جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

آیا باید محتوای قدیمی خود را بروزرسانی کنید؟

تعداد متعددی از محتواهای شما تاریخ انقضا ندارند. حتی بعداز یکسال نیز میتوانید محتوای سابق خویش را مجدد منتشر نمائید و مطمئن باشید که هنوز هم خواندنش برای یوزرها اثر گذار خواهد بود. البته در صورتیکه این مطالب را مجدد به اشتراک نگذارید یا این که راجع به آنها سخن نکنید، اشخاص بسیار اندکی از وجودش باخبر خواهند شد. برای آن که گرد آلزامیر را از محتوای کهن خویش تمیز فرمائید، می‌توانید با اضافه کردن نکات تازه، آن را بروزرسانی فرمایید. البته پرسش اینجاست که چه استراتژی مدبرانه ای را بایستی بکار گیرید تا مخاطبانتان از نشرِ مجدد خبرها و مقاله ها دیرین تان آزرده خیال و خاطر نشوند؟ در‌این نوشته ی علمی قصد داریم شیوه های متعدد برای تکثیر دوباره یک محتوای سابق را ذکر کنیم. پس همدم ما باشید.

آموزش سئو مشهد

چرا می بایست محتوای سابق را بروزرسانی کنیم؟

بیشتر محتواهایی که بر روی وب سایت منتشر میشوند برای بازه فرصت وقت گیر دارای اعتبار می‌باشند. بایستی در لحاظ بگیرید که در حین مجال مخاطبان شما تغییر تحول پیدا کرده و تجارتتان پرورش می نماید. به عنوان مثال به احتمال زیاد مطالبی که شما در سال پیشین منتشر نموده اید، به وسیله مخاطبان نو رسیدگی نخواهند شد. به این ترتیب در شرایطی‌که فکر‌میکنید که مطالب ارزشمندی را در قبل منتشر نموده اید، خوب میباشد آنان‌را مجدد با مخاطبان جدیدتان به اشتراک بگذارید.


همینطور، ممکن میباشد بعضی وقتها یک محتوا یا این آموزش سئو در مشهد که پُست بلاگ، وقتی که برای نخستین دفعه بر روی وب سایت منتشر می‌شود نتواند آن چنان که آمادگی دارااست، مخاطبان را به خویش جذب نماید. دست اندرکاران بخش اعظمی در این مورد موثرند، برای مثالً شاید پُست تان را در حین مطلوب منتشر نکرده اید. در صورتیکه تا به اکنون بر روی شبکه‌های‌اجتماعی (مانند فیسبوک) مطلبی منتشر کرده باشید، میدانید که بعضا از پُست ها نسبت به بقیه مطالب، تعداد لایک بیشتری اخذ می نمایند و بیشتر به اشتراک نهاده میشوند. استقبال کلان از این مطالب، لزوماً به جهت چگونگی بالای محتوایشان وجود ندارد. تکثیر دوباره یک مقاله قادر است شانسی مجدد برای خریداری نمودن تعداد بیشتری از مخاطبان باشد.



دنبال یه عمل لبریز درآمد از اینترنتی؟

تو عصر مجال‌های اینترنتی شایسته ترین شیوه رو بهت نشون میدیم!

برای مشورت کردن بدون‌پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.

آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1

مطمئن گردید که محتوای شما آپ تو دیت میباشد

نکته مهمی که به هنگام نشر دوباره یک پست دیرین بایستی در لحاظ داشته باشید، این میباشد که هیچ وقت محتوایی که آپدیت وجود ندارد را مجدد منتشر نکنید. هیچ کس نمی‌خواهد مطلبی که آپ تو دیت وجود ندارد و نکات مهمش قابل انجام وجود ندارد را تحقیق نماید. به همین خیال توصیه میکنیم، قبل از آنکه مطلبی را بروزرسانی فرمائید، آن را رسیدگی و حتی ویرایش نمایید!


بروزرسانی محتوا با یه خرده تغییرات

در حالتی‌که می‌خواهید محتوایی که تغییرات اندکی بر روی آن جاری ساختن گردیده است را مجدد منتشر نمائید، عالی میباشد تاریخ نشر اول و تاریخ تکثیر دوباره را به یوزرها اکران دهید. بدین ترتیب یوزرها شما خواهند فهمید که یک مقاله، واپسین توشه در چه وقتی بروزرسانی گردیده است. گشوده هم می بایست دقت نمائید که محتوای منتشر گردیده آپدیت میباشد و به درد مخاطبان تارنما می‌خورد.


وقتی که میخواهید پستی را مجدد منتشر نمائید، خوب میباشد بینش های دیرین آن را نهفته نمایید. فرض فرمائید شما محتوایتان را بروزرسانی می‌کنید و مخاطبانی که برای نخستین دفعه آن را می‌خوانند با نگرش های 1‌سال قبل روبرو می‌شوند. مطمئناً این مورد یه خرده برایشان تعجب آور خواهد بود. بدین ترتیب توصیه میکنیم که ترتیب اظهار نظر را طوری انتخاب نمائید که واپسین کامنت تصویب گردیده در اولِ بخش مشاهده خواهد شد.


هنگامی که محتوای خویش را بروزرسانی کردید، با به کارگیری از شبکه‌های‌عمومی مانند رخ بوک و توییتر آن را به اشتراک بگذارید یا این که در روزنامه خویش مطلبی درباره نشر دوباره آن بنویسید. می‌توانید بدین نکته اشاره نمائید که پست منتشر گردیده، مرتبط با تعدادی وقت پیش میباشد و اطلاعات دردسترس در آن هنوز هم دارای اعتبار و قابل به کار گیری میباشد. یااینکه میتوانید مانند یک پست ساده با آن عکس العمل نمایید و مجموع کارهایی را که برای ارتقاء ترافیک دیگر پست های خویش اعمال می دهید را برای آن پست نیز عملی سازید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد