جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

GEO یا این که seo وب سایت برای موتور جستجو چیست؟


GEO یا این که seo وب سایت برای موتور مولد چیست؟

GEO مخفف Generative Engine Optimization یا این که سئو موتور مولد میباشد که به معنای فرایند سئو محتوای سایت برای ارتقا چشم‌شدن آن در موتورهای جستجوی مبتنی‌بر هوش تصنعی مانند ChatGPT، Perplexity  ،Gemini، Copilot و Google AI Overviews آموزش سئو مشهد  میباشد.


هنگامی‌که یوزرها سوال‌های مربوط به محصول ها، سرویس ها یا این که منطقههای تخصص وب سایت شمارا در هر مورد از موتورهای جستجوی مبتنی‌بر هوش تصنعی کاوش می‌نمایند، اسم وب سایت، مارک یا این که لینک و پیوند محتواهای سایت در حاصل تولیدشده با هوش تصنعی و مصنوعی ظواهر می شود.


این اقتدار GEO میباشد. 




همزمان با تغییر تحول و تکامل رفتارهای جستجوی یوزرها، کلید کشف برندها در بعدازظهر تازه بازاریابی دیجیتال این میباشد که نامشان و نشانی وبسایتشان هرچه بیشتر در جواب‌های ساخت‌و‌ساز‌گردیده با هوش تصنعی به‌‌اکران دربیاید. 


GEO تنها برای چشم‌شدن (پدیداری) بیشتر در موتورهای مولدمهم وجود ندارد.


سئو موتور مولد جذب و درگیرکردن مشتریان و مخاطبان بالقوه را برای هر برندی ممکن می‌نماید، صرف‌حیث از اینکه آن‌‌ها از کجا آموزش سئو در مشهد  جستجویشان را در وب استارت کرده باشند. 


خلاصه‌اینکه غرض GEO ارتقا چشم‌شدن وب سایت در حاصل کاوش در موتورهای جستجوی مبتنی‌بر AI، جذب ترافیک هدفمند بیشتر و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان دارای مسئولیت مارک، که بارها و بارها به تارنما رمز می زنند، میباشد.


براین اساس، GEO صحیح مانند بهینه سازی برای بازاریابی و برندینگ دستیابی‌وکارهای آنلاین اصلی میباشد. 


به عبارتی‌طور که برندینگ سوای seo تارنما ممکن وجود ندارد، به دورانی گام گذارده‌ایم که برندینگ فارغ از سئو موتور مولد نیز ممکن وجود ندارد. 


GEO در مقابل سئو: مشابهت‌ها و تفاوت‌ها 

همانندی‌ها و تفاوت‌های GEO و بهینه سازی سنگ‌بنای بازاریابی دیجیتال امروزی محسوب می شوند. گرچه بهینه سازی برای بازه زمانی‌ها به برندها یاری میکرد تا در موتورهای کاوش مانند گوگل و مایکروسافت بینگ چشم شوند، GEO میباشد که روش‌ی نمایان و چشم‌شدن برندها را در پلتفرم‌های مبتنی‌بر هوش تصنعی و مصنوعی تغییر تحول می دهد. 


شعور رابطه و تفاوت‌های GEO و سئو به مارکترها و کارشناسان بهینه سازی وبسایت یاری می‌نماید تا محتواهای وب سایت را هم برای جستجوهای سنتی و هم برای جستجوهای مبتنی‌بر هوش تصنعی باصرفه نمایند.


درادامه، اولیه در زمینه‌ی تشابه‌های این دو و آن گاه تفاوت‌ها و ترکیب جئو و بهینه سازی توضیح می دهیم. 


چه‌طور باصرفه‌ سازی برای موتورهای مولد مشابه سئو میباشد؟

هدف ها GEO و بهینه سازی و نحوه‌های وصال به آن ها در هر دو مشابه‌به هم میباشد:


۱. چشم‌شدن: مقصود هر دو ارتقا چشم‌شدن محتواهای آنلاین میباشد تا وصال آن ها به مخاطبان مقصود استخراج‌وکار یا این که وب سایت ضمانت خواهد شد. 


۲. استراتژی عبارات کلیدی: هر دو از لغت ها کلیدی و تفحص لغات کلیدی برای بهبود امکان کشف محتوا و برقراری رابطه با مخاطبان به کارگیری‌ی استراتژیک می‌نمایند. 


۳. تجارب استفاده کننده: برای seo موتور مولد و سئو ایجاد محتوای جالب و کاربرپسند که پیمایش سادگی دارااست و شل خوانده میگردد،‌ حق تقدم میباشد. 


۴. چگونگی محتوا و مرتبط‌بودن: هر دو بر عنایت محتوای کیفیت عالی و مرتبط که نیازهای مخاطب را برآورده و اصول و استاندارد E-E-A-T (تجربیات، تخصص، اعتبار و قابل‌متکی بودن‌بودن) را رعایت می‌نماید، تأکید دارا‌هستند.


۵. تجزیه‌و‌آنالیز داده‌ها: هر دو از تجزیه‌و‌بررسی داده‌ها برای اصلاح استراتژی‌ها، فهم اخلاق استفاده کننده و روندهای بازار و باصرفه‌سازی کارایی محتوا به کار گیری می‌نمایند.


۶.با صرفه‌سازی تکنیکال (فنی): GEO و سئو بر با صرفه‌بودن جنبه‌های فنی سایت مانند سرعت بار گذاری و سازش آن با گوشی تمرکز دارا‌هستند.


علاوه‌برآن، باصرفه‌بودن وب سایت برای ورود و خزش ربات‌های موتورهای کاوش (ربات‌های خزنده) در هر دو بسیار اساسی میباشد. 


۷. ساختن مرجعیت: هر دو با نشر محتوای با کیفیت و دارای اعتبار با مقصود جلب اتکا و باور یوزرها سعی دارا هستند تا در حوزه تخصصی استحصال‌وکار، وب سایت مرجعیت پیدا نماید. 


۸. سازش مداوم: هر دو با تغییرات الگوریتم‌ها و فناوری‌‌ها برای مراقبت و بهبود چشم‌شدن و همت محتوا سازش مداوم دارا هستند. 


GEO چه تفاوتی با سئو داراست؟

سئو دردرجه‌نخستین موتورهای جستجوی سنتی مانند گوگل را غرض قرار می دهد، درحالی‌که GEO برای دنیای پویای هوش تصنعی و مصنوعی مولد و موتورهای جواب‌دهنده (answer engines) پیاده سازی شد‌ه‌است.


این موتورها از الگوریتم‌های توسعه یافته برای گردآوری‌آوری و ارائه‌ی داده ها به روشی مرتبط‌خیس با مورد‌ی کاوش استعمال می‌نمایند.


یعنی برای باصرفه‌سازی وب سایت و محتوا برای آن ها به استراتژی‌های متفاوتی نیاز میباشد.


در اینجا بر برخی از تفاوت‌های کلیدی که GEO و سئو را متمایز می‌نماید، متمرکز می‌شویم:


۱. ایجاد جواب: seo وب سایت را باصرفه‌سازی می‌نماید برای موتورهای جستجوی سنتی که لیستی از پیوند‌ها را در جواب به سوال‌های مخاطب ارائه میدهند.


seo موتور مولد محتوا را برای سیستم‌های هوش تصنعی و مصنوعی با صرفه می‌نماید تا داده ها را مخلوط و حق تقدم‌بندی و جواب‌های جامع را سریع ایجاد نمایند.


۲. قضیه‌سازی برای محتوا: بهینه سازی متا تگ‌ها و محتوا را با کلمه ها کلیدی برای بهبود سکو‌بندی در حاصل کاوش با صرفه می‌نماید.


GEO ضمانت می‌نماید که محتوا بدیهی و مرتبط میباشد با مسئله‌ی سؤال یا این که جستجوی مخاطب و الگوریتم‌های هوش تصنعی و مصنوعی را قوی می‌سازد تا جواب‌های ظریف و کاملی ساخت‌و‌ساز نمایند.


۳. مخلوط داده ها: غرض بهینه سازی بهبود سکو‌‌ی تک‌تک صفحه های و محتواهای وب سایت میباشد.


GEO بر این تمرکز دارااست که به چه شکل هوش تصنعی و مصنوعی محتوا را از منابع مختلف برای ارائه‌ی جواب‌های جامع مخلوط و مخلوط می‌نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد