جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

تمپلیت های AMP


تمپلیت های AMP
در پیکربندی amp شما میتوانید تمپلیت های مختلفی برای موقعیت amp خویش به شغل ببرید. این تمپلیت ها به سه تیم مهم: استاندارد، انتقالی و reader (خواننده) مجموعه آموزش سئو مشهد  بندی میشوند.
وضعیت استاندارد: در موقعیت استاندارد وبسایت شما از یک تم واحد برای اکران محتوای شما استعمال می‌نماید در فیض تنها یک ورژن از محتوای شما بر روی اینترنت قرا خواهد گرفت. در‌این حالت شما می توانید نصیب هایی از وب سایت خویش را از amp بیرون فرمائید در سود هر ادرس یا این که آموزش سئو در مشهد  amp خواهد بود یا این که غیر amp.



وضعیت انتقالی: در این‌حالت، تم فعال برای هر دو ورژن amp و غیرamp به کار گیری خواهد شوید. این شغل به به هر پیوند کنونیکال این قابلیت و امکان را میدهد تا یک ادرس amp نیز داشته باشد و این تمپلیت برای گذار یک وب سایت به وضعیت مجموع amp بسیار مطلوب میباشد. ولی با دقت به افزونه و تم تارنما شما نیاز میباشد تا داده ها بیشتری از این تمپلیت بدست بیاورید. برای این اصلی به شما پیشنهاد میکنم مسلما توضیحات تکمیلی را در همین نصیب از پیکربندی amp تحقیق بفرمایید.



شرایط reader: در این‌حالت دو ورژن از تارنما شما با دو تم متعدد وجود خواهد داشت. شما می توانید برای شرایط amp خویش از تم کلاسیک یا این که amp legacy استعمال فرمائید.


نصیب پیکربندی توسعه یافته
در قسمت پیکربندی بیشتر نیز شما می توانید قسمت هایی که دوست دارید پایین amp اکران داده شوند مثل نوشته ها، شیت ها، faq، رسانه و … را گزینش فرمایید. یا این که افزونه هایی که درین بخشها فعال می باشند را ذیل amp برده یا این که از آن بیرون فرمائید. (اکران داده شوند یا این که اکران داده نشوند)

رئیس amp


نصیب بررسی
در نصیب محاسبه شما می توانید اذن دهید داده هایی که بوسیله amp دستیابی می‌شوند به وسیله ابزارهای ارزیابی آیتم تحقیق و نظارت قرار بگیرند.

حالا برای آنکه بتوانید محتوای خویش را در شرایط amp ملاحظه کنید کافی میباشد ادرس خویش را با این فرمت در گوگل کاوش فرمائید:

http://mysite.cpm/blog-post/amp/

یا این که به گویش معمولی خیس در انتهای محتوای خویش یک /amp قرار دهید.

رفع باگ AMP
در‌حالتی که در هنگام کارایی برای دیدن ورژن amp با برگه 404 کردید در مدیر وردپرس وارد کاغذ پیکربندی و لینک و پیوند یکتا گردید و بر روی ذخیره تغییرات کلیک نمائید، سوای هیچ تغییر و تحول دیگری!


گزارشات AMP در سرچ کنسول
بعد از نصب amp در سرچ کنسول بخش amp به نوار ابزار شما اضافه گردد. شما در‌این نصیب می توانید صفحاتی که از نگاه گوگل خلل دارا‌هستند را ببینید و با کلیک بر روی هر پیوند خلل دار جزئیات آن را ببینید.
خطاهایی AMP
در AMP ممکن میباشد با تیم خطاهای تحت روبرو گردید:

خطای AMP توضیحات
url not found ادرس پیدا نشده میباشد یا این که به عبارتی خطای 404 خودمان!
server error خطای محرمانه 5xx که مرتبط با سرور میباشد صورت داده
blocked by robot.txt فولدر robot.txt به ادرس شما دسترسی ندارد
crawl issue ایراد crawl برای ادرس شما اتفاق افتاده، برای رفع آن از live test سرچ کنسول استعمال نمائید.
refrenced AMPA url is not an AMP ادرس شما در واقع ادرس amp وجود ندارد
canonical points to invalid url شیت کنونیکال شما به ادرس نامعتبری ارجاع داده شد‌ه‌است.
image size is smaller than recommended size تصویر شما از حد استاندارد کوچکتر میباشد، آن را برطرف فرمایید.
AMP page domain mismatch دامنه کاغذ amp با دامنه ورژن کنونیکال مختلف میباشد.
url marked noindex کاغذ amp شما به طور no index تهیه گردیده است.
unavailable_after date for this page has expired برگه amp دربرگیرنده متاتگ unavailable_after می باشد. می بایست این تگ را حذف یا این که بروز نمائید.
AMP_story canoniacal error برگه کنونیکال شما به یک شیت ampstory ارجاع داده شد‌ه‌است خیر به یک ورقه‌ AMP
رفع باگ صفحه های گم گردیده AMP
بعضی اوقات ممکن میباشد تعداد صفحاتی که در گزارشAMP به شما اکران داده میشود کمتر از آنچه که شما انتظار دارید باشد برای رفع این نقص‌ رویه های تحت را آزمون نمائید:

در صدر نظارت فرمایید که صفحه های AMP و همینطور کنکونیکال no index نباشند.
نظارت فرمائید که برگه کنونیکال non – AMP به صورت درست به شیت AMP پیوند گردیده باشد.
در گوگل شیت AMP صفحه ها کنونیکال را کاوش نمائید در‌حالتی که فیض ای به شما گزارش نشد یعنی این برگه ایندکس نشده میباشد. حالا برای ایندگس این صفحه ها از URL inspection گوگل و یا این که site map به کارگیری فرمائید.
بعد از جاری ساختن اینکار پیوند شما در لیست ایندکس گوگل قرار خواهد گرفت، ممکن میباشد این روند مقداری وقت گیر باشد البته نهایتا ایفا شود و شما نباید از این بابت نگران باشید.
آزمایش AMP
برای اینکه ملاحظه کنید شیت شما دارنده amp می باشد یا این که نه چندین خط مش گوناگون پیش روی خویش دارید:

به کارگیری از https://search.google.com/test/amp (برای استعمال از این ابزار گوگل کافی میباشد پیوند خویش را وارد نمایید و ملاحظه کنید که ایا کاغذ شما amp دارااست یا این که نه.)
جستجوی ادرس با افزودن /amp به انتهای آن
استعمال از پلاگین‌ی Google AMP Test API Extension (برای به کارگیری از این پلاگین کافی میباشد در شیت متبوع بر روی این پلاگین کلیک نمایید تا به شما بگوید شیت وبسایت amp داراست یا این که نه!)
عده بندی
در‌این نوشته‌علمی خلال معرفی AMP به شیوه عمل، مزیت ها و محدودیت های این پروژه پرداختیم و فعال سازی و تهیه آن در وردپرس را باهم تحقیق کردیم. در حالتی که شما هم وبسایت وردپرسی دارید به شما سفارش می‌کنم مطلقا از AMP به کار گیری نمائید. یک افزونه معمولی و یک سری کلیک خرد برای پیکربندی مازاد، از حیث مخاطب و همینطور گوگل وبسایت شمارا بسیار پررنگ خواهد کرد.

اجرای First party script


وبسایت خویش را برای تعامل خوب آموزش سئو مشهد  با صرفه نمایید
دلایل زیادی موجب کاهش امتیاز FID و همینطور TBT در سایت ما می شود. ولی تبهکار مهم کسی وجود ندارد جز جاوااسکریپت!

اجرای First party script
تکه کردن اشتباه کدها، اجرای هنگفت کدها و … قادر است به طور بی واسطه بر روی TBT، FID و TTI اثر بگذارد، بنابر این بارگزاری تدریجی کدها میتواند به بهبود تعاملات استفاده کننده با تارنما امداد قابل توجهی نماید. ممکن میباشد اینطور به لحاظ رسد که‌این سرورها می باشند که در درحال حاضر نقاشی کردن پیکسل های ورقه برای استفاده کننده می‌باشند ولی شما بایستی مدام مراقب باشید که تعاملات استفاده کننده بوسیله اسکریپت های آموزش سئو در مشهد  بلندمرتبه مسدود نشود.
در حالتی که که شما کدهای والا را بر پایه ی مسیر تقسیم بندی نمایید. این شغل در چندین میلی ثانیه و در بعضا مفاد در توان یک ثانیه سرعت تارنما شمارا ارتقاء میدهد.
به کار گیری از Web worker
بسته شدن thread از کارداران اساسی تاخیردر تعاملات سایت با مخاطب میباشد. Web worker ها میتوانند با اجرای جاوااسکریپت ها در بگراند این مسئله را مرتفع نمایند. با جابجایی عملیات های غیروابسته از رابط کاربری به یک web worker مستقل می‌قدرت فرصت بسته شدن main thread را کاهش و FID را به صورت قابل توجهی بهبود داد.

به کارگیری از کتابخانه های پایین را برای سهولت در استعمال از Webworkerها در لحاظ داشته باشید:

Comlink
Workway
Workerize


کاهش فرصت اجرای کدهای جاوااسکریپت
کاهش دادن کدهای جاوااسکریپت و همینطور سئو کدها در یک شیت منطقا سرعت اجرای کدها را بالابرده و به بهبود تجارب کاربری شما امداد میکند.
برای کاهش و سئو کدهای JS دو رویکرد اصلی در پیش دارید:



Deferکردن کدهای غیرضروری
کل کدهای جاوااسکریپت به طور پیشفرض render blocking میباشند. زمانی که مرورگر با یک تگ جاوااسکریپت روبرو گردد، متوقف گردیده، پوشه را بارگیری کرده و بعداز تجزیه آن را انجام می‌نماید. برای اینکه ایم روند در معدود ترین مجال ممکن صورت بپذیرد مایحتاج میباشد که از قراردادن کدهای غیرضروری اجتناب نمائید.



ترفند:
برای پیداکردن کدهای غیرضروری کافی میباشد وارد اطراف devtools گردید و در نصیب coverage کدهای غیرضروری را که با رنگ قرمز رنگ معلوم گردیده اند را پیدا نمائید.
برای کوتاه کردن و یا این که غیرفعال کردن کدها جاوااسکریپت غیرضروری دو رویکرد پیش روی خویش دارید:

Code-splitting که معمولا تحت عنوان lazy-loading از آن خاطر می‌گردد.
Defer یا این که async کردن اسکریپت های غیرضروری
(قابل ذکر میباشد که همه third party scriptها بایستی با به طور پیشفرض با defer و async بارگزاری شوند.)

Minimize کردن polyfillsهای غیرضروری
در حالتی‌که شما از سینتکس امروزی جاوا اسکریپت و همینطور API مرورگرهای نو برای کدینگ خویش به کار گیری نموده اید برای عمل بر روی مرورگرهای کهن نیاز به Transpile کردن دارید که‌این مشتمل بر polyfillها نیز هست. یکی مشکلاتی که‌این transpile کردن و به کارگیری از polyfillها برای ما به وجود می آورد این میباشد که مرورگرهای نو دیگر آن را دانلود نمی کنند (در حالتی که به آن نیاز نداشته باشند.) برای کاهش وسعت جاوااسکریپت خویش تا حد ممکن از polyfill اجتناب نمایید و استعمال از آن را به گوشه و کنار هایی که حقیقتا به آن نیاز دارید محصور فرمایید.



seo polyfillها
درصورتی که از Babel تحت عنوان transpiler به کار گیری میکنید از babel-preset-env برای مرورگرهای ضروری به کارگیری فرمایید. همینطور برای babel7.9 مورد bugfixes را فعال نمایید تا polyfillها غیر ضروری را حذف نماید.

از ماژول های ذیل به کارگیری فرمائید:

1
2

مزایای SSR برای seo وبسایت


مزایای SSR برای seo وبسایت

مزیت تبارک این سیاق برای بهینه سازی وبسایت مشخص و معلوم شد. البته این روال  آموزش سئو مشهد مزایای دیگری هم داراست:




From a search engine perspective, server-side rendering is the second-best option for rendering JS. The biggest benefit is the rate at which pages can be rendered. The faster search engines can “view’ your pages, the faster it can move on to the next page and improve your crawl budget. Not only does your crawl budget improve, but your user experience also increases.


برای موتورهای کاوش ssr دو‌مین آیتم‌ی قابل‌قبول برای پردازش و اکران JS میباشد. مهم ترین مزیت این میباشد که سرعت ایندکس‌کردن صفحه های بالا می‌رود. هرچه موتور کاوش سریع‌خیس بتواند شیت‌ای را ببیند،‌ سریع‌خیس می تواند تک تک صفحه های وب سایت شما‌را ایندکس نماید. همین خیر‌صرفا ایندکس‌شدن تارنما شمارا عالی می‌نماید، تجربیات کاربری وبسایت شما‌را هم  آموزش سئو در مشهد  افزایش میبخشد.




Speed: با اس اس آر، زیرا گوگل به‌راحتی به کدهای html دسترسی دارااست ایندکس‌کردن را به‌سرعت اجرا میدهد. از طرف دیگر این یعنی در هنگامی کوتاه وبسایت شما در حاصل سرچ ظواهر می گردد و میتواند جایگاه بگیرد.

UX: تجربیات کاربری برای سئوی وب سایت هم اساسی میباشد و به یک کدام از استانداردهای موتورهای کاوش تبدیل گردیده. ssr فرصت کمتری برای لود ورقه می خواهد و تاحدی کوشش و کارآیی شیت را افزایش میدهد. همین یعنی مخاطب بدون چاره وجود ندارد درانتظار بنشیند تا کل ورقه بار گذاری خواهد شد.

Core Web Vitals (CWV): تیم معیارهای دیگری که در seo وبسایت می بایست رعایت شوند. ssr برای ارتقای این معیارها نیز اثرگذار میباشد.

Optimization for Social Media: با این اسلوب تنها به با صرفه‌شدن وبسایت برای موتورهای کاوش امداد نمی شود، بلکه تارنما برای کانال‌های اجتماعی نیز با صرفه می شود. یعنی در‌حالتی که کسی لینکی را در فیسبوک به اشتراک بگذارد، پیش‌نمایشی از آن ورقه هم یاروهمدم با آن لود می گردد.



معایب SSR در seo

بالاخره در صورتی‌که ssr همگی سود و نیکی بود، نیازی خلا روال دیگری به‌اسم CSR به‌وجود بیاید. ssr برای همگی‌ی تارنما‌ها مطلوب وجود ندارد. این نوع از rendering چه معایبی داراست که آن را برای تمامی‌ی وب سایت‌ها تبدیل به شایسته ترین تعیین نمی‌نماید؟


به کارگیری از این مشی گران میباشد و هزینه‌ی محافظت از سرور را نیز بسیار ارتقا می‌‌دهد.

اجرای آن مشقت بار‌خیس و بغرنج‌خیس میباشد و نیاز داراست که دسته طراحی وب سایت وقت و انرژی بیشتری برای آن بگذارند.

صحت دارد که گفته شد برگه سریع بار گذاری می‌گردد و مخاطب محتوای آن را زودتر می‌بیند؛ البته مشکلی وجود دارااست. در شرایطی که وی بخواهد روی چیزی کلیک نماید یا این که درخواستی داشته باشد، به‌به عبارتی سرعت اتفاقی نمی‌افتد و اینجاست که می بایست حوصله نماید (اما ممکن میباشد شکیبایی نکند و وبسایت را رخنه‌ نماید). زیرا ssr فرصت عکس العمل‌گرایی وب سایت را بالا می برد.







توده‌بندی و سود‌گیری

۱. صاحبان تارنما در مشورت کردن با دسته پیاده سازی و ولی گروه بهینه سازی و درنظرگرفتن نیازهایشان می بایست تصمیم بگیرند کدام مشی برای وبسایت و حصول‌وکار خوب میباشد. پس الزما SSR تعیین تمامی وجود ندارد و نمی‌تواند باشد؛ بااینکه اثر مثبت و مستقیمی بر seo تارنما دارااست.


۲. آیا تعیین سو‌مین وجود دارااست؟ آری، Pre-rendering که به طور تقریب ایرادات دو روال گذشته را ندارد و مزیت خاص ssr در بهینه سازی را هم دارااست. ولی گزینش این سیاق هم بایستی سنجیده شود.


۳. مسئله این محتوا به‌خیر نشانه اعطا کرد که دارای تخصص seo نمی‌تواند از مباحث پیاده سازی Web غافل باشد. همینطور علامت اعطا کرد که تکنیال بهینه سازی نقش غیرقابل‌انکاری در seo تارنما داراست و دقیقا به‌همین‌ادله میباشد که در زمان‌‌های تخصصی یادگرفتن بهینه سازی از مباحث اساسی به شمار می رود.


تخصص یا Expertise در YMYL


تخصص یا این که Expertise در YMYL
شخص مریض هنگام مراجعه به دکتر می‌خواهد بداند که او در مورد خویش تخصص دارد یا این که نه؟ همین موضوع برای هر مخاطب گوگل نیز وجود داراست. هنگامی که آنها در پی مشاور مالی میگردند، میخواهند شایسته ترین مشاور مالی را پیدا نمایند که در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی گردد یا این که هزینه‌ای برای آنها نداشته باشد.
طرز‌های مختلفی برای به چهره کشیدن تخصص تالیف کننده در محتوای YMYL وجود دارااست، البته تمامی این‌ها با نشر مطالب استارت می‌گردد. مولف محتوا می بایست محتوایی با کیفیت خوب تولید نماید که کارشناس بودن خویش را دراین باره نماد دهد. بایستی محتوایی نوشته گردد که بی نیاز از داده ها باارزش و قابل قرائت باشد.
مولف محتوا با به چاپ رساندن گواهینامه‌ها و مجوزها و حتی نشانه موسسه ها متعلق به خویش میتواند آموزش سئو مشهد  تخصص خویش را نشانه دهد.



اعتبار یا این که authoritative در YMYL
کارشناس بودن بسیار عالی میباشد، ولی این صرفا شروع شغل میباشد. هنگامی بقیه متخصصان یا این که تأثیرگذاران در منطقهی کاری شما، از شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی اسم میبرند یا این که هنگامی اسم شما (یا این که مارک تجاری شما) با عنا وین مرتبط هم معنی میشود، شما تنها یک کارشناس آموزش سئو در مشهد  نیستید بلکه شما یک مرجع میباشید.



بعضا از KPI ها در باب قضاوت درباره اعتبار اینترنت‌تارنما
• به دست آوردن پیوند‌ از اینترنت‌وبسایت‌های مرتبط و دارای اعتبار برهان بزرگی در ارتباط درجه‌بندی اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد، مطمئناً سوای تأکید بر این مورد نمی‌اقتدار در زمینه ی هیچ چارچوبی برای توفیق در seo گفت و گو کرد.

هنگامی از ارتباطات کلام میکنیم، کلیه چیز در باب تولید اعتبار دامنه اینترنت‌تارنما شما میباشد. این بدان معنا میباشد که ما به اینترنت‌وب سایت‌هایی با اعتبار بالا نیاز داریم که مربوط به منطقهی کاری شما باشد و به شما لینک و پیوند داده باشد و هیچ تأییدی عالی از این نیست که یک اینترنت‌وب سایت بتواند از یک اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار پیوند بگیرد.

• به اشتراک گذاشتن محتوای اینترنت‌وب سایت شما به طور کبیر، حقیقی وواقعی و مداوم در کانال‌های اجتماعی

• ساختن اسم تجاری به دلایل متعددی ایده خیر میباشد ، مهمتر از تمامی برای اعتبار سئوی اینترنت‌وبسایت شما. ترازو جستجوی مارک شما ترازو خیر برای اندازه‌گیری روش سعی آن میباشد.
چنانچه اشخاص اکثری در جستجوی مارک شما میباشند، این خبر شگفت انگیزی میباشد. در‌حالتی که آنان در جستجوی اسم تجاری شما با یک کلمه و واژه کلیدی مرتبط می باشند، این حتی بسیار عالی از آن میباشد.

• داشتن یک کاغذ ویکی پدیا برای اسم تجاری خویش و یا این که یکی اشخاص کمپانی شما علامت بزرگی میباشد که ذکر می‌نماید شما یک مرجع می‌باشید. به‌خیال داشته باشید که داشتن یک کاغذ در ویکی پدیا عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد، مگر اینکه یک فرد و یا این که یک مارک شناخته گردیده و دارای اعتبار باشید. این مسئله در شیوه نامه‌های گوگل برای نظارت چگونگی محتوا جای دارد، براین اساس موضوعی میباشد که برای استحصال به آن بایستی کوشش فرمائید.

نکات اساسی و تاثیرگذار بر واحد سنجش YMYL
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا: گوگل همواره به التفات محتوا تاکید بسیار داشته میباشد. محتوای YMYL می بایست دارنده یک مقصود خاص باشد، آرم‌دهنده تخصص شخص تالیف کننده‌ی محتوا باشد؛ جامع و اثر گذار باشد به سیرتکامل‌ای که نیاز استفاده کننده را برطرف کرده تا به اینترنت‌وبسایت دیگری مراجعه نکند.

محتوا متمرکز بر روی موضوعات نو: از جمله چنانچه ۳ سال پیش یک وب لاگ پست در زمینه ی مهم ترین ابزارهای seo منتشر گردیده، اکنون به جهت به‌روز شدن این ابزارها و اضافه یا این که حذف شدن تنی چند از آنها این محتوا بایستی به‌روزرسانی خواهد شد. درصورتی که محتوا هر ۶ ماه به‌روزرسانی گردد به احتمال توانا مرتبه‌ی خیر و خوبی را برای آن ورقه نگهداری خواهد کرد.

ایجاد کرد یک تارنما کیفیت بالا: یک وب سایت با پیاده سازی قدرتمند، امنیت بالا، با کمترین اشکالات، کمترین صفحه ها 404 و ساختار صحیح و اصولی در ورژن گوشی. باصرفه‌سازی YMYL با کمترین محتوا در قسمت‌های: در زمینه‌ی ما، راهنمای وبسایت، صفحه ها NAP، سؤالات متداول و…

seo داخلی: seo YMYL با به کارگیری از لغات کلیدی، متا داده، هدینگ تگ‌ها، انکر تکست‌ها، به کار گیری از Bread crumb برای امداد به خزنده‌های گوگل

افزودن داده ها تالیف کننده: در نقطه نهایی هر محتوای YMYL داده ها تالیف کننده همپا با تصویر او اضافه خواهد شد، این فرمان سبب ساز پشت گرمی گوگل به محتوا و تارنما ( ارتقا E-A-T) میگردد.

داده ها تماس: مانند شماره تماس و نشانی در دسترس و در معرض روئت کرد باشد تا خوانند‌گان محتوا بدون چاره به جستجوی داده ها تماس نباشند.

پیگیری ایده ها منفی مخاطبان: با مخاطبینی که ایده ها منفی تصویب کرده‌اند تماس گرفته گردد و انگیزه آن سنجیده شود.

درج نظرها مثبت: نظرها مثبت مخاطبین و همیاران کارشناس درج خواهد شد، این دستور منجر پشت گرمی مخاطبین و ارزیابان چگونگی محتوای YMYL میشود.

بیان منبع محتوا: حتی در شرایطی که تالیف کننده محتوا یک کارشناس باشد، به منابع محتوا پیوند داده گردد، بیان منبع یک کدام از موادسازنده اساسی اعتبار بخشی به محتوا نزد گوگل میباشد، همینطور سبب ساز می شود تا مخاطبان از محتوای مهم منابع نیز استعمال نمایند.

استعمال از تیترهای مربوط به قضیه: در‌حالتی که تیترها با محتوای خویش هم‌خوانی نداشته باشند، ارزیابان چگونگی نسبت به محتوای شیت رویت کرد بدی خواهند داشت و نزد گوگل نیز از اعتبار یه خرده منتفع خواهند شد.

عدم به کار گیری از تبلیغات مکرر: استعمال از تبلیغات و پاپ‌آپ‌های گوناگون در کل صفحه ها اینترنت‌تارنما سبب آزار کاربر میگردد و ماندگاری کاربر در اینترنت‌تارنما را پایین اثر قرار می دهد.


محتوای YMYLدر سعی میباشد تا اعتقاد نتایج نماید که از یوزرها سو استعمال‌‌ای شکل نمی‌گیرد و تمامی چیز در امن‌ترین شرایط ممکن به ایفا می رسد. گوگل همینطور E-A-T را تکمیل کننده YMYL قرار داده تا هر دو در کنار هم چگونگی، اعتبار و امنیت محتوا و اینترنت‌تارنما‌ها را نظارت نمایند.
درصورتی که اینترنت‌وب سایت شما جز سایت‌هایی با محتوای YMYL جای‌دارد با رعایت مجموع قواعد و شرایطی که در مقاله بالا گفته شد، میتوانید اتکا گوگل و استفاده کننده را جلب نمائید و رده سایت خویش را بهبود ببخشید.

Schema چه طور به Google کمک می‌نماید؟


Schema چه طور به Google یاری می‌نماید؟

بیایید به‌این صورت بدین قضیه اندیشه کنیم، در حالی که محتوای شما داراست به Google می گوید چه چیزی در روی وب سایت شما میباشد، اسکیما دارااست به Google یاری می‌نماید که بگوید معنای محتوای وبسایت شما چیست. درحال حاضر شاید بپرسید که به چه شکل به Google می گوید محتوای شما به چه معناست؟ عالی این سیرتکامل که گویش آرم‌گذاری (markup) رابطه ها در بین معانی یا این که مفاهیم و موجودیت‌ها را درصفحه اینترنت، آموزش سئو مشهد  مشخص و معلوم می‌نماید.




اینترنت معنایی، EAT و YMYL

آیا سایت شما با معنی پول (فروش آنلاین محصول ها و اعمال معاملات) یا این که معاش (داده ها پزشکی، مشورت کردن، علم و غیره) ارتباطی داراست؟ در‌این‌صورت‌، هنگام به کار گیری از اسکیما در سایتتان، تاسی از آیین نامه‌های EAT و YMYL، برای شما حیاتی میباشد، تا در نتیجه ها  آموزش سئو در مشهد سرچ بیشتر چشم گردید.

EAT مخفف expertise ،authoritativeness وtrustworthiness میباشد. یعنی تخصص، دارای اعتبار بودن و قابل متکی بودن بودن میباشد: سه خصوصیت که گوگل در شیوه نامه‌های چگونگی خویش آورده میباشد، و امروزه این موردها برای گوگل بیش تر از هر مجال دیگری در حق تقدم میباشد.

YMYL مخفف your money or your life “پول شما یا این که معاش شما” میباشد و صفحاتی را آرم میدهد که با داده ها مرتبط با معاش و پول عموم راز و شغل دارا‌هستند.


Google خویش گفته میباشد که شاخصِ مهم یک کاغذ اینترنت کیفیت خوب زیر، این میباشد که آن کاغذ به حد نصاب EAT نداشته باشد. در حال حاضر مسئولیت سئوکاران و صاحبان سایت میباشد که با اجرای داده‌های ساختاریافته درست در وب سایت‌های خویش، با جریان این تغییر‌و تحول یاروهمدم باشند. به صورت خاص Google پیشنهاد می‌نماید آرم‌گذاری‌های اسکیما را بر روی محتواهای تحت اضافه فرمائید:


مفاد محتوایی (Content items): مانند مقاله‌ها، فرمان العمل‌ها یا این که فیلم‌ها.

لیست موردها (Lists of items): مانند فرمان العمل‌ها و حوادث.



گردآوری بندی

عالی در‌این راهنمای جامع اسکیما با هم خواندیم که استراکچر دیتا چیست و تا چه حد در seo شدن وب سایت ما موءثر میباشد. به معرفی ابزارهایی برای ایجاد کرد اسنیپت پرداختیم و فرایند ایجاد کرد اسکیما ی نوشته ی علمی را عملی حافظه گرفتیم. فهمیدیم که گوگل به معنا و معنی مداقه متعددی می دهد و با اعتنا به اهمیتی که گوگل به سرچ معنایی میدهد و مسئله EAT که گوگل داراست این ایام به شدت با محتوای بی چگونگی نبرد می‌نماید، خواهیم توانست از داده‌های ساختاریافته تحت عنوان لهجه علامت‌گذاری معنایی نیز خاطر کنیم، که موجب می گردند تا داده ها اثرگذار و بیشتری در کنار نتیجه ها وب سایت شما به یوزرها ارائه شوند و همین اثرگذار و نفیس بودن داده ها و محتوا میباشد که موجبات خشنودی هر چه بیشتر گوگل را از وب سایت شما آماده می آورد و به گذر زمان مرتبه بهتری را هم نصیبتان می‌نماید. و اساسی‌خیس از همگی اینکه دانستید شما با به کارگیری از schema در واقع با مراحل بسط و تغییرات بعدی گوگل هم پا شدید و از این جهت می توانید گوی سبقت را از رقبایتان که زحمت این فعالیت را به خویش ندانند یا این که از آن درایت صدق ندارند، به راحتی بربایید.

بهینه سازی لوکال یا این که seo محلی چیست؟

بهینه سازی محلی یا این که بهینه سازی لوکال، به‌این مضمون‌ میباشد که صفحه ها، محصول ها و سرویس ها شما در حاصل کاوش برای کلمه ها کلیدی خاص جغرافیایی مانند طهران یا این که شیراز جایگاه بالاتری داشته باشند.

بهینه سازی محلی با seo همگانی که در سایت اعمال میگردد، گوناگون میباشد.

تفاوت بهینه سازی و بهینه سازی محلی

در seo محلی کارایی می کنیم صفحاتمان را برای جستجوهایی با غرض جغرافیایی باصرفه کنیم.

البته در‌صورتی‌که جستجوی استفاده کننده فارغ از قصد محلی باشد، گوگل پر رنگ‌ترین، مرتبط‌ترین و معتبرترین محتوایی را که قادر است پیدا نماید، در چنگ مخاطب قرار می دهد. به کار گیری از seo بی آلایش برای مشاغل اینترنتی که دارنده تارنما یا این که یک فروشگاه اینترنتی می‌باشند بسیار منطقی‌خیس میباشد.


براین اساس، آنچه در هنگام جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی عام و فارغ از قصد محلی مانند “تلفن همراه تلفن همراه” رخداد می‌ افتد، حاصل کلی را به یاروهمدم داراست. در‌این‌حالت‌، عنایت بهینه سازی محلی نادر میباشد چون مخاطب می تواند از هرجایی موبایل را پیشنهاد دهد یا این که خصوصیات موبایل های گوناگون را تحقیق کند. ولی چنانچه کاربری “رستوران‌های ایتالیایی در غرب طهران” را کاوش نماید، منطقی میباشد که گوگل جای ‌های دور و بر را آرم دهد.


seo ساده به شما قابلیت و امکان میدهد برای عبارات کلیدی که قصد محلی را نماد نمی‌دهند، درجه بالاتری داشته باشید. شما به مخاطبان کلان‌تری دسترسی پیدا می کنید، البته رقابت بیشتری وجود دارااست.

از طرف دیگر، بهینه سازی محلی اکثر اوقات از رقابت کمتری برخوردار‌است (ولی به جایی که میباشید بستگی دارااست) و مخاطبان محدودتر ولی مشتاق‌تری را برای شما آماده می‌نماید.


همان طور که در صدر اشاره کردیم، نرخ تبدیل برای جستجوهای محلی بیشتر از جستجوهای غیر محلی میباشد.

بدین ترتیب زمانی کسی “مکانیک مجاورت اینجانب” را تایپ می‌نماید، این یک زمان طلایی برای مکانیک‌های گوشه و کنار مخاطب میباشد. زیرا این استفاده کننده حتما در ادامه مکانیک میباشد و بعداز کاوش، روی اولی سود بهینه سازی محلی کلیک خواهد کرد!