جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

Side-by-Side بهینه سازی Comparison Tool


برای اخذ پیشنهاد‌هایی برای کلمه ها کلیدی مربوط به وب سایت خویش، کافی میباشد “کشف لغات کلیدی نو ” (Discover new keywords) را تعیین نمایید و URL اینترنت‌تارنما خویش را وارد نمائید و Google Ads فهرستی از اصطلاحاتی را که می پندارند برای تارنما شما آموزش سئو مشهد  مرتبط می باشند به شما ارائه میدهد.


۱۰-Side-by-Side بهینه سازی Comparison Tool

ابزار مقایسه ساید بای ساید seo از سایر ابزار رسیدگی واژه کلیدی میباشد. این ابزار به شما قابلیت و امکان مقایسه URL ها و توده‌آوری داده‌ها درباره استراتژی‌های لغت ها کلیدی وب سایت‌های دیگر را میدهد. در حالتی که وبسایت دیگری مرتباً ازنظر اصطلاحاتی که میخواهید سکو‌بندی بالایی داشته باشد، میتوانید تخت گاز با یک نگاه استراتژی‌های لغات کلیدی داخل آ موزش سئو در مشهد   کاغذ‌ای آن‌ها‌را ببینید.


آن ها از کدام لغت ها کلیدی در عنا وین به کارگیری می‌نمایند؟ آن ها از کدام کلمات بیشتر استعمال می‌نمایند؟


داده‌های تجزیه‌وتحلیل شیت (The on-page analysis)، داده ها متعددی در زمینه‌ی روش استعمال از لغت ها کلیدی را به شما نشانه میدهد. چه تعداد کلمه و واژه کلیدی در هر کاغذ، چه تعداد واژه کلیدی مرتبط گردیده (متن لنگر مو جود در‌این صفحه ها را رسیدگی نمائید)، کلمه ها کلیدی در موادتشکیل دهنده برچسب تیتر و توضیحات متا.


۱۱-Also Asked

Also Asked برای یاری به بازاریاب‌ها در ادراک کیفیت تیم‌بندی موضوعات سؤالات تاسیس شده است. این سوال ها میتوانند به لغات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط یاری نمایند و همینطور به شما پند می‌نمایند که چه سوالاتی را در محتوا جواب دهید.


در اینجا یک سری سؤال برای سوال “سئو” آمده میباشد:


_آیا بهینه سازی همچنان کار می‌نماید؟


_چرا seo این‌قدر گران میباشد؟


_آیا میتوانید برای بهینه سازی به Google پرداخت نمائید؟


درصورتی که راجع‌به سرویس ها seo می‌نویسید، رسیدگی تمامی این سؤالات می تواند به شما یاری دهد در کدام لغت ها تمرکز فرمایید و در محتوای خویش به چه سؤالاتی جواب دهید.


۱۲- Google’s “People Also Ask”

در شرایطی‌که در جستجوی سؤالاتی میباشید که عموم میپرسند، Google منبع بسیار خیر و خوبی میباشد. در صورتی با واژه و کلمه کلیدی خویش سوالی وارد میکنید، اکثر وقت ها بخشی با تیتر “عموم نیز می پرسند ” اکران داده می گردد. به حیث می رسد این چنین میباشد:

در اینجا ما برای مثال عبارت ” effect of ssl on بهینه سازی ” را درج کردیم. به عبارتی‌طور که در صدر می بینید لیست سؤالاتی که بیشتر درباره ی این واژه‌های کلیدی و یا این که کلمه ها پرسیده می گردد درج می شود. در بخش مقابل هر یک از این سؤالاتی بخشی مانند مکان نما زیر‌رونده وجود دارااست که در حالتی که روی ان کلیک نمائید، قسمتی از متنی نمایان می گردد که به‌طور خلاصه بدین سؤال جواب داده میباشد و همینطور نشانی سایتی که‌این مقاله را درج نموده است نیز در زیر آن معلوم می‌گردد.


گونه های لغات کلیدی

بعداز اینکه با ابزار رسیدگی واژه و کلمه کلیدی آشنا شدید لغت ها کلیدی اولی گام برای یک بهینه سازی توفیق‌آمیز می باشند؛ و هنگامی بهینه سازی خویش را میخکوب کردید، آن‌وقت میباشد که بازدیدهای ارگانیک شما آغاز به اکران می‌نماید. بازدید بیشتر، مشتریان بالقوه بیشتر، تبدیل بیشتر، منفعت بیشتر که در بازاریابی محتوایی بسیار این زمینه کلیدی‌ست.


برای گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب پی بردن اشکال آن ضروری میباشد !


قضیه این میباشد که مشاجره‌های متعددی درباره لغت ها کلیدی در بهینه سازی وجود دارااست؛ ولی چه‌طور خواهیم توانست بفهمیم هنگام تفحص درباره‌ی کلمه ها کلیدی چه نوع لغات کلیدی را گزینش می کنیم؟


از کدام نوع لغت ها کلیدی به کار گیری کنیم تا حقیقتاً کوشش خویش را درزمینهٔ بهینه سازی بیشتر کنیم؟


شما می بایست از عبارات کلیدی مختلفی برای seo استعمال نمائید تا مخاطبان گوناگون را در هر مرحله از قیف غرض قرار دهید. به این‌ترتیب میتوانید به طیف کبیر‌تری از اشخاص برسید و شانس خویش را برای تأمین امنیت مشتری ارتقاء دهید.


پیش از رفتن به آنجا، آیا میدانید تعداد عبارات کلیدی یک‌سری نوع میباشد؟


اذن دهید 8 نوع کلمه و واژه کلیدی در seo را که می بایست بدانید به شما معرفی کنم. استارت از مفاد رایج‌خیس مانند عبارات کلیدی دم‌کوتاه و دم بلند تا فنی‌خیس مانند لغت ها کلیدی LSI.


۱- واژه کلیدی کوتاه دم

به عبارتی‌طور که از اسم آن پیداست، لغات کلیدی short-tail، عبارات کلیدی کوتاه میباشند که از سه واژه یا این که کمتر ساخته شده‌اند. گه گاه آن‌ها‌را کلمه و واژه کلیدی head نیز می‌نامند.


عبارات کلیدی کوتاه، وسعت متعددی از کاوش را دارا هستند ولی بسیار رقابتی نیز می‌باشند. سئوکاران در اولی مرحله تفحص درباره موردها میباشند، از لغات کلیدی کوتاه دم استعمال می‌نمایند. به همین استدلال گزینش ظریف مقصود جستجوی لغات کلیدی کوتاه دم بسیار طاقت فرسا میباشد. آنان رغبت دارا هستند که در کنار جای باشند. عبارات کلیدی کوتاه، به جهت نقص‌ در تطبیق قصد کاوشگر، عالی تبدیل نمی شوند.


۲- کلمه و واژه کلیدی دم دراز

لغات کلیدی دم بلند از بیش تر از 3 واژه درست شده میباشد. همینطور معمولاً بسیار خاص‌خیس از لغات کلیدی دم‌کوتاه میباشند. آن ها در مقایسه با واژه کلیدی short-tail وسعت کاوش بسیار کمتری دارا‌هستند؛ ولی آنان با رقابت بسیار کمتری آن را جبران می‌نمایند. مهمترین نکته‌ای که می بایست با یک واژه و کلمه کلیدی دم بلند بدانید این میباشد که میتوانید به‌راحتی مقصود کاوش را مشخص و معلوم نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد