استراتژی بهینه سازی، با هر آپ دیت گوگل دستخوش تغییراتی می شه که کارشناسان seo رو مجبور می کنه بعد از هر آپدیت، نحوه کار خودشون رو تغییر تحول و استراتژی هاشون رو بر اساس به روز های جدید ارائه تن. البته پرسش اینجاست که در سال 2023 با تمرکز به آپدیت های نو، چطور یک استراتژی عالی بچینیم که شایسته ترین نوع استراتژی آموزش سئو در مشهد باشه؟! در ادامه با اینجانب یاروهمدم باشید.
در صورتیکه فقط نیاز به یک قسمت از نوشته ی علمی دارید، میتونید روی اون قسمت کلیک نمائید سریع اون نصیب رو استیناف فرمائید.
استراتژی بهینه سازی چیست؟
استراتژی seo محتوا
شایسته ترین مثال های استراتژی
مراحل سئو
اپلیکیشن ماهانه سئو
استراتژی seo چیست؟!
استراتژی بهینه سازی روند سازماندهی
آموزش سئو مشهد محتوای یک وبسایت بر اساس قضیه اینترنت سایته. هدف استراتژی بهینه سازی، بهبود مقام اون سایت در نتیجه ها جستجوی گوگله. در اصلً، این فرآیندیه که طی می کنین، تا حداکثر واحد سنجش ورودی از گوگل رو اخذ نمائید.
اینکه یک استراتژی خوب برای سئو سایت تون داشته باشید خیلی خیلی مهمه، بدین خیال که امداد میکنه توی مسیر صحیح بمونید و مدام مطمئن باشید محتوایی دارید ساخت میکنید که مخاطب دنبالشه! خیر اینکه فقط محتوایی که فکر میکنید باحاله ایجاد کرد فرمایید!
وقتی که میخوایید با به کارگیری از بازاریابی محتوایی، برای خودتون مشتری پیدا فرمائید، استراتژی بهینه سازی اهمیت متعددی پیدا می کنه. به جهت اینکه کیفیت چشم شدن محتوای شما خیلی اهمیت داره! یکیاز شایسته ترین جاهایی که می تونید محتوای خودتون رو به دست یوزرها و مشتریان برسونید، همین حاصل جستجوی گوگل یا این که SERP است. براین اساس استراتژی seo رو می بایست خیلی خیلی بدون شوخی بگیرید.
سئو استراتژی بهینه سازی وبسایت بر طبق گوشی
اکثر یوزرها امروزه با تلفن همراه خودشون اینترنت گردی می کنن و بیشتر کارهاشون رو با موبایل اجرا میدن، برای همین خیلی مهمه که وب سایت شما برای موبایل با صرفه گردیده باشه و از طرفی، یوزرها بتونن تجارب مشابهی با دسکتاپ توی وب سایت شما داشته باشن. موقع چیدن استراتژی، به گوشی دقت ویژه ای داشته باشید.
نکته مهم اینه که طبق الگوریتم های جدیدتر گوگل، تلفن همراه توی حق تقدم قرار داره و گوگل موقع ایندکس، اولیه ورژن گوشی رو کراول میکنه و سپس میره سراغ ورژن دسکتاپ. بدین ترتیب، خیلی خیلی موبایل رو بدون شوخی بگیرید.
اعتنا نمایید که اکثر کارهایی که ما برای seo سایت مون روی ورژن موبایل انجام میدیم، روند های مجزایی نیستن! برعکس، فرایندهایی هستن که هم توی تلفن همراه و هم توی دسکتاپ ایفا میشن و می تونیم با یک تیر دو غرض رو بزنیم.
پیشنهاد میکنم مقاله الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟! رو رسیدگی کنین.
سئو چیست؟
سئو، فرایندهایی هست که ما روی سایت هامون جاری ساختن میدیم، تا توی حاصل کاوش توی جایگاه های بهتری قرار بگیریم. به صورت نمونه، ما میدونیم که گوگل تختگاز وبسایت التفات میده، برای همین کارایی می کنیم سرعت وب سایت مون رو بهتر کنیم تا گوگل ما رو توی حاصل فراتر نشون بده. یا این که مثلا می دونیم که محتوای کیفیت عالی میتونه به وب سایت مون امداد کنه که سکو های بهتری داشته باشه، برای همین کارایی می کنیم محتوای بهتری ساخت و ساز کنیم.
بهینه سازی به قسمت های مختلفی تقسیم می شه:
On-page سئو: یا این که همون seo داخلی تارنما، که فرایندهایی که توی وب سایت و صفحات تارنما مون اجرا میدیم تا تارنما مون باصرفه باشه. به عنوان مثال تایپ کردن تیتر های خوب برای محتوا یا این که داشتن عکس های کیفیت عالی و معدود وسعت.
Off-Page سئو: یا این که همون سئو خارجی که به فرایندهایی گفته میشه که خارج از سایت مون اجرا میشن. به صورت نمونه، ما از شبکههایاجتماعی به وبسایت خودمون لینک و پیوند میدیم، یا این که محتوامون رو توی شبکه های مردمی منتشر میکنیم که تمامی این موردها جزو سئو خارجی اکانت میشن.
Technical بهینه سازی: این نوع از کار ها، بیشتر روی کدهای سایت تمرکز دارن. گوگل ضمن محتوای کیفیت بالا و سئو خارجی، به نکات فنی تارنما ها التفات میده. مثلا اینکه وسعت صفحه های وبسایت معدود باشه یا این که استعمال از استراکچر دیتا توی صفحه ها و همینطور بهینه سازی سرعت تارنما و باصرفه بودن برای گوشی؛ تمامی این موارد جزو بهینه سازی تکنیکال قرار می گیرن.
اعتنا نمائید که استحصال و امور، هدف ها مختلفی دارن. بنابراین وظیفه یک متخصص seo اینه که هدف ها بیزنس رو بشناسه و مبتنی بر اونها استراتژی بچینه. برای مثال برخی از استحصال و امور نیاز به فروش بیشتر دارن، بعضا ها هم تنها برندسازی می کنن! اینا با هم متعدد هستن.