جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

آدرس URL را با عنوان صفحه هماهنگ کنید

آدرس های گوناگون برای یک محتوا را تصحیح کنید

در صورتیکه دو URL دارید که به محتوای یکسانی اشاره می کند، کوشش فرمائید آن ها  را متعارف سازی یا همان canonicalize کنید. شما می توانید این فعالیت را با ریدایرکت 301 (در صورتی‌که ادله حقیقی آموزش سئو مشهد و واقعی برای نگه داشتن محتوای تکراری ندارید) یا طریق rel=canonical (در صورتی دوست دارید نسخه های متفاوتی برای برخی از بازدید کنندگان داشته باشید) انجام دهید. فراگیری اعمال این شغل را پیشتر در نوشته‌ی علمی محتوا تکراری چیست برایتان بیان کردیم.

مسلما بخوانید: فراگیری بهینه سازی متن برای تبلیغات کلیکی گوگل

اگرچه محتوای تکراری منجر جریمه شدن وبسایت شما نمی شود (درتعداد معدود، مطلقاً ایجاد کرد محتوای تکراری به صورت منظم سبب ساز جریمه گردد) ولی می تواند سیگنال های مرتبه بندی را تقسیم نماید و همین دستور بر روی پتانسیل ترافیک موتورهای جستجو گر تاثیرگذار خواهد بود

درصورتی که شیت A پتانسیل خاصی برای رتبه بندی داشته باشد و در شرایطی که از روی آن یک محتوای تکراری به نام A2 منتشر نمایید، با به کار گیری از متعارف سازی این دو صفحه، شیت A شانس بیشتری برای بدست آوردن رتبه عالی در موتورهای کاوشگر خواهد داشت. آموزش سئو در مشهد

تا حد قابلیت از پارامترهای داینامیک به کار گیری نکنید

این نوع آدرس ها بسیار زشت به نظر می‌رسد:

در حالتی که می توانید از کاربرد پارامترهای URL اجتناب کنید، حتماً اینکار را اجرا دهید. در‌صورتی‌که بیش از دو پارامتر دارید، خوب می باشد وقت خود را بر روی دوباره نویسی آن ها قرار دهید و کارایی فرمایید آن ها را به صورت استاتیک؛ قابل قرائت و متنی در بیاورید.

بیشتر پلتفرم های CMS در طول سال های اخیر دقت زیادی بدین موضوع داشته اند البته هنوز هم مفاد اندکی دیده میشود که از همین نوع پارامترها به کارگیری می کنند. شما می توانید برای اعمال این کار از ابزارهای mod_rewrite ، ISAPI rewrite و MS\\\' URL Rewrite Module استفاده نمایید.

بعضی از پارامترهای داینامیک برای پیگیری کلیک گزینه به کارگیری قرار می گیرد (همانند مواردی که توسط اپلیکیشن های اشتراک گذاری اجتماعی همچون Buffer  قرار داده می‌شود). کلاً، این گونه پارارمترها باعث بروز مشکلات تبارک نمی شود ولی ممکن می باشد منجر تولید آدرس های وقتگیر و عجیب خواهد شد. خودتان در مورد موءثر بودن یا اثر گذار نبودن پارامترهای شمارش گر کلیک در آدرس تارنما یا صفحه ها تصمیم بگیرید.

مطالعات و تحقیقات انجام شده در سال 2014 نشان می‌دهد که به اشتراک گذاری اجتماعی (که تاثیر مثبت البته غیر مستقیمی بر روی سئو دارااست) URLهای کوتاه که محتوای وبسایت را به نه نشانه میدهند کارایی بهتری نسبت به آدرس های نامفهوم، وقت گیر یا غیر برندی دارا هستند.

آدرس های کوتاه تر عالی از آدرس های طولانی است

معمولاً آدرس هایی که کوتاه تر می‌باشند به آدرس های زمان بر ارجح هستند. در‌صورتی‌که آدرس سایت یا صفحات شما کمتر از 50 الی 60 کاراکتر می باشند، ابدا نگران نباشید. ولی در صورتی‌که URL های شما بیشتر از 100 کاراکتر دارا هستند خوب می باشد به فکر بازنویسی آنان باشید.

این آیتم مشکل مستقیمی در گوگل یا بینگ محسوب نمی‌شود. این موتورهای کاوشگر می توانند سوای نقص‌ این آدرس ها را پردازش کنند. مشکلی که وجود دارد درخصوص کاربرد و تجربه کاربری می‌باشد. آدرس های کوتاه تر را شل تر می قدرت کپی کرد، در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در وب سایت های دیگر قرار داد. همین امر سبب ساز بهبود تلاش آن لینک می شود و در هر لایک، توییت، پین، نشانی اینترنتی یا لینک و پیوند تاثیرگذار خواهد بود.

آدرس URL را با عنوان ورقه هماهنگ نمایید

این گزینه به‌این معنی نیست که عنوان موجود بایستی همیشه با آدرس شیت یکسان باشد. به کار گیری از مضمون‌ عنوان در آدرس کافی خواهد بود. همچنین شما می توانید تغییراتی در آن تشکیل داد فرمایید. آدرس novin.com/my-favorite-7-articles می تواند مضمون‌ را برساند. همچنین دیگر شکل های نوشتاری مانند novin.com/my-favorite-7-بهینه سازی-articles نیز آدرس خوبی به حساب می‌آید.

منطبق بودن آدرس با عنوان، یک هدف انسان شالوده می باشد. مثلا می توان با استفاده از آدرس به مخاطب اطلاع اعطا کرد که چه چیزی در محتوای سایت وجود دارد و آیا این محتوای موجود در آن قادر است انتظارات اورا برآورده سازد یا خیر.

به همین خیال به شدت سفارش می شود که عنوان سایت و ورقه خود را با عنوان و سرتیتر هایی که در آن به کار می رود مطابقت و همخوانی و هماهنگ کنید. هر چقدر انطباق و هماهنگی بیشتر باشد، بهتر است.

از جمله دو آدرسی که در تصویر بالا مشاهده کردید در رخ بوک منتشر شده است. آدرس اولیه زیاد مبرهن و روشن نیست. آدرس دوم به گونه ای ساختاردهی شده است که محتوای مو جود با استعمال از آن به نه نماد داده شود. ما می بایست در ادامه سطح یکسانی از شفافیت در آدرس ها و عنا وین خود باشیم.

قرار دادن حروف اضافه در آدرس تارنما ضروری نیست

در شرایطی‌که عنوان/سرتیتر شما حاوی حروف اضافه (Stop Words) هست، قرار دادن آن در URL ضروری نیست. در برخی از مفاد این حروف اضافه می‌تواند آدرس شما را کوتاه تر کند و خواندن آن در دور و بر های اشتراک گذاری را آسان تر نماید. راجع به استفاده کردن یا نکردن از حروف اضافه خودتان باید تصمیم بگیرید.

حتما بخوانید: چرا بازاریابی موتورهای جستجو ضروری می باشد؟

همان گونه که می بینید من درین مقاله تصمیم گرفتم که واژه For را در آدرس وب سایت قرار دهم به دلیل آن که خواند آن برای مخاطب شل و ول تر میگردد و همچنین، آدرس دامنه به قدری وقتگیر نیست که بخواهد نقص‌ ساز خواهد شد.

علائم نامناسب را از آدرس وبسایت حذف نمایید

زمانی که بعضا از علائم متنی در آدرس قرار میگیرند، قرائت آن برای افراد سخت می‌گردد. مجموعاَ، عالی هست این مفاد حذف گردد یا در دست گرفتن شود. در شکل زیر لیستی از کاراکترهای امن در ازای کاراکترهای نامناسب را مشاهده میکنید:

این مفاد نه تنها خوانایی آدرس سایت را مخدوش می کنند، بلکه فرایند خزش را از فی مابین می برند و در بسیاری از مرورگرها خلل تشکیل داد می کنند.

تعداد ریدایرکت ها را به دو مورد یا کمتر محدود نمائید

در‌حالتی که استفاده کننده یا خزندۀ یک موتور کاوشگر آدرس A را درخواست کند و به آدرس B منتقل خواهد شد، هیچ مشکلی پیش نمی آید. حتی در صورتیکه آدرس B به آدرس C منتقل گردد باز هم مشکلی وجود نخواهد داشت (هر یک‌سری عالی می‌باشد که آدرس A مستقیماً به آدرس C منتقل شود) ولی این تغییر و تحول مسیرها زمانی خلل ساز خواهد بود که چرخۀ مو جود بیش از دو بار تکرار خواهد شد.

روی هم رفته، موتورهای کاوشگر چرخۀ ریدایرکت ها را به طور دقیق دنبال می کنند البته معمولاً توصیه می کنند آدرس های اساسی در‌این چرخه قرار نگیرند زیرا سیگنال های سکو بندی این آدرسها تماماً شمرده نمی‌شود. نقص‌ بزرگتر برای مرورگرها و کاربرانی می‌باشد که از بروز این چرخه خسته می‌شوند و  ممکن می باشد سایت را سوراخ نمایند. کاربران موبایلی نیز با این چرخه نقص‌ خواهند داشت. به همین خیال بایستی کوشش فرمائید ریدایرکت های وب سایت خود را به حداقل برسانید و از این روش مشکلات خود را حل کنید.


انواع انکرتکست را بشناسید

اشکال انکرتکست را بشناسید

خب، اینجا به عبارتی نقطه‌ای میباشد که شما با مضمون‌ seo راز و فعالیت دارید. انکرتکست‌های متعدد، بها یکسان ندارند. در قبلی که با صرفه‌سازی تارنما به ابهام امروز عدم وجود، متخصصان seo، نشانی وب سایت متبوع را با واژه کلیدی آموزش سئو مشهد هدفشان لینک و پیوند می‌کردند و حتی برای آن کلمه و واژه کلیدی مرتبه می‌گرفتند!


قطعا بخوانید: چه‌گونه یک لینک و پیوند عالی را از یک پیوند بد تشخیص دهیم؟

ولی امروزه با غامض شدن قانون ها بهینه سازی، به کار گیری بیش تر از حد از یک متن در پیوند‌های متفاوت میتواند منجر جریمه شدن اینترنت‌وبسایت شما خواهد شد.


بدین ترتیب شما می بایست از متن پیوند‌های متعدد آموزش سئو در مشهد برای صفحه های وبسایت خویش به کار گیری فرمایید. برای آنکه بتوانید پیوند‌های خویش را به شایسته ترین صورت با صرفه‌سازی فرمایید، در بالا بایستی با گونه های انکرتکست‌های جانور آشنا باشید.


استعمال از Anchor Text متنوع به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا قضیه تارنما‌تان را خوب فهم نمایند. در فیض، تارنما شما در نتیجه ها کاوش درجه بهتری اخذ می‌نماید. به‌دنبال با گونه های انکرتکست آشنا خواهید شد:


انکرتکست همگانی یا این که Generic Anchors

آیا با لینک و پیوند‌هایی با تیتر \"اینجا را کلیک نمائید\" یا این که \" اینجا بروید\" آشنا میباشید؟ این قبیل متن پیوند‌ها با تیتر انکرتکست همگانی شناخته میگردند. در قبل استعمال از این انکرتکست رایج بود، ولی طی یک سری سال اخیر با تغییر‌و تحول مقررات الگوریتم گوگل، به کار گیری از این لینک و پیوند‌ها میتواند به سئوی تارنما شما زخم بزند.


برخی انکرتکست‌های همگانی عبارتند از:


اینجا را کلیک نمائید

داده ها بیشتر

ادامه مقاله

بیشتر بخوانید

اینجا

این تارنما

این لینکو تحلیل کن

درباره تالیف کننده

و ...

سفارش اینجانب به شما این میباشد که تا حد قابلیت و امکان از این عنوان ها در پیوند‌های خویش به کار گیری نکنید.


انکرتکست اسم تجاری یا این که Branded Anchors

هر لینکی که از اسم تجاری در متنِ خویش به کارگیری نماید، انکرتکست اسم تجاری یا این که مارک نامیده می گردد. به کار گیری از این نوع انکرتکست خطری برای بهینه سازی ندارد، مگر اینکه اسم تجاری‌تان با واژه کلیدی هدفتان یکسان باشد.


تارنما‌های Best Buy و Moz اکنون بیشترین به کارگیری از این لینک و پیوند‌ها را دارا‌هستند. تصاویر تحت نشانه دهنده داده های عددی مربوط به این نوع Anchor Text برای دو وبسایت مذکور میباشد:



همانگونه که مشاهده میکنید وب سایت MOZ از اسم تجاری خویش در انکرتکست لینک و پیوند‌ها استعمال می‌نماید.



تارنما Best Buy نیز از اسم مارک خویش در متن پیوند‌ها به کارگیری می‌نماید.


انکرتکست لخت یا این که Naked Link Anchors

این نوع انکرتکست که با تیتر URL Anchor Text نیز شناخته می شود، کلمه و واژه کلیدی خاصی در متنش ندارد و صرفا از URL وبسایت تحت عنوان متن پیوند به کار گیری می‌نماید. به عنوان مثال، در پیوند https://www.novin.com/content-strategy از این نوع انکرتکست مصرف شده میباشد.


انکرتکست واژه کلیدی + اسم تجاری یا این که Brand + keyword Anchor

استعمال از واژه و کلمه کلیدی و اسم تجاری در متن لینک و پیوند یکی از دیگر از طریق‌های عالی و نادر‌خطر برای تشکیل داد پیوند‌های عالی میباشد. این نوع انکر تکست معمولاً مشمول اسم مارک شما به همپا واژه کلیدی غرض‌تان میباشد.


به عنوان مثال عبارت، انکر‌تکست بسیار خیر میباشد که مشتمل بر اسم مارک و واژه و کلمه کلیدی مربوط به تارنما میباشد.


به طبع بخوانید: کجا پیوند بسازیم؟ – 17 منبع دیده نشده برای ایجاد کرد بک پیوند

انکرتکست تصویر یا این که Image Anchors

برای آنکه فرآیند لینک و پیوند بیلدینگ شما از نگاه گوگل طبیعی باشد، عالی میباشد هر از گاهی در تصاویر تارنما‌تان، لینک و پیوند قرار دهید. در اینگونه قوانینی، Alt Tag تصویر تحت عنوان انکر تکست شناسایی می شود.


بدین ترتیب در صورتی‌که تصویر وبسایت شما تگ Alt نداشته باشد، هیچ متنی برای لینکش شناسایی نمیشود. به نمونه پایین اعتنا نمائید:


به کارگیری از تگ Alt تحت عنوان انکر تکست” />



پیرو سرویس ها بهینه سازی می باشید؟

ما علم مورد نیاز برای ارتقاء اعتبار و درجه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس حاصل نمایید.

برای مشورت مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.

انکرتکست مترادف یا این که LSI Anchors

LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing میباشد. به طور ذیل لفظی این عبارت فهرست‌سازی معنایی مخفی مفهوم می گردد.


در‌این نوع انکر تکست به مکان استعمال از کلمه و واژه کلیدی مقصود‌تان، از کلمات مترادف و هم معنی یا این که مشتقات آن به کارگیری می کنید. مثلا در حالتی که واژه و کلمه کلیدی \"گل فروشی\" را غرض قرار داده‌اید، متن پیوند LSI آن میتواند عباراتی مانند \"گل فروشی آنلاین\"، \"فروش اینترنتی گل و گیاه\" یا این که \"گل تزئیتی آنلاین\" باشد.


مزیت لینک و پیوند LSI این میباشد که به کوئری جستجوی یوزرها بسیار مشابه میباشد. در حالتی که عبارت گل فروشی را در گوگل کاوش نمایید، جستجوهای مربوط به آن را در انتهای شیت مشاهده خواهید کرد:


با چرخه محتوا سرعت خود را چند برابر کنید

همان طور که در نوشته‌ی‌علمی بازاریابی محتوا گفتیم، غرض از بازاریابی و ایجاد محتوا این میباشد که شما با مشتری رابطه برقرار فرمائید؛ ارتباطی که متکی بودن مشتری را جلب می‌نماید و کاربر را به حصول‌وکار شما مجاورت می‌نماید.

البته میدانید که در آستانه فعالیت آموزش سئو مشهد برای ساخت‌و‌ساز محتوای یونیک و گوناگون، بایستی هزینه زیادِ (هم مالی و هم وقتی) صرف نمایید تا بتوانید مکان پایی برای دستیابی‌وکار خویش گشوده فرمایید.

البته یک پرسش؟ آیا یک استخراج‌و‌عمل بچه می تواند به عبارتی اولِ خط مش هزینه متعددی را صرف نماید و کلی مجال بگذارد تا محتواهایش جا بیفتد و عموم اورا بشناسند؟ درصورتی که خیر پس راه‌حل چیست؟
«عادل طالبی»، مشاور و استاد استحصال‌وکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ، در ویدئوی ذیل جواب  این سوال های را با معرفی «چرخه محتوا» خواهد اعطا کرد.

ساخت‌و‌ساز محتوا فقط روش توفیق میباشد؟
«ایجاد محتوا پارادیمی میباشد که سال‌ها درباره‌اش شنیده‌ایم، نوشته‌ایم و خوانده‌ایم و همگی ما میپنداریم که صرفا رویکرد توفیق در حوزه «دیجیتال مارکتینگ» تنها و صرفا ایجاد محتواست؛ در‌صورتی‌که گاهی عمل با ایجاد محتوا آغاز نمیشود».

عادل طالبی در ویدئوی ذیل، ساخت و ساز محتوا به مدل مستمر را یه خرده عوض می‌نماید، اما آن را نقض نمی‌نماید؛ ولی طبق تجارب خویش چرخه‌ای را معرفی می‌نماید که مسیر ساخت‌و‌ساز محتوا را برای استخراج‌و شغل های نو پاره ای تغییر و تحول می دهد و آنها‌را را در سراشیبی رویش می‌اندازد. ویدئوی پایین را ببنید.


چرخه محتوا: چرخ محتوا را بچرخانید
ساخت و ساز محتوا (content production) برای سایتی که نو فعال‌ساز‌ی گردیده یا این که شرکتی که نو استارت به عمل کرده، هم هزینه متعددی مایحتاج داراست، هم طولانی میباشد و هم نیاز به دارای تخصص دارااست؛ حتی ممکن میباشد کاربر ابداً استقبال نکند و مجموع سرمایه به هدر برود. توجه فرمائید که مراد از ساخت‌و‌ساز محتوا در اینجا یک محتوای ساده وجود ندارد؛ مراد محتوایی میباشد که خاص و متمایز باشد و تفاوت شمارا با سایر افراد علامت دهد و سبب گردد شما وایرال گردید.

طبق چرخه محتوا، در حالتی که نو کارتان را آغاز کرده‌اید یا این که صاحب و مالک یک استخراج‌وکار خرد می‌باشید، پیش از آغاز ایجاد محتوا به سراغ گردآوری محتوا (content curation) بروید، پاره ای که کاربر جذب کردید و فیدبک گرفتید، طبق نیاز مخاطبان استارت به ایجاد محتوای مخصوص نمایید (content production) و آنگاه عمل را به دست علاقمندان بسپارید تا آنان شمارا معرفی نمایند (content creation). تک تک این فرایند در چرخه ذیل خلاصه می‌گردد:

بیایید به دنبال‌به‌طور خلاصه با سه مرحله این چرخه آشنا شویم:

جمع محتوا (Content Curation)
درین مرحله تیم‌ای از محتواهای وب (هر نوعی مشتمل بر متن، عکس، ویدیو، محتوای صوتی و ...) را از وبسایت‌های متعدد عده‌آوری میکنید و با بیان منبع در تارنما خویش منتشر میکنید. مزیت این طرز این میباشد که مخاطبان شما‌را از ارزیابی کردن منابع متفاوت بی‌نیاز می‌نماید.

ساخت محتوا (Content Production)
بعداز مرحله curation، شما درحال حاضر یک جامعه مخاطبانی دارید که وب سایت شمارا دنبال می‌نمایند. به شما فیدبک می دهند، مشخص و معلوم میباشد به چه چیزی و چه موضوعی عشق مندند و نیازهایشان چیست. هم اکنون در جواب به نیازهای محتوایی یوزرها، محتوای دست نخستین و مخصوص ساخت می کنید.

ساخت‌و‌ساز محتوا بوسیله یوزرها (Content Creation)
در صورتی محتوای مرحله قبلی بر پایه ی بازخوردها و نیاز کاربر ساخت و ساز گردیده باشد، وارد مرحله‌ای میشوید که مخاطبان برای شما محتوا ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و شمارا به بقیه افراد معرفی می‌نمایند. اشخاصی که به مارک شما عشق و علاقه‌مندند و سوای دیده‌داشت از تولیدات و خدماتتان تعریف‌و‌تمجید می‌نمایند.

بررسی یک تنوع انکرتکست خوب برای سئو موثر و مطمئن

امیدوارم بلاگ را تا به اینجا دنبال کرده و به طبعً دو نوشته بهترِ دوست و همکار اینجانب در زمینه ی انکر تکست را خوانده باشید. در حالتی‌که خیر، سفارش می کنم همین الان به سراغشان بروید و اصلا این دو مقاله را از دست ندهید. در او‌لین مقاله فهمیدیم که ابداً انکر تکست (Anchor Text) چیست و چرا در پیوند سازی (چه ایجاد کرد لینک و پیوند داخلی و چه بک لینک و پیوند) اهمیّت بخش آموزش سئو مشهد اعظمی داراست. در مقاله آجل هم به تحقیق طرز‌های باصرفه‌سازی انکر تکست پرداخیم تا دقیقاً بفهمید چه‌طور میتوانید یک لینک و پیوند سازی بهتر جاری ساختن دهید. حالا قرار میباشد ببینیم که روش صحیح توزیع انکرتکست ها چه‌طور میباشد.


قبل از هر چیز بگذارید یک خلاصه کوتاه از این دو مقاله را با خوا‌نندگان نو میان بگذاریم. (در صورتی‌که دو مقاله گذشته ما در باب انکرتکست را استیناف کرده‌اید، میتوانید در کمال متانت نصیب آجل را رد فرمائید.)

آموزش سئو در مشهد

انکر تکست و طرز‌های باصرفه‌سازی آن

انکر تکست (متن لینک و پیوند) چیست؟

خواسته از انکر تکست به عبارتی متن لینک و پیوند میباشد. یعنی به عبارتی متنی که برای استفاده کننده اکران داده می گردد و میتواند بروی آن کلیک نماید. هم اکنون چرا انکرتکست اصلی میباشد؟ به یک استدلال معمولی: گوگل هنگامی لینکی به وبسایت شما مشاهده می‌نماید، متن آن را میخواند. بر این پایه میباشد که میفهمد کاغذ شما در چه موردی میباشد و بابت این پیوند بایستی در کدام کلمه و واژه کلیدی به ورقه شما مرتبه بدهد. پس استعمال از انکر تکست های عالی و مرتبط میتواند به بالارفتن رنک گوگل و در غایت داده های عددی وبسایت شما یاری دهد. ولی می بایست مراقب باشید. چرا؟ زیرا استعمال زیاد از یک واژه کلیدی مشخص و معلوم در انکرتکست‌ها سبب می‌گردد گوگل شما‌را تحت عنوان یک متخلف شناسایی نماید و بابت اینکار جریمه گردید.


پس شما می بایست توجه نمایید که چه یک پیوند داخلی در تارنما خویش ساخت و ساز می کنید یا این که چه شخصاً برای دریافت کردن بک پیوند از وب سایت‌های دیگر دست به فعالیت میشوید (اکنون چه با درخواست از تارنما‌ها و بلاگ‌های دیگر، چه با گذاشتن پیوند خویش در کانال‌های اجتماعی و حتی‌د‌ر بدترین موقعیت، خرید لینک و پیوند)، انکر تکست آن را به صحت گزینش فرمائید تا گوگل شمارا جریمه نکند. همان طور که گفتم، در مقاله گذشته به طور کاملً به‌این مسئله پرداخته‌ایم.


لینک و پیوند بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگلحتما بخوانید: پیوند بیلدینگ در الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگل


شیوه توزیع بهتر انکر تکست در لینک و پیوند‌ها

یک کدام از مواقعی که در مقاله پیشین رسیدگی شد، این بود که انکر تکست پیوند‌ها چه طور می بایست توزیع شوند تا شایسته ترین نتیجه ها را داشته باشند و در عین درحال حاضر جریمه نشوید. برای این خواسته یک نمودار هم (از یک کدام از همکااران انگلیسی خویش) به شما ارائه دادیم. اما گفتیم که‌این نمودار بیشتر در نقش یک سفارش میباشد و شاید چندان برای یک وبسایت اهل ایران میانگین مطلوب نباشد و یک رویه عالی هم وجود داراست. (در حالتی‌که خواسته از اصطلاحات مستعمل درین نمودار را نمی‌دانید، نگران نباشید. در نصیب آجل این نوشته‌ی‌علمی، آن‌ها را یه خرده توضیح خواهم اعطا کرد.)


چه وبسایت‌هایی از الگوریتم کبوتر بیشترین سود را بردند؟

چه وب سایت‌هایی از الگوریتم کبوتر بیشترین منفعت را بردند؟

هر الگوریتم جدید‌ای که وارد دنیای جست و جو میشود، متاسفانه مدام خبر عالی به یار ندارد! زیرا مدام حصول و امور و سایت‌هایی میباشند که به نوعی زیان می‌نمایند. برای مثال وقتی که‌این الگوریتم برای نخسین بار در ایالات متحده و بعد ها در انگلستان و استرالیا اجرا شد، لغات مرتبط با کاریابی تا حد 68 درصد کاهش پیدا کردند و افزون بر آن، استحصال و شغل های املاک آنلاین هم شاهد کاهش 63 درصدی شدند. این عمل سبب ساز شاکی شدن خیلی از استخراج و امور گردیده بود.

آموزش سئو مشهد

ولی مدام بایستی جنبه مثبت زمینه را هم رویت کرد! صراحت دارد که برخی استحصال و امور از این موضوع ضرر و زیان کردند، البته همین الگوریتم سبب ساخت‌و‌ساز و رویش اشکال جدیدی از استحصال و امور هم شد. منظورم از این صحبت دقیقا \"دایرکتوری\" یا این که به عبارتی directory میباشد که با نام تارنما مرجع هم شناخته می شود.


دایرکتوری (Directory) چیست؟

یکی اشکال تارنما‌هایی که بعداز معرفی الگوریتم کبوتر آموزش سئو در مشهد خیلی پر استفاده شدند و توانستند یوزرها بسیار متعددی را به دست بیاورند، سایت‌های مرجع بودند. مطمئنا شما هم تا به درحال حاضر دایرکتوری چشم‌اید و یا این که حتی شاید از آن به کار گیری هم کرده‌اید. بگذارید این را با یک نمونه حقیقی وواقعی توضیح بدهم:


قطعا بخوانید: الگوریتم رنک برین (Rank brain) چیست؟

به عبارت جست و جویبار اینجانب و به حاصل گوگل توجه بکنید. اینجانب عبارت \"کافه‌های سمت گیشا\" را جست و جو کردم البته گوگل هیچ اسمی از هیچ کافه‌ای اکران نداد، بلکه به مکان آن، تارنما‌هایی برای اینجانب آورد که کافه‌های ناحیه خوشبختی آباد در آن فهرست گردیده‌اند. هم اکنون یکی این سایت‌ها را گشوده میکنم:

درحال حاضر می بینید که وبسایتی که اینجانب گشوده کردم، خودش کافه وجود ندارد البته فهرستی از کافه‌ها را به اینجانب میدهد. چنین وب سایت‌ها با نام دایرکتوری یا این که به عبارتی Directory شناخته میگردند. معرفی الگوریتم کبوتر در جذب مخاطب و ارتقاء ترافیک دایرکتوری ها بی‌نظیر بوده میباشد. چرا؟ چنانچه به عبارت جست و جوی‌بار اینجانب توجه نمائید، خودتان متوجه می شوید! زیرا که اینجانب در‌این عبارت، از نام یک حوزه‌ (خوشبختی آباد) به کارگیری کردم. هم اکنون این شغل چه تاثیری داراست؟


در حالتی‌که با گفت و گو seo و باصرفه‎سازی آشنا باشید... یک لحظه! آشنا نیستید؟ پس سفارش می کنم نگاهی به نوشته‌ی علمی بهینه سازی چیست ما خصوصی بزنید. خب داشتم می‌گفتم. هنگامی که شما در عبارت جست و جوی‌بار خودتان نام یک حیطه یا این که مختصاتی را مستقیما وارد می کنید، در واقعیت وارد عرصه سئوی محلی می شوید. از اسمش هم تا حدی می‌قدرت پیش گویی زد که چرا به آن \"محلی\" یا این که به عبارتی Local می گویند. درین نوع جست و جو، محتوای عبارت شما با خصوصیات متبوع شما رابطه پیدا می‌نماید که بخشی از این عمل را کبوتر اجرا می دهد!