به عبارتیطور که گفتیم، محتوای لندینگپیج می تواند تأثیر منفی هم بر یوزرها و بازدیدکنندگان بگذارد. از جمله، یک کاغذ فرود ناکارآمد و فاقد خصوصیتهای مورد نیاز، توان آن را دارااست که یوزرها را فراری دهد و ضمن تخریب وجهه تجاری وب سایت، سرویس ها و محصول ها آموزش سئو مشهد آن را هم پایین سؤال پیروزشود. هر لندینگ پیج موفقی دارنده خصوصیتهای خاصی میباشد که هرمورد آنان میتواند به بهبود چگونگی بازاریابی دیجیتال و جذب مشتری، یاری قابل توجهی نماید. یک کاغذ فرود برنده، ضمن اینکه یک تیتر جالب برای میخکوب کردن بازدیدکننده دارااست، یک زیرعنوان دیدنی، تصاویر مرتبط و کیفیت خوب، توضیحات بدون نقص و در غایت پیاده سازی UI و UX قابل قبولی برای هدایت مخاطب به قسمت خرید هم دارااست.
تحقیق تأثیر شیت فرود در seo
درصورتی که برگه فرود متبوع، از پیاده سازی حرفه ای و صدق منتفع باشد، میتواند مخاطب را برای بازهمجال بیشتری در ورقه نگه دارااست و در هدایت وی به CTA پیروز باشد. عبارت CTA مخفف Call to Action میباشد و به اقدامی گفته میشود که استفاده کننده را به ایفا یک کار (مثل خرید فرآورده یا این که سرویس ها) ترغیب مینماید. همین واقعه سبب ساز میگردد تا مرتبه وب سایت در گوگل رویش نماید و سئوی وبسایت بهبود یابد. ولی در حالتی که ورقه فرود و پیاده سازی CTA چندان دیدنی نباشد و نتواند مخاطب را جذب نماید، امتیاز سئوی وب سایت افت مینماید.
گونه های لندینگ پیج
بهطورکلی، یک ورقه فرود بایستی به یوزرها و بازدیدکنندگان علامت دهد که به جای قابل قبولی وارداتیاند و این وبسایت میتواند به آن ها یاری دهد. برای ارائه سرویس ها عالی و بدون نقصخیس در این مورد، چند نوع متفاوت از لندینگپیج پیاده سازی شدهاست که بعضا از آنان تأثیر مستقیمی روی سئوی وبسایت می گذارند.
در غایت با تعیین شایسته ترین نوع کاغذ فرود و پیاده سازی اصولی هر کدام از آنها، قابلیت جذب مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل مهیا می گردد. بیایید پیرو این مقاله، با تعدادی نوع اساسی از برگه فرود آشنا شویم و خصوصیت هرمورد از آنها را آیتم تحقیق در اختیار بگذاریم.
لندینگ پیج های Opt-In
به عبارتیطور که در اولِ این مقاله اشاره کردیم، کاغذ فرود با کاغذ مهم یا این که Home Page وب سایت مختلف میباشد. ورقه فرودهایی که از نوع opt-In میباشند، در نصیبهای هدر، فوتر یا این که سایدبار وب سایت متبوع پیاده سازی میگردند. این نوع صفحه ها فرود، معمولاً بهشکل هیبتهای تصویباسم در قسمتی از تارنما وجود دارا هستند که دقت یوزرها را به خویش جلب مینمایند.
یکیاز خصوصیتها اصلی لندینگپیج Opt-In این میباشد که همه واسطهها و موردهای اضافه جان دار در ورقه اساسی اینترنتوب سایت را کنار میزند و کاربر را بهشکل بی واسطه وارد قسمت خرید مینماید. قطعاً تا بههم اکنون با یک برگه فرود Opt-In مواجه گردیدهاید؛ هیبتهایی با عنوان ها «ورود به اکانت کاربری» یا این که «لطفاً شهر و استان خویش را گزینش نمایید» که در هدر وبسایتها به دیده می خورند، از این قبیل landing pageها میباشند.
لندینگ پیج های Lead Generation یا این که ساخت سرنخ
این نوع از لندینگپیج، به عبارتیطور که از عنوانش پیداست، از باقی شیوهها توسعه یافتهخیس و مدبرانهخیس شغل مینماید و فی مابین همگی صفحه های فرود، پیشرو میباشد. این نوع از صفحه ها فرود، بهمراد اخذ داده ها کاربری بازدیدکنندگان (اعم از شهر و محل سکونت، شماره یاور، نشانی پست الکترونیک و غیره) پیاده سازی گردیدهاند.
درین نوع لندینگپیج، استفاده کننده یا این که مشتری بالقوه بهبه جایاینکه به شیت خرید سرویس ها یا این که تولید ها هدایت خواهد شد، وارد فضای تبلیغاتی دستیابیوکار متبوع میگردد. در غایت، کاربرانی که از این طرز جذب گردیدهاند، کلیه تبلیغات، پیشنهادات و تاراجهای اصلی آیندۀ آن وب سایت اینترنتی را اخذ خواهند کرد.
لندینگ پیج های Clique-Through یا این که بر طبق کلیک
برخلاف کاغذ فرود Lead Generation که با به کارگیری از هیبت به مخاطبان متصل می شد، صفحه ها فرود بر پایه ی کلیک (Click-Through Page) نیازی بدین نوع رابطه ندارند. این نوع از صفحه ها فرود، فقطً یک واسط معمولی در بین تبلیغ متبوع و کاغذای از وبسایت میباشند
آموزش سئو در مشهد که مشتریان بالقوه بایستی به آن هدایت شوند.
اکثر صاحبان استحصالوکار با توکل بر این نوع لندینگپیج، از یک اطلاع رسانی بی آلایش برای اتصال مخاطب به سبد خرید وب سایت به کار گیری مینمایند. اما نباید فراموش کرد که برای توفیق درین نوع از صفحه های فرود، می بایست همگی خصوصیتهای اساسی یک Landing Page پیروز در لحاظ گرفته گردد تا در یک مبادرت جسورانه، کلیه چیز در پوسته پیشنهادی رد نشدنی شکل بگیرد.