جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

از تحلیل و برسی سایت خودتان غافل نشوید


نرخ کلیک ارگانیک خود را افزایش دهید.

نرخ کلیک یا همان ctr یک عامل مرتبه بندی سایت می باشد. هر چه کلیک بیشتری داشته باشید می توانید یک سیگنال اول به گوگل بدهد که محتوای شما بسیار نزدیک به سرچ مخاطب می‌باشد. برای افزایش نرخ کلیک رویه های زیادی وجود دارد که مهم ترین آنها دو گزینه زیر می‌باشد:


تگ عنوان: اولین چیزی که استفاده کنند ه در نتایج آموزش سئو مشهد جستجو می بینید عنوان صفحه می باشد. در‌حالتی که این عنوان به نیاز وی نزدیک باشید و در عین اینک کاربر را ترغیب به کلیک نماید، می‌توانید به راحتی سبب ارتقا نرخ کلیک شما خواهد شد.

متا توضیحات: شما با استفاده از آن یک فرصت مهم دارید که به کاربر بگویید در این محتوا در مورد چه چیزی صحبت کرده اید. و با اینکار به وی اطمینان میدهید که نیازش را پاسخ داده اید.

حالا از کجا بفهمید که کدام عنوان و متا دیسکریپشن باعث افزایش ctr می‌شود؟ شما باید در هربار تغییر‌و تحول آن را تست نمایید و ملاحظه کنید کاربران روی کدام عنا وین بیشتر کلیک می کنند. دو راه و روش پیش رو دارید اینکه زمان فرصت وقتگیر صرف کنید و در هربار تغییر‌و تحول منتظر خوی کاربر باشید یا یک کمپین ppc انجام کنید. یعنی از تبلیغات به ازای هر کلیک استفاده نمایید مانند گوگل ادز، بعد ببینید روی کدام عنوان ها شما بیشترین کلیک انجام شده هست. ولی بایستی این تست را دقیق اعمال دهید آموزش سئو در مشهد یعنی:


دستکم سه گزینه را مورد آزمایش قرار دهید

برای یافتن عنوان مناسب، دیسکریپشن را ثابت نگه دارید و هر بار عنا وین را تغییر تحول دهید.

برای تست توضیحات متا، مطلقا عنوان را ثابت نگه دارید و در هر سه آزمایش متا توضیحات را تغییر دهید.

از محاسبه و برسی وبسایت خودتان غافل نشوید

از دیگر راهکارهای seo، تجزیه و ارزیابی وبسایت بوده که از آن به عنوان بهترین شیوه برای بهبود استراتژی سئوی یک کسب و کار مورد استعمال قرار میگیرد. به طبع وقت زیادی را برای کشف کردن نقاط ضعف تان و جاهایی که کسب و کار به اصطلاح نیاز دارااست صرف کردید. بررسی به موقع seo قادر است به شما کمک کند که رقبای خود را پشت راز بذارید و به شما استحضار می دهد که شرایط فعلی سایت شما در موتورهای جستجو چه طور هست. عنا وین صفحات، توضیحات، امتیاز اسپم و سرعت بارگذاری صفحات مواردی می‌باشند که معمولا از آن ها چشم پوشی می‌شود.


ارزیابی سئو به شما یاری می کند که ترازو بازدهی وبسایت خود را اندازه بگیرید و اهدافی تعریف کنید که با منظور های مخاطبانتان مطابقت و همخوانی داشته باشد. ابزاراهای تجزیه و احتساب بهینه سازی مثل Ahrefs، SEMrush و Pro Rank Tracker این کارها را به راحتی برای شما اجرا می‌دهند و تنها کاری که باید اعمال بدید این میباشد که آدرس وبسایت خود را در یک کدام از این ابزارها وارد کنید و گزارش های تفضیلی از کارآیی سایت تان را دریافت فرمائید. با هر آنالیزی که روی سایت خود انجام می دهید، ممکن هست که یک راهکار تازه برای سئو سایتتان به دهنتان خطور نماید.


seo Core Web Vitals

یک کدام از طرز ها seo برای بهبود ترافیک و مرتبه سایت بهینه سازی core web vitals هست. این عبارت شامل سه معیار است که سرعت پاسخگویی تارنما با تمرکز به تعامل مخاطب را نشان میدهد. که شامل:


وسیع ترین بخش محتوایی یعنی LCP: بازه زمانی که طول می کشد تا وسیع ترین بخش محتوای شما بارگذاری خواهد شد و استفاده کننده آن را مشاهده کنید. این مقدار باید کمتر از 2,5 ثانیه باشد. هر چه فرصت آن کمتر باشد به ماندگاری مخاطب یاری بیشتری می کند.

مکث ورودی اول FID: مدت زمانی که استفاده کننده دکمه ای را میزند تازمانیکه مرورگر پاسخ می دهد را اندازه می‌گیرد. این برهه زمانی مجال باید از 100 میلی ثانیه کمتر باشد.

تغییر‌و تحول دکورا سیون (CLS): زمانی که کاربر اقدامی را ایفا می دهد و دیگر بخش های ورقه به حرکت در می‌آیند را اندازه می گیرد. این مقدار بایستی کمتر از 0.1  باشد.

شما با بهینه سازی این سه فاکتور می توانید تاثیر قابل توجهی در ترازو ماندگاری مخاطب داشته باشید که همین مسئله بسیار مورد پسند گوگل است. چی خوب از این! برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی سرعت تارنما و طریق بهینه سازی آن میتوانید مقاله راهنمای ارتقا سرعت سایت را مطالعه فرمائید.


بهینه سازی تصاویر برای IMAGE گوگل

یکی از مهمترین طرز های برای جذب ترافیک تارنما، قرار فراهم کردن در بخش جستجو تصاویر میباشد. این قسمت را معمولا خیلی از رقبای شما نادیده می گیرند درصورتی که که یک کدام از بخش های اصلی بصری هست که ترافیکی جداگانه از حالت وب برای شما به ارمغان میاورد. بهینه سازی تصاویر شامل:


استفاده از کلمه کلیدی در نام جایگزین تصویر(ALT تصویر)

نام با معنا پوشه تصویر

گزینش ابعاد مناسب برای تصاویر

کاهش سایز

ساخت یک سایت مپ برای تصاویر

و میزبانی تصاویر در CDN ها

این نیز یکی تکنیک های ماهر seo هست که به شما در جذب ترافیک بیشتر یاری می کند.


از پیوند داخلی غافل نشوید

یکی‌از دیگر از تکنیک های سئو به کارگیری از لینک های داخلی در جایگاه درست و به موقع است. برایتان پیش آمده هست که در یک واژه و کلمه کلیدی در شیت دو گوگل قرار داشته باشد و بخواهید به صفحه نخستین بیاید؟ زمانی که در برگه دو قرار دارید احتمالا گوگل هنوز نسبت به محتوای شما فهمش بدون نقص نشده هست یا رقابت در آن کلمه و واژه بسیار بالا میباشد. در چنین شرایطی شما با ساخت و ساز یک لینک و پیوند داخلی از صفحه های کارکشته تر و مرتبط با قضیه به این شیت ضعیف تر پیوند دهید. این اقدام منجر می‌گردد:


توان و اعتبار از صفحه قادر به برگه ضعیف تر برود.

وقتی با پیوند داخلی دو کاغذ را بهم لینک و پیوند می دهید سبب ساز میشوید گوگل متوجه ارتباط موضوعی این دو شیت گردد.

همچنین در پیوند داخلی با گزینش یک انکرتکست درست، گوگل متوجه می گردد که واژه کلیدی برگه شما چیست و قطعا در افزایش درک آن امداد می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد