جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

تبدیل کاربر به مشتری: انتهای قیف بازاریابی

هدف ها: معامله با مشتریان
تاکتیک: توضیح تولید ها و خصوصیت های پر ارزش
خب، فعلا در انتهای قیف بازاریابی قرار داریم. همگی چیز به نیکی صورت گرفته میباشد و بازدید کنندگان آمادۀ تبدیل شدن به مشتری میباشند. بسته به نوع بیزنس شما، این مرحله قادر است واپسین مرحله آموزش سئو مشهد برای فروش باشد. باریک ترین نصیب این قیف، مربوط به معاملات یا این که به عبارتی نرخ تبدیل میباشد.

مطلقا بخوانید: کامنت مارکتینگ چیست و چه نقشی در توفیق دیجی مال داشت؟!
درین نقطه، ما به خیر و خوبی میدانیم عده ای که در قیف بازاریابی ما مانده اند به محصولاتی که توصیه می‌دهیم عشق و علاقه دارا‌هستند و صرفا کاری که می بایست اعمال دهیم متقاعد کردن آنان برای خرید کالا میباشد.
قبل از اینکه مشتریان بخواهند در زمینه ی تولیدها شما تصمیم بگیرند، آنها‌را شگفت زده فرمایید. برای این شغل میتوانید مفاد ذیل را در ایجاد محتوای خویش رعایت نمائید:

عیب گیری و نظارت محصول ها
پیشنهاد دیگر مشتریان
توضیح فروش مال
این نوع ساخت و ساز محتوا بسیار مصرح میباشد. درین مرحله، محتوایتان بایستی پر‌نور و بدیهی باشد و قیمت محصول ها را به خیر و خوبی به مشتریان منتقل نماید. همینطور، عالی میباشد در‌این نوع ساخت محتوا از نمودارهای مقایسه تولید ها به کارگیری نمائید. در واقعیت، محتوایی که درین مرحله ساخت می گردد، ابزار فروش بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود.

مثال حقیقی: وب سایت آمازون
خب، مطمئناً تارنما آمازون را می‌شناسید. در قبلی، زمانی که از آمازون کتاب یا این که سی دی می خریدید، شم خاص بودن می کردید. ولی این روز ها مسئله یه خرده متعدد میباشد. امروزه در شرایطی که بتوانید توصیه خویش را فقط با یک کلیک اعمال دهید، تجربیات خرید نیکی داشته اید. همان گونه که میدانید در طول پیشنهاد از وبسایت آمازون، محتوای متعددی در دسترس قرار نمی گیرد و فقط توضیحات یوزرها قابل قرائت میباشد، البته با این هم اکنون تجارب خرید نیکی را در دست شما قرار میدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد