جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

4 نوع اسنیپت ویژه که می تونین هدف قرار بدین


خبرهای ویژه برای اسنیپت های ویژه در سال 2021 چیست؟
نوشته های اخیر
نکات اساسی قبل از استارت گوگل ادز
طرز تصویب وبسایت در گوگل نیوز
چطور گزینش یک صرافی صحیح می تواند برای شما پرسودتر باشد؟
امن ترین نحوه برای خریداری و محافظت ارز دیجیتال
بک آپ خریداری نمودن از وب سایت وردپرس
تیم‌ها
یادگرفتن برندینگ
فراگیری مبنا سئو
یادگرفتن توسعه یافته سئو
آموزش offpage
یادگرفتن بهینه سازی داخلی
یادگرفتن لینک بیلدینگ
آموزش محتوا نویسی
یادگرفتن های سرچ کنسول گوگل
خبر‌ها seo
پلاگین وردپرس
بازرسی الگوریتم های گوگل
بهینه سازی شبکه های عمومی
رپورتاژ و پست مهمان
بهینه سازی فنی
پوسته وردپرس
بیزنس های اینترنتی
تولید ها بهینه سازی
مطالب ویژه
مقاله ها آموزشی وردپرس
مقالات کسب و کار الکترونیک
مقاله‌ها دیجیتال مارکتینگ
مقاله‌ها seo
مقاله‌ها ساخت وب سایت
مقالات فناوری داده ها
اسنیپت های ویژه می تونن به ارتقا اعتبار مارک کمک کرده و سبب تشکیل داد ترافیک ارگانیک یا این که طبیعی بشن.

در این راهنمای قدم به قدم می آموزین که چه‌گونه وب سایت خویش رو برای آن‌ها seo کنین.

روشنه که اسنیپت های ویژه توانا هستن. هر دارای تخصص seo ماهر در لحاظ داره صاحب و مالک هر نوه اسنیپت ویژه مو جود برای محتوای خویش باشه.

این نتیجه ها جستجوی توصیفی وسیع، تحت عنوان یک جعبه خاص به صورت پر رنگ در بالای کاغذ حاصل کاوش یا این که SERP اکران داده میشه.

بهینه سازی وب سایت برای اسنیپت های ویژه (FS) به گوگل امداد می کنه عالی بفهمه که چه هنگامی کاغذ شما شایسته ترین جواب برای یک کاوش مربوط به یک کدام از این خصوصیت های کاوش در دسترس می باشد.

در این نوشته ی علمی از بهینه سازی روز، استراتژی تست گردیده برای سئو اسنیپت های ویژه (مثلا جند نمونه) و الگوی روزنگار محتوای تهیه گردیده برای اسنیپت های ویژه (که می تونین اسکن و استفاده کنین) آموزش داده گردیده است:

در مقاله گذشته seo روز درباره کیفیت اکران وبسایت در اسنیپت گوگل آموزشهایی داده بودم.

اسنیپت ویژه چیست؟
اسنیپت های ویژه اسنیپت های پیشرفته ای هستن که در اولین وضعیت SERP گوگل ظواهر میشن. هدف از اسنیپت های ویژه گوگل جواب دادن به سؤال مخاطب در حاصل کاوش میباشد.

این تمجید گوگل است:



کاربرانی که می‌خواهند محتوای بدون نقص رو بخونن، می تونن بر روی URL اسنیپت ویژه کلیک کنن.

هنگامی که گوگل اسنیپت های ویژه رو راه اندازی کرد، بعضی از تارنما ها تونستن در صفحه یک SERP ها به دو سود دست پیدا کنن، که در بالا باعث بهبود چشمگیر در روءیت کرد طبیعی و بازدید شد.

البته مانند تمامی موردها بهینه سازی، روزهای خوش هیچ زمان برای مدام دوام ندارن. این توییت رو از دنی سالیوان ببینین:

“اگه یک لیست از کاغذ اینترنت در شرایط اسنیپت ویژه قرار داشته باشه، دیگه لیست رو در نتیجه ها کاوش تکرار نمی کنیم. این نتایج رو رد می کنه و به یوزرها یاری می کنه تا داده ها مربوطه رو به راحتی پیدا کنن. اسنیپت های ویژه یک کدام از ده لیست ورقه اینترنت میباشد که علامت میدیم. -دنی سالیوان (dannysullivan) 22 ژانویه، 2020”

سئو برای اسنیپت های ویژه صرفا اضافه کردن سؤال تحت عنوان ها و تیتر های فرعی وجود ندارد. موردها خیلی بیشتری در آن سرگرم هستن.

4 نوع اسنیپت ویژه که می تونین هدف قرار به این
هنگامی که در پی بهینه سازی برای اسنیپت های ویژه هستین، می بایست اشکال اسنیپت های ویژه مو جود رو فهم و شعور کنین.

اسنیپت ویژه پاراگراف
هفتاد درصد اسنیپت های ویژه نوع جمله هستن که به صورت میانگین حدود 42 کلمه و واژه و 250 کلام دارن.



بیشتر این عنا وین اسنیپت ویژه با “چه” یا این که “چرا” استارت میشن که نماد میده ماهیت آن‌ها تا حد متعددی اطلاعاتی است.

نکته حرفه ای: بیشتر عبارات کلیدی سؤال “چه” بیشترین وسعت کاوش رو دارن، البته برای برنده شدن در آن، باید لغت ها کلیدی سؤالی رو با نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) تحت پیدا کنین.

اسنیپت های ویژه فهرست وار
به صورت میانگین 19٪ از اسنیپت های ویژه از نوع فهرست هستن که به صورت میانگین از 6 مورد و 44 واژه و کلمه تشکیل شدن. دو نوع اسنیپت ویژه فهرست وار پیدا خواهید کرد: فهرست های مرتب گردیده و فهرست های غیر آراسته.

فهرست آراسته گردیده


فهرست های غیر مرتب


نکته حرفه‌ای: اسنیپت های ویژه فهرست وار از اصطلاحات کلمه کلیدی “چرا” و “چه‌گونه” مشتق شدن.

اگه به دنبال اخذ سریعتر اسنیپت های ویژه هستین، این ها موضوعات مهم شما هستن.

اسنیپت های ویژه جدولی
حدود 6.3٪ از اسنیپت های ویژه از نوع جدول هستن. آنها به صورت میانگین پنج ستون و دو ردیف با 40 تا 45 کلمه و واژه دارن.



نکته حرفه ای: برای seo این نوع اسنیپت ویژه، محتوای مربوطه رو با به کارگیری از برچسب های جدول در HTML در پوسته جدول نماد گذاری کنین.

برخی ها وسوسه میشن که برای جداول گرافیک صحیح کنن، ولی این مجال رو از دست میدن.

اسنیپت های ویژه ویدئو
فقط 4.6٪ از اسنیپت های ویژه از نوع ویدئو هستن که میانگین ارتفاع آن 6 دقیقه و 35 ثانیه است.



نکته ماهر: اگه مخاطبان شما به شدت محتوای ویدیویی مصرف می کنن، یک اسنیپت ویژه ویدیویی کلید توفیق شماست. به دنبال لغات کلیدی با وسعت جستجوی نادر باشید.

روش بهینه سازی برای اسنیپت های ویژه
هر مجال که میبینین رقیبی در اسنیپت های ویژه مرتبه بندی میشه، می بایست این سؤال رو از خویش بپرسین:

چگونه می تونم آن اسنیپت های ویژه رو بدزدم و یکی از آن‌ها رو برای وبسایت خویش ذاشته باشم؟

نحوه آغاز شغل به تفصیل زیر است:

اسنیپت های ویژه رقبا رو شناسایی کنین
سرقت اسنیپت های ویژه رقبا فعالیت سادگی وجود ندارد. URL رقبا رو در Semrush قرار به این و درپی تیم کلمات کلیدی باشین که دارنده اسنیپت های ویژه هستن.



در حال حاضر باید:

لیست رو اسکن کنین.
آن ها رو در گونه های متعدد اسنیپت های ویژه طبقه بندی کنین.
آنها رو مطابق وسعت جستجوی فراتر مرتب کنین.
نمره پایین KD رو پررنگ کنین.
و آنان رو برای استارت طراحی برنامه عده کنین.
لغت ها کلیدی مرتبط با هر محتوای وابسته به اسنیپت ویژه رو توده کنین.
پس از اتمام آخری موضوعات محتوا، وقت آنه که لغت ها کلیدی مو جود در محتوایی رو که فعلا دارنده اسنیپت های ویژه میباشد، شناسایی کنین.

برای دیدن داده ها گران قدر در باب جایگاه بندی عبارات کلیدی در اسنیپت های ویژه، روی نشانه گر رو به زیر در Semrush کلیک کنین.



کلمات کلیدی مرتبط و همینطور سؤال رو جمع کرده و به تقویم محتوای خویش اضافه کنین.

منظور جستجو گر رو بفهمین.
یکی مهمترین ملاحظات در بهینه سازی برای اسنیپت های ویژه، ادراک مقصود کاوش در پشت هر سوال تحریک کننده میباشد.

سه نوع اشخاص کلمه ها کلیدی شما رو کاوش می کنن:

مشتریان بالقوه.
اینفلوئنسرهایی که مشتریان بالقوه شما رو ترغیب می کنن از شما خرید کنن.
و رقبای شما.
بایستی محتوا رو برای دو آیتم اول بنویسین. هریک از آنها هنگام کاوش هدف ها مختلفی دارن، البته مدام اطلاعاتی وجود خواهد داشت (و کاربرانی بخواهند روی آن‌ها کلیک کنن).

از آن جا که صرفا یک مقصود کاوش برای یک اسنیپت ویژه وجود داره، اینجانب تامل کردم که بسته به منظور یوزرها، آنان رو در چهار دسته طبقه بندی کنم:

یک جواب خاص.
یک جواب کوتاه.
یک مقایسه.
یک فیلم.
یک جواب خاص بگیرین

در اینجا، پرس و جو جستجوی مخاطب سؤالی میباشد که نیاز به جواب خاصی داره.

این نوع اسنیپت ویژه CTR کمتری داره، چون اشخاص برای اخذ جواب خاصی حضور دارن و معمولاً نمیخواهند یا این که نیاز به مطالعه بیشتر ندارن.

این نوع اسنیپت ویژه می تونه در ساخت مارک امداد کنه، اما بعیده که ترافیک متعددی ساخت کنه.



یک جواب کوتاه بگیرین

در اینجا، کاربر انتظار داره که یک جمله یا این که یک نوع لیست از اسنیپت ویژه مانند آنچه در بخش بالا علامت داده شد، داشته باشه.

اگه یوزرها بخواهند داده ها بیشتری کسب کنن، روی حاصل کلیک می کنن. این نوع سوال کاوش هم به CTR و هم به آوازه مارک امداد می کنه.

یک مقایسه بگیرین

این نوع کاوش با یک نوع جدول از اسنیپت ویژه ارائه میشه. محتوای جدول از آنچه اسنیپت ویژه گوگل می تونه نشان بده، بزرگ خیس میباشد.

براین اساس، این نوع غرض کاوش به احتمال زیاد CTR رو ارتقاء میده.

یک فیلم بگیرین

و سرنوشت، اگه یوزرها درپی جواب های “چه گونه” و یک فیلم ضمیمه گردیده بدین جواب ها باشن، حداکثر CTR اخذ میشه.

انواع متفاوت هدف جستجوی اطلاعاتی در پشت سوال کاوش رو بفهمین.

آن‌ها مرتبط با نوع اسنیپت های ویژه جانور هستن، که به شما در طرح ریزی و سئو محتوا امداد می کنن.

تجزیه و مطالعه رقابتی رو جاری ساختن کنین.
به Semrush برگردین و ابزار الگوی محتوای سئو آن رو گشوده کنین.

کلید واژه و کلمه یا این که مورد محتوای خویش رو وارد کرده، جای متبوع رو انتخاب و روی دکمه سبز کلیک کنین.

برای برنامه ریزی سئو محتوا برای اسنیپت های ویژه، سفارش های بهینه سازی پایین رو برای محتوای خویش اخذ خواهید کرد.

فهرست ده رقبای رفیعتر شما برای کلمات کلیدی هدف، به شما اذن میده بفهمین با چه افرادی رقابت خواهید کرد.


پیشنهاد های اساسی آن‌ها درباره آنچه محتوای شما می بایست داشته باشه، بک پیوند هایی که بایستی بدست آورد، خوانایی که باید داشته باشه و ارتفاع متن پیشنهاد گردیده برای سرویس به غرض و انتظارات جستجوی مخاطب می باشد.


پیشنهادهایی راجع به کیفیت استعمال از کلمه ها کلیدی غرض، که در فایده می تونین از آن ها عالی به کارگیری کنین.


توصیه های اصلی سئو برای جستجوی محتوای مطلوب شما.


طرح کلی مطالب رو ایجاد کرد و آپ دیت کنین.
فعلا، شما دارنده عناوین محتوایی، لغات کلیدی هدفمند آن‌ها، نوع اسنیپت ویژه، غرض جستجوی آن و دسته ای از پیشنهاد های seo از اسنیپت های رقبا هستین.

اگه در موقتا تایپ کردن محتوای نو هستین، می بایست طرح کلی مطالب رو تولید کنین. و اگه این قطعه رو تا قبل از اینً نوشتین، ممکنه ما یحتاج باشه مبنی بر نوشته‌علمی حاضر، طرح کلی رو تغییر بدین.

محتوایی عالی از رقبا ساخت کنین.
داده ها اساسی رو که یوزرها در محتوا انتظار دارن مطابق سوال جستجوی مخاطب و غرض آن پوشش بدین.
با اضافه کردن داده های آماری، رسانه های بی نیاز، نمونه ها، اشاره گرها و غیره، ارزش بیشتری نسبت به بلاگ های رقبا داشته باشین.

برای خوب شدن خوانایی مطالب، جملات ساده و کوتاه بنویسین.
بر محتوای مطابق تفحص و خیر مبتنی بر لحاظ تمرکز کنین. نقل عهد و پیمان ها از دیگر حتوا ها به گوگل کمک می کنه تا محتوای شما رو خوب درک کنه.
شما مدام می بایست هدف خویش رو ساخت شایسته ترین محتوا قرار به‌این؛ یعنی محتوایی که برای سال ها ارزش داره، مانند محتوا صورت زیر!



محتوا رو تأیید کنین.
بعد از مهیا شدن محتوا، استیناف کنین که آیا نیاز شما رو برای مورد ها ذیل برآورده می کنه یا این که نه:

مخاطبان مقصود شما.
تعریف و تمجید غرض جستجوی مخاطب.
کلمه ها کلیدی هدفمند.
پیشنهادهای نام برده.
این رسیدگی برای اعتقاد و باور از اینکه شما در مسیر درستی برای اخذ یک اسنیپت ویژه هستین، بسیار حیاتی است.

محتوای خویش رو برای خوا‌نندگان و موتورهای کاوش سازماندهی کنین.
محتوای تماماً سازمان یافته به راحتی برای یوزرها و موتورهای کاوش خوانا و قابل فهم میباشد.

در اینجا مثالی از کیفیت سازماندهی یک محتوا برای ساخت ساختار عالی نقل شده میباشد.



اینکه گوگل کاغذ شما رو برای اسنیپت ویژه گزینش کنه یا این که خیر، به شیوه تولید و سازماندهی محتوای شما بستگی داره.

درخواست در اینجا با “است” آغاز میشه، بنابراین از لحاظ فنی می تونین انتظار یک گزاره اسنیپت ویژه رو داشته باشین.

البته، اگه از این سؤال در محتوای خویش با پیکان به کارگیری کنین، می تونه آن رو به لیست اسنیپت ویژه تبدیل کنه.

کلیدواژه های سؤال رو در تگ های تیتر اضافه کنین.
سازماندهی محتوای شما برای اخذ اسنیپت های ویژه فارغ از اضافه کردن عبارات کلیدی سؤال به تگ های تیتر ناقص است.

لغت ها کلیدی مرتبط با سؤال رو با وسعت جستجوی بالا تعیین کرده و آن‌ها رو در تگ های تیتر خویش قرار بدین.

اکثر اسنیپت های ویژه ای که در گوگل مشاهده می کنین، صحیح پس از تگ تیتر استارت میشن. به یک نمونه تحت نگاه کنین:



عبارت مطلوب کلمه و واژه کلیدی سؤال در مکان مطلوب می تونه تفاوت ساخت و ساز کنه.

گرافیک مرتبط اضافه کنین.
گرافیک ها نقش مهمی در داشتن یک اسنیپت ویژه دارن، به خصوص برای جمله و اسنیپت های ویژه از نوع فهرست.

کوشش کنین برای بهبود تجربه یوزرها و غربت از ظواهر شدن بی آلایش، از تصاویر حقیقی یا این که گرافیک های سفارشی به مکان تصاویر به اشتراک گذارده گردیده استفاده کنین. به اندازه کافی تصاویر اضافه کنین.



تاکتیک های seo رو طراحی کنین.
محتوای شما برای یوزرها آماده میباشد. موقتی بایستی به گوگل امداد کنین تا بفهمه شیت شما در زمینه ی چه چیزی میباشد.

در اینجا یکسری تکنیک seo وجود داره که برای اسنیپت های ویژه کارایی دارن:

ساختار URL بدون نقص: URL های خویش رو کوتاه، در اوضاع مطلوب سه عدد چهار واژه و کلمه، نگه دارین.
تگ تیتر: برای ساخت و ساز تگ تیتر جالب متناسب با نیازهای پیکسل، از تجزیه و محاسبه Coschedule Headline Analyzer و ابزار SEOmofo snippet به کار گیری کنین.
برچسب توضیحات متا: برای استفاده بیشتر از پیکسل های جانور از SEOmofo استفاده کنین و توضیحات متا استفاده کننده اساس و کلمه ها کلیدی خاص بنویسین تا بالاترین تعداد کلیک رو داشته باشین.
تگ های تیتر: همانگونه که در ابتدا گفتم، از لغات کلیدی سؤال به کار گیری کنین.
خصوصیت های تصویر Alt: مطمئن بشین که برای تمامی گرافیک ها از متن توصیفی alt برای یاری به گوگل در فهم و شعور اینکه تصویر چیست به کارگیری می کنین. بیشتر محتوا های دارنده شایسته ترین کارایی دارنده تصاویری با خصوصیت های alt هستن.
لینک و پیوند های داخلی: به گوگل امداد کنین مهم ترین صفحه ها تارنما شما رو شناسایی کنه. اگه به یک اسنیپت ویژه دست یافتین، می بایست از سکو بندی شایسته ترین صفحه های خویش با آن تامین کنین.
لینک های فرنگی: به گوگل اگاهی به‌این که به کدام وب سایت های فرنگی متکی بودن دارین و اعتبار خویش رو با نقل عهد ها علامت به این.
تگ های نشانه گذاری اسکیما: به گوگل کمک کنین بفهمه صفحه شما در مورد چه چیزی می باشد و بتونه عناصری مانند جدول رو تشخیص بده.
لینک و پیوند سازی: برای امداد به گوگل در فهم و شعور اعتبار سایت خویش لینک هایی ساخت کنین.
به seo محتوای خویش ادامه به‌این تا‌زمانیکه به یک اسنیپت ویژه دست پیدا کنین.
با به کارگیری از این روند بهینه سازی برای اسنیپت های ویژه، نتایج رو در 7، 14 و 21 روز پژوهش کنین.

اگه بهبود مشاهده کردین، بر روی کلیک های بیشتر شغل کنین. مطلقاً در اکران ها، رتبه بندی و CTR در کنسول جستجوی گوگل و معیار بازدید و مشاهده در Semrush رو ردیابی کنین.

همچنان محتوای خویش رو با صرفه کنین تا یک اسنیپت ویژه رو ببینین و بتونین حاصل حاصل از آن رو ردیابی کنین، مانند:



خبرهای ویژه برای اسنیپت های ویژه در سال 2021 چیست؟
جدیداً، صنعت بهینه سازی متوجه دو خصوصیت تازه در نتایج جستجوی گوگل برای اسنیپت های ویژه شد‌ه‌است.

دکمه “این را با صدای بلند بشنو”

زمانی روی این دکمه کلیک می کنین، محتوا با صدای بلند خوانده میشه، در حالی که متن در کنار آن پر رنگ گردیده است.

خصوصیت جالب در حاصل جستجوی گوگل. با فشردن دکمه “این را با صدای بلند بشنو” محتوای جان دار در اسنیپت ویژه رو می توان با صدای بلند خواند.

با تلاوت هر واژه با صدای بلند متن پررنگ میشه.

بخش “همینطور در این صفحه پوشش داده شده است”

این بخش در ذیل بخش مهم اسنیپت ویژه نشان داده میشه و تگ های تیتر رو که به ورقه خویش اضافه کردین، برمی داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد