seo وبسایت جدید احداث قادر است به شما در رشد دستیابی و کارتان و هدفی که در فضای اینترنت بهدنبال آن می باشید، کمک بسزایی نماید. حتی می توان این سیرتکامل اعلامکرد که در حالتیکه در ادامه درصورتیکه درپی توفیق در فضای اینترنت می باشید، بهتر است از اصول سئو تاسی نمایید وگرنه ممکن میباشد همگی سعی های شما سود ی مطلوبی ندهد. پیرو، به نظارت 7 نکته ی مهم در seo تارنما نو خوا هیم پرداخت.
فهرست مطالب
1. از وردپرس به کارگیری آموزش سئو مشهد نمایید
2. اسم دامنه را جدی بگیرید!
3. ساخت یک محتوای مطلوب و گران بها
4. مخاطبان، عنصری اصلی در بهینه سازی
5. لینک داخلی در بهینه سازی وبسایت نو
6. seo تگ تیتر و توضیحات متا
7. با مواقعی آغاز فرمایید که کمتر رقابتی می باشند
1. از وردپرس استعمال فرمایید
شما برای عمل با تارنما خویش نیاز به یک پلتفرم دارید. این پلتفرم به شما کمک می نماید و دیگر نیازی وجود ندارد تا برای تغییرات تارنما خویش، ساخت محتوا و تمامی کارهایی که می خواهید جاری ساختن دهید، گویش برنامه نویسی بلد باشید. وردپرس بی آلایش ترین پلتفرم برای فعالسازی تارنما میباشد. وردپرس برای seo وبسایت نو بسیار اثرگذار هست و دوستدار سئو است! هیچ پلتفرم مدیر محتوا دیگری این کلیه سال تهیه ظریف و فهرست بی نیاز از پلاگین ها را ندارد. شما میتوانید نسبتاًً هر کاری را بدون نیاز به کدنویسی با وردپرس اعمال دهید. وردپرس برای استارت شغل (و حتیدر فرآیند ماهر) بسیار اثر گذار میباشد. فعالیت با وردپرس سهل وآسان میباشد و می توانید تختگاز آن را خیال بگیرید. وردپرس بدون پول است، بیشتر پلاگین های آن بدون پول یا این که فریمیوم میباشند و فقط چیزی که ما یحتاج میباشد نصب با یکسری کلیک روی اکثر ارائه دهندگان هاست میباشد. وردپرس همینطور در ابتدا به سئو متعددی نیاز ندارد.
2. اسم دامنه را دور از شوخی بگیرید!
اسم دامنه ی شما تأثیر مستقیمی بر جست و جوی ارگانیک شما نخواهد داشت اما برای آشنایی اسم تجاری شما بسیار اصلی است. انتخاب دامنه یک تصمیم بلندمرتبه میباشد بنابراین برای تعیین تصور کنید و شتاب نداشته باشید. سن دامنه (زمانی که تصویب شد)، لغت ها کلیدی با انطباق ظریف در اسم دامنه و دامنه سطح بالا برای سئو عنایت متعددی ندارد. مواقعی که برای سئو در امر با دامنه اساسی میباشد، معنا دامنه و ارتفاع آن است.
مضمون دامنه: مضمون دامنه باید گزینه آن را تداعی نماید. یک دامنه عالی میتواند منجر گردد اشخاص بیشتری هنگام جست و جو بر روی قطعه شما کلیک نمایند.
ارتفاع دامنه: دامنه های خیلی زمانبر یا این که خط تیره ممکن میباشد هرزنامه به حیث برسند و به مارک شما آسیب بزنند.
3. ایجاد کرد یک محتوای مطلوب و گرانبها
اولی موردی که در طول آغاز بهینه سازی تارنما نو با آن مواجه میشوید، تولید محتوا هست. در صورتیکه چه seo متشکل از نکات ساختاری، فنی و داخل سایتی متنوعی می باشد البته شاید بتوان خاطرنشان کرد که همه چیز حول پایه محتوا میچرخد. اگرچه در سطح ها بالای بهینه سازی ما از مواقعی مانند تارنما های ریسپانسیو و یا این که سرعت بالای وب سایت ها حرف میکنیم البته یک پرسش از شما داریم: مخاطب برای سرعت بالای وبسایت شما یا این که پیاده سازی هیجان آور ریسپانسیو آن به وب سایت شما میآید یا این که محتوای تارنما؟ مشخص می باشد که محتوا در حق تقدم قراردارد! سرعت بالای وبسایت یا این که پیاده سازی بسیار درست و زیبای آن و یا این که حتی ساختار ظریف تارنما از لحاظ فنی، تمامی تنها ابزارهایی هستند که محتوای شما زیباتر خودش را نشان دهد. اول و نقطه پایان، همه چیز محتوا میباشد. براین اساس همین آغاز که در فعلا شروع بهبود بهینه سازی تارنما خویش هستید، می بایست بدانید که محتوا مجموع آن چیزی میباشد که بایستی در غایت به آن توجه نمائید.
4. مخاطبان، عنصری مهم در بهینه سازی
در شرایطیکه چه اصول سئو بر مبنای سازش هرچه بیشتر وبسایت ها با موتورهای جست و جوگر است، اما این مخاطبان می باشند که در حق اولویت قرار داراهستند. ولی seo از مخاطبان به هیچ عنوان استثنا ندارد چون کل آن چه که در لحاظ موتورهای جست و جوگر است، دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که مخاطبان آن را دوست دارند؛ چون الگوریتم های موتورهای جست و جوگر بر اساس سلایق مخاطب ساخته میشوند. بدین ترتیب به هیچ عنوان مخاطبان خویش را دستکم نگیرید و به خیال و خاطر داشته باشید که هر آنچه که ساخت می کنید، برای آنها میباشد.
5. پیوند داخلی در seo وبسایت نو
عنکبوت های موتور جست و جو، از روش پیوند ها سایت ها را کراول می نمایند و در فایده ی این کار، صفحات شمارا ایندکس می نمایند. این نوع لینک سبب ساز می گردد یوزرها به راحتی در وبسایت شما حرکت نمایند و موتورهای جست و جو در صفحه ها شما بخزند. اساسی خیس از همگی، مطمئن گردید که robots.txt شما روی \\\\\\\"follow\\\\\\\" تهیه گردیده است، در غیر این شکل مهم وجود ندارد که ساختار پیوند شما چقدر بهتر میباشد، موتورهای جست و جو کار کشته به خزیدن صفحه های شما نخواهند بود.
6. بهینه سازی تگ تیتر و توضیحات متا
تگ تیتر متا یک عنصر HTML در یک صفحه اینترنت میباشد که به موتورهای جست و جو اگاهی می دهد که تیتر شیت چیست. این قسمت مهمی از بهینه سازی داخلی میباشد. زمانی که متادیتا به درستی باصرفه شود، میتواند CTR را ارتقا دهد و در عین اکنون ، وقتی که در حاصل جست و جو نشان داده می شود، به یوزرها بینشی راجع به یک برگه میدهد. بعضی می گویند که محدودیت های کاراکتر تیتر و توضیحات گوگل 70 و 160 کاراکتر میباشد. اگرچه هیچ مدرک قانونی این را نمی گوید، ولی گوگل به کاراکترهایی که استفاده میکنید کمتر مداقه میدهد و بیشتر به تعداد پیکسل هایی که هر کاراکتر مصرف می نماید اعتنا دارااست. درحالتی که میخواهید مطمئن گردید که توضیحات متا شما در SERP بدون حذف هیچ کلمه یا این که کاراکتری نمایش داده میشود، ضروری میباشد که ارتفاع تیتر متا را به 600 پیکسل محصور فرمائید. همینطور، همت نمائید تا عنا وین متا مرتبطی را ساختوساز نمایید که مهمترین کلمه کلیدی را در مکان مطلوب داشته باشند.
7. با مواقعی شروع فرمایید که کمتر رقابتی می باشند
یکی از وسیع ترین معضل های بهینه سازی seo سایت جدید این میباشد که هیچ داده منحصربهفرد به شخصی برای توکل بر آن ندارید. هر داده ای که قرار است در این مرحله استعمال فرمایید همگانی است. براین اساس مزیت رقابتی شما صفر میباشد، مگر اینکه حقیقتا هوشمند و ایده پرداز باشید. هنگام فعال سازی seo برای یک تارنما به طور کاملً تازه، دستکم به یک سری محتواهایی نیاز دارید که حتماً جست و جو میشوند مانند:
صفحاتی که سرویس ها/تولید ها شمارا تعریفوتمجید می نمایند: این صفحه ها پرس و جوهایی با مقصود بالا را هدف قرار میدهند.
معرفی تولیدها: مشکلاتی که تولید ها شما به حل آنها یاری می نماید چیست؟ درین بخش حتی می توانید از موردها تکراری نیز استفاده فرمائید و ما یحتاج وجود ندارد یک خصوصیت اعجاب انگیز برای جنس خویش بیابید! شما تنها کارکرد آن را بگویید و خلاقین را نیز فراموش نکنید.