جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

SERP چیست؟ همه چیز درباره صفحه نتایج جستجو

سرپ یا این که SERP (مخفف Search Engine Results Pages) صفحاتی می باشند که گوگل یا این که موتورهای جستجوی دیگر در جواب به جستجوی استفاده کننده اکران می دهند. این صفحه های تیتر صفحه های وبی را اکران می دهند که به آنچه سرچ گردیده آموزش سئو مشهد رابطه قربت داشته‌اند؛ به این ترتیب در‌حالتی که شما هم مالک یک اینترنت‌وب سایت می‌باشید و می خواهید ورودی سایتتان را ارتقا دهید بایستی در SERP ظواهر گردید تا شانس کلیک به چنگ آوردن از یوزرها را داشته باشید. پیرو همگی چیز را در ارتباط سرپ توضیح خوا هیم اعطا کرد. با ما همپا باشید.
چرا سرپ برای seo اساسی میباشد؟
همانطور که در نمودار تحت مشاهده میکنید، اکثر یوزرها روی یکی‌از نتیجه ها ظواهر گردیده در ورقه اولیه SERP کلیک می‌نمایند و در واقع از به عبارتی کاغذ اولیه پاسخ خویش را میگیرند.
به همین عامل میباشد که تمامی می خواهند در ورقه اولیه ظواهر شوند و برای استخراج جایگاه‌های 1 تا 10 کارایی می‌نمایند. شاید ظالمانه به حیث رسد، ولی حتی در صورتیکه درجه 11 را دستیابی فرمائید و در برگه دوم ظواهر گردید، عملاً نامرئی خواهید بود. از طرفی، مدام هم قرار دریافت کردن در کاغذ نخستین معادل با جذب ترافیک بالا نخواهد بود،

75 درصد از کلیک‌ها صرفا به 3 مرتبه نخستین تخصیص پیدا می‌نماید؛ به عبارت دیگر اکثر کاربرانی که عبارتی را سرچ می‌نمایند، برگه SERP را اسکرول نمی کنند و به تعیین یکی‌از سه فیض اولیه بسنده می‌نمایند.

ضمن نتیجه ها طبیعی، تبلیغات ادوردز نیز در صفحه ها حاصل موتور کاوش یا این که سرپ چشم میگردند. این تبلیغات با نماد Ad از حاصل طبیعی تمایز داده میشوند.

مجموعاَ نتایجی که در سرپ چشم می گردند را می‌اقتدار به سه مجموعه تقسیم کرد:

حاصل طبیعی یا این که ارگانیک
تبلیغات یا این که Ads
فیچر اسنیپت یا این که خصوصیت‌های سرپ
پس در‌حالتی که میخواهید در SERP چشم گردید بایستی در یکی‌از این سه تیم قرار بگیرید.

چشم شدن در حاصل طبیعی گوگل با seo
حاصل طبیعی به عبارتی صفحه های ایندکس گردیده در سرپ گوگل می باشند. از آن‌جا که هزاران برگه مو جود در کانال نت با هر عبارتی که سرچ می گردد هم خوانی می‌نمایند، گوگل آن‌ها‌را مبنی بر معیارهای جایگاه‌بندی بهینه سازی در صفحه ها سرپ آراسته می‌نماید تا مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین حاصل در موضع‌های فراتر قرار بگیرند. به طور طبیعیً این صفحه ها در کاغذ اولیه ظواهر خواهند شد. پس می‌اقتدار به‌این فیض رسید که با بهینه سازی تارنما، رده آن در صفحه های سرپ بهبود پیدا می‌نماید و در فیض وبسایت بازدید بیشتری خواهد گرفت. توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی پژوهش جایگاه کلمه و واژه کلیدی در گوگل را بخوانید.

در نمودار تحت تأثیر یکی‌از معیارهای درجه‌بندی بهینه سازی – یعنی بک لینک و پیوند – بر معیار بازدید وب سایت را مشاهده میکنید:



البته SERP از یک لحاظ دیگر هم در seo مداقه پیدا می‌نماید. یکسری از ویژگی ها کاغذ اینترنت در سرپ اکران داده می شود که در تصویر ذیل نیز مشاهده می کنید:



این شما می‌باشید که تحت عنوان رئیس وب سایت انتخاب می کنید URL ورقه یا این که متا دیسکریپشن چه باشد و تگ تیتر اکران داده گردیده در صفحه ها سرپ برای شیت اینترنت شما چی باشد. هرچند که معمولاً گوگل توضیحات متا را تغییر و تحول می دهد. در‌صورتی‌که structured data برگه را تهیه کرده باشید، ریچ اسنیپت نیز در ذیل متای توضیحات اکران داده می شود.



پس در صورتی می خواهید در فهرست حاصل طبیعی گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری اکران داده گردید می بایست شایسته ترین و مرتبط‌ترین محتوا را برای کلیدواژه مدنظر ساخت فرمایید. مجموع اصول بهینه سازی را در آن رعایت نمایید و مطمئن گردید که خزنده‌های گوگل می توانند کلیه صفحه ها سایتتان را بخزند.

خصوصیت‌های SERP چیست و چه گونه میتوانید در آنان ظواهر گردید؟
یکی از دیگر از قسمت‌های سرپ، فیچرها می‌باشند که به فارسی معمولاً از آن ها تحت عنوان «خصوصیت‌های سرپ» خاطر می‌گردد. این نصیب می تواند مانند قسمت تبلیغات مبلغی باشد یا این که طبیعی. با این حالا این قسمت تاثیر قابل توجهی بر seo دارااست.
مقصود گوگل از افزودن این نصیب به صفحه های سرپ، رساندن یوزرها به جواب، فارغ از نیاز به کلیک میباشد.
پژوهش ها اخیر نشانه میدهند 50 درصد جستجوها فارغ از نیاز به کلیک به جواب رسیده‌اند.
اما بایستی به‌این هم اعتنا داشت که خصوصیت‌های سرپ در گویش انگلیسی بسیار توسعه یافته‌خیس از گویش فارسی شغل می‌نماید. ولی ببینیم در اصلً فیچرها یا این که خصوصیت‌های SERP به کدام نصیب از سرپ می گویند. در واقع هر بخشی که در صفحه ها سرپ مشاهده کنید - به جز ادز و نتیجه ها ارگانیک – می تواند جزو خصوصیت‌های سرپ باشد. ولی خویش این خصوصیت‌ها در یک‌سری مجموعه مکان می گیرند:
اسنیپت‌های غیر وابسته گردیده (Featured Snippets) آموزش سئو در مشهد این نوع سرپ فیچر بیشتر در سرچ‌های انگلیسی چشم میشود و هنوز آنچنان بین سرچ‌های فارسی بکر. درین خصوصیت، گوگل بخشی از متن یک کاغذ اینترنت را که می تواند شایسته ترین پاسخ برای عبارت سرچ گردیده باشد غیر وابسته می‌نماید و در یک قاب در بالای شیت اولیه نتیجه ها اکران میدهد. بدین ترتیب مخاطب فارغ از نیاز به گشودن هیچ برگه‌ای می تواند جواب سوالش را در به عبارتی صفحه ها سرپ بخواند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد