینه سازی تارنما خویش هستید، می بایست بدانید که محتوا مجموع آن چیزی میباشد که بایستی در غایت به آن توجه نمائید.


4. مخاطبان، عنصری مهم در بهینه سازی

در شرایطی‌که چه اصول سئو بر مبنای سازش هرچه بیشتر وبسایت ها با موتورهای جست و جوگر است، اما این مخاطبان می باشند که در حق اولویت قرار دارا‌هستند. ولی seo از مخاطبان به هیچ عنوان استثنا ندارد چون کل آن چه که در لحاظ موتورهای جست و جوگر است، دقیقاً به عبارتی چیزی می‌باشد که مخاطبان آن را دوست دارند؛ چون الگوریتم های موتورهای جست و جوگر بر اساس سلایق مخاطب ساخته می‌شوند. بدین ترتیب به هیچ عنوان مخاطبان خویش را دستکم نگیرید و به خیال و خاطر داشته باشید که هر آنچه که ساخت می کنید، برای آنها می‌باشد.


5. پیوند داخلی در seo وبسایت نو

عنکبوت های موتور جست و جو، از روش پیوند ها سایت ها را کراول می نمایند و در فایده ی این کار، صفحات شما‌را ایندکس می نمایند. این نوع لینک سبب ساز می گردد یوزرها به راحتی در وبسایت شما حرکت نمایند و موتورهای جست و جو در صفحه ها شما بخزند. اساسی خیس از همگی، مطمئن گردید که robots.txt شما روی \\\\\\\"follow\\\\\\\" تهیه گردیده است، در غیر این شکل مهم وجود ندارد که ساختار پیوند شما چقدر بهتر میباشد، موتورهای جست و جو کار کشته به خزیدن صفحه های شما نخواهند بود.


6. بهینه سازی تگ تیتر و توضیحات متا

تگ تیتر متا یک عنصر HTML در یک صفحه اینترنت می‌باشد که به موتورهای جست و جو اگاهی می دهد که تیتر شیت چیست. این قسمت مهمی از بهینه سازی داخلی میباشد. زمانی که متادیتا به درستی باصرفه شود، میتواند CTR را ارتقا دهد و در عین اکنون ، وقتی که در حاصل جست و جو نشان داده می شود، به یوزرها بینشی راجع به یک برگه می‌دهد. بعضی می گویند که محدودیت های کاراکتر تیتر و توضیحات گوگل 70 و 160 کاراکتر می‌باشد. اگرچه هیچ مدرک قانونی این را نمی گوید، ولی گوگل به کاراکترهایی که استفاده می‌کنید کمتر مداقه می‌دهد و بیشتر به تعداد پیکسل هایی که هر کاراکتر مصرف می نماید اعتنا دارااست. در‌حالتی که میخواهید مطمئن گردید که توضیحات متا شما در SERP بدون حذف هیچ کلمه یا این که کاراکتری نمایش داده میشود، ضروری می‌باشد که ارتفاع تیتر متا را به 600 پیکسل محصور فرمائید. همینطور، همت نمائید تا عنا وین متا مرتبطی را ساخت‌و‌ساز نمایید که مهم‌ترین کلمه کلیدی را در مکان مطلوب داشته باشند.


7. با مواقعی شروع فرمایید که کمتر رقابتی می باشند

یکی از وسیع ترین معضل های بهینه سازی seo سایت جدید این میباشد که هیچ داده منحصربه‌فرد به شخصی برای توکل بر آن ندارید. هر داده ای که قرار است در این مرحله استعمال فرمایید همگانی است. براین اساس مزیت رقابتی شما صفر میباشد، مگر اینکه حقیقتا هوشمند و ایده پرداز باشید. هنگام فعال سازی seo برای یک تارنما به طور کاملً تازه، دستکم به یک سری محتواهایی نیاز دارید که حتماً جست و جو میشوند مانند:


صفحاتی که سرویس ها/تولید ها شما‌را تعریف‌و‌تمجید می نمایند: این صفحه ها پرس و جوهایی با مقصود بالا را هدف قرار میدهند.

معرفی تولیدها: مشکلاتی که تولید ها شما به حل آن‌ها یاری می نماید چیست؟ درین بخش حتی می توانید از موردها تکراری نیز استفاده فرمائید و ما یحتاج وجود ندارد یک خصوصیت اعجاب انگیز برای جنس خویش بیابید! شما تنها کارکرد آن را بگویید و خلاقین را نیز فراموش نکنید.


چگونه آنلاین شاپ بزنیم؟

امروزه این امکان برای مردم مهیا گردیده است تا بتوانند با کمترین سرمایه یک تجارت آنلاین راه اندازی کرده و فروش زیادی را تجربه کنند. یکی از کسب و کارهای پر بازدید این روز ها، فعال سازی آنلاین شاپ هست. ولی سوالی که ممکن می‌باشد برای شما مطرح شود، این است که آنلاین شاپ یعنی چه؟ چه گونه آنلاین شاپ بزنیم؟ بهترین ایده های فعال سازی آنلاین شاپ کدام می‌باشد؟ برای راه‌اندازی هریک از آنلاین شاپ ها می بایست چه اقداماتی انجام دهیم؟ در پی این نوشته‌علمی به صورت کامل بدین سوال پاسخ داده ایم.

آنلاین شاپ چیست؟

امروزه همه ما دستکم یکبار خرید آموزش سئو مشهد  اینترنتی را تجربه کرده ایم؛ به دکان های آنلاینی که در زمینه های گوناگون کار می کنند و هزینه سفارشات را به صورت آنلاین دریافت میکنند، آنلاین شاپ می گویند. فعلا اکثر زمان ها مردم ترجیح می‌دهند تمامی تولیدها گزینه نیازشان را به صورت آنلاین خریداری کنند؛ آنان با این شغل می‌توانند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

اما سوالی که مطرح میگردد، این می باشد که چگونه آنلاین شاپ بزنیم؟ فعال سازی چه آنلاین شاپی پر منفعت است؟ 


در ادامه بیشتر در این زمینه کلام کرده ایم:


 آموزش سئو در مشهد


طریق فعال سازی آنلاین شاپ

روی هم رفته به دو صورت می توان برای فعال سازی آنلاین شاپ اقدام کرد:


1. فعال سازی آنلاین شاپ به کمک شبکه‌های‌عمومی 


2. ایجاد کرد آنلاین شاپ به کمک وب سایت


حتما شما هم کانال ها و پیج های فروش مختلفی را در شبکه های مردمی دیده اید که هریک به فروش محصولی درگیر هستند. اما متاسفانه بسیاری از این شبکه‌های‌مردمی امنیت کافی نداشته و در بسیاری از مواقع ممکن می‌باشد هم از دسترس رئیس آنلاین شاپ و از دسترس مشتریان خارج گردد. درین زمان می باشد که همه زحمات شما یک شبه به باد خواهد رفت.


در بسیاری از مواقع در صورت از دسترس خارج شدن آن شبکه اجتماعی، مشتریان دیگر قادر به پیدا کردن شما نخواهند بود و شما برای همیشه بخش زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد. شاید تنها رویه حلی که به ذهنتان برسد، ایجاد کرد اکانت در شبکه‌های‌عمومی مختلف برای آنلاین شاپتان باشد. اما درین‌موقعیت‌ نیز نمی توانید تمامی مشتریان را از خود راضی نگه داشته و آنان را نگهداری نمایید.


علاوه بر عدم امنیت شغلی کافی در این فضاها، عدم مدیریت صحیح کسب و کار و پاسخگویی به موقع و درست به مشتریان، یکی از‌از سایر از ایرادات فعال سازی آنلاین شاپ در شبکه های اجتماعی هست.


در مقابل همه این معایب، به کار گیری از شبکه های عمومی برای معرفی تجارت و تولیدات از ملزومات می باشد؛ اما نباید تنها به آنها تکیه فرمائید!


اما چاره چیست؟ 


همانطور که در بالا گفتیم، طراحی وب سایت برای راه‌اندازی آنلاین شاپ بهترین ایده خواهد بود. با این عمل نه صرفا امنیت کافی خواهید داشت، بلکه میتوانید به راحتی به مشتریان تفحص و آنان‌را مدیر نمایید. حتی با بهینه سازی و بهینه سازی سایتتان می‌توانید منزلت سایتتان را ارتقا بدهید. به طوریکه تنها با سرچ نام برند یا متاع خاصی، به کاربران علامت داده شوید.