جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

محاسبه رقبا در عبارات کلیدی پایانی


۴) محاسبه رقبا در عبارات کلیدی پایانی

بعداز آن که یک سری واژه و کلمه کلیدی خویش را از لیست خویش بیرون کردید آنها را در گوگل جست و جو فرمائید. برای این فعالیت از دشوارترین (کوتاه ترین) لغات کلیدی خویش آغاز فرمائید و نتیجه ها ورقه سود موتور کاوش (SERP) آموزش سئو مشهد  را تحقیق فرمائید.

اتحت سرچ هر کلمه و واژه یکسری سایت وجود داراست که بایستی با آنها به رقابت بپردازید ولی برای اینکه زوایای رقابت خویش را خوب ادراک فرمایید، سوالهای نمائید به سوال ها ذیل به صورت  آموزش سئو در مشهد مصرح جواب دهید:


آیا رقبای شما در عبارات کلیدی خاص تارنما های ماهر دارا‌هستند؟

آیا شما و دستیابی و کارتان با این موسسه ها موازی میباشید؟

آیا تارنما شما میان این تارنما ها قراردارد؟

آیا کمپانی شما میتواند به اندازه رقبا شما‌را از حیث مالی حمایت نماید؟

نقاط ضعف رقبایتان چیست؟ (محتوا، طراحی وب، سرویس ها و …)


نکته: نقاط ضعف رقبا یک رویکرد بهتر برای پیشی دریافت کردن از آن‌ها می‌باشدو مطلقا آنان‌را پیدا نمایید و با یک استراتژی ظریف آن را در تجارت خویش پوشش دهید.

۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید

استراتژی بهینه سازی امروز می بایست بیشتر به پاسخگویی به سؤالاتی که عموم دارا هستند یا این که ارائه شایسته ترین راهکار برای اختلال آن‌ها بپردازند. کاری که ما می خواهیم اجرا دهیم این میباشد که بر موج مشکلاتی که روزمره میلیون ها توشه از گوگل پرسش می گردد سوار گردیده و خویش را تحت عنوان شایسته ترین راه‌حل به استفاده کننده معرفی کنیم.


پس مجموعاَ روند بهینه سازی کارایی فرمائید بفهمید که مخاطبان شما هنگام سرچ یک واژه کلیدی خاص از گوگل چه میخواهند:

آیا آنها یک غرض اطلاعاتی دارا هستند (سعی بر یافتن داده ها در امر یک قضیه خاص میباشند)، قصد دسترسی به یک وبسیات خاص را دارا‌هستند، قصد تجاری دارا هستند (آیا می‌خواهند پیش از خرید چیزی پژوهش نمایند) یا این که قصد معامله ای دارا‌هستند (پیرو خرید چیزی اینک می باشند)؟


می‌توانید با نگاهی ظریف به نوع صفحاتی که پیش از اینً برای آن کوئری جایگاه بندی کرده اند، در باب مقصود جستجوی بعضا از داده ها بیشتر بیاموزید. و به‌این سوالهای صادقانه جواب دهید:


آیا بیشتر صفحه ها مال را میبینید؟

آیا تعداد متعددی از پست های اطلاعاتی بلاگ را می‌بینید؟

ایا ویدیو آموزشی میبینید؟

و …


این ها تمامی نکات مرتبط با آن چه گوگل قصد جست و جویبار یک پرسش خاص را بر عهده دارااست، میباشد. دریابید که کدام نوع قصد در خصوص کلید کلمه ها اجرا می‌گردد و مجدداً یافته های خویش را به کاغذ بزرگ خویش اضافه فرمایید!




۶) گزینش یک استراتژی برای واژه و کلمه کلیدی

براساس داده هایی که فعلا گردآوری نموده اید، میتوانید یک استراتژی بسیار کارکشته برای رقابت در دسته ای از لغات کلیدی خاص را گزینش نمایید. چنانچه روند بالا را دنبال نموده اید، می بایست ورقه پهناور ای با مقدار قابل توجهی از کلید کلمه ها و داده ها مرتبط با رقابت و جستجوی مخاطبان خویش برای آن مجموعه از کلیدواژه ها داشته باشید. در‌این مرحله روی هم رفته دو منش مهم وجود دارااست که وجه تمایز اساسی در میان آن نیز میزان دارایی مالی تخصیص یافته به حوزه seo هست.


در صورتی بیزنس شما از لحاظ وسعت و میزان دارایی بازاریابی با رقبا موازی میباشد، بر روی بدون واسطه ترین طریق که ورود به رقابت در کل کلمه ها کلیدی هست، تمرکز فرمایید. ولی در صورتی وضعیت چنین وجود ندارد، آغاز لغات کلیدی زمان بر را آزمون فرمایید. تمرکز روی عبارات کلیدی زمان بر و ترکیبی قادر است به خیر و خوبی ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد.


زمانی که غالب شدید برای آن گروه از کلید واژه و کلمه های وقتگیر در سرپ درجه استحصال نمایید، غرض برای لغات بیشتر یه خرده بی آلایش خیس شود.

در‌این مرحله همینطور تلاش فرمایید درمورد نوع محتوای خویش نیز استراتژی انتخاب نمائید. برای این شغل بایستی مدل کتابت محتوای خویش، موضوعات و زیرشاخه هایی که می بایست به آن پرداخته گردد، تعداد مقاله‌ها در هر زیرشاخه، آراسته کردن و روش نشر محتواها، شیوه های بهبود چگونگی و افزایش محتوا و … را نیز در لحاظ گرفته و با ادغام یک استراتژی کوتاه و بلند بازه زمانی، مجموعه محتوایی خویش را در جهت وصال به اهدافی که در رمز دارید هدایت و ارشادوراهنمایی فرمائید.


عده بندی

رسیدگی عبارات کلیدی او‌لین و یک کدام از مهمترین مراحلی میباشد که شما می‌بایست هنگام قبول یک پروژه بهینه سازی به آن بپردازید. درین نوشته‌ی‌علمی اینجانب عملکرد کردم ۶ مرحله مهم و مهمی که در استیناف لغات کلیدی می بایست به آن دقت فرمائید را هم پا با سوالهای مهم در هر زیرشاخه برای شما مطرح کنم.

دقت داشته باشید که هرچه قدر مجال بیشتری به پژوهش لغات کلیدی و چک رقبا تخصیص دهید مسیر پرورش شما هموارتر و فیض شما خوب خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد