تخصص یا این که Expertise در YMYL
شخص مریض هنگام مراجعه به دکتر میخواهد بداند که او در مورد خویش تخصص دارد یا این که نه؟ همین موضوع برای هر مخاطب گوگل نیز وجود داراست. هنگامی که آنها در پی مشاور مالی میگردند، میخواهند شایسته ترین مشاور مالی را پیدا نمایند که در هزینههای آنها صرفهجویی گردد یا این که هزینهای برای آنها نداشته باشد.
طرزهای مختلفی برای به چهره کشیدن تخصص تالیف کننده در محتوای YMYL وجود دارااست، البته تمامی اینها با نشر مطالب استارت میگردد. مولف محتوا می بایست محتوایی با کیفیت خوب تولید نماید که کارشناس بودن خویش را دراین باره نماد دهد. بایستی محتوایی نوشته گردد که بی نیاز از داده ها باارزش و قابل قرائت باشد.
مولف محتوا با به چاپ رساندن گواهینامهها و مجوزها و حتی نشانه موسسه ها متعلق به خویش میتواند
آموزش سئو مشهد تخصص خویش را نشانه دهد.
اعتبار یا این که authoritative در YMYL
کارشناس بودن بسیار عالی میباشد، ولی این صرفا شروع شغل میباشد. هنگامی بقیه متخصصان یا این که تأثیرگذاران در منطقهی کاری شما، از شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی اسم میبرند یا این که هنگامی اسم شما (یا این که مارک تجاری شما) با عنا وین مرتبط هم معنی میشود، شما تنها یک کارشناس
آموزش سئو در مشهد نیستید بلکه شما یک مرجع میباشید.
بعضا از KPI ها در باب قضاوت درباره اعتبار اینترنتتارنما
• به دست آوردن پیوند از اینترنتوبسایتهای مرتبط و دارای اعتبار برهان بزرگی در ارتباط درجهبندی اینترنتوبسایتها میباشد، مطمئناً سوای تأکید بر این مورد نمیاقتدار در زمینه ی هیچ چارچوبی برای توفیق در seo گفت و گو کرد.
هنگامی از ارتباطات کلام میکنیم، کلیه چیز در باب تولید اعتبار دامنه اینترنتتارنما شما میباشد. این بدان معنا میباشد که ما به اینترنتوب سایتهایی با اعتبار بالا نیاز داریم که مربوط به منطقهی کاری شما باشد و به شما لینک و پیوند داده باشد و هیچ تأییدی عالی از این نیست که یک اینترنتوب سایت بتواند از یک اینترنتوب سایت دارای اعتبار پیوند بگیرد.
• به اشتراک گذاشتن محتوای اینترنتوب سایت شما به طور کبیر، حقیقی وواقعی و مداوم در کانالهای اجتماعی
• ساختن اسم تجاری به دلایل متعددی ایده خیر میباشد ، مهمتر از تمامی برای اعتبار سئوی اینترنتوبسایت شما. ترازو جستجوی مارک شما ترازو خیر برای اندازهگیری روش سعی آن میباشد.
چنانچه اشخاص اکثری در جستجوی مارک شما میباشند، این خبر شگفت انگیزی میباشد. درحالتی که آنان در جستجوی اسم تجاری شما با یک کلمه و واژه کلیدی مرتبط می باشند، این حتی بسیار عالی از آن میباشد.
• داشتن یک کاغذ ویکی پدیا برای اسم تجاری خویش و یا این که یکی اشخاص کمپانی شما علامت بزرگی میباشد که ذکر مینماید شما یک مرجع میباشید. بهخیال داشته باشید که داشتن یک کاغذ در ویکی پدیا عمل بی آلایشای وجود ندارد، مگر اینکه یک فرد و یا این که یک مارک شناخته گردیده و دارای اعتبار باشید. این مسئله در شیوه نامههای گوگل برای نظارت چگونگی محتوا جای دارد، براین اساس موضوعی میباشد که برای استحصال به آن بایستی کوشش فرمائید.
نکات اساسی و تاثیرگذار بر واحد سنجش YMYL
ساختوساز محتوای کیفیت بالا: گوگل همواره به التفات محتوا تاکید بسیار داشته میباشد. محتوای YMYL می بایست دارنده یک مقصود خاص باشد، آرمدهنده تخصص شخص تالیف کنندهی محتوا باشد؛ جامع و اثر گذار باشد به سیرتکاملای که نیاز استفاده کننده را برطرف کرده تا به اینترنتوبسایت دیگری مراجعه نکند.
محتوا متمرکز بر روی موضوعات نو: از جمله چنانچه ۳ سال پیش یک وب لاگ پست در زمینه ی مهم ترین ابزارهای seo منتشر گردیده، اکنون به جهت بهروز شدن این ابزارها و اضافه یا این که حذف شدن تنی چند از آنها این محتوا بایستی بهروزرسانی خواهد شد. درصورتی که محتوا هر ۶ ماه بهروزرسانی گردد به احتمال توانا مرتبهی خیر و خوبی را برای آن ورقه نگهداری خواهد کرد.
ایجاد کرد یک تارنما کیفیت بالا: یک وب سایت با پیاده سازی قدرتمند، امنیت بالا، با کمترین اشکالات، کمترین صفحه ها 404 و ساختار صحیح و اصولی در ورژن گوشی. باصرفهسازی YMYL با کمترین محتوا در قسمتهای: در زمینهی ما، راهنمای وبسایت، صفحه ها NAP، سؤالات متداول و…
seo داخلی: seo YMYL با به کارگیری از لغات کلیدی، متا داده، هدینگ تگها، انکر تکستها، به کار گیری از Bread crumb برای امداد به خزندههای گوگل
افزودن داده ها تالیف کننده: در نقطه نهایی هر محتوای YMYL داده ها تالیف کننده همپا با تصویر او اضافه خواهد شد، این فرمان سبب ساز پشت گرمی گوگل به محتوا و تارنما ( ارتقا E-A-T) میگردد.
داده ها تماس: مانند شماره تماس و نشانی در دسترس و در معرض روئت کرد باشد تا خوانندگان محتوا بدون چاره به جستجوی داده ها تماس نباشند.
پیگیری ایده ها منفی مخاطبان: با مخاطبینی که ایده ها منفی تصویب کردهاند تماس گرفته گردد و انگیزه آن سنجیده شود.
درج نظرها مثبت: نظرها مثبت مخاطبین و همیاران کارشناس درج خواهد شد، این دستور منجر پشت گرمی مخاطبین و ارزیابان چگونگی محتوای YMYL میشود.
بیان منبع محتوا: حتی در شرایطی که تالیف کننده محتوا یک کارشناس باشد، به منابع محتوا پیوند داده گردد، بیان منبع یک کدام از موادسازنده اساسی اعتبار بخشی به محتوا نزد گوگل میباشد، همینطور سبب ساز می شود تا مخاطبان از محتوای مهم منابع نیز استعمال نمایند.
استعمال از تیترهای مربوط به قضیه: درحالتی که تیترها با محتوای خویش همخوانی نداشته باشند، ارزیابان چگونگی نسبت به محتوای شیت رویت کرد بدی خواهند داشت و نزد گوگل نیز از اعتبار یه خرده منتفع خواهند شد.
عدم به کار گیری از تبلیغات مکرر: استعمال از تبلیغات و پاپآپهای گوناگون در کل صفحه ها اینترنتتارنما سبب آزار کاربر میگردد و ماندگاری کاربر در اینترنتتارنما را پایین اثر قرار می دهد.
محتوای YMYLدر سعی میباشد تا اعتقاد نتایج نماید که از یوزرها سو استعمالای شکل نمیگیرد و تمامی چیز در امنترین شرایط ممکن به ایفا می رسد. گوگل همینطور E-A-T را تکمیل کننده YMYL قرار داده تا هر دو در کنار هم چگونگی، اعتبار و امنیت محتوا و اینترنتتارنماها را نظارت نمایند.
درصورتی که اینترنتوب سایت شما جز سایتهایی با محتوای YMYL جایدارد با رعایت مجموع قواعد و شرایطی که در مقاله بالا گفته شد، میتوانید اتکا گوگل و استفاده کننده را جلب نمائید و رده سایت خویش را بهبود ببخشید.