ک محتوای معدل به کسب و کار شما زخم وارد می کند
همگی وب لاگ ها، کم پُست می گذارند. این عذروبهانه ای می باشد که برای تکثیر یک پُست در ماه می آورید. باید به خاطر داشته باشید که نوشتن محتوا به صورت روزانه بسیار اصلی هست، ولی کیفیت را فدای کمیت نکنید.
مشتریان احتمالیتان هم اکنون در اینترنت آموزش سئو مشهد در پی محصولاتی می شوند که شما فروشنده آن می باشید. اگر محتوایی که در سایت شما پیدا می کنند، صرفا متنی پُر از لغات کلیدی کسب و کار شما باشد و پاسخی به نیازشان نباشد، مطمئن باشید که نا امید خواهند شد و بی تفکر، سایت شما را رخنه خواهند کرد. موتورهای جستجو نیز اینگونه مقالهها را به عنوان اسپم شناسایی میکنند. براین اساس هنگامی که در هم اکنون ساخت و ساز محتوای خود می باشید به کیفیت آن نیز فکر کنید.
ایجاد محتوای باکیفیت مهم ترین نکته در جذب مخاطب و رضایت آنان دارااست.
ویرایش
خب، درین مرحله محتوای شما نسبتاًً تکمیل آموزش سئو در مشهد گردیدهاست، اما باید وارد چرخه ویرایش خواهد شد تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری بر روی استفاده کننده داشته باشد. این کار معمولاً توسط یک فرد دارای تخصص در گروه شما اجرا می گردد. همانطور که در فصل تشکیل مجموعه ساختوساز محتوا بیان کردیم، دو نوع بازنویسی در خصوص محتوای وب سایت شما وجود داراست. ویرایش پیشرفت دهنده که به ساختار کلی محتوا نگاه می کند و ویرایش متن که مطمئن می شود لغت ها استفاده شده در متن، املای درستی دارند و هیچ خطا فرمان زبانی ندارند.
چنانچه مجموعه بسیار کوچکی دارید یا دارایی کافی برای استخدام ویراستار ندارید، ممکن میباشد بخواهید از فاز ویرایش بسط ای صرف نظر فرمائید، ولی به خیال داشته باشید که سرمایهگذاری دراین بخش می تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد و قادر است باعث پرورش نویسنده خواهد شد. بیشتر تیمهایی که در هم اکنون ایجاد کرد محتوا میباشند میتوانند کار ویرایش را به خیر ایفا دهند. بعضی از سازمانها نیز ترجیح میدهند عمل ویرایش را به یک ویراستار با تجربه بسپارند.
رعایت قوانین سئو
خبر عالی این است که موتورهای جستجو، هر روزه در شعور و پردازش لهجه طبیعی انسانها، بهتر میگردند. بنابراین نوشتن محتوای عالی، شما را به مضمون سئو نزدیکتر میکند. به همین خاطر، زمانی که در حال ویرایش محتوای خود میباشید، بهتر هست هنگامی را برای تفحص بهینه سازی آن اختصاص دهید. از به فعالیت بردن بیشتراز حد عبارات کلیدی در متن بپرهیزید و تلاش نمایید به جای استعمال بیشتراز حد از آنان، کلمات هم معنی را جایگزینشان نمایید.
هنوز هم نکات عالی و عالی وجود دارد که می توانید از آنان برای بهبود سئوی مقالهها خود بهرمند شوید. بعد از اینکه پیشنویس مقالۀ خود را ساختوساز کردید، خوب میباشد موردها زیر را رسیدگی کنید تا مطمئن شوید محتوای تشکیل داد شده، دستکم شرایط موردنیاز برای سئو را داراست:
از کلمات کلیدی خود در عنوان نوشتهیعلمی به کارگیری نمایید.
لغت ها کلیدی خود را به صورت H2 در متن بگنجانید. شما میتوانید از کلیدواژههای زمان بر استعمال نمایید.
مطمئن شوید که لغات کلیدیتان دست کم یک بار در متن تکرار شدهاند. ولی باید به خیال داشته باشید که از تکرار بیشتراز حد این لغت ها در بدنه متن دوری کنید.
از تگ Alt برای تصویر خود به کارگیری فرمایید و در آن لغات کلیدی مناسب را به عمل ببرید.
نکاتی راجع به کپی رایت
ما مدافع دستمزد دیگرافراد نیستیم، ولی می بایست بدانید که دزدیدن محتوای سایرافراد به هیچ وجه صحیح نیست.
به طبعً خود شما نیز دوست ندارید کسی بدون اجازه از محتوای ایجاد کرد شده تان به کارگیری کند. به خاطر داشته باشید که محتوا صرفا به معنای محتوای متنی نیست. محتوای تصویری نیز شامل این موارد میشود. بنابراین تا جایی که میتوانید از تصاویر خودتان به کارگیری نمائید. تصاویر خود را ایجاد فرمائید و چنانچه نتواستید تصویری را پیدا فرمایید می توانید آن را بخرید یا از لایسنس های موجود به کارگیری نمائید. شما می توانید بخشی از محتوای سایر افراد را به صورت نقل عهدوپیمان بیان نمائید.
روی هم رفته، عنوان و ایده دیگرافراد را نمی قدرت کپی کرد. درحالتی که قصد استعمال از محتوای سایرافراد را دارید قطعاً از آنها اجازه بگیرید.