در شرایطیکه تنها HTML دارید، تگ HTML را تعیین فرمایید و کد خویش را آموزش سئو مشهد در فریم وارد نمائید
زمانی که کلیه امور را جاری ساختن دادید، بر روی Start Tagging آموزش سئو در مشهد کلیک نمایید.
در برگه آنگاه، دو پنل مشاهده می کنید. پنجره سمت چپ مطالب شما میباشد، و پنجره سمت راست ابزار structured data میباشد.
در پنجره سمت چپ برای نشانه زدن چیزی هایلایت یا این که با ماوس درگ فرمایید. از جمله، برای نماد گذاری تیتر یک نوشتهی علمی، با کلیک چپ و کشیدن بر روی متنی که می خواهید هایلایت نمایید این فعالیت را جاری ساختن دهید. یک فریم پاپ آپ گشوده میگردد که موردهایی برای برچسبهای structured data متفاوت مشاهده می کنید:
ازآنجا که دراین باره اسم نوشته ی علمی میباشد، name را برای آن گزینش فرمایید. تغییر و تحول را در پنل سمت راست پایین My Data Items خواهید روءیت کرد.
در حالتیکه می خواهید یک تصویر را structured data نمائید، بر روی تصویر کلیک فرمائید و image را از فریم پاپ آپ گزینش نمایید.
وقتی که فعالیت mark کردن همگی چیز را در ورقه خویش به نقطه پایان رساندید، بر روی Create HTML در کناره بالا سمت راست کلیک نمایید.
در اینجا یک قدم اساسی در پیش رو میباشد. در قاب دوم سمت چپ کلیک فرمائید تا گشوده گردد و JSON-LD را به مکان microdata تعیین نمائید.
Structured Data Markup Helper
Structured Data Markup Helper
به طبع این عمل را اجرا دهید چون JSON-LD نوع ترجیح داده گردیده structured data به وسیله گوگل میباشد.
کد ایجاد گردیده را نسخه برداری نمائید و پیست نمایید. (در صورتیکه میخواهید آن را گشوده هم اسکن نمائید، پیشنهاد میکنم فریم را گشوده نگه دارید)
همگی چیز تا به اکنون بسیار آسوده بوده میباشد، البته دراین مرحله، قادر است یه خرده نقص خواهد شد. دلیلش این میباشد که می بایست به تمام وبسایت خویش این اوامر را اضافه نمایید، که اکثر اوقات طاقت فرساترین قسمت از این فرآیند میباشد. در واقع، این structured data (درج شده در HTML) بایستی به کد منبع شما برود.
در شرایطیکه وب سایت شما فقط پوشه های کاغذ استاتیک داراست، قرار دادن structured data در وبسایت شما بسیار آسوده میباشد. بر روی download در کناره بالا سمت راست کلیک نمائید.
البته در شرایطیکه وبسایت شما دارنده صفحه ها غیر استاتیک میباشد، و از CMS به کار گیری می کنید خوب میباشد یا این که از طریق اولیه (شیوه گذشته) و یا این که از طریق سوم (طرز آجل) به کارگیری نمائید.
به کار گیری از ابزار Data Highlighter در گوگل وبمستر (نحوه ۳)
(این طریق نیز مانند طریق دوم منسوخ شدهاست البته میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر بخوانید)
اینفوگرافیک جامع از Rich Snippet
فیض گیری: چرا می بایست به ریچ اسنیپت ها مداقه بخشید؟
وقتی که یک عبارت را در گوگل کاوش میکنید، کدام پیوند دقت شمارا جلب مینماید؟ به عبارتی لینکی که ستاره های طلایی دارااست؟ دقیقاً
ریچ اسنیپت ها، داده ها و محتوای وب سایت شمارا برای موتورهای کاوش seo مینمایند. موتورهای کاوش نیز این اطلاعات را به طور منظم و برچسب گذاری گردیده به یوزرها اکران میدهند. در سود، نرخ کلیک وبسایت شما به واحد سنجش قابل توجهی ارتقاء می یابد. به علاوه، اکثری از مهندسین seo معتقدند که استعمال از ریچ اسنیپت ها میتواند در مرتبه بندی وبسایت شما اثر بگذارد. همینطور، در شرایطی که شما مولف میباشید، به کارگیری از ریچ اسنیپت میتواند در رشته شما موءثر باشد و شمارا تحت عنوان شخصی زبده به یوزرها آرم دهد.
در صورتیکه فروشگاه اینترنتی دارید یا این که در تارنما خویش به انتقاد و پژوهش تولیدات میپردازید، استعمال از ریچ اسنیپت قادر است اعتنا یوزرها را به سمت شما جذب نماید. ارائه یک تجربیات کاربری بهتر، گامی مفید در ارتقا نرخ کلیک و فروش بیشتر میباشد و ریچ اسنیپت اولی گام برای ارائه تجارب کاربری بهتر به بازدیدکنندگان میباشد.
به همین دلایل می بایست از ریچ اسنیپت ها به کارگیری نمایید. در صورتیکه این دلایل برای شما کفاف نمی دهد، عالی میباشد خودتان یه خرده در گوگل کاوش نمائید و حاصل را مقایسه نمائید. حقیقت به به سایر سرفصلهای جامع فراگیری seo ما هم به طبع نگاهی بیندازید.
۴) محاسبه رقبا در عبارات کلیدی پایانی
بعداز آن که یک سری واژه و کلمه کلیدی خویش را از لیست خویش بیرون کردید آنها را در گوگل جست و جو فرمائید. برای این فعالیت از دشوارترین (کوتاه ترین) لغات کلیدی خویش آغاز فرمائید و نتیجه ها ورقه سود موتور کاوش (SERP) آموزش سئو مشهد را تحقیق فرمائید.
اتحت سرچ هر کلمه و واژه یکسری سایت وجود داراست که بایستی با آنها به رقابت بپردازید ولی برای اینکه زوایای رقابت خویش را خوب ادراک فرمایید، سوالهای نمائید به سوال ها ذیل به صورت آموزش سئو در مشهد مصرح جواب دهید:
آیا رقبای شما در عبارات کلیدی خاص تارنما های ماهر داراهستند؟
آیا شما و دستیابی و کارتان با این موسسه ها موازی میباشید؟
آیا تارنما شما میان این تارنما ها قراردارد؟
آیا کمپانی شما میتواند به اندازه رقبا شمارا از حیث مالی حمایت نماید؟
نقاط ضعف رقبایتان چیست؟ (محتوا، طراحی وب، سرویس ها و …)
نکته: نقاط ضعف رقبا یک رویکرد بهتر برای پیشی دریافت کردن از آنها میباشدو مطلقا آنانرا پیدا نمایید و با یک استراتژی ظریف آن را در تجارت خویش پوشش دهید.
۵) نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
استراتژی بهینه سازی امروز می بایست بیشتر به پاسخگویی به سؤالاتی که عموم دارا هستند یا این که ارائه شایسته ترین راهکار برای اختلال آنها بپردازند. کاری که ما می خواهیم اجرا دهیم این میباشد که بر موج مشکلاتی که روزمره میلیون ها توشه از گوگل پرسش می گردد سوار گردیده و خویش را تحت عنوان شایسته ترین راهحل به استفاده کننده معرفی کنیم.
پس مجموعاَ روند بهینه سازی کارایی فرمائید بفهمید که مخاطبان شما هنگام سرچ یک واژه کلیدی خاص از گوگل چه میخواهند:
آیا آنها یک غرض اطلاعاتی دارا هستند (سعی بر یافتن داده ها در امر یک قضیه خاص میباشند)، قصد دسترسی به یک وبسیات خاص را داراهستند، قصد تجاری دارا هستند (آیا میخواهند پیش از خرید چیزی پژوهش نمایند) یا این که قصد معامله ای داراهستند (پیرو خرید چیزی اینک می باشند)؟
میتوانید با نگاهی ظریف به نوع صفحاتی که پیش از اینً برای آن کوئری جایگاه بندی کرده اند، در باب مقصود جستجوی بعضا از داده ها بیشتر بیاموزید. و بهاین سوالهای صادقانه جواب دهید:
آیا بیشتر صفحه ها مال را میبینید؟
آیا تعداد متعددی از پست های اطلاعاتی بلاگ را میبینید؟
ایا ویدیو آموزشی میبینید؟
و …
این ها تمامی نکات مرتبط با آن چه گوگل قصد جست و جویبار یک پرسش خاص را بر عهده دارااست، میباشد. دریابید که کدام نوع قصد در خصوص کلید کلمه ها اجرا میگردد و مجدداً یافته های خویش را به کاغذ بزرگ خویش اضافه فرمایید!
۶) گزینش یک استراتژی برای واژه و کلمه کلیدی
براساس داده هایی که فعلا گردآوری نموده اید، میتوانید یک استراتژی بسیار کارکشته برای رقابت در دسته ای از لغات کلیدی خاص را گزینش نمایید. چنانچه روند بالا را دنبال نموده اید، می بایست ورقه پهناور ای با مقدار قابل توجهی از کلید کلمه ها و داده ها مرتبط با رقابت و جستجوی مخاطبان خویش برای آن مجموعه از کلیدواژه ها داشته باشید. دراین مرحله روی هم رفته دو منش مهم وجود دارااست که وجه تمایز اساسی در میان آن نیز میزان دارایی مالی تخصیص یافته به حوزه seo هست.
در صورتی بیزنس شما از لحاظ وسعت و میزان دارایی بازاریابی با رقبا موازی میباشد، بر روی بدون واسطه ترین طریق که ورود به رقابت در کل کلمه ها کلیدی هست، تمرکز فرمایید. ولی در صورتی وضعیت چنین وجود ندارد، آغاز لغات کلیدی زمان بر را آزمون فرمایید. تمرکز روی عبارات کلیدی زمان بر و ترکیبی قادر است به خیر و خوبی ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد.
زمانی که غالب شدید برای آن گروه از کلید واژه و کلمه های وقتگیر در سرپ درجه استحصال نمایید، غرض برای لغات بیشتر یه خرده بی آلایش خیس شود.
دراین مرحله همینطور تلاش فرمایید درمورد نوع محتوای خویش نیز استراتژی انتخاب نمائید. برای این شغل بایستی مدل کتابت محتوای خویش، موضوعات و زیرشاخه هایی که می بایست به آن پرداخته گردد، تعداد مقالهها در هر زیرشاخه، آراسته کردن و روش نشر محتواها، شیوه های بهبود چگونگی و افزایش محتوا و … را نیز در لحاظ گرفته و با ادغام یک استراتژی کوتاه و بلند بازه زمانی، مجموعه محتوایی خویش را در جهت وصال به اهدافی که در رمز دارید هدایت و ارشادوراهنمایی فرمائید.
عده بندی
رسیدگی عبارات کلیدی اولین و یک کدام از مهمترین مراحلی میباشد که شما میبایست هنگام قبول یک پروژه بهینه سازی به آن بپردازید. درین نوشتهیعلمی اینجانب عملکرد کردم ۶ مرحله مهم و مهمی که در استیناف لغات کلیدی می بایست به آن دقت فرمائید را هم پا با سوالهای مهم در هر زیرشاخه برای شما مطرح کنم.
دقت داشته باشید که هرچه قدر مجال بیشتری به پژوهش لغات کلیدی و چک رقبا تخصیص دهید مسیر پرورش شما هموارتر و فیض شما خوب خواهد بود.