سئوی داخلی (On-Page سئو)
آحاد عملهایی که در باطن وب سایت ایفا میگردد برای باصرفهسازی وبسایت برای موتورهای کاوش را seo داخلی میگوییم مانند ساخت و ساز محتوا که معمولا مالامال زحمتترین
آموزش سئو مشهد نصیب سئوست
حق تقدم در با صرفهسازی وب سایت بایستی seo داخلی باشد و تازمانیکه مطمئن شویم با آنپیج seo فیض نمیگیریم به سراغ ایجاد کرد بکلینک و پیوند و offpage seo نرویم زیرا ریسک بسیار سنگینی
آموزش سئو در مشهد را بایستی به جان بخریم !
ساخت محتوا که یکی مهمترین ردیفها در با صرفهسازی داخلی میباشد و فارغ از ساخت محتوا امروز دیگر سودای نخواهیم گرفت
سئوی خارجی (Off-Page سئو)
به طور کامل برعکس بهینه سازی داخلی هر فعالیتی که در بیرون وب سایت چهت نیل به درجههای رفیعتر گوگل اعمال می دهیم را offpage می گوییم مانند کار در کانالهای اجتماعی و اخذ سوشیال سیگنال
مشاور بهینه سازی که می باشد ؟
برای اجرای شایسته ترین استراتژی seo نیاز به فکر بالا و همینطور تجربیات داریم تا بتوانیم شایسته ترین سود را بگیریم دراین مسیر به طور طبیعی با سختی ها و اشتباهات متعددی در رمز رویه seo وبسایت برای موتور کاوش داریم؛ مشاور بهینه سازی به ما یاری مینماید که تصمیمهای بهتری بگیریم و از حایل مانع ها عبور کنیم.
اصل بهینه سازی وب سایت چیست ؟
تکنیکها ترفندها شیوهها تمامیی اینها برای سئو تارنما کاربردی و اثرگذار میباشند البته اصل روایت که تمامی ی اینها بدور آن میچرخند چیز دیگری میباشد که بایستی هر سایتی نخستین به آن دقت نماید.
رضایت مخاطب اصل seo تارنما برای موتور کاوش مانند گوگل میباشد به گویش معمولی یعنی مشاهده کنید استفاده کننده چه میخواهد به وی بدهید و اورا راضی نمائید و تک تک.
در صورتیکه این اصل را صحیح پیاده کرده باشید جایگاه های شما هیچ زمان از در میان نخواهد رفت.
کارکشته ترین موتور کاوش یعنی گوگل با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی الگوریتم های بغرنج ای پیاده سازی کرده که دقیقا تشخیص دهد چه سایتی بیشتر گزینه پسند یوزرها بوده و چه سایتی خیر.
که تشخیص این مورد نیاز به مهارت بالایی ندارد به آسانی می اقتدار با تعدادی فاکتور این مورد را سنجید :
۱- نرخ پریدن (Bounce Rate) : به گویش بی آلایش یعنی استفاده کننده وارداتی به وب سایت ازش وب سایت بیرون گردیده و به سراغ وب سایت دیگری رفته که خواسته از بیرون گردیده بازگشتن به نتیجه ها کاوش (SERP) میباشد.
۲- نرخ کلیک (CTR) : در نتیجه ها کاوش وبسایت های مخلتفی را میبینید این که از در میان این آیتم ها روی کدام کلیک نمایید و وارد چه سایتی گردید نرخ کلیک را معلوم می نماید.
۳- بازه فرصت حضور در برگه (Time On Site) : استفاده کننده چقدر فرصت در یک برگه میگذراند که به طور طبیعی هر چه بیشتر باشد یعنی کاغذ استفاده کننده پسندتر میباشد و خوب پاسخ نیاز مخاطب را میدهد.
۴- کاوش نکردن مجدد : برخی از یوزرها عبارتی را کاوش می نمایند سایتی را میبینند و از آن بیرون میشوند و مجدد عبارت دیگری را کاوش می نمایند این یک سیگنال به الگوریتم رنک برین و مرغ مگس خوار گوگل میباشد که تارنما جوابگو وجود ندارد.