جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

Schema چه طور به Google کمک می‌نماید؟


Schema چه طور به Google یاری می‌نماید؟

بیایید به‌این صورت بدین قضیه اندیشه کنیم، در حالی که محتوای شما داراست به Google می گوید چه چیزی در روی وب سایت شما میباشد، اسکیما دارااست به Google یاری می‌نماید که بگوید معنای محتوای وبسایت شما چیست. درحال حاضر شاید بپرسید که به چه شکل به Google می گوید محتوای شما به چه معناست؟ عالی این سیرتکامل که گویش آرم‌گذاری (markup) رابطه ها در بین معانی یا این که مفاهیم و موجودیت‌ها را درصفحه اینترنت، آموزش سئو مشهد  مشخص و معلوم می‌نماید.




اینترنت معنایی، EAT و YMYL

آیا سایت شما با معنی پول (فروش آنلاین محصول ها و اعمال معاملات) یا این که معاش (داده ها پزشکی، مشورت کردن، علم و غیره) ارتباطی داراست؟ در‌این‌صورت‌، هنگام به کار گیری از اسکیما در سایتتان، تاسی از آیین نامه‌های EAT و YMYL، برای شما حیاتی میباشد، تا در نتیجه ها  آموزش سئو در مشهد سرچ بیشتر چشم گردید.

EAT مخفف expertise ،authoritativeness وtrustworthiness میباشد. یعنی تخصص، دارای اعتبار بودن و قابل متکی بودن بودن میباشد: سه خصوصیت که گوگل در شیوه نامه‌های چگونگی خویش آورده میباشد، و امروزه این موردها برای گوگل بیش تر از هر مجال دیگری در حق تقدم میباشد.

YMYL مخفف your money or your life “پول شما یا این که معاش شما” میباشد و صفحاتی را آرم میدهد که با داده ها مرتبط با معاش و پول عموم راز و شغل دارا‌هستند.


Google خویش گفته میباشد که شاخصِ مهم یک کاغذ اینترنت کیفیت خوب زیر، این میباشد که آن کاغذ به حد نصاب EAT نداشته باشد. در حال حاضر مسئولیت سئوکاران و صاحبان سایت میباشد که با اجرای داده‌های ساختاریافته درست در وب سایت‌های خویش، با جریان این تغییر‌و تحول یاروهمدم باشند. به صورت خاص Google پیشنهاد می‌نماید آرم‌گذاری‌های اسکیما را بر روی محتواهای تحت اضافه فرمائید:


مفاد محتوایی (Content items): مانند مقاله‌ها، فرمان العمل‌ها یا این که فیلم‌ها.

لیست موردها (Lists of items): مانند فرمان العمل‌ها و حوادث.



گردآوری بندی

عالی در‌این راهنمای جامع اسکیما با هم خواندیم که استراکچر دیتا چیست و تا چه حد در seo شدن وب سایت ما موءثر میباشد. به معرفی ابزارهایی برای ایجاد کرد اسنیپت پرداختیم و فرایند ایجاد کرد اسکیما ی نوشته ی علمی را عملی حافظه گرفتیم. فهمیدیم که گوگل به معنا و معنی مداقه متعددی می دهد و با اعتنا به اهمیتی که گوگل به سرچ معنایی میدهد و مسئله EAT که گوگل داراست این ایام به شدت با محتوای بی چگونگی نبرد می‌نماید، خواهیم توانست از داده‌های ساختاریافته تحت عنوان لهجه علامت‌گذاری معنایی نیز خاطر کنیم، که موجب می گردند تا داده ها اثرگذار و بیشتری در کنار نتیجه ها وب سایت شما به یوزرها ارائه شوند و همین اثرگذار و نفیس بودن داده ها و محتوا میباشد که موجبات خشنودی هر چه بیشتر گوگل را از وب سایت شما آماده می آورد و به گذر زمان مرتبه بهتری را هم نصیبتان می‌نماید. و اساسی‌خیس از همگی اینکه دانستید شما با به کارگیری از schema در واقع با مراحل بسط و تغییرات بعدی گوگل هم پا شدید و از این جهت می توانید گوی سبقت را از رقبایتان که زحمت این فعالیت را به خویش ندانند یا این که از آن درایت صدق ندارند، به راحتی بربایید.

بهینه سازی لوکال یا این که seo محلی چیست؟

بهینه سازی محلی یا این که بهینه سازی لوکال، به‌این مضمون‌ میباشد که صفحه ها، محصول ها و سرویس ها شما در حاصل کاوش برای کلمه ها کلیدی خاص جغرافیایی مانند طهران یا این که شیراز جایگاه بالاتری داشته باشند.

بهینه سازی محلی با seo همگانی که در سایت اعمال میگردد، گوناگون میباشد.

تفاوت بهینه سازی و بهینه سازی محلی

در seo محلی کارایی می کنیم صفحاتمان را برای جستجوهایی با غرض جغرافیایی باصرفه کنیم.

البته در‌صورتی‌که جستجوی استفاده کننده فارغ از قصد محلی باشد، گوگل پر رنگ‌ترین، مرتبط‌ترین و معتبرترین محتوایی را که قادر است پیدا نماید، در چنگ مخاطب قرار می دهد. به کار گیری از seo بی آلایش برای مشاغل اینترنتی که دارنده تارنما یا این که یک فروشگاه اینترنتی می‌باشند بسیار منطقی‌خیس میباشد.


براین اساس، آنچه در هنگام جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی عام و فارغ از قصد محلی مانند “تلفن همراه تلفن همراه” رخداد می‌ افتد، حاصل کلی را به یاروهمدم داراست. در‌این‌حالت‌، عنایت بهینه سازی محلی نادر میباشد چون مخاطب می تواند از هرجایی موبایل را پیشنهاد دهد یا این که خصوصیات موبایل های گوناگون را تحقیق کند. ولی چنانچه کاربری “رستوران‌های ایتالیایی در غرب طهران” را کاوش نماید، منطقی میباشد که گوگل جای ‌های دور و بر را آرم دهد.


seo ساده به شما قابلیت و امکان میدهد برای عبارات کلیدی که قصد محلی را نماد نمی‌دهند، درجه بالاتری داشته باشید. شما به مخاطبان کلان‌تری دسترسی پیدا می کنید، البته رقابت بیشتری وجود دارااست.

از طرف دیگر، بهینه سازی محلی اکثر اوقات از رقابت کمتری برخوردار‌است (ولی به جایی که میباشید بستگی دارااست) و مخاطبان محدودتر ولی مشتاق‌تری را برای شما آماده می‌نماید.


همان طور که در صدر اشاره کردیم، نرخ تبدیل برای جستجوهای محلی بیشتر از جستجوهای غیر محلی میباشد.

بدین ترتیب زمانی کسی “مکانیک مجاورت اینجانب” را تایپ می‌نماید، این یک زمان طلایی برای مکانیک‌های گوشه و کنار مخاطب میباشد. زیرا این استفاده کننده حتما در ادامه مکانیک میباشد و بعداز کاوش، روی اولی سود بهینه سازی محلی کلیک خواهد کرد!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد