جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

کیفیت محتوا مهم است


ک محتوای معدل به کسب و کار شما زخم وارد می کند

همگی وب لاگ ها، کم پُست می گذارند. این عذروبهانه ای می باشد که برای تکثیر یک پُست در ماه می آورید. باید به خاطر داشته باشید که نوشتن محتوا به صورت روزانه بسیار اصلی هست، ولی کیفیت را فدای کمیت نکنید.

مشتریان احتمالی‌تان هم اکنون در اینترنت آموزش سئو مشهد در پی محصولاتی می شوند که شما فروشنده آن می باشید. اگر محتوایی که در سایت شما پیدا می کنند، صرفا متنی پُر از لغات کلیدی کسب و کار شما باشد و پاسخی به نیازشان نباشد، مطمئن باشید که نا امید خواهند شد و بی تفکر، سایت شما را رخنه‌ خواهند کرد. موتورهای جستجو نیز اینگونه مقاله‌ها را به عنوان اسپم شناسایی می‌کنند. براین اساس هنگامی که در هم اکنون ساخت و ساز محتوای خود می باشید به کیفیت آن نیز فکر کنید.

ایجاد محتوای باکیفیت مهم ترین نکته در جذب مخاطب و رضایت آنان دارااست.

ویرایش

خب، درین مرحله محتوای شما نسبتاًً تکمیل آموزش سئو در مشهد گردیده‌است، اما باید وارد چرخه ویرایش خواهد شد تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری بر روی استفاده کننده داشته باشد. این کار معمولاً توسط یک فرد دارای تخصص در گروه شما اجرا می گردد. همانطور که در فصل تشکیل مجموعه ساخت‌و‌ساز محتوا بیان کردیم، دو نوع بازنویسی در خصوص محتوای وب سایت شما وجود داراست. ویرایش پیشرفت دهنده که به ساختار کلی محتوا نگاه می کند و ویرایش متن که مطمئن می شود لغت ها استفاده شده در متن، املای درستی دارند و هیچ خطا فرمان زبانی ندارند.


چنانچه مجموعه بسیار کوچکی دارید یا دارایی کافی برای استخدام ویراستار ندارید، ممکن می‌باشد بخواهید از فاز ویرایش بسط ای صرف نظر فرمائید، ولی به خیال داشته باشید که سرمایه‌گذاری در‌این بخش می تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد و قادر است باعث پرورش نویسنده خواهد شد. بیشتر تیم‌هایی که در هم اکنون ایجاد کرد محتوا می‌باشند میتوانند کار ویرایش را به خیر ایفا دهند. بعضی از سازمان‌ها نیز ترجیح می‌دهند عمل ویرایش را به یک ویراستار با تجربه بسپارند.


رعایت قوانین سئو

خبر عالی این است که موتورهای جستجو، هر روزه در شعور و پردازش لهجه طبیعی انسان‌ها، بهتر میگردند. بنابراین نوشتن محتوای عالی، شما را به مضمون‌ سئو نزدیک‌تر می‌کند. به همین خاطر، زمانی که در حال ویرایش محتوای خود می‌باشید، بهتر هست هنگامی را برای تفحص بهینه سازی آن اختصاص دهید. از به فعالیت بردن بیشتراز حد عبارات کلیدی در متن بپرهیزید و تلاش نمایید به جای استعمال بیشتراز حد از آنان، کلمات هم معنی را جایگزینشان نمایید.


هنوز هم نکات عالی و عالی وجود دارد که می توانید از آنان برای بهبود سئوی مقاله‌ها خود بهرمند شوید. بعد از اینکه پیش‌نویس مقالۀ خود را ساخت‌و‌ساز کردید، خوب می‌باشد موردها زیر را رسیدگی کنید تا مطمئن شوید محتوای تشکیل داد شده، دستکم شرایط موردنیاز برای سئو را داراست:


از کلمات کلیدی خود در عنوان نوشته‌ی‌علمی به کارگیری نمایید.

لغت ها کلیدی خود را به صورت H2 در متن بگنجانید. شما می‌توانید از کلیدواژه‌های زمان بر استعمال نمایید.

مطمئن شوید که لغات کلیدی‌تان دست کم یک بار در متن تکرار شده‌اند. ولی باید به خیال داشته باشید که از تکرار بیشتراز حد این لغت ها در بدنه متن دوری کنید.

از تگ Alt برای تصویر خود به کارگیری فرمایید و در آن لغات کلیدی مناسب را به عمل ببرید.

نکاتی راجع به کپی رایت

ما مدافع دستمزد دیگرافراد نیستیم، ولی می بایست بدانید که دزدیدن محتوای سایرافراد به هیچ وجه صحیح نیست.


به طبعً خود شما نیز دوست ندارید کسی بدون اجازه از محتوای ایجاد کرد شده تان به کارگیری کند. به خاطر داشته باشید که محتوا صرفا به معنای محتوای متنی نیست. محتوای تصویری نیز شامل این موارد می‌شود. بنابراین تا جایی که میتوانید از تصاویر خودتان به کارگیری نمائید. تصاویر خود را ایجاد فرمائید و چنانچه نتواستید تصویری را پیدا فرمایید می توانید آن را بخرید یا از لایسنس های موجود به کارگیری نمائید. شما می توانید بخشی از محتوای سایر افراد را به صورت نقل عهدوپیمان بیان نمائید.


روی هم رفته، عنوان و ایده دیگرافراد را نمی قدرت کپی کرد. در‌حالتی که قصد استعمال از محتوای سایرافراد را دارید قطعاً از آنها اجازه بگیرید.


تبدیل کاربر به مشتری: انتهای قیف بازاریابی

هدف ها: معامله با مشتریان
تاکتیک: توضیح تولید ها و خصوصیت های پر ارزش
خب، فعلا در انتهای قیف بازاریابی قرار داریم. همگی چیز به نیکی صورت گرفته میباشد و بازدید کنندگان آمادۀ تبدیل شدن به مشتری میباشند. بسته به نوع بیزنس شما، این مرحله قادر است واپسین مرحله آموزش سئو مشهد برای فروش باشد. باریک ترین نصیب این قیف، مربوط به معاملات یا این که به عبارتی نرخ تبدیل میباشد.

مطلقا بخوانید: کامنت مارکتینگ چیست و چه نقشی در توفیق دیجی مال داشت؟!
درین نقطه، ما به خیر و خوبی میدانیم عده ای که در قیف بازاریابی ما مانده اند به محصولاتی که توصیه می‌دهیم عشق و علاقه دارا‌هستند و صرفا کاری که می بایست اعمال دهیم متقاعد کردن آنان برای خرید کالا میباشد.
قبل از اینکه مشتریان بخواهند در زمینه ی تولیدها شما تصمیم بگیرند، آنها‌را شگفت زده فرمایید. برای این شغل میتوانید مفاد ذیل را در ایجاد محتوای خویش رعایت نمائید:

عیب گیری و نظارت محصول ها
پیشنهاد دیگر مشتریان
توضیح فروش مال
این نوع ساخت و ساز محتوا بسیار مصرح میباشد. درین مرحله، محتوایتان بایستی پر‌نور و بدیهی باشد و قیمت محصول ها را به خیر و خوبی به مشتریان منتقل نماید. همینطور، عالی میباشد در‌این نوع ساخت محتوا از نمودارهای مقایسه تولید ها به کارگیری نمائید. در واقعیت، محتوایی که درین مرحله ساخت می گردد، ابزار فروش بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود.

مثال حقیقی: وب سایت آمازون
خب، مطمئناً تارنما آمازون را می‌شناسید. در قبلی، زمانی که از آمازون کتاب یا این که سی دی می خریدید، شم خاص بودن می کردید. ولی این روز ها مسئله یه خرده متعدد میباشد. امروزه در شرایطی که بتوانید توصیه خویش را فقط با یک کلیک اعمال دهید، تجربیات خرید نیکی داشته اید. همان گونه که میدانید در طول پیشنهاد از وبسایت آمازون، محتوای متعددی در دسترس قرار نمی گیرد و فقط توضیحات یوزرها قابل قرائت میباشد، البته با این هم اکنون تجارب خرید نیکی را در دست شما قرار میدهد.

تجربه کاربری یا UX چیست؟

حدود پانزده دقیقه به گرد هم آیی باقی‌مانده بود و بایستی زودتر به دفتر می‌رسیدم. مثل همیشه در پارک نزدیک شرکت، سنگ‎فرش‎ها را نادیده گرفتم و همینطور بی‎ملاحظه از اواسط چمن رد شدم.
البته دیگر هیچ چمنی در مسیری که من عبور می‎کردم باقی نمانده بود. انگار آدم‎های عجول و بی‎ملاحظه‎ای مثل من آنقدر تعدادشان زیاد می‌باشد که زودتر رسیدن از هر چیزی برایشان اصلی‎تر باشد. در واقع، ما ناخودآگاه آموزش سئو مشهد مسیر متفاوتی را برای خودمان تولید کرده بودیم که با آنچه طراح از گذشته پیش رویمان گذارده بود، تفاوت داشت.
شاید بپرسید که ربط داستان من به تجربیات کاربری چیست؟
راستش را بخواهید، من هنگام عبور از آن مسیر قشنگ شل نبودم و ترجیح می‌دادم مسیر دیگری را جایگزین کنم! این یعنی طراحی ظاهری اگرچه قشنگ بود، ولی تجربه‎ی راحتی را برای من ساخت‌و‌ساز نمی کرد، در منفعت، یک جای طراحی تجربه کاربری نقص‌ داشت!مقایسه ux و ui
احتمالاً طراح پارک با خودش هزار و یک فلسفه بافته که مسیرهای آموزش سئو در مشهد  پیچ در پیچ و زیبایی خوی کند، ولی در نهایت، منِ شهروند – بخوانید کاربر – تقدم اصلی‎ام زودتر یا شل‎تر رسیدن به مقصد است. اما این به آن معنا نیست که زیبایی را نادیده بگیریم! چراکه کاربر در ناخودآگاه خود زیبایی را فهم و شعور می‎کند و رابط کاربری یا همان User Interface هم برایش مهم است.
خب از روایتگری بگذریم و پاره ای وارد تعریف‌و‌تمجید‎های حرفه‎ای‌تر شویم. در شرایطی که می‎خواهید بعد از خواندن این نوشته ی علمی برای بقیه توضیح دهید که واقعاً تجربیات کاربری چیست؟ به چه درد ما می‎خورد و طراح UX چه کارهایی بایستی بکند، با ادامه این نوشته ی علمی هم پا شوید.
تجربه کاربری یا UX چیست؟
سازمان جهانی استاندارد (ایزو) تجربه کاربری را اینگونه تمجید می‌کند:
«تجربیات‎ کاربری (User Experience) به اختصار UX، شامل رفتارها، دیدگاه‌ها و احساسات یک کاربر درباره به کار گیری از یک فرآورده، سامانه یا سرویس خاص هست. یعنی در تعامل آدم و رایانه، جنبه‌های کاربردی و تجربه‌های گرانبها و معناداری برای کاربر وجود دارااست که به صورت عاطفی بر او اثر می‌گذارد و احساسش را تغییر تحول می دهد.
یه خرده پیچیده بود، نه!؟
پس بیاید پاره ای بی آلایش‌تر به این تعریف‌و‌تمجید از تجارب کاربری برسیم:

تجربه کاربری واکنش استفاده کننده هنگام به کارگیری از محصول ها یا خدمات شماست؛ به عبارت دیگر، کاربر هنگامی از محصول شما به کار گیری می‎کند، چه حسی دارد و چه فکری ‌می‌کند.
اصطلاح تجربیات کاربری را اولین بار ، دان نورمن در دهه 80 بهره برد، البته مضمون‌ آن، مقطع زیادی قبل از آن هم وجود داشته‌است. قرن‌هاست که آدم‌ها درپی بهینه‌سازی فضا دور و بر خود برای حداکثر راحتی مخاطب می باشند. حتی از زمان انسان‌ها نخستین، تمامی در ادامه تجارب کاربری بهتر بوده‌اند و گرنه تا الان این کلیه ابتکار برای راحتی بشر به وجود نمی‌آمد.

بدون اغراق می‎اقتدار اظهار کرد، مهمترین اصل در ساخت تجربه کاربری بهتر، فراهم آوردن بهترین راهکار، فارغ از هرگونه پیچیدگی یا دشواری، پیش روی مخاطب می‌باشد. پس از این اصل، رعایت سادگی و ظرافت در آنچه به کاربر ارائه می‎دهیم، از عنایت بالایی در ارتقا کیفیت تجربه کاربری برخوردار‌است.

اما فقط به کار گیری سهل وآسان از متاع ملاک نیست. محصولاتی مثل آیفون که UX فوق‌العاده‌ای دارا هستند، نه تنها به قابلیت و امکان استعمال و کاربرد وا رفته آن اعتنا دارند، بلکه بر جنبه‌های دیگری مثل لذت، کوشش و سرگرمی هم تمرکز می‌کنند.

این ایام بازار UX در دنیای نرم‌افزاز و تارنما‌ها و باز‌ی‌ها حسابی داغ و پر رقیب می باشد؛ چون همگی می دانند که کاربران بیشتر وقت خود را در دنیای مجازی میگذرانند. خب قاعدتاً هر نقطه کاربر باشد، تجربه کاربری هم میباشد. اما، UX فقط به دنیای اینترنت و نرم‌افزاری محدود نمیشود؛ ولی در دنیای دیجیتال، توجه به UX اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند؛ به دلیل اینکه مخاطب، به سرعت می تواند یک جایگزین برای وب سایت و نرم‌افزار شما پیدا کند.

برای مثالً وقتی یک خود کار می‌خرید و بعداً می فهمید موقع نوشتن با آن شل نیستید، شاید همان لحظه عوضش نکنید (ولی من خودم همان لحظه عوضش می‌کنم، شما‌را نمی‌دانم). اما در صورتی‌که یک وبسایت را باز کنم که ظاهری به هم ریخته و پلوغ داشته باشد، یا بخواهد من‌را به خاطر سرعت پایینش معطل کند، سریع می روم سراغ سایت آینده!

تجربه کاربری مشتری
یک شرکت برای اینکه حواسش به کلیه این رخداد‌ها باشد که این احساس‌های نا مطلوب در مشتری تشکیل داد نشود، نیاز به یک متخصص UX دارد. در بخش بعد از آن قرار می‌باشد در زمینه ی کار یک طراح UX صحبت بزنیم.

طراح UX دقیقاً چه می‌کند؟
قبل از توضیح عمل طراح UX، شروع بایستی بدانیم به هیچ وجهً هدف طراحی UX چیست؟

6 برهان عدم موفقیت سئو و شیوه های رویارویی با آن هاحتما بخوانید: 6 عامل عدم موفقیت سئو و روش های رویارویی با آنان
مقصود طراحی UX این می باشد که تجربیات دلخواه، شل، کارآمد و مناسب در کلیه مورد‌های یک محصول ساخت‌و‌ساز کند. از انتخاب و روند خرید گرفته تا به کار گیری از آن توسط کاربر.

خب، در حال حاضر یک نفر بایستی باشد تا تمامی عناصری که این تجربیات‌ها را تشکیل داد می‌کند، نظارت کند. این فرد باید به حساب آوردن کند که این متاع یا خدمت، مجموعاَ پروسه، چه احساسی در استفاده کننده ایجاد می‌کند؟ آیا چیزهایی که کاربر می‌خواسته، برایش مهیا شده یا نه؟ و اینکه چقدر استعمال از آن آسان است.

کار طراح UX از زمانی که هنوز محصولی وجود ندارد شروع می‌شود. اولین کار او این می‌باشد که مشتری‌ها و نیاز آنان را شناسایی کند و چنانچه محصول ها مشابهی وجود دارد، ببیند مردم چه مشکلاتی با آن ها دارند.

با نظارت تجارب‌های عالی و بد کاربران، برای هر یک راهکار‌های مختلفی را ارائه می‌کند که صد البته خودش نیاز به مطالعه‌های علمی و فنی داراست؛ در نهایت بهترین راه، با تمرکز به راحتی مخاطب و عشق و علاقه‌هایش گزینش می‌گردد. گاهی طراح می بایست خودش را جای مخاطب بگذارد تا ببیند که کردار و حس کاربر درخصوص مال چه قادر است باشد. مثلاً هنگام طراحی یک تارنما یا اپلیکیشن، طراح تک تک کار‌هایی که کاربر قرار می‌باشد در آن ایفا دهد را در نظر می‌گیرد و برای هر کدام، معمولی‌ترین، زیباترین، کارآمدترین شیوه را ارائه میدهد که بهترین عکس العمل را داشته باشد.

کم‌نادر داراست معلوم می‌شود که کار طراح تجارب کاربری به این راحتی‌ها هم نیست. این صرفا یک توضیح ساده و مفهومی از این فعالیت پر کاربرد بود و اگرنه در شغل نیاز به مهارت‌های متنوعی دارااست. به‌نظر، یک طراح UX بایستی، هم علم مدیریت داشته باشد هم بازاریابی و فروش!! هم درباره طراحی بصری و زیبایی‌شناسی اطلاعات داشته باشد و هم بتواند مقداری پا در کفش روانشناس‌ها بکند. اطلاعات فنی هم که دیگر که جای خود دارد. چون قرار می‌باشد در کلیه فرآیند بسط متاع حضور داشته باشد.

واژه SWOT یعنی چه؟

تا بحال برای‌تان پیش آمده است که خیلی برنامه‌ریزی و سعی بکنید اما در نهایت فایده‌ای که می‌خواهید را به دست نیاورید؟ در صورتی چنین تجارب‌ای دارید، راهکار عمل شما پژوهش سوات (چک SWOT) می باشد.

در‌این مقاله طرز تجزیه و تحقیق SWOT را به همپا جدول SWOT برای‌تان آماده کرده‌ایم. داشتن ادراک صحت از مدل سوات میتواند رویت کرد شما را نسبت به جوانبی از کسب‌و‌کارتان باز کند که شاید آموزش سئو مشهد خودتان هم از آن خبری نداشته باشید! در انتهای نوشته‌علمی، برای اینکه مضمون‌ سوات را بصورت عملی ملاحظه کنید، دو نمونه کاربردی از این رسیدگی را پیش پای‌تان گذارده‌ایم. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم محرمانه هم به ۳۶۵ بوک بزنید، چرا؟ چون ما در ۳۶۵ بوک خلاصه صوتی برترین کتاب‌های دانا در مورد بازاریابی و کسب و کار را معرفی کرده‌ایم و در‌حالتی که بیزینسی دارید و یا اندیشه فعال‌ساز‌ی یک استحصال و کاری در راز دارید، این کتاب‌ها درین مسیر قادر است به شما کمک کند.

هدیۀ : پرسش‌نامۀ بدون پول SWOT

آیا قصد دارید کسب و کار خود را با ماتریس آموزش سئو در مشهد سوات نظارت کنید؟ ما یک پرسش نامه شامل فراگیری، نمونه عملی سوات و دو جدول سوات و استراتژی های راهبردی آن را برای شما آماده کرده‌ایم.

برای مشاوره بدون پول، همین الان با ما تماس بگیرید.

پرسش‌نامۀ سوات را دانلود می‌کنم021-41897070داخلی 3

واژه و کلمه SWOT یعنی چه؟

در صدر بیایید مقداری درخصوص خود کلمه \\\"SWOT\\\" سخن بزنیم و ببینیم که ابدا این کلمه و واژه انگلیسی چه مضمون‌ دارد.


واژه SWOT از کنار هم قرار دادن حروف نخستین چهار کلمه‌ی Strengths (نقاط قوت)، Weaknesses (نقاط ضعف)، Opportunities (فرصت‌ها) و Threats (تهدیدات) ساخته شده است. همان گونه که از اسمش پیداست، این تکنیک به ما کمک می‌کند تا به نقاط قوت و ضعف خودمان پی ببریم، فرصت های پیش روی خودمان را بشناسیم، و تهدیدهای احتمالی را به طریق موثری رئیس کنیم.


احتساب SWOT از کجا به وجود آمد؟

حول و حوش دهه‌های 60 یا 70 میلادی بود که یک استاد دانش گاه به اسم آلبرت هامفری در دانشکده استنفورد آمریکا مسئول یک پروژه تحقیقاتی بود. این مدرس برای اینکه برنامه‌های استراتژیک خودشان را نظارت کرده و متوجه استدلال شکست آن بشود، یک تکنیک ارائه داد که اسمش تکنیک SOFT بود. دقیقا مثل نحوه SWOT، در طرز SOFT هم حروف اولیه چهار کلمه و واژه کنار هم چیده شده‌اند:


سخن S به جای کلمه و واژه Satisfactory (به معنی رضایت‌قسمت) برای بخش‌هایی از کار که فعلا رضایت‌نصیب می باشند.


کلام O به جای واژه Opportunities (به معنی مجال‌ها) برای مجال‌هایی که می‌قدرت در آینده برای گسترش استفاده نمود.


حرف F به جای واژه و کلمه Faults (به معنی ایرادها) برای شناسایی ایرادهای موجود در کار.


و سخن T به جای کلمه Threats (به معنی تهدید‌ها) برای نشان دادن تهدیدهایی که توسعه و گسترش و موفقیت عمل را عقب می‌اندازند.


حالا ممکن است بپرسید که روش سافت (SOFT) چطور به سوات (SWOT) تبدیل شد؟ در سال 1964، سمیناری به اسم \\\"اپلیکیشن‌ریزی بلندمدت\\\" در زوریخ (سوئیس) برگزار شد. در این سمینار، یکی از سخنرانان برای نخستین دفعه مدل سوات را معرفی کرد و به حضار هم اظهار کرد که این مدل، اقتباسی از مدل SOFT آقای هامفری می باشد.


چگونه از وبلاگ خود کسب درآمد کنیم؟

با ارتقا ضریب نفوذ وب در مرزوبوم، گفت و گو مشاغل اینترنتی و درآمدزایی از وب لاگ و اینترنت‌وبسایت قوت بیشتری به خویش گرفته میباشد. از رونق افتادن بازار فیزیکی و نیاز به سرمایه‌گذاری بالا برای ساخت و ساز تجارت در آن از یک سو، و استقبال عموم از محصول ها و خدمت‌های اینترنتی از سوی دیگر، موجب گردیده تا بعضی به سرمایه‌گذاری و ساخت‌و‌ساز تجارت در اینگونه فضایی ابراز میل نمایند.

آموزش سئو مشهد

با این وجود طی سال‌های اخیر با ارتقا رقابت میان وبسایت‌های تجاری هزینه‌های راه اندازی و حفظ اینترنت‌تارنما نیز ارتقا یافته میباشد. با این وجود تمامی‌چیز صرفا به پول ختم نمی شود. بخشی از این کسب درآمد به نوآوری و مهارت شما نیز بازمی‌شود، به‌طوری که امروزه عدۀ اکثری در باطن و آن سوی مرز با استعمال از وب لاگ‌های خویش و با هزینه‌ای بسیار معدود به درآمدزایی درگیر‌اند.


در کشورهای توسعه یافته، وب لاگ نویسی تحت عنوان یک فعالیت به طور کاملً جا افتاده میباشد و عدۀ متعددی از این نحوه درگیر درآمدزایی می باشند. در کشور ایران نیز، با اینکه ماهیت بلاگ و وبلاگنویسی هرگز به جایگاهی که می بایست نرسید، ولی جمع‌ای توانستند از روش بلاگ نویسی درآمدزایی نمایند. بلاگ یک دکتر معالج مثال بسیار خیر برای این مورد میباشد.


در صورتی درآمدزایی از بلاگ نویسی گرفتاری مهم این  آموزش سئو در مشهد  روزهایتان میباشد، به طبعً این نوشته‌ی‌علمی را تا آخر تحقیق نمائید. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم به شما بگوییم چه گونه میتوانید از وب لاگ نویسی درآمدزایی نمائید. البته قبل از هر چیزی به باد داشته باشید که:


شما فقط یک وب لاگ نویس نیستید!

لحظه‌ای که تصمیم میگیرید از وب لاگ خویش درآمدزایی نمائید، دیگر صرفا یک وب لاگ نویس نیستید. در آن لحظه شما نیز به یک کارآفرین کودک تبدیل گردیده‌اید و بلاگ شما به یک تجارت خرد بدل میگردد. شما احتمالاً اپلیکیشن ریزان مالی، کارآفرینان و فعالان حوزه تجارت که سمینارهای مجانی برای جذب مشتریان برگزار می‌نمایند را چشم‌اید، صراحت دارد؟


خب، بلاگ نویسی هم مشابهت بخش اعظمی بدین سمینارهای آزاد دارااست. شما تخصص، علم، داده ها و حتی علایق خویش را به آرزو جذب خواننده و جلب اتکا آنان به مجانی در مشت عوام مردم قرار می‌دهید.


قطعا بخوانید: مشترکین مجله وب لاگ خویش را ارتقاء دهید


درآمدزایی از وب لاگ نویسی ، ولی چه گونه؟

مطمئناً قرار وجود ندارد یک روزه و با یک نوشته ی علمی اعجاز کنیم و شما‌را به کسب درآمد برسانیم. ترجیح می دهیم معقولانه منش وصال به درآمدزایی از وب لاگ را به روند متعدد تقسیم کنیم تا به خیر و خوبی نقاط قوت و ضعف خویش را بشناسید. چنانچه بخواهیم 0 تا 100 درآمدزایی از وب لاگ نویسی را تنها اسم ببربم، می بایست بگوییم:


در او‌لین گام، یک بلاگ بسازید.

محتوای اثر گذار و مطلوب ساخت و ساز فرمایید.

محتوای خویش را باصرفه‌سازی فرمائید.

درپی مخاطبان بیشتر بگردید.

متکی بودن و وفاداری مخاطبان خویش را جلب نمائید.

و در غایت، از رابطه بهتر خویش با بازدیدکنندگان برای درآمدزایی استعمال فرمائید.

هرچند مفاد بالا در ظواهر اندکی کلی و نامفهوم به حیث می‌رسند، ولی برخی از آن ها مستلزم اعتنا، تجربیات و مجال متعددی برای اشراف کافی می باشند. با این وصف به شکلی مبسوط،  هر مورد از روند ذکرشده را تفصیل خوا هیم اعطا کرد.


یک بلاگ بسازید

درآمدزایی از وب لاگ قصۀ مرغ و تخم مرغ وجود ندارد چون تا‌وقتی‌که یک بلاگ نداشته باشید خبری از درآمد نخواهد بود. در واقع، ساختن یک وب لاگ مانند خوی یک تخم مرغ میباشد و به تنهایی شمارا به کسب درآمد نمی‌رساند. اکثری از عده ای که ایده ایجاد کرد یک بلاگ به ذهنشان می رسد، پیش‌مسئله چندانی از مسائل تکنولوژیک مرتبط با ایجاد کرد و اداره بلاگ ندارند و فقط در قضیه ساخت‌و‌ساز محتوا خبره می باشند. با این درحال حاضر، در حالتی که شما هم نمی‌دانید چه طور بایستی یک وب لاگ بسازید ابداً نگران نباشید چون عمده وب لاگ‌نویس‌های دنیا با این نقص‌ روبرو می باشند.


تشکیل داد بلاگ روند آنچنان تخصصی وجود ندارد و فقط کافی میباشد با عضویت در یکی خدمت‌دهنده‌های بلاگ اهل ایران مانند بلاگفا یا این که سرزمین وب لاگ برای خویش یک وب لاگ ساخت و ساز نمایید. افزون بر این، خدمت‌دهنده‌های فرنگی نیز وجود دارا هستند که تجهیزات قابل قبولی در مشت یوزرها قرار میدهند البته معمولاً دربین ایرانیان کمتر شناخته‌گردیده می‌باشند که از بین آن ها می‌قدرت به ClearBlogs و Blogger اشاره نمود.


با این اکنون، چنانچه میخواهید مقداری ماهر‌خیس با این مورد عکس العمل نمائید خوب میباشد از سیستم‌های رئیس محتوایی مانند وردپرس به کارگیری نمائید. وقتی که از سیستم رئیس محتوای وردپرس استعمال می کنید، در واقعیت وب لاگ شما به صورت یک وب سایت قانونی با دامنه منحصر به فرد به کاربر معرفی می شود. همینطور، در وردپرس این قابلیت و امکان را دارید که قالبی را که بر طبق ذوق‌تان را بر روی بلاگ خویش قرار دهید. با این اکنون بایستی اذعان کرد که در شرایطی که علم و تخصصی در تشکیل داد و رئیس بلاگ و اینترنت‌تارنما ندارید، به کارگیری از سیستم وردپرس، در مقایسه با خدمت‌های بلاگ نویسی، برایتان هزینه خواهد داشت. درصورتی که می توانید پاره ای پول در اولِ فعالیت خرج فرمایید، توصیه ما سیستم وردپرس میباشد. در عصر آموزشی «فعال سازی وبسایت» هرآنچه نیاز میباشد بدانید را به شما فراگیری میدهیم. به طبعً سرفصل‌های این عصر را پژوهش فرمایید.