جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

با چرخه محتوا سرعت خود را چند برابر کنید

همان طور که در نوشته‌ی‌علمی بازاریابی محتوا گفتیم، غرض از بازاریابی و ایجاد محتوا این میباشد که شما با مشتری رابطه برقرار فرمائید؛ ارتباطی که متکی بودن مشتری را جلب می‌نماید و کاربر را به حصول‌وکار شما مجاورت می‌نماید.

البته میدانید که در آستانه فعالیت آموزش سئو مشهد برای ساخت‌و‌ساز محتوای یونیک و گوناگون، بایستی هزینه زیادِ (هم مالی و هم وقتی) صرف نمایید تا بتوانید مکان پایی برای دستیابی‌وکار خویش گشوده فرمایید.

البته یک پرسش؟ آیا یک استخراج‌و‌عمل بچه می تواند به عبارتی اولِ خط مش هزینه متعددی را صرف نماید و کلی مجال بگذارد تا محتواهایش جا بیفتد و عموم اورا بشناسند؟ درصورتی که خیر پس راه‌حل چیست؟
«عادل طالبی»، مشاور و استاد استحصال‌وکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ، در ویدئوی ذیل جواب  این سوال های را با معرفی «چرخه محتوا» خواهد اعطا کرد.

ساخت‌و‌ساز محتوا فقط روش توفیق میباشد؟
«ایجاد محتوا پارادیمی میباشد که سال‌ها درباره‌اش شنیده‌ایم، نوشته‌ایم و خوانده‌ایم و همگی ما میپنداریم که صرفا رویکرد توفیق در حوزه «دیجیتال مارکتینگ» تنها و صرفا ایجاد محتواست؛ در‌صورتی‌که گاهی عمل با ایجاد محتوا آغاز نمیشود».

عادل طالبی در ویدئوی ذیل، ساخت و ساز محتوا به مدل مستمر را یه خرده عوض می‌نماید، اما آن را نقض نمی‌نماید؛ ولی طبق تجارب خویش چرخه‌ای را معرفی می‌نماید که مسیر ساخت‌و‌ساز محتوا را برای استخراج‌و شغل های نو پاره ای تغییر و تحول می دهد و آنها‌را را در سراشیبی رویش می‌اندازد. ویدئوی پایین را ببنید.


چرخه محتوا: چرخ محتوا را بچرخانید
ساخت و ساز محتوا (content production) برای سایتی که نو فعال‌ساز‌ی گردیده یا این که شرکتی که نو استارت به عمل کرده، هم هزینه متعددی مایحتاج داراست، هم طولانی میباشد و هم نیاز به دارای تخصص دارااست؛ حتی ممکن میباشد کاربر ابداً استقبال نکند و مجموع سرمایه به هدر برود. توجه فرمائید که مراد از ساخت‌و‌ساز محتوا در اینجا یک محتوای ساده وجود ندارد؛ مراد محتوایی میباشد که خاص و متمایز باشد و تفاوت شمارا با سایر افراد علامت دهد و سبب گردد شما وایرال گردید.

طبق چرخه محتوا، در حالتی که نو کارتان را آغاز کرده‌اید یا این که صاحب و مالک یک استخراج‌وکار خرد می‌باشید، پیش از آغاز ایجاد محتوا به سراغ گردآوری محتوا (content curation) بروید، پاره ای که کاربر جذب کردید و فیدبک گرفتید، طبق نیاز مخاطبان استارت به ایجاد محتوای مخصوص نمایید (content production) و آنگاه عمل را به دست علاقمندان بسپارید تا آنان شمارا معرفی نمایند (content creation). تک تک این فرایند در چرخه ذیل خلاصه می‌گردد:

بیایید به دنبال‌به‌طور خلاصه با سه مرحله این چرخه آشنا شویم:

جمع محتوا (Content Curation)
درین مرحله تیم‌ای از محتواهای وب (هر نوعی مشتمل بر متن، عکس، ویدیو، محتوای صوتی و ...) را از وبسایت‌های متعدد عده‌آوری میکنید و با بیان منبع در تارنما خویش منتشر میکنید. مزیت این طرز این میباشد که مخاطبان شما‌را از ارزیابی کردن منابع متفاوت بی‌نیاز می‌نماید.

ساخت محتوا (Content Production)
بعداز مرحله curation، شما درحال حاضر یک جامعه مخاطبانی دارید که وب سایت شمارا دنبال می‌نمایند. به شما فیدبک می دهند، مشخص و معلوم میباشد به چه چیزی و چه موضوعی عشق مندند و نیازهایشان چیست. هم اکنون در جواب به نیازهای محتوایی یوزرها، محتوای دست نخستین و مخصوص ساخت می کنید.

ساخت‌و‌ساز محتوا بوسیله یوزرها (Content Creation)
در صورتی محتوای مرحله قبلی بر پایه ی بازخوردها و نیاز کاربر ساخت و ساز گردیده باشد، وارد مرحله‌ای میشوید که مخاطبان برای شما محتوا ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و شمارا به بقیه افراد معرفی می‌نمایند. اشخاصی که به مارک شما عشق و علاقه‌مندند و سوای دیده‌داشت از تولیدات و خدماتتان تعریف‌و‌تمجید می‌نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد