به مکان تمرکز بر روی تعداد کلمه و واژه شغل های ذیل را ایفا دهید
1- حاصل کاوش را در لغات کلیدی خویش نظارت فرمایید و ملاحظه کنید در حاصل چه خلأ وجود دارااست که به آن پرداخت نشده آموزش سئو مشهد میباشد و شما بر روی آن حوزه شغل فرمائید.
2- ابتکار به خرج دهید: اکر بتوانید جواب پرسش مخاطبتان را شل خیس و در دسترس به وی بدهید، حتما درجه شما عالی خواهد بود. فرض فرمایید اینترنت سایتی الف در پاسخ سوالی 3000 واژه و کلمه محتوا فارغ از هیچ عکسی ساختوساز آموزش سئو در مشهد نموده است.
وبسایت \"ب\" محتوای 2000 واژه و کلمه ای داراست البته در جواب پرسش کاربر از تصاویر نیز به کارگیری نموده است.
و اینترنت سات \"ج\" صرفا محتوای 800 واژه و کلمه ای دارااست البته با یک ویدئو جالب، جواب پرسش را داده میباشد.
مسلما درین سه شرایط استفاده کننده رضایت بیشتری از تارنما ج دارااست. در سود موتور کاوش نیز جایگاه بهتری به آن وبسایت خواهد بخشید.
3- مقصود خویش را با غرض محتوا و مقصود استفاده کننده تطابق دهید.
چنانچه غرض محتوای شما یاری به یوزرها برای حل مساله ای خاص میباشد که پاسخی ریلکس داراست، احتمالا نیاز به صد ها واژه برای آن محتوا نخواهید داشت. برای مثال در شرایطیکه به کاربری که ارزش دلار را کاوش می نماید 2000 کلمه و واژه محتوا اکران دهیم مسلما عمل صدق نخواهد بود.
به همین ترتیب درصورتی که در کارایی برای حل یک مساله غامض میباشید و برای حل آن مسائله از تعداد متعددی منابع و داده ها به کارگیری نموده اید که آنها هم به راحتی در دسترس نیستند و یک جواب خیلی خاص را فراهم نموده اید، به طبع 2000 و 3000 واژه و کلمه برای محتوای شما بسیار کوتاه میباشد.
وقتی که پست بلاگ شما به طور بی نقص و جامع مطلبی را تعریف می نماید، یوزرها ناخودآگاه به آن مقاله متکی بودن می نمایند و در ذهن خویش آن مقاله را تحت عنوان یک مرجع در حیث خواهند گرفت.
تگ کنونیکال Canonical روشی میباشد که به موتورهای کاوش اعلام کنیم که یک نشانی (URL) ورژن اساسی یک شیت چه آدرسی میباشد. به کار گیری از این تگ از مشکلاتی که با عث شناسایی محتواهای تکراری در یک سری نشانی از یک تارنما میگردد خودداری می نماید.
به صورت خلاصه به کار گیری از تگ کنونیکال (Canonicalize) به موتورهای کاوش اعلام می نماید که شما میخواهید کدام ورژن از نشانی یک کاغذ از تارنما در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد. دراین نوشتهی علمی هر چیزی که نیاز میباشد از این تگ بدانید را یاد خواهید گرفت.
چرا تگ کنونیکال اصلی میباشد؟
محتوای تکراری یک قضیه بسیار غامض در seo تارنما میباشد. ولی هنگامی موتورهای کاوش تعداد متعددی ورقه با محتوان یکسان یا این که خیلی مشابه به هم را مشاهده می نماید سبب ساز اشتباهات seo زیادی می گردد. ایراد نخستین این میباشد که در صورتی خزنده های گوگل وقت برای پژوهش محتواهای تکراری وبسایت بگذارند، ممکن میباشد بقیه محتواهای یکتای وبسایت شمارا نبینند و پژوهش نکنند. ایراد دوم این میباشد که خیل عظیم محتوای تکراری در وب سایت منجر افت درجه های شما در نتیجه ها کاوش میشود و در غایت حتی درصورتی که محتوای شما دارنده مرتبه خیر در حاصل کاوش باشد، ممکن میباشد نشانی غلطی از کاغذ شما سکو گرفته باشد.
پس با استعمال از تگ کنونیکال از وقوع اشتباهات بالا خودداری فرمایید.
اشتباهات URl ها چیست؟
ممکن میباشد شما با خویش تصور کنید که به هیچ عنوان چرا بایستی صفحاتی با محتوای تکراری وجود داشته باشد. در وضعیت کلی کاربرانی که به وبسایت شما مراجعه می نمایند شاید تفاوتی در بین نشانی های متعدد یک برگه قائل نباشد و محتوای کاغذ میباشد که برای آنها اصلی میباشد البته برای موتورهای کاوش هر نشانی یکتایی یک برگه غیر وابسته میباشد.
مثلا، خزنده های گوگل میتوانند از روش همگی نشانی های ذیل به برگه اساسی تارنما شما دسترسی داشته باشند:
http://www.example.com
https://www.example.com
http://example.com
http://example.com/index.php
http://example.com/default.aspx
http://example.com/home/index
از نگاه مخاطب همگی نشانی های بالا یک برگه میباشند البته برای موتور کاوش هر یک از نشانی های بالا یک کاغذ غیر وابسته میباشد و درواقع 6 ورژن اسکن گردیده از یک شیت میباشند.
این یک نمونه بی آلایش از به وجود وارد شدن محتوای تکراری (duplicate Content) بود ولی سیستم های مدیر محتوای مدرن و تارنما های مخصوص این ایراد را شدیدتر کرده اند. خیلی از وبسایت ها برای یک شیت از وب سایت نشانی های متفاوتی ساخت می نمایند یا این که پارامتر های مختلفی را با انتهای نشانی وبسایت اضافه می نمایند. این پارامتر های میتواند برای گزینش لهجه و ارز و نوع سازمان دهی یک کاغذ که از طرف استفاده کننده تعیین گردیده است باشند. که همگی این ها سبب ساز میشود فارغ از آنکه متوجه گردید صدها نشانی تکراری در یک وبسایت داشته باشید.
از جمله یک وب سایت فروشگاهی را فکر کنید که نشانی صفحه های فرآورده آن این چنین میباشد که تیم مال نیز در url بیان میگردد:
www.example.com/category1/1001
هم اکنون فرض نمائید این کالا هم در تیم 1 میباشد و هم در دسته 2 وجود دارااست. درنتیجه این جنس از روش دو نشانی ذیل قابل دسترس است.
www.example.com/category1/1001
www.example.com/category2/1001