محتوای تکراری – Duplicate Content
زمانی از یک محتوا در یکسری صفحه و یا یک سری تارنما مصرف شود، گوگل متوجه این امر شده و برای وبسایت های خلافکار جریمه هایی در حیث خواهد گرفت. مشاهده ی مطالب تکراری برای کاربران خوشایند نیست، پس در صورتیکه بهاین تفکر افتاده اید که یک محتوا را اسکن کرده و در صفحات وب سایت خود قرار دهید بهتر هست به عواقبی که گریبان شما را در بعدی خواهد گرفت آموزش سئو مشهد بیاندشید. محتوای تکراری در عصری که دستخط نویسنده برای گوگل قابل شناسایی میباشد به هیچ وجه ایده خوبی نیست. هرچند نشر و به اشتراک گذاری اطلاعات بسیار عرف می باشد اما باید برای آنها لینک و پیوند منبع در حیث بگیرید. در سایت ممکن می باشد چند محتوا با هم تکراری در نظر گرفته شوند. اینکه آموزش سئو در مشهد
چهطور ایراد محتوای تکراری را در وب سایت حل کنیم بستگی به ماهیت تولید ها و مطالب دارد و طرز های زیادی برای مدیریت و غربت از همنوع خواری وجود دارد.
تصویر-معنا-محتوای-تکراری-در-اصطلاحات-seo
نرخ تبدیل – CONVERSION RATE
به آمار کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند و به هدف شما می رسند، نرخ تبدیل گفته میگردد. این شاخص در دنیای دیجیتال مارکتینگ ابعاد مختلفی دارد و در سطح وسیعی به آن پرداخته می گردد. درصورتی که به وب سایت شما ۱۰۰ نفر وارد شوند و تنها ۲۰ نفر از شما خرید کنند، این یعنی نرخ تبدیل تارنما شما ۲۰ درصد است.
تصویر-مفهومنرخ-تبدیل-در-اصطلاحات-سئو
آیکن-معنی-نرخ-کلیک-در-اصطلاحات-سئو
نرخ کلیک / CTR
نرخ کلیک – Click Through Rate نشانگر ترازو کاربرانی است که با سرچ یک مسئله در نتایج، سایت شما را مشاهده و بر روی پیوند شما کلیک می کنند. CTR یک شاخص بهتر برای به حساب آوردن کیفیت و ارزش کاغذ می باشد که بصورت درصد در کنسول جستجوی گوگل نمایش داده میشود. درصورتیکه افراد یک کوئری را جستجو اما بر روی تارنما شما کلیک نکنند، به آن ایمپرشن گفته میگردد. مشاهده سایت در نتایج از آمار بالایی برخورداراست و هرچقدر که کلیک کمتری دریافت نمائید، بایستی بر روی سئوی تارنما وقت بگذارید.
آیکن-مفهوم-اعتبار-دامنه-در-اصطلاحات-سئو
اعتبار دامنه / DA / Domain Authority
اعتبار دامنه – DA یک کدام از شاخص های ابداعی بوسیله شرکت ماز می باشد که اعتباری دربین عدد ۰ تا ۱۰۰ برای آن در حیث گرفته میشود. فاکتور های دامین آتوریتی به موضوعاتی همچون تعداد بک لینک و پیوند ها، اعتبار دامنه، سوشال سیگنال و کیفیت محتوا اشاره دارد. DA فاکتور مرتبه بندی نیست و گوگل مبتنی بر آن به سایت رنک نمی دهد.
آیکن-مضمون-زمان-ماندگاری-در-اصطلاحات-seo
زمان ماندگاری / Dwell Time
گوگل اخلاق و رفتار های کاربران را برای آنچه که جستجو می کنند تحت نظر میگیرد. فرض فرمائید فردی با جستجوی واژه و کلمه ای به پیشنهادات گوگل دست پیدا کرده و حال از میان آیتم های انتخابی، وب سایت شمارا برگزیده هست اما زمانی که وارد وبسایت شما میشود، محتوای مرتبط با سرچ خود را نمی یابد. درپی با بازگشتبه حاصل، سایت دیگری را برای جستجو در مورد کلمه و واژه ی کلیدی خود انتخاب می کند. زمان ماندگاری رابطه ی مستقیم با کاربردی بودن محتوای شما دارااست در نتیجه نمی توان آن را بی اهمیت شمرد.
آیکن-مضمون-لینک و پیوند-نوفالو-در-اصطلاحات-سئو
لینک فالو و نوفالو / follow و nofollow
تگ های فالو و نوفالو به موتورهای جستجو می گویند که این پیوند می بایست دنبال شود یا نه. وقتی بر روی یک لینک از تگ نوفالو بهره برده می گردد، بات گوگل می داند که نباید آن را برای رسیدگی مقصد دنبال کند. پیوند های نوفالو هیچ ارزشی را انتقال نمی دهند.
آیکن-مفهوم-لغت ها-کلیدی-وقت گیر-در-اصطلاحات-بهینه سازی
کلمات کلیدی زمانبر / Long Tail Keywords
گزینش کلمه کلیدی مناسب از مهم ترین اصولی می باشد که برای پیاده سازی سئو در وبسایت باید آن را دانست. درصورتیکه باین واژه بیشتر از یک کلمه و واژه باشد، به آن لانگ تیل گفته میشود. کلمه ها کلیدی طولانی معمولا انطباق بیشتری با جستجوهای کاربران داراهستند و بر روی کوئری بخصوصی تمرکز می کند. از جمله در صورتیکه خرید تلفن همراه گوشی را یک کلید کلمه بنامیم، خرید گوشی تلفن همراه شیائومی می نوت، یک لانگ تیل است. این لغت ها برای صفحات مقصود و حوزه های بخصوص بی نهایت اصلی و سرانجام ساز میباشند.
آیکن-مضمون-الگوریتم-های-گوگل-در-اصطلاحات-سئو
الگوریتم گوگل / Google Algorithm
گوگل به منظور رضایت بیشتر کاربران از نتیجه ها جستجو، از الگوریتم هایی استفاده می کند که فاکتورهای مربوط به سکو بندی و غیره را مورد پایش قرار میدهند. الگوریتم ها دارای انواع مختلفی هستند که یک نمونه آن امداد می کند کاربران بجای ورود به سایت های اسپم و بدرد نخور، به بهترین سود ممکن برسند. انواع الگوریتم های گوگل با نام های متنوع شناخته میگردند که بر روی لینک ها، محتوا، غربت از فریب و از این قبیل میپردازند.