جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

Web structure tree چیست؟


برای پرهیز از پنالتی شدن وبسایت با الگوریتم‌های SpamBrain و به خطر افتادن منزلت تارنما در کاغذ نتیجه ها کاوش، مفاد تحت را به طبع  آموزش سئو مشهد در seo وبسایت رعایت فرمایید:


۱. محتوای کیفیت خوب و گرانبها ساخت‌و‌ساز نمایید

تمامی ما میدانیم که به‌روزرسانی‌های اخیر گوگل حول پایه ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت و نفیس برای مخاطب میچرخد. علاوه‌براین شایسته ترین راه‌حل برای جذب کاربر وب سایت و همینطور بهبود seo وبسایت ساخت و  آموزش سئو در مشهد ساز محتوای با کیفیت میباشد.


محتوای باکیفیت محتوایی میباشد که ۳ خصوصیت اساسی E-A-T یا این که تخصص، قابل پشت گرمی بودن و اعتبار را داشته باشد.


۲. لینک و پیوند‌سازی با کیفیت و اصولی ایفا دهید

پیوند‌سازی یکی‌از مهمترین فرآیند در seo وب سایت محسوب میشود. پیوند‌ها به ربات‌های گوگل این سیگنال را میدهند که سایت شما دارای اعتبار میباشد. اگرچه بخش اعظمی از متخصصین seo معتقدند فارغ از لینک و پیوند‌سازی هم می گردد تارنما را برای موتورهای کاوش باصرفه کرد، درین مسئله شکی وجود ندارد که لینک و پیوند‌سازی به خصوص در حیطههای پررقابت امداد می‌نماید تا بهینه سازی وب سایت سریع‌خیس به فیض مناسب رسد.

معرفی به‌روزرسانی Link Spam

گوگل به صورت مداوم الگوریتم SpamBrain را به‌روز می‌نماید تا مطمئن گردد که شایسته ترین حاصل را در برگه حاصل کاوش به یوزرها اکران می دهد.


در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ گوگل آغاز به ارائه به‌روزرسانی دیگری به اسم به‌روزرسانی Link Spam کرد. به گفته گوگل:


“به‌روزرسانی Link Spam برای نزاع با لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی ساخت گردیده که برای این شغل از SpamBrain امداد می گیرد.”




به عبارت دیگر SpamBrain برای پیکار با لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی، خرید بک لینک و پیوند و وب سایت‌های مزرعه لینک و پیوند با به‌روزرسانی Link Spam بی نیاز شد‌ه‌است.




حرف اخر

در عصری که وب تبدیل به بخشی ضروری و لاینفک از معاش ما گردیده است، گاهی اتفاق افتاده که با پدیده آزاردهنده‌ای به اسم “تارنما‌های اسپم” مواجه گردیده باشید. این تارنما‌ها با مقصود ساخت و ساز محتوای غیرمرتبط، تبلیغات آزاردهنده و گاهی حتی کلاهبرداری از یوزرها، در سطح وسیعی از فضای دیجیتال به دیده میخورند. برخلاف وب سایت‌های رسمی و قابل متکی بودن که مطالب مفیدی را به کاربرانشان ارائه میدهند، تارنما‌های اسپم ایرادات بدون شوخی را برای امنیت یوزرها به وجود می آورند.


گوگل مدام در درحال حاضر نبرد با تارنما‌های اسپم بوده، میباشد و خواهد بود. برای این شغل هم از الگوریتم‌های اکثری به کارگیری می‌نماید. یک کدام از الگوریتم‌هایی که تا دوران‌ها کسی از وجود آن مطلع خلا SpamBrain میباشد. ممکن میباشد الگوریتم‌های دیگری هم وجود داشته باشند ولی هنوز کسی از وجود آنان با خبر نباشد.


در فیض شایسته ترین راه حل برای در نگهبانی ماندن از پنالتی شدن وبسایت و باقی ماندن در کاغذ حاصل seo اصولی تارنما، ساخت محتوای با کیفیت و همینطور لینک و پیوند‌سازی استاندارد، اصولی و طبیعی میباشد. با این شیوه می توانید مطمئن باشید که رده شما در ورقه حاصل گوگل مدام امن میباشد. همگی مواقعی که برای بهینه سازی اصولی تارنما به آن اشاره شد در سرفصل‌های عصر فراگیری بهینه سازی قرار داده گردیده‌است تا بتوانید با یادگیری اصولی بهینه سازی وبسایت شایسته ترین به کارگیری را از وبسایت ببرید.

Web structure tree چیست؟

درخت ساختار اینترنت یا این که Web structure tree سازمان‌بندی صفحه های و محتوای یک سایت و سلسله مراتب آن را در پوسته نمودار به طور تصویری آرم میدهد. به نحوی که شیت اساسی در بالای درخت قراردارد و صفحه های دیگر شاخه‌های زیرمجموعه آن می‌باشند.


در یک درخت ساختار اینترنت هر ورقه به طور یک گره یا این که نقطه درخت اکران داده میشود. پیوندها دربین صفحه های نیز با به کارگیری از خط آرم داده می‌گردد. این درخت به طراحان اینترنت و گسترش‌دهندگان یاری می‌نماید تا روئت کرد ظریف‌تری از ساختار کلی وب سایت داشته باشند و پیوندها دربین صفحه های را خوب شعور نمایند و آن را بهبود بخشند.


در تصویر ذیل نمایی از ساختار درختی یک وب سایت را مشاهده میکنید.


سئوی داخلی (On-Page سئو)


سئوی داخلی (On-Page سئو)
آحاد عمل‌هایی که در باطن وب سایت ایفا می‌گردد برای باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش را seo داخلی میگوییم مانند ساخت و ساز محتوا که معمولا مالامال زحمت‌ترین آموزش سئو مشهد  نصیب سئوست

حق تقدم در با صرفه‌سازی وب سایت بایستی seo داخلی باشد و تا‌زمانی‌که مطمئن شویم با آن‌پیج seo فیض نمی‌گیریم به سراغ ایجاد کرد بک‌لینک و پیوند و offpage seo نرویم زیرا ریسک بسیار سنگینی  آموزش سئو در مشهد  را بایستی به جان بخریم !

ساخت محتوا که یکی مهم‌ترین ردیف‌ها در با صرفه‌سازی داخلی میباشد و فارغ از ساخت محتوا امروز دیگر سود‌ای نخواهیم گرفت

سئوی خارجی (Off-Page سئو)
به طور کامل برعکس بهینه سازی داخلی هر فعالیتی که در بیرون وب سایت چهت نیل به درجه‌های رفیعتر گوگل اعمال می دهیم را offpage می گوییم مانند کار در کانال‌های اجتماعی و اخذ سوشیال سیگنال

مشاور بهینه سازی که می باشد ؟
برای اجرای شایسته ترین استراتژی seo نیاز به فکر بالا و همینطور تجربیات داریم تا بتوانیم شایسته ترین سود را بگیریم در‌این مسیر به طور طبیعی با سختی ها و اشتباهات متعددی در رمز رویه seo وبسایت برای موتور کاوش داریم؛ مشاور بهینه سازی به ما یاری می‌نماید که تصمیم‌های بهتری بگیریم و از حایل مانع ها عبور کنیم.

اصل بهینه سازی وب سایت چیست ؟
تکنیک‌ها ترفند‌ها شیوه‌ها تمامی‌ی اینها برای سئو تارنما کاربردی و اثرگذار می‌باشند البته اصل روایت که تمامی ی اینها بدور آن می‌چرخند چیز دیگری میباشد که بایستی هر سایتی نخستین به آن دقت نماید.

رضایت مخاطب اصل seo تارنما برای موتور کاوش مانند گوگل میباشد به گویش معمولی یعنی مشاهده کنید استفاده کننده چه میخواهد به وی بدهید و او‌را راضی نمائید و تک تک.

در صورتی‌که این اصل را صحیح پیاده کرده باشید جایگاه های شما هیچ زمان از در میان نخواهد رفت.

کارکشته ترین موتور کاوش یعنی گوگل با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی الگوریتم های بغرنج ای پیاده سازی کرده که دقیقا تشخیص دهد چه سایتی بیشتر گزینه پسند یوزرها بوده و چه سایتی خیر.

که تشخیص این مورد نیاز به مهارت بالایی ندارد به آسانی می اقتدار با تعدادی فاکتور این مورد را سنجید :

۱- نرخ پریدن (Bounce Rate) : به گویش بی آلایش یعنی استفاده کننده وارداتی به وب سایت ازش وب سایت بیرون گردیده و به سراغ وب سایت دیگری رفته که خواسته از بیرون گردیده بازگشتن به نتیجه ها کاوش (SERP) میباشد.
۲- نرخ کلیک (CTR) : در نتیجه ها کاوش وبسایت های مخلتفی را می‌بینید این که از در میان این آیتم ها روی کدام کلیک نمایید و وارد چه سایتی گردید نرخ کلیک را معلوم می نماید.

۳- بازه فرصت حضور در برگه (Time On Site) : استفاده کننده چقدر فرصت در یک برگه میگذراند که به طور طبیعی هر چه بیشتر باشد یعنی کاغذ استفاده کننده پسندتر میباشد و خوب پاسخ نیاز مخاطب را می‌دهد.

۴- کاوش نکردن مجدد : برخی از یوزرها عبارتی را کاوش می نمایند سایتی را می‌بینند و از آن بیرون میشوند و مجدد عبارت دیگری را کاوش می نمایند این یک سیگنال به الگوریتم رنک برین و مرغ مگس خوار گوگل میباشد که تارنما جوابگو وجود ندارد.

پلاگین های ارتقاء سرعت وب سایت


6.سرعت وب سایت
به نترسی می گوییم درصورتی که آحاد مورد ها بالا را رعایت بکنید ولی سرعت خیر نداشته باشید به طبع تارنما شما ناکامی می‌خورد، امروزه یوزرها برای بارگذاری شدن وب سایت شما فرصت متعددی را در درون وبسایت نمی مانند و بایستی به شما بگوییم این آموزش سئو مشهد  مجال چیزی نزدیک به صرفا 4 ثانیه میباشد.

میتوانید نوشته‌ی علمی نیل پتل را هم پژوهش فرمائید (اینجا)

ارتقا سرعت وبسایت نیاز مند اعمال چند مرحله میباشد و پلاگین های مختلفی نیز برای اینکار وجود دارا هستند،ولی شما می توانید به طور دستی اینکار را اعمال دهید ولی می بایست بگوییم که بسیار طاقت فرسا  آموزش سئو در مشهد  میباشد و فعالیت می‌برد.

برای اینکه سرعت تارنما خویش را در گوشی به طور شگفت انگیزی ارتقاء دهید می توانید از پلاگین ای که در ابتدا نیز آنرا معرفی کردیم به کارگیری نمایید

یعنی به عبارتی پلاگین amp شما با به کارگیری از این پلاگین می‌توانید صفحه ها متفاوت تارنما خویش را برای تلفن همراه پیاده سازی فرمائید و دکوراسیون آنرا مشخص و معلوم نمایید تا با سرعتی شگفت انگیز برای یوزرها گوشی ایفا شوند

حتی اینجانب در مواقعی چشم ام که سرعت یک تارنما برروی تلفن همراه حقیقتا خیلی نماید میباشد چیزی حدود 5 تا 6 ثانیه ولی زمانی از این پلاگین برای وبسایت خویش به کار گیری کرده اند خودشان نیز متعجب گردیده اند چون این پلاگین توانسته بود سرعت سایتشان در تلفن همراه را به یک ثانیه و حتی تحت یک ثانیه برساند.

خویش AMP اثر بی واسطه بر روی ارتقا رنک وب سایت ندارد !

برای ارتقاء سرعت کلی وبسایتتان هم تعدادی پلاگین دیگر وجود داراست که یک به یک به شما معرفی می‌کنم و امیدوارم که از یک کدام از آنان استعمال نمائید.

پلاگین های ارتقاء سرعت وب سایت
او‌لین و دوستداشتنی ترین پلاگین ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم پلاگین راکت یا این که به عبارتی موشک وردپرس میباشد، این افزونه نسبت به دیگر پلاگین ها از محبوبیت بالا تری شامل است و ادله آن هم این میباشد که بسیار مطلوب میباشد و تجهیزات متعددی در مشت ما میگذارد ک حقیقتا برای سرعت وبسایت بسیار اثرگذار میباشد و این را خودتان پس از نصب آن متوجه می‌شوید.

شما در باطن این پلاگین می‌توانید تمامی فولدر های css و html و حتی java وب سایت خویش را فشرده فرمایید و این فرمان اثر بسیار متعددی در ارتقاء سرعت وبسایت شما داراست به این دلیل‌که در اکثر سایت های جان دار همین پوشه ها می باشند که منجر کندی میگردند و seo آن‌ها قسمت متعددی از اختلال سرعت را برطرف میکند.

دومی موردی که وجود داراست این میباشد که قابلت کش وب سایت را دارااست، درواقع کش بدین مضمون‌ میباشد که از صفحه ها متفاوت وبسایت شما یک ورژن به طور کامل فشرده و با حجمی پائین برروی مرورگر یوزرها ذخیره میگردد و هر توشه که تصمیم گرفتند گشوده هم وارد تارنما شما شوند این ورژن به صورت اتومات برای آن‌ها در کثری از ثانیه گشوده می گردد و دیگر نیازی به بار گذاری آن وجود ندارد و همین سبب ارتقا سرعت میگردد همینطور منابع سرور شما نیز همچنین مدادم به کارگیری نمی‌شوند و سرور شما مبتلا نمی‌شود.

امکان بار گذاری تنبل تصاویر، بدین مفهوم میباشد که یوزرها فقط با اسکرول کردن می‌توانند تصاویر را ببینند و برایشان بارگذاری گردد و همگی تصاویر یکجا و باهم بار گذاری نمی‌شوند که سبب کندی وب سایت شما بشود، در شرایطی‌که این پلاگین را نصب کردید مسلما به شما توصیه می کنیم که‌این امکان را فعال نمائید.

این را هم بگوییم که ممکن میباشد این پلاگین با پوسته و تارنما شما سازگار نباشد و آنرا بهم بریزد یا این که بخشی از آن اینکار را جاری ساختن دهد که بایستی آنرا پیدا نمائید و غیر فعال فرمائید

همچنین می توانید از پلاگین مرغ مگس خوار به کارگیری فرمائید چون آحاد تجهیزات راکت را دارا می باشد و همینطور در صورتی‌که سایتی با خلل مواجه شد با به کار گیری از مرغ مگس خوار و حذف راکت می توانید خلل را برطرف فرمایید

در شرایطی که گشوده هم در‌این مفاد مشکلی داشتید می‌توانید با ما در بین بگذارید و از ما بپرسید و ما هم افتخار می‌کنیم تا به شما یاری کنیم.

امید‌واریم که شما هم این موردها را برروی تارنما خویش انجام نمایید و بتوانید رنک وب سایت خویش را بالا ببرید و جایگاه وبسایت خویش را بهبود دهید.

مدت زمان یادگیری سئو و ورود به بازار کار


برهه زمانی فرصت یادگیری بهینه سازی نقطه پایان ندارد !

برخلاف یقین بعضا دوران مجال یادگیری بهینه سازی معلوم وجود ندارد و در شرایطی که ظریف‌خیس بگوییم نقطه پایان ندارد یعنی هر سئوکاری مدام درحال یادگیری و استخراج تجارب میباشد و این یکی کلیدی‌ترین خصوصیت‌های یک سئوکار حرفه ای و غالب میباشد حتی زمانی که پیرو یادگیری مفاهیم محور مانند بهینه سازی داخلی تارنما  آموزش سئو مشهد می باشید.


این زمینه ابدا ترسناک وجود ندارد !


شاید شما با تفحص چندین خط فراتر یه خرده در خصوص بهینه سازی شک و تردید یا این که هراس پیدا فرمایید البته بلافاصله این قضیه را از ذهن‌تان خارج فرمایید زیرا بازه مجال یادگیری seo به صورتی که بتوانید برای ورود به بازار فعالیت فراهم گردید می تواند بسیار کوتاه باشد و بستگی  آموزش سئو در مشهد به نوع فراگیری دیدن و خویش شما داراست.


قطعا برای یادگیری بهینه سازی از کجا آغاز کنیم را تفحص فرمائید !


برای درآمدزایی از بهینه سازی به طور طبیعی مقداری می بایست تحمل داشته باشید که در هر مسئله کاری این آیتم وجود دارااست که ورود به دنیای استحصال‌وکاری نو درآمد قابل قبولی نداشته باشید اما به گذر زمان فرصت با یادگرفتن دیدن و استخراج تجارب در بهینه سازی ماهر میشوید و درآمدتان ارتقا پیدا می‌نماید.


چقدر می بایست یادگرفتن ببینم تا مهیا ورود به بازار شغل نحس ؟

برای هر سئوکار این برهه زمانی مجال قادر است مختلف باشد همان طور که در فراتر اشاره کردم برای تبدیل شدن به سئوکار حرفه ای که بتواند پاسخگوی درخواست‌های مشتریان باشد و درآمد دستیابی نماید از ۱ ماه الی ۱ سال قادر است بازه مجال یادگیری seo ارتفاع بکشد همان گونه که یک مکانیک مقطع هنگامی برای یادگیری و حصول تجربیات نیاز دارااست !


کانال توزیع محتوا برای سرعت تارنما شما اثرگذار میباشد پس نوشته‌ی‌علمی cdn چیست را از دست ندهید.


در نوشته‌ی‌علمی برای یادگیری seo از کجا آغاز کنیم طریق‌های یادگیری و فراگیری بهینه سازی را معرفی کرده‌ام که هریک از آن ها خصوصیت‌های خاص خویش را دارا‌هستند از جمله هنگامی سئوکاری محرمانه یادگرفتن چشم بسیار سریع‌خیس و ریلکس‌خیس میتواند وارد بازار فعالیت گردد و پروژه بگیرید یا این که برای خودش وب سایت بزند و از آن درآمد دستیابی نماید.


بازه فرصت یادگیری seo برای استخدام شدن نیز گشوده قادر است متعدد باشد در شرایطی که قصد به چنگ آوردن پروژه و یا این که درآمدزایی به وسیله وب سایت خودتان را ندارید زیرا معمولا سئوکار برخی از نکات و ترفندهای seo را هنگام جاری ساختن شغل میاموزد.


همینطور یک کدام از سرویس ها دارای تخصص کاهش جایگاه الکسا میباشد که برای این مورد خوب میباشد بدانید الکسا چیست.


یادگرفتن بهینه سازی فشرده چطور ؟

در حالتی‌که قصد دارید در سریع‌ترین فرصت ممکن بهینه سازی را یادگرفتن ملاحظه کنید شایسته ترین مورد برای شما به دست آوردن مشورت کردن و فراگیری سری بهینه سازی میباشد که میتوانید برای به چنگ آوردن ارشادوراهنمایی در این باره با شماره حمایت تارنما ما (۰۹۲۱۲۵۲۷۰۱) تماس حاصل نمایید اما حالت ما یحتاج برای یادگیری فشرده باصرفه‌سازی تارنما را بایستی داشته باشد.


امتحان و غلط ؟ طرز قابل قبولی برای یادگرفتن seo میباشد ؟

در‌حالتی که صرفا می خواهید از روش امتحان غلط seo را حافظه بگیرید زمان مجال یادگیری بهینه سازی برای شما ممکن میباشد بسیار ارتفاع بکشد زیرا استحصال سود از تست‌های سئویی معمولا سریع وجود ندارد و مدتی ارتفاع میکشد تا بتوان آزمایشی را به فیض رساند اما برای همگی امتحان‌ها این‌سیرتکامل وجود ندارد.


برای طراحی وب نوشته‌ی‌علمی هاست چیست برای شما اثر گذار میباشد.


برای مثال در تارنما امتحان غلط برای کاهش جایگاه الکسا سعی نمائید و در شکل غالب بودن شما در گونه های seo میتوانید از وب سایت‌تان تحت عنوان مثال‌ فعالیت استعمال نمایید.

در کنار تفحص و یادگرفتن عالی میباشد سایتی برای خودتان و فقط برای امتحان و غلط بزنید که بسیار روی استحصال تجارب و مهارت شما تاثیرگذار میباشد البته به‌تنهایی به‌این قضیه برای یادگیری اکتفا نکنید تا بازه زمانی مجال یادگیری بهینه سازی شما عالی خواهد شد.


هیچ زمان از تارنما‌های کافرما برای تست‌های خودتان به کارگیری نکنید مگر آنکه صاحب کار ریسک این‌شغل را پذیرفته باشد و شما با او فی مابین نهاده باشید در غیر این شکل ابدا این ریسک را خودتان نپذیرید زیرا در بهینه سازی معمولا چیز قطعی نیست و احتمال ها متعددی پیش روی شما خواهد بود.


تارنما امتحان و اشتباه ممکن میباشد پنالتی خواهد شد و چنانچه این وبسایت وب سایت کافرما باشد !؟


پس در فیض سایتی برای تست‌های سئویی خودتان داشته باشید البته برای یادگیری seo از طریق‌های دیگر استعمال فرمایید عالی میباشد و بازه مجال یادگیری بهینه سازی شما کاهش پیدا می‌نماید.


Side-by-Side بهینه سازی Comparison Tool


برای اخذ پیشنهاد‌هایی برای کلمه ها کلیدی مربوط به وب سایت خویش، کافی میباشد “کشف لغات کلیدی نو ” (Discover new keywords) را تعیین نمایید و URL اینترنت‌تارنما خویش را وارد نمائید و Google Ads فهرستی از اصطلاحاتی را که می پندارند برای تارنما شما آموزش سئو مشهد  مرتبط می باشند به شما ارائه میدهد.


۱۰-Side-by-Side بهینه سازی Comparison Tool

ابزار مقایسه ساید بای ساید seo از سایر ابزار رسیدگی واژه کلیدی میباشد. این ابزار به شما قابلیت و امکان مقایسه URL ها و توده‌آوری داده‌ها درباره استراتژی‌های لغت ها کلیدی وب سایت‌های دیگر را میدهد. در حالتی که وبسایت دیگری مرتباً ازنظر اصطلاحاتی که میخواهید سکو‌بندی بالایی داشته باشد، میتوانید تخت گاز با یک نگاه استراتژی‌های لغات کلیدی داخل آ موزش سئو در مشهد   کاغذ‌ای آن‌ها‌را ببینید.


آن ها از کدام لغت ها کلیدی در عنا وین به کارگیری می‌نمایند؟ آن ها از کدام کلمات بیشتر استعمال می‌نمایند؟


داده‌های تجزیه‌وتحلیل شیت (The on-page analysis)، داده ها متعددی در زمینه‌ی روش استعمال از لغت ها کلیدی را به شما نشانه میدهد. چه تعداد کلمه و واژه کلیدی در هر کاغذ، چه تعداد واژه کلیدی مرتبط گردیده (متن لنگر مو جود در‌این صفحه ها را رسیدگی نمائید)، کلمه ها کلیدی در موادتشکیل دهنده برچسب تیتر و توضیحات متا.


۱۱-Also Asked

Also Asked برای یاری به بازاریاب‌ها در ادراک کیفیت تیم‌بندی موضوعات سؤالات تاسیس شده است. این سوال ها میتوانند به لغات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط یاری نمایند و همینطور به شما پند می‌نمایند که چه سوالاتی را در محتوا جواب دهید.


در اینجا یک سری سؤال برای سوال “سئو” آمده میباشد:


_آیا بهینه سازی همچنان کار می‌نماید؟


_چرا seo این‌قدر گران میباشد؟


_آیا میتوانید برای بهینه سازی به Google پرداخت نمائید؟


درصورتی که راجع‌به سرویس ها seo می‌نویسید، رسیدگی تمامی این سؤالات می تواند به شما یاری دهد در کدام لغت ها تمرکز فرمایید و در محتوای خویش به چه سؤالاتی جواب دهید.


۱۲- Google’s “People Also Ask”

در شرایطی‌که در جستجوی سؤالاتی میباشید که عموم میپرسند، Google منبع بسیار خیر و خوبی میباشد. در صورتی با واژه و کلمه کلیدی خویش سوالی وارد میکنید، اکثر وقت ها بخشی با تیتر “عموم نیز می پرسند ” اکران داده می گردد. به حیث می رسد این چنین میباشد:

در اینجا ما برای مثال عبارت ” effect of ssl on بهینه سازی ” را درج کردیم. به عبارتی‌طور که در صدر می بینید لیست سؤالاتی که بیشتر درباره ی این واژه‌های کلیدی و یا این که کلمه ها پرسیده می گردد درج می شود. در بخش مقابل هر یک از این سؤالاتی بخشی مانند مکان نما زیر‌رونده وجود دارااست که در حالتی که روی ان کلیک نمائید، قسمتی از متنی نمایان می گردد که به‌طور خلاصه بدین سؤال جواب داده میباشد و همینطور نشانی سایتی که‌این مقاله را درج نموده است نیز در زیر آن معلوم می‌گردد.


گونه های لغات کلیدی

بعداز اینکه با ابزار رسیدگی واژه و کلمه کلیدی آشنا شدید لغت ها کلیدی اولی گام برای یک بهینه سازی توفیق‌آمیز می باشند؛ و هنگامی بهینه سازی خویش را میخکوب کردید، آن‌وقت میباشد که بازدیدهای ارگانیک شما آغاز به اکران می‌نماید. بازدید بیشتر، مشتریان بالقوه بیشتر، تبدیل بیشتر، منفعت بیشتر که در بازاریابی محتوایی بسیار این زمینه کلیدی‌ست.


برای گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب پی بردن اشکال آن ضروری میباشد !


قضیه این میباشد که مشاجره‌های متعددی درباره لغت ها کلیدی در بهینه سازی وجود دارااست؛ ولی چه‌طور خواهیم توانست بفهمیم هنگام تفحص درباره‌ی کلمه ها کلیدی چه نوع لغات کلیدی را گزینش می کنیم؟


از کدام نوع لغت ها کلیدی به کار گیری کنیم تا حقیقتاً کوشش خویش را درزمینهٔ بهینه سازی بیشتر کنیم؟


شما می بایست از عبارات کلیدی مختلفی برای seo استعمال نمائید تا مخاطبان گوناگون را در هر مرحله از قیف غرض قرار دهید. به این‌ترتیب میتوانید به طیف کبیر‌تری از اشخاص برسید و شانس خویش را برای تأمین امنیت مشتری ارتقاء دهید.


پیش از رفتن به آنجا، آیا میدانید تعداد عبارات کلیدی یک‌سری نوع میباشد؟


اذن دهید 8 نوع کلمه و واژه کلیدی در seo را که می بایست بدانید به شما معرفی کنم. استارت از مفاد رایج‌خیس مانند عبارات کلیدی دم‌کوتاه و دم بلند تا فنی‌خیس مانند لغت ها کلیدی LSI.


۱- واژه کلیدی کوتاه دم

به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست، لغات کلیدی short-tail، عبارات کلیدی کوتاه میباشند که از سه واژه یا این که کمتر ساخته شده‌اند. گه گاه آن‌ها‌را کلمه و واژه کلیدی head نیز می‌نامند.


عبارات کلیدی کوتاه، وسعت متعددی از کاوش را دارا هستند ولی بسیار رقابتی نیز می‌باشند. سئوکاران در اولی مرحله تفحص درباره موردها میباشند، از لغات کلیدی کوتاه دم استعمال می‌نمایند. به همین استدلال گزینش ظریف مقصود جستجوی لغات کلیدی کوتاه دم بسیار طاقت فرسا میباشد. آنان رغبت دارا هستند که در کنار جای باشند. عبارات کلیدی کوتاه، به جهت نقص‌ در تطبیق قصد کاوشگر، عالی تبدیل نمی شوند.


۲- کلمه و واژه کلیدی دم دراز

لغات کلیدی دم بلند از بیش تر از 3 واژه درست شده میباشد. همینطور معمولاً بسیار خاص‌خیس از لغات کلیدی دم‌کوتاه میباشند. آن ها در مقایسه با واژه کلیدی short-tail وسعت کاوش بسیار کمتری دارا‌هستند؛ ولی آنان با رقابت بسیار کمتری آن را جبران می‌نمایند. مهمترین نکته‌ای که می بایست با یک واژه و کلمه کلیدی دم بلند بدانید این میباشد که میتوانید به‌راحتی مقصود کاوش را مشخص و معلوم نمایید.