جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

افزایش کلیک سایت

در صورتیکه شما وب سایت برای ارائه سرویس ها و تولیدات خویش دارید قطعا راهکارهای مختلفی برای ارتقاء کلیک تارنما و بازدید وبسایت را آزمون نموده اید. در واقع صرف فعال سازی یک سامانه اینترنتی نمی تواند ضمانت کننده توفیق یک تجارت باشد، بلکه بالا رفتن آموزش سئو در مشهد تعداد مراجعین آن وبسایت از روش ارتقاء کلیک گوگل و اعمال خرید یا این که اخذ سرویس ها از تیم مد لحاظ نشانه دهنده واحد سنجش پرورش شماست.
درین مقاله 12 چاره قطعی برای ارتقا کلیک وبسایت آورده ایم.
سئو وب سایت برای ارتقا کلیک وبسایت
seo یا این که بهینه سازی (Search Engine Optimization) یعنی seo یک تارنما برای موتورهای کاوش. البته معنا اساسی آن این میباشد که با بکارگیری بعضی شیوه ها، موتورهای جستجوی اسم وبسایت شمارا در جایگاه های بالای حاصل کاوش (یا این که اصطلاحا SERP) به یوزرها اکران دهند. در اینگونه حالتی احتمال ارتقاء کلیک یا این که بازدید از تارنما بالا خواهد رفت.
همانگونه که گفته شد ارتقاء درجه وب سایت در گوگل (بر تاثیر بهینه سازی) احتمال ارتقاء کلیک تارنما را بالا می‌برد البته آن را ضمانت نمی نماید. پس به جای‌اینکه کل تمرکز خویش را روی seo تارنما بگذارید تا به جایگاه های فراتر نتیجه ها برسید، خوب میباشد با شعور معنا نرخ کلیک حقیقی و واقعی یا این که CTR Organic کارایی نمایید تا کاوشگر را به خواننده های وب سایت و خواننده های وب سایت را به مشتری تبدیل کنید.
نرخ کلیک اورگانیک یا این که CTR
نرخ کلیک اورگانیک یا این که CTR (Click-Through Rate) Organic به درصد کاربرانی اطلاق می‌گردد که بر روی فیض یک کاوش کلیک می نمایند. فیض کاوش نیز در واقع به عبارتی نشانی یا این که URL تارنما شماست. اگرچه CTR متعلق به جایگاه یک تارنما در نتیجه ها موتور کاوش به حساب آورده می شود (قاعدتا هر چه اشخاص بیشتری آن را ببینند احتمال کلیک کردن روی آن بیشتر خواهد بود)، دست اندرکاران دیگری نیز بر روی آن تاثیرگذارند.
در واقعیت می اقتدار با افزایش نرخ کلیک اورگانیک، مرتبه گوگل یک تارنما را نیز ارتقا اعطا کرد. چون هر چه URL مربوطه کلیک بیشتری اخذ نماید، الگوریتم های موتور کاوش آن را ارزشمندتر و مرتبط خیس با لغت ها کلیدی محتوای آن وبسایت محاسبه می نمایند.
تکنیک های ارتقاء کلیک گوگل
اکنون که با معنا نرخ کلیک اورگانیک یا این که CTR و مداقه آن آشنا شدید، به تکنیک های ارتقا کلیک گوگل خوا هیم پرداخت:

1. به کار گیری از عبارات کلیدی عبارت سیرتکامل (زمان بر)
یکی‌از رویه های ارتقاء کلیک وب سایت بکارگیری لغات کلیدی وقت گیر (عبارت سیرتکامل) به خصوص در راز تیترها و تگ های تیتر میباشد. این عبارت ها توصیفی می‌باشند؛ به این ترتیب با حاصل جستجوها انطباق بهتری پیدا می نمایند. یوزرها نیز با دیدن این کلمه ها زمان بر شم خواهند کرد که محتوای شما با مسئله گزینه جستجوی آن ها رابطه بیشتری دارااست و در فیض به کلیک کردن ترغیب میگردند.

2. متادیسکریپشن دیدنی بنویسید
تکنیک آتی تایپ کردن متا دیسکریپشن جالب و کارآمد برای ارتقا CTR میباشد. متادیسکریپشن چکیده یا این که خلاصه ای از محتوا محسوب می‌گردد (حداکثر 160 کاراکتر) که در حاصل کاوش ذیل نشانی وبسایت یا این که یوارال نشان داده می شود. هر چه متادیسکریپشن خوب نوشته خواهد شد، یوزرها بیشتری تشویق به کلیک کردن روی URL شما می‌شوند.

3. از استراکچر دیتا به کار گیری نمائید
استراکچر دیتا ، داده های ساختاری یا این که داده ساختار یافته به اطلاعاتی گفته میشود که به موتور جستجوی گوگل امداد می نماید تا محتوای ورقه شما‌را خوب فهم و شعور کرده و آن را در حاصل کاوش آرم دهد. برای اینکار میتوانید از اسکیما(Schema) به کار گیری نمایید. اسکیما محتوای شما‌را به کدهایی تبدیل می نماید که به آسانی آیتم پردازش موتورهای کاوش قرار گرفته و نتیجه ها بی نیاز (Rich Result) یا این که بهبود یافته بصری را به استفاده کننده اکران می‌دهند.

4. بکارگیری عکس در محتوا
به کارگیری از عکس خلال خوشگل سازی و جابجایی عالی مفاهیم، موجب احتمال بالا رفتن آموزش سئو مشهد نرخ کلیک یوارال شما می‌شود. همینطور در شکل جستجوی تصویر از سوی مخاطب، قابلیت کلیک شدن لینک و پیوند شما وجود خواهد داشت (اسم گذاری درست عکس و درج متن جایگزین به seo تصویر امداد می نماید).

سئو سایت انگولار


خزنده های گوگل فولدر های جاوا اسکریپت را کراول می نمایند. آیا این مقاله بدین معناست که تمامی ی اپ های آموزش سئو در مشهد تک ورقه ای انگولار ایندکس میشوند و در حاصل موتورهای کاوش درجه ی بالایی را اخذ می نمایند؟ می بایست بدانید فعالیت سادگی وجود ندارد. برای اینکه اپلیکیشن شما به نیکی به وسیله موتورهای کاوش ایندکس شوند، دست‌کم می بایست URLهای متناسب با بهینه سازی داشته باشند و متا تگ های تیتر و توضیحات به صدق ساخت و ساز شوند.

بدین ترتیب برای اعتقادوباور از ساخت و ساز محتوای درست تشکیل‌شده بوسیله JS در گوگل بایستی دست به عمل گردید و مراحلی را طی فرمائید. خلال این ممکن میباشد بخواهید نرم‌افزار شما برای موتورهای جستجوی معمولی و همینطور خزنده های شبکه های عمومی از صمیم قلب باشند. در‌این حالت بایستی از پیش رندر، رندر سمت سرور یا این که رندر پویا به کارگیری نمائید. هم اکنون می‌خواهیم مجموع جنبه های seo تارنما انگولار را در حیث داشته باشیم و ابزارها و شایسته ترین طرز هایی که می‌توانند امداد نمایند را معرفی کنیم.

 

ترفندها و نکات seo وب سایت انگولار
آیا به صورت پیش فرض تارنما انگولار بهینه سازی فرندلی میباشد؟

به صورت پیش فرض، بهینه سازی انگولار در سمت مشتری ایفا می‌شوند. این مقاله به‌این معناست که او‌لین نصیب از اپ شما با لود قالب خالی HTML وبسایت شما آغاز می شود. این قسمت تنها مشمول فولدر های اسکریپتی میباشد که کلیه ی محتوای شما‌را ارائه می‌دهند و صفحه های نرم افزار ی شمارا صورت میدهند.

مرورگرها و کراولرهای گوگل بعداز رندر جاوا اسکریپت به متون و پیوند های جانور در کاغذ و همینطور عنا وین و توضیحات اختصاصی شیت دسترسی پیدا خواهند کرد. این فرمان پتانسیل seo نرم‌افزار تک برگه ای انگولار شما‌را محصور می نماید و ممکن میباشد با ایرادات احتمالی روبه رو خواهد شد. برای ورژن انگولار 11 و ورژن های جدیدتر، گوگل کتابخانه های پیش فرض جدیدی به کارگیری نموده است تا بهینه سازی انگولار را تماما جاری ساختن گردد.

این کتابخانه ها به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند تا متا تگ های ما یحتاج بازنویسی و تهیه و تنظیم گردند یا این که Angular Universal را جهت فعال سازی پیش رندر تهیه و تنظیم می کند یا این که به وب سایت این اذن را میدهند تا موقعیت را رئیس کند.

 

 

اشتباهات رایج seo انگولار که ممکن میباشد با آنان روبه رو گردید
در صورتی‌که از یک اپ انگولار رندر گردیده کلاینت استاندارد استعمال مینمایید، موتورهای جستجوی بینگ، DuckDuckGo، یاهو و یاندکس نشانی های وبسایت شمارا ایندکس نمی‌کنند.

آنها صرفا صفحه ها خالی HTML شما‌را کراول می نمایند چون ربات ها کار کشته نیستند محتوا پویای شمارا کراول کنند. همینطور درباره ی شبکه های عمومی نیز این فرمان راستگو میباشد. این فرمان به‌این معناست که کراولرهای توییتر کار کشته نیستند کارت های زیبایی از خلاصه صفحه های شما ساخت‌و‌ساز نمایند.

 

مسلما بخوانید: seo تارنما فروشگاهی - راهنمای بدون نقص برای ارتقا فروش

 

در صورتی موتور جستجوی گوگل فقط موتور جستجوی اساسی برای پروژه ی شما باشد باید چکار کرد؟ در‌این‌صورت‌ مشکلی نخواهید داشت ولی خیلی هم قابل اعتقاد و باور نخواهد بود. Google Search Central دلایلی را ذکر می نماید که  محتوای js ممکن میباشد جلوی ایندکس شدن سریع شما‌را بگیرد:

تعقل در ایندکس محتوای پویا از روش صف موتور رندرینگ ربات های گوگل
لود به طور آرام یا این که با تانی کدهای js که بر روی آن قرار دارا‌هستند
کد بغرنج js که اجرای آن گران میباشد و از میزان دارایی رندر ربات های گوگل بیشتر میباشد
رندرهای ناموفقی که سبب می‌گردد تا بخشی از محتوای شما به صحت ایندکس نشوند
همین طور که مشاهده می‌کنید، هر چقدر فعالیت قابل انعطاف افزارهای فرد ثالث بیشتر گردد، مخاطرات ناشی از این مشکلات بیشتر میگردد. بدین ترتیب چه طور ایندکس وبسایت انگولار خویش را به وسیله کراولرهای موتورهای کاوش و ربات های شبکه‌های‌اجتماعی  سهل میکنید؟

بهترین اکستنشن های سئو

۱۳. پلاگین Ahrefs بها: ۹۹ دلار در ماه برای ورژن Ahrefs Lite  Ahrefs با نوار ابزار سئوی خویش در گوگل کروم، خصوصیت‌های آموزش سئو در مشهد  اینترنت‌وبسایت را پژوهش می‌نماید و کلمه ها کلیدی، لینک و پیوند‌ها و پروفایل‌های جایگاه‌بندی را برای بهبود seo تارنما شما سفارش میدهد. برای اخذ گزارش ظریف درباره میزان بهینه سازی، کافیست روی آن کلیک فرمایید.

۱۴. اکستنشن Check My Links
بها: مجانی

Check My Links، با یک کلیک، پیوند‌های شما‌را نظارت کرده و صفحه های اینترنت را برای یافتن لینک و پیوند‌های حاد نسخه برداری می‌نماید. هنگام پیاده سازی صفحه های اینترنت دربردارنده پیوند‌های زیاد، این پلاگین به صرفه‌جویی زیاد در وقت یاری می‌نماید. با این پلاگین مطمئن می شوید که آیا لینک و پیوند‌ها به صدق شغل می‌نمایند یا این که نه.

۱۵. اکستنشن گوگل کروم برای بهینه سازی NinjaOutreach Lite
بها: بدون‌پول

پلاگین بدون‌پول NinjaOutreach مرورگرها را به امکان داده‌کاوی توسعه یافته مجهز می‌نماید. این پلاگین شغل‌های گوناگون seo مثل URL های برگه اینترنت، عنا وین، پیوند‌ها، توضیحات متا، تعداد فالوورها در کانال‌های اجتماعی و تکنیک‌های درآمدزایی را ارائه می دهد.

۱۶. PageSpeed Insights گوگل
ارزش: مجانی

اکستنشن گوگل کروم برای بهینه سازی دیگری به اسم PageSpeed Insights وجود داراست که بخشی از ابزارهای اینترنت‌مستر گوگل و ابزاری برای بهینه سازی میباشد. این پلاگین، اطلاعاتی را روی وبسایت‌های دسکتاپ و تلفن همراه اکران میدهد. بعداز محاسبه، PageSpeed Insights به تارنما امتیاز میدهد و پیشنهاداتی را درباره روش بهبود سرعت صفحه ها اینترنت ارائه میدهد.

۱۷. پلاگین Woorank
ارزش: آزمایشی بدون‌پول ۱۴ روزه، ۴۹ دلار در ماه برای طرح Wookrank Pro یا این که ۱۴۹ دلار در ماه برای Woorank Premium

اکستنشن Woorank ابزاری برای چک تارنما و مشابه به PageSpeed Insights میباشد. این پلاگین به یوزرها پیشنهاداتی برای بهبود سرعت صفحه ها اینترنت خویش ارائه میدهد که دربرگیرنده گزارشی جزئی و ظریف درباره واحد سنجش در معرض روءیت کرد بودن وب سایت، کانال‌های اجتماعی و قابلیت و امکان به کار گیری میباشد. استعمال از این پلاگین به شما یاری می‌نماید راه و روش‌هایی برای بهبود معیارهای گوناگون پیدا فرمائید.

۱۸. پلاگین NoFollow
ارزش: مجانی

با NoFollow، کارشناسان بهینه سازی می توانند طرح کلی از صفحه های اینترنت را که با متاتگ nofollow رمزنگاری گردیده‌اند، مشاهده نمایند. از آنجایی که پیوند‌های nofollow به سکو‌بندی seo کمکی نمیکنند، یوزرها میتوانند هر برگه اینترنت فرنگی را که با پیوند‌های ایندکس گردیده به اینترنت‌تارنما‌هایشان بک‌پیوند میدهند شناسایی نمایند.

اکستنشن NoFollow صفحاتی که نمیخواهید ایندکس شوند ( مانند یک لندینگ پیج ) را نظارت می‌نماید تا بفهمد آیا آن صفحه های به صحت رمز گذاری گردیده‌اند یا این که نه. ضمن این لینک و پیوند‌هایی که فعالیت نمیکنند را معلوم می‌نماید.

۱۹. پلاگین BuzzStream
ارزش: ورژن آزمایشی ۱۴ روزه بدون‌پول. طرح مبلغی با بها ۲۴ دلار در ماه

اکستنشن گوگل کروم برای بهینه سازی BuzzStream، در سازماندهی و اجرای اپ‌های مربوط به تجارت شما امداد می‌نماید. پلاگین BuzzMarker به همدم BuzzStream برای تولید لینک و پیوند، تبلیغ محتوا و معرفی اینفلوئنسرها همیاری می‌نمایند.

۲۰. اکستنشن گوگل کروم برای بهینه سازی  Screaming Frog سئو Spider
بها: بدون پول برای ورژن لایت، طرح مبلغی ۱۶۰ دلار در سال برای ورژن پرمیوم

با پلاگین Screaming Frog بهینه سازی Spider نشانی‌های وب سایت و موادتشکیل دهنده کلیدی آموزش سئو مشهد مانند یافتن پیوند‌های وخیم، کشف کردن صفحه های تکراری و بصری‌سازی وبسایت برای نظارت بهینه سازی وبسایت را کراول کرده، ایرادات شناسایی گردیده را برطرف و یک مراحل صبر‌فرسا زمان بر را معمولی نمائید.

۲۱. اکستنشن Lighthouse
بها: بدون‌پول

اکستنشن Lighthouse، یک ابزار متن گشوده و خود کار میباشد که برای پیشرفت در عملکرد اپ‌های ذیل اینترنت پیاده سازی گردیده است. آغاز، Lighthouse یکسری تست را بر روی ورقه اینترنت متبوع جاری ساختن می‌نماید و آن‌گاه حاصل مرتبط با سرعت، چگونگی و سعی کلی اپلیکیشن شما‌را گزارش می دهد.

۲2. اکستنشن بهینه سازی Minion
بها: مجانی

شغل های روزانه بهینه سازی را با بهینه سازی Minion بی آلایش نمائید. از ارزیابی سئوی برگه گرفته تا تحقیق پیوند‌های وخیم و پیش اکران SERP ، پلاگین seo مینیون یک منش بهتر برای صرفه‌جویی در طول و سوای به خطر پرت کردن جایگاه جستجوی تارنما میباشد.

چگونه میتوانیم ایندکس شدن صفحات سایت را در گوگل سرعت ببخشیم

در صورتی‌که گوگل وبسایت شما‌را ایندکس نمی نماید، می بایست بدین سود برسید که حدودا نامرئی گردیده اید. به‌این مضمون‌ که برای هیچ کلید واژه و کلمه ای اکران داده نمی گردید و هیچ ترافیک ارگانیکی اخذ نمیکنید. با اعتنا به اینکه سوژه ایندکس شدن صفحه های تارنما آموزش سئو در مشهد را تعیین نموده اید، در نظر گرفتن می‌زنیم با اینگونه مشکلی مواجه گردیده و یا این که از آن بی اگاهی می‌باشید. پس با ما همپا باشید تا بدانید چرا تک تک وبسایت شما ایندکس نشده یا این که بعضا از صفحه های شما ایندکس می گردند، ولی برخی دیگر نه. خواسته از تعقیب کردن، نمایه سازی و جایگاه بندی چیست؟ برای فهم و شعور سوژه پیش رو بایستی سه کلیدواژه اصلی را با هم پژوهش کنیم. هر شیت ای که به وسیله گوگل کشف میشود، فرآیند مشابهی را طی می نماید که دربرگیرنده تعقیب کردن (Crawling)، فهرست بندی (Indexing) و درجه بندی (Ranking) می‌گردد. با این وصف آغاز، گوگل برگه شمارا دنبال می نماید تا ببیند آیا قیمت درج در فهرست آن را دارااست یا این که نه. ۱۰ عامل برای اینکه تارنما شما در گوگل سکو نمیگیرد بعد از آن با فرض اینکه شیت شما اولی آنالیز ها را پشت رمز گذارده، Google کاغذ را در فهرست مقر داده طبقه بندی گردیده خویش قرار میدهد و در غایت شمارا سکو بندی می نماید. اینجاست که گوگل شما‌را در نتیجه ها پرس و جو مخاطبان نماد خواهد اعطا کرد. در حالی که قرائت مطالب نام برده تا الان ممکن میباشد یک سری ثانیه ارتفاع بکشد، گوگل آحاد این فرآیند را در کمتر از یک میلی ثانیه اجرا می‌دهد. ولی این مسیر به ظواهر سرراست مدام با همین توفیق پیش نمی رود. بدین مضمون‌ که احتمالا با معضل و یا این که موانعی روبرو می‌شوید و ایندکس شدن صفحه ها وب سایت شما مبتلا اختلال می گردند. چرا گوگل ایندکس شدن صفحه های تارنما را رد می نماید؟ دلایل متعددی وجود داراست که گوگل صفحه ها اینترنت شمارا ایندکس نمی نماید. همانطور که می‌دانید، نمایه سازی اینترنت یک درجه بندی موتور کاوش سه مرحله ای میباشد. با دقت به فرایند سه گانه ای که تشریح کردیم، می بایست عنایت ایندکس شدن را به نیکی فهم کرده باشید. اذن دهید به صورت مختصر دلایل ایندکس نشدن وب سایت را با هم نظارت کنیم تا مجال تبیین راهکارها روءیت کرد واضحی به زمینه داشته باشید. 1. شما بلاگ خویش را به صورت منظم آپ دیت نمی‌کنید.(مراد از آپ دیت نگهداشتن تارنما چیست؟) 2. گوگل وب لاگ شما‌را جریمه نموده است. 3. خزنده های اینترنت خطاهای متعددی را پیدا می نمایند. 4. ربات ها نمی توانند صفحه ها اینترنت شما‌را ایندکس نمایند. 5. بک پیوند های با کیفیت عالی برای اشاره به صفحه های اینترنت نساخته اید. 6. استراتژی های پیوند دهی شما ضعیف میباشد.(استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی برای بهینه سازی و نرخ تبدیل) 7. صفحه های حذف گردیده و یا این که به اصطلاح مرده اند.(زامبی پیج چیست؟) مهارت های کلیدی seo 2023 برای توفیق بیشتر راهکارهای ایندکس شدن صفحه های وب سایت با اعتنا به مورد ها مذکور در قسمت پیشین مطلقا میتوانید بخشی از راهکارهای اصلی را به راحتی پیش گویی بزنید. اذن دهید ما هم یک سری راه حل مطلوب را به شما معرفی کنیم. چنانچه متوجه شدید که ایندکس شدن صفحه ها وب سایت یا این که یک کاغذ آموزش سئو مشهد معین از وبسایت در گیر خلل گردیده است، طرز تحت را پیش بگیرید. • وارد سرچ کنسول گوگل گردید. • به ابزار رسیدگی URL بروید. • پست الکترونیک را که می‌خواهید Google آن را ایندکس نماید در نوار کاوش مکان گذاری نمایید. • یک‌سری لحظه چشم به راه باشید تا گوگل URL متبوع را تحقیق کند. • روی دکمه «درخواست نمایه سازی یا این که به عبارتی Request indexing» کلیک نمایید

چگونه میتوانیم ایندکس شدن صفحات سایت را در گوگل سرعت ببخشیم

در صورتی‌که گوگل وبسایت شما‌را ایندکس نمی نماید، می بایست بدین سود برسید که حدودا نامرئی گردیده اید. به‌این مضمون‌ که برای هیچ کلید واژه و کلمه ای اکران داده نمی گردید و هیچ ترافیک ارگانیکی اخذ نمیکنید. با اعتنا به اینکه سوژه ایندکس شدن صفحه های تارنما آموزش سئو در مشهد را تعیین نموده اید، در نظر گرفتن می‌زنیم با اینگونه مشکلی مواجه گردیده و یا این که از آن بی اگاهی می‌باشید. پس با ما همپا باشید تا بدانید چرا تک تک وبسایت شما ایندکس نشده یا این که بعضا از صفحه های شما ایندکس می گردند، ولی برخی دیگر نه. خواسته از تعقیب کردن، نمایه سازی و جایگاه بندی چیست؟ برای فهم و شعور سوژه پیش رو بایستی سه کلیدواژه اصلی را با هم پژوهش کنیم. هر شیت ای که به وسیله گوگل کشف میشود، فرآیند مشابهی را طی می نماید که دربرگیرنده تعقیب کردن (Crawling)، فهرست بندی (Indexing) و درجه بندی (Ranking) می‌گردد. با این وصف آغاز، گوگل برگه شمارا دنبال می نماید تا ببیند آیا قیمت درج در فهرست آن را دارااست یا این که نه. ۱۰ عامل برای اینکه تارنما شما در گوگل سکو نمیگیرد بعد از آن با فرض اینکه شیت شما اولی آنالیز ها را پشت رمز گذارده، Google کاغذ را در فهرست مقر داده طبقه بندی گردیده خویش قرار میدهد و در غایت شمارا سکو بندی می نماید. اینجاست که گوگل شما‌را در نتیجه ها پرس و جو مخاطبان نماد خواهد اعطا کرد. در حالی که قرائت مطالب نام برده تا الان ممکن میباشد یک سری ثانیه ارتفاع بکشد، گوگل آحاد این فرآیند را در کمتر از یک میلی ثانیه اجرا می‌دهد. ولی این مسیر به ظواهر سرراست مدام با همین توفیق پیش نمی رود. بدین مضمون‌ که احتمالا با معضل و یا این که موانعی روبرو می‌شوید و ایندکس شدن صفحه ها وب سایت شما مبتلا اختلال می گردند. چرا گوگل ایندکس شدن صفحه های تارنما را رد می نماید؟ دلایل متعددی وجود داراست که گوگل صفحه ها اینترنت شمارا ایندکس نمی نماید. همانطور که می‌دانید، نمایه سازی اینترنت یک درجه بندی موتور کاوش سه مرحله ای میباشد. با دقت به فرایند سه گانه ای که تشریح کردیم، می بایست عنایت ایندکس شدن را به نیکی فهم کرده باشید. اذن دهید به صورت مختصر دلایل ایندکس نشدن وب سایت را با هم نظارت کنیم تا مجال تبیین راهکارها روءیت کرد واضحی به زمینه داشته باشید. 1. شما بلاگ خویش را به صورت منظم آپ دیت نمی‌کنید.(مراد از آپ دیت نگهداشتن تارنما چیست؟) 2. گوگل وب لاگ شما‌را جریمه نموده است. 3. خزنده های اینترنت خطاهای متعددی را پیدا می نمایند. 4. ربات ها نمی توانند صفحه ها اینترنت شما‌را ایندکس نمایند. 5. بک پیوند های با کیفیت عالی برای اشاره به صفحه های اینترنت نساخته اید. 6. استراتژی های پیوند دهی شما ضعیف میباشد.(استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی برای بهینه سازی و نرخ تبدیل) 7. صفحه های حذف گردیده و یا این که به اصطلاح مرده اند.(زامبی پیج چیست؟) مهارت های کلیدی seo 2023 برای توفیق بیشتر راهکارهای ایندکس شدن صفحه های وب سایت با اعتنا به مورد ها مذکور در قسمت پیشین مطلقا میتوانید بخشی از راهکارهای اصلی را به راحتی پیش گویی بزنید. اذن دهید ما هم یک سری راه حل مطلوب را به شما معرفی کنیم. چنانچه متوجه شدید که ایندکس شدن صفحه ها وب سایت یا این که یک کاغذ آموزش سئو مشهد معین از وبسایت در گیر خلل گردیده است، طرز تحت را پیش بگیرید. • وارد سرچ کنسول گوگل گردید. • به ابزار رسیدگی URL بروید. • پست الکترونیک را که می‌خواهید Google آن را ایندکس نماید در نوار کاوش مکان گذاری نمایید. • یک‌سری لحظه چشم به راه باشید تا گوگل URL متبوع را تحقیق کند. • روی دکمه «درخواست نمایه سازی یا این که به عبارتی Request indexing» کلیک نمایید