anchor text ها کلمه ها کلیدی مقصود میباشند که در لینک و پیوند سازی به کارگیری میشود، یک موضوعی که در anchor text بایستی درنظر بگیریم به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی دارای اعتبار و کاغذ ی مربوط به واژه ی کلیدی میباشد. (ربات پنگوئن آموزش سئو مشهد که برای رعایت این اصول درنظرگرفته شده میباشد برای رعایت این قانون ها میباشد به دلیل سو استعمال بازدارنده از این کار میگردد.) نقش متن انکر در بک لینک و پیوند ها چیست
متن انکر (Anchor Text) به متن بهینه سازی گردیده پیوند هایی گفته میگردد که در متن یا این که محتوای یک ورقه اینترنت قراردارد. به صورت بی آلایش، این متن با کلیک بر روی آن، استفاده کننده را به شیت دیگری از تارنما یا این که وب سایت دیگری منتقل می نماید.
متن انکر برای بک پیوند ها نیز بسیار اساسی میباشد، چون به موتورهای کاوش اطلاعاتی در امر محتوای ورقه مرتبط با لینک و پیوند ارائه میدهد. به عبارت دیگر، متن انکر به موتورهای کاوش نشانه میدهد که ورقه مربوطه درباره چه موضوعی میباشد.
در حالتی که که متن انکر به طور متناسب با محتوای شیت متبوع شما باشد، این به موتورهای کاوش امداد می نماید تا فهمیده که ورقه ای که پیوند به آن ارجاع داده گردیدهاست، درباره چه موضوعی میباشد و برای کلمه ها کلیدی خاصی با صرفه شدهاست.
به این ترتیب، استعمال از متن انکر مطلوب و باصرفه گردیده برای لینک و پیوند های خویش، میتواند به بهبود بهینه سازی و مرتبه بندی سایت شما در حاصل کاوش یاری دهد.
نقش Do follow و No follow
Do follow و No follow نوعی خصوصیت در لینک و پیوند های صفحه ها تارنما ها میباشند. این خصوصیات به موتورهای کاوش آرم میدهند که آیا شیت ای که پیوند به آن ارجاع داده گردیدهاست، می بایست در سکو بندی حاصل کاوش آیتم دقت قرار گیرد یا این که نه.
Do follow یک خصوصیت میباشد که به موتورهای کاوش نشانه میدهد که پیوند داده گردیده به شیت دیگر مثبت بررسی گردیده و می بایست در مرتبه بندی نتیجه ها کاوش آیتم اعتنا قرار گیرد. به عبارت دیگر، Do follow به موتورهای کاوش اذن میدهد که مرتبه بندی شیت مربوط به لینک و پیوند داده گردیده را بهبود ببخشند.
No follow یک خصوصیت میباشد که به موتورهای کاوش نماد میدهد که لینک و پیوند داده گردیده به برگه دیگر بایستی در جایگاه بندی برگه مربوط به آن لینک و پیوند، آیتم دقت قرار نگیرد. به عبارت دیگر، No follow به موتورهای کاوش اذن نمی دهد که سکو بندی کاغذ مربوط به پیوند داده گردیده را بهبود ببخشند.
برای مثال، در صفحه ها وب سایت هایی که از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) به کار گیری می نمایند، پیوند های تبلیغاتی با خصوصیت No follow برای پرهیز از ارتقا سکو بندی تصنعی و مصنوعی وب سایت به کار گیری میشود. همینطور، در بعضی موردها، خصوصیت No follow برای لینک و پیوند های فرنگی نیز به کار گیری میشود تا از ارتقا مرتبه بندی تصنعی وبسایت خودداری خواهد شد.
بدین ترتیب، Do follow و No follow نقش مهمی در سئو بهینه سازی صفحه های سایت ها دارا هستند. هر یکسری که در بعضی مفاد، استعمال از No follow قادر است به طور موقت برای در اختیار گرفتن سکو بندی تارنما موثر باشد، البته به کارگیری از Do follow برای پیوند های مربوط به محتوای صفحه های سایت، میتواند سبب ساز بهبود سکو بندی طبیعی تارنما شما در حاصل کاوش خواهد شد.
بک لینک و پیوند از وبسایت های تکراری
در صورتیکه قصد اخذ بک پیوند از تارنما دیگری را دارید تعیین شما این چنین باشد که تعداد اینترنتوب سایت هایی که برای اخذ بک لینک و پیوند اسفاده میکنید هرچه بیشتر باشد این دستور بر بهینه سازی و سکو ی وب سایت شما بیشتر اثر دارااست یا این که
آموزش سئو در مشهد به لهجه معمولی خیس برای اخذ بک پیوند از وبسایت تکراری به کار گیری نکنید. عالی میباشد 50 بک پیوند از 50 وب سایت استعمال نمایید تا 100 بک لینک و پیوند از یک تارنما.
چهطور می قدرت بک پیوند با کیفیت خوب اخذ کرد
برای جذب بک لینک و پیوند با کیفیت خوب، یکسری شیوه مثل
Guest Blogging
Broken Link Building
Infographic Link Building
Skyscraper Technique
Building Relationships
وجود دارااست.
در Guest Blogging، شما مطالب خویش را در وب سایت ها و بلاگ های دیگر منتشر می فرمائید و به عوض پیوند به وبسایت خودتان اخذ می فرمایید.
در Broken Link Building، شما درپی پیوند های شکسته در صفحه ها تارنماهای دیگر میباشید و به طور پیشنهادی پیوند های شبیه از وبسایت خویش را به مکان لینک و پیوند های شکسته به مدیران وب سایتهای دیگر توصیه میدهید.
در Infographic Link Building، شما به امداد گرافیک های تصویری (برای مثال نمودارها) محتوای دیدنی و با ارزشی را ساخت میکنید که به آن لینک و پیوند بدون واسطه داده می خواهد شد.
در Skyscraper Technique، شما محتوای خویش را بهبود می داد و عملکرد می فرمائید تا شایسته ترین ورژن ممکن را ارائه دهید. بعد به صفحاتی که به موضوعات شبیه پرداختهاند و پیوندهای خویش به آن ها داده گردیده، توصیه پیوند به ورژن بهبود یافته بدهید.
در Building Relationships، شما با یوزرها و مدیران تارنماهای دیگر رابطه برقرار کرده و از آنها درخواست دهید تا به طور طبیعی به وبسایت شما لینک و پیوند دهند.