جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

query for rich answers


نتیجه ها 850,000 کاوش در گوگل
گروه لغت ها کاوش گردیده مشتمل بر ترکیبی از پیشنهادات گوگل (Google Autocomplete)، پیشنهادات بینگ (Bing Suggest) و دسته ای از کلماتی بود که به طور دستی با مشورت کردن عده شد‌ه‌است. تعداد هر نوع کلمه ها کلیدی به آموزش سئو مشهد  تفصیل تحت هست:

query for rich answers
تعداد کلمه ها کلیدی از قسمت‌های گوناگون در‌این تست
قصد داریم تست را به دو نصیب تقسیم‌بندی کنیم، بخش نخستین تست مرتبط با عبارات کلیدی میباشد که بوسیله پیشنهادهای موتورهای کاوش بدست امده و تست دوم مرتبط با لغت ها کلیدی میباشد که به وسیله کارشناسان آموزش سئو در مشهد  تعیین شد‌ه‌است.

پیشنهادات گوگل (Google Autocomplete) چیست؟
پیش از استارت دو تست در صورتیکه بامفهوم Google Autocomplete شناخت ندارید به‌دنبال مثالی از پیشنهادات گوگل (Google Autocomplete) را مشاهده میکنید:

Google Autocomplete
پیشنهادهای گوگل در هنگام کاوش
تست اولیه – لغت ها کلیدی پیشنهادی موتورهای کاوش
این عبارات کلیدی نتیجه ها از پیشنهادات گوگل و بینگ تمرکز دارا‌هستند. لغت ها کلیدی به صورت هم اندازه از گوگل و بینگ به دست آمده‌اند و از هر یک از آن ها 250000 کاوش انجام یافته میباشد. که به صورت کلی 500000 کاوش نتایج شد. به جهت دوری از ذیل اثر قرار به دست آوردن مطالعه بوسیله هریک از موتورهای کاوش این چنین این فعالیت را اجرا دادیم. مواقعی که مشاهده کردیم:

result rich answers suggest search engine
سود آزامایش یک
تست دو – لغت ها کلیدی دلخواه
لغت ها کلیدی پیشنهادی به وسیله موتورهای کاوش منبع با ارزشی برای کابران و وبمستران میباشند، البته سوای ادله خاصی فقط منبع آیتم به کار گیری ما بودند، چون شم کردیم طبیعتا این پیشنهادات محصور می باشند و برای بدست آوردن تست ظریف‌خیس می بایست دامنه لغات کلیدی را پیشرفت اعطا کرد. به‌این مراد، بیش تر از 355000 واژه و کلمه کلیدی مازاد ساخت‌و‌ساز کردیم تا همانطور که پیش‌خیس گفته شد تست را ایفا دهیم.

:

result rich answers custom keywords
سود ازمایش دو
داده ها مندرج در rich answers از دامنه‌های واسطه
به صورت بدیهی گوگل در عده داده ها از دامنه های واسط سپرده گذاری کلانی جاری ساختن داده میباشد. بیش تر از 73% از جواب های بی نیاز (rich answers) آماده گردیده به وسیله گوگل دربرگیرنده لینکی به URL واسط، تحت عنوان منبع به آنان مراجعه می شود. گوگل از دامنه وسیعی از منابع برای داده ها استعمال می‌نماید. اقتدار دامنه از مداقه بالایی برخوردار‌است، در حدود 48% نتایجی که به منبع دیگری ارجاع می دهند، دامنه‌هایی با امتیاز دامین آتوریتی (Domain Authority) صد نیز می باشند. Domain Authority یا این که DA بوسیله وبسایت Moz برای هر دامنه براساس فاکتورهای خویش نیز شکل می‌گیرد.

بینگ نیز به صورت کلان‌ای به منابع واسطه متعلق میباشد، بیشتر از 87% از نتیجه ها از این مجموعه هستند. 74% از منابع واسطه که به وسیله بینگ ارائه می شوند تنها از ویکی پدیا به دست می آیند، که امتیاز DA آن 100 میباشد.

کلاً جستجوی‌های انجام شده به 166366 جواب های بی نیاز (rich answers) در تست رسیدیم. در‌این در میان، 42160 گزینه از آن‌ها مشتمل بر لینک و پیوند نبودند، یعنی گوگل فقط جواب را داده بود اما فارغ از منبع. در میان پرس و جو هایی که دربرگیرنده لینک و پیوند نبودند به کاوش پرداختیم، و فهمیدیم که بیشتر جستجوی‌های فارغ از ورقه ها (فارغ از درج منبع)، دربردارنده داده ها از دامنه‌های همگانی می باشند.

مثال‌ای از rich answers در گوگل
جواب‌های بی نیاز صورت‌های مختلفی دارا هستند و بستگی به نوع واژه و کلمه کلیدی نیز داراست، در آزمایشی که 855 هزار توشه کاوش شکل گرفت به سود پایین وصال که در جواب‌های بی نیاز چه چیزی ظواهر میشود.

محتوای rich answers تعداد دفعات تکرار درصد دفعات تکرار
دربرگیرنده تیتر 41,756 25.0%
دربرگیرنده متن 116,885 25.0%
دربرگیرنده لیست 1,792 25.0%
مشمول پیوند (URL) 122,188 25.0%
دربرگیرنده انکرتکس 71 0.04

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد