افزایش بازدید وب سایت با سئو محلی
فعالسازی نتیجه ها جستجوی محلی، بازدید گوگل بخش اعظمی از سایت ها را افزایش داده است. به ویژه وب سایت های نوپا که از توان یه خرده برای رقابت در حاصل ارگانیک برخوردارند. جستجوی محلی این قابلیت و امکان را میدهد که کاربران به نزدیک ترین فروشگاه، متاع یا خدمات از لحاظ مکانی دسترسی داشته باشند و وبسایتهایی نزدیک به کاربر در بالای فهرست نتایج نمایش داده میگردند. تحقیقات نشان میدهد که جستجوهای محلی، بسیار بیشتر از جستجوهای ارگانیک به خرید مخاطب می انجامد. برای اینکه بتوانید در نتیجه ها محلی حضور پررنگی داشته باشید، بایستی اطلاعات تماس ، آدرس و دفتر کار خود را در google map درج نمایید. از طرفی به تقویت فاکتورهای بهینه سازی محلی مثل استفاده از نام مکان یا شهر در عنوان یا در متاتگ توضیحات بپردازید. آموزش سئو مشهد
ایجاد کرد پروفایل google my business
Google my business یک ابزار مجانی برای ارتقا و معرفی عالی حصول و کارها به کاربران میباشد که میتوانید درین سامانه اطلاعات تجارت خود ، شامل آدرس وبسایت و دفتر ، شماره های تماس، زمینه عمل و سایر اطلاعات اصلی را ثبت فرمایید. جمعاًًَ هرچه گوگل اطلاعات بیشتری از سایت شما داشته باشد ، فهم و شعور ربات ها بالاتر خواهد رفت ، شناخت بهتری نسبت به سایت شما پیدا می کنند و اتکا بیشتری آموزش سئو در مشهد خواهند داشت ، پس در حاصل رتبه بهتری نصیبتان میگردد که ارتقاء بازدید گوگل را به هم پا خواهد آورد.متاسفانه در حال حاضر my business در کشورایران فعال نیست و کاربران نمی توانند آدرس و مکان جغرافیایی کسب و کار خود را ثبت کنند. ارتقاء بازدید وبسایت با گوگل ادوردز
گوگل ادوردز هم یکی از طریق هایی میباشد که می تواند ورودی سایت از طریق این موتور جستجو را ارتقا دهد. صرفا مشکلی کهاین شیوه دارد ، هزینه های بالای آن میباشد که در قبال هر کلیک از شما هزینه دریافت میشود که این هزینه میتواند چیزی حدود یک تا دو دلار باشد. تبلیغات کلیکی گوگل برای موسسات و وب سایت هایی مناسب می باشد که تولید ها و خدمات گران قیمتی دارند و پرداخت هزینه های تبلیغاتی گوگل ادوردز برای آنها به صرفه تر هست.
چنانچه قصد دارید سریع به ارتقا بازدید گوگل برسید میتوانید از ادوردز برای معرفی تولیدات و خدمات سایت خود استعمال فرمایید، اما به تفکر هزینه های بسیار بالای پرداخت به ازای هر کلیک نیز باشید. پیشنهاد میکنیم تفحص فرمائید: گوگل ادوردز یا سئو؟ کدام یک موثرتر است!
ایفا بهینه سازی تکنیکال و بهبود دسترسی خزنده گوگل
برای اینکه ربات های خزنده بتوانند سایت شمارا به بهتر پیمایش و فهرست کنند، بایستی از طریق بهینه سازی تکنیکال ارتباط موثری فی مابین وبسایت خود و موتور جستجو تشکیل داد نمایید. یک وبسایت آغاز باید از حیث فنی و شرایط ساختاری سعی قابل قبولی داشته باشد تا سایر روشهای سئو منفعت دهند. وضعیت وبسایت خود را حتما تحقیق نمائید و تنظیمات مربوط به url ها، لینکها، تصاویر، متاتگ و کدهای تارنما را بازبینی فرمایید.
در حالتی که تارنما شما با وردپرس طراحی شده ، معمولا اکثری از نکات تکنیکال در نرمافزار نویسی و ساختار سایت رعایت شده ، اما در تنظیمات robots.txt ، نقشه تارنما ، فایل htaccess ، گزینش نوع url، تگ alt تصاویر می بایست توجه داشته باشید. چنانچه گوگل در فهم و شعور و خزش یک ورقه وب نقص داشته باشد، به طبع مرتبه خیر به آنها نمیدهد و در منفعت غرض افزایش بازدید وبسایت از همان اولیهِ کار با اختلال مواجه میگردد.
ارتقاء بازدید وب سایت از کانال های دیگر غیر گوگل
تمام مفاد بالا به افزایش بازدید گوگل یاری می کنند، البته نحوه هایی نیز هستند که بازدیدکنندگانی خارج از موتورهای جستجو برای شما به ارمغان میاورند و اگرچه تاثیر بدون واسطه یا غیرمستقیمی بر درجه وب سایت دارند اما نمی اقتدار آن ها را در گروه روش های قبل قرار داد.
شبکههایاجتماعی خود منبع بزرگی برای امان استفاده کننده هستند تا جاییکه بعضی از استحصال و کارها فقط برپایه بازاریابی شبکههایعمومی عمل می کنند و عملا وبسایت یا فروشگاه اینترنتی ندارند. فیسبوک، لینکدین ، پینترست و اینستاگرام بهترین رسانه ها جهت ارتقا بازدید سایت میباشند. همینطور، سایتهای کارکشته داخلی مثل ورزش3 یا بعضا سایتهای خبری ، می توانند ترافیک وبسایت را به حداکثر برسانند.
تقویت دوراندیشی از برند تارنما
معمولا وب سایت هایی که برند بسیار معتبر و شناخته شده ای دارند، به وسیله نام برند به وسیله کاربران جستجو می شوند و یا با وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر، کاربر وارد سایت میگردد. شما نیز می توانید با ارتقای برند و تقویت دانایی کاربران از برند وبسایت خود ، بازدید تارنما را ارتقاء دهید.
آگاهی از برند به عامل ها متعددی مانند تبلیغات، کیفیت خدمات و محصولات، ارتباط با مشتری، مزایای رقابتی نسبت به سایر وبسایت ها، عمل در شبکههایمردمی، استعمال از نام سایت در تبلیغات ، تطبیق نام دامنه با برند و… بستگی دارد. نقش سئو به عنوان یکی بهترین روشهای بازاریابی اینترنتی نیز در ارتقای برند پررنگ می باشد و موجب شناسایی بیشتر به مخاطبان و جذب مشتریان تازه میگردد.
درج بک پیوند و تبلیغات لینکدار
ثبت بک لینک و پیوند در وب سایت های پربازدید مثل سایتهای خبری، نه تنها مستقیما و به واسطه دریافت لینک و پیوند های باکیفیت منجر افزایش بازدید گوگل میشود، بلکه به علت تعداد بازدیدکنندگان زیادی که سایتهای پربیننده دارا هستند، احتمال اینکه روی لینک و پیوند، یا تبلیغات شما کلیک کنند نیز بیشتر خواهد بود.
البته ایجاد کرد بک پیوند قوانین و اصول خاص خود را دارااست. از جمله در صورتیکه قصد ثبت رپورتاژ یا بک پیوند در سایتی را دارید ، به طبع دامین اتوریتی، دامین ریتینگ، پیج اتوریتی، اسپم اسکور و درجه الکسای آن وب سایت را تفحص فرمائید. همچنین از سایتهایی که محتوای مرتبط با وب سایت شما دارند لینک بگیرید.
دقت داشته باشید که لینک و پیوند سازی، مراحل حساس و دشواری است و یافتن سایتهایی که آمار بالایی داشته و مرتبط با وب سایت شما باشند ، مستلزم گذراندن زمان و هزینه میباشد. در غیر این صورت با جریمه گوگل و افت رتبه مواجه خواهید شد.
تکثیر رپورتاژ و پست مهمان
استدلال متفاوتی وجود دارد که می تواند به سایت شما رونق زیادی بدهد، تکثیر یک پست به عنوان مولف مهمان در یک وبلاگ کار کشته با مورد مرتبط میباشد. مزایای زیادی دارااست که به عنوان مثال می توان به مفاد زیر اشاره کرد:
ترافیک ارجاعی به دست می آورید: به طور معمول، هنگامی که مقاله ای را به عنوان مهمان یا رپورتاژ آگهی منتشر میکنید، میتوانید یک یا دو پیوند را به تارنما خود وارد کنید تا اطلاعاتی در مورد آیتم یا جنبه ای که در نوشته ی علمی پوشش داده شده است را بسط دهید. بدین ترتیب، در شرایطی که کسی بخواهد در باب آن مسئله بیشتر بداند، روی لینک کلیک می کند و از سایت شما بازدید می کند.
شهرت خود را ارتقا دهید: با انتشار در وبلاگ های فارغ وب سایت خود، دسترسی و بازدید محتوای خود را افزایش میدهید. به لطف این اقدام، می توانید مخاطبان بالقوه جدیدی از خوانندگان را جذب کنید که شاید تا قبل از اینً نداشتید.
شما پیوند های ورودی خوبی دریافت می کنید: یکی موادسازنده مهم seo این میباشد که بک لینک و پیوند های خوب دریافت کنید. درصورتیکه نوشتهی علمی ای را در یک وبلاگ بزرگ دربارهی یک گزینه مرتبط منتشر کنید، به طور بی واسطه شرایط بهینه سازی وبسایت خود را تقویت خواهید کرد.
انتشار مقالهها در لینکدین
لینکدین به عنوان مثال شبکه های اجتماعی هست که علاوه بر ثبت لینک و پیوند مقالهها تارنما ، به شما اجازه نشر مقالات وقت گیر و با تعداد عبارات نامحدود را می دهد. درست مانند هنگامی که در وبسایت خود مطلبی را منتشر میکنید ، میتوانید در لینکدین نیز مطالبی با تصاویر ، درج هدینگ ، لینک سازی داخلی ، درج کلیپ یا صوت منتشر نمائید و درصورتیکه دقیق و صحیح این شغل را ایفا دهید ، قابلیت قرار خریدن نوشتهی علمی در سکو های خوب نتایج گوگل وجود دارااست که ضمن جذب بازدید مستقیم ، قادر است کاربران را به تارنما شما هدایت کند و اعتبار وب سایت را افزایش دهد. کاربرد لینکدین در سئو و بازدید سایت بسیار زیاد است.
یکیاز مزیت هایی که لینکدین داراست این میباشد که شبکه اجتماعی متخصصین و استخراج و کارهاست. پس انتشار هر مقاله در linkedin می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطبان تخصصی و بصورت غیر بی واسطه و مجانی ارتقا بازدید گوگل و ورود کاربران متناسب با مورد شغل وبسایت شما باشد.
نشر تصاویر و ویدیو در اینستاگرام
به جرات می قدرت اظهار کرد که اینستاگرام ، محبوبترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی هست. این رسانه اجتماعی ، قابلیت و امکان بارگزاری و انتشار هرنوع تصویر ، کلیپ و کلیپی را به شما میدهد. خود اینستاگرام دارای یک موتور جستجو میباشد که کاربران میتوانند کلمه ها ، تولید ها یا خدمات مدنظر خود را به آسانی بیابند. به علاوه تبلیغات در صفحه ها پربیننده قابلیت و امکان جذب مخاطبان بیشتری را به شما میدهد.
اینستاگرام به علت اینکه یک اپلیکیشن تلفن همراه میباشد ، به راحتی در دسترس کاربران قراردارد و هر فردی در هر شرایط مکانی و وقتی به راحتی قادر است از آن به کار گیری کند. به همین استدلال انتشار تصاویر و ویدیو درین شبکه اجتماعی یک کدام از بهترین ایده های ارتقاء بازدید وبسایت هست. با محدودیت هایی که برای اینستاگرام ایجاد کرد شده پیشنهاد میکنیم، بهترین جایگزین اینستاگرام برای حصول و کارهای ایرانی چیست؟ را بخوانید.
ارتقاء بازدید تارنما با ارسال پست الکترونیک
پست الکترونیک مارکتینگ را می اقتدار یکی کهن ترین راههای بازاریابی اینترنتی دانست که همچنان نیز مزایای زیادی در ارتقاء ترافیک وبسایت ها دارااست. ارسال ایمیل های تبلیغاتی ، بخشی از محتوای یک برگه، اطلاع رسانی راجعبه با تولیدات و خدمات، اعلام تخفیف یا پروموشن، ارسال تصاویر و پیوند سازی از طریق آدرس اینترنتی طرق مناسبی می باشند.
کافیست که گروه ای از آدرس اینترنتی های کاربرانی که جز مجموعه غرض شما قرار داراهستند را بدست آورید. برای این عمل می توانید در وب سایت خود قسمتی را جهت دریافت ایمیل کاربران ورودی قرار دهید و یا یک بخش مجله ساخت کنید. همچنین بسیاری از موسسه ها تبلیغاتی میباشند که دیتاست های خوب و تیم بندی شده ای از ایمیل ها را دارند که متناسب با نوع فعالیتی که دارید میتوانید از آن ها بخواهید که آدرس ایمیلها را در مشت شما قرار دهند.
بازاریابی ایمیلی این مزیت را نیز دارااست که به حفظ مشتری و بازگرداندن مجدد آنها به تارنما شما امداد میکند. تولید مجله و دریافت آدرس اینترنتی مخاطب، قادر است به اجرای بهتر و موفقتر این روش کمک کند.
تبلیغات فیسبوک
در مقاله بازاریابی در فیسبوک و مزایای آن ، التفات و روشهای تبلیغات در فیسبوک را توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مسلما بازرسی کنید. فیسبوک به عنوان شبکه اجتماعی قدیمی و قادر ، کاربران زیادی از سرتاسر دانا دارااست. این رسانه در زمان فرصت دستخوش بروزرسانی و تغییرات مثبت زیادی شده و امکان نشر هرنوع محتوای با هر وضعیتی را به مخاطب میدهد. نشر مقالات ، متن ، فایل ، کلیپ ، تصویر ، صوت ، تشکیل داد پروفایل کاری ، پیوند سازی نامحدود، تبلیغات کلیکی ، بخشی از قابلیت و امکان های فیسبوک برای ارتقاء بازدید سایت و بسط دستیابی و کارهای متفاوت میباشند که برخی از آنها علاوه بر تاثیر مستقیمی که دارا هستند ، به علت اعتبار بالایی که فیسبوک برای گوگل دارد ، در بهبود جایگاه وبسایت در گوگل نیز نقش بسزایی را انجام می کنند.
کارت های توییتر
این امکان سبب میشود که وب سایت یا هریک از نوشته ی علمی های وبلاگ را در توییتر جستجو کنیم، با یک پوشه با یک تصویر بزرگ، یک عنوان و یک توضیح مختصر ظاهر گردد.
طبق گفته توییتر، کارت های توییتر به طور معدل ۴۳ درصد تعامل بیشتر و ۲۳ درصد کلیک بیشتر دارا هستند. از سوی دیگر، توییتهایی با محتوای چندرسانهای 313 درصد تعامل بیشتر و 52 درصد ریتوئیت بیشتر دارند.
در حالتی که وب سایت یا وب لاگ وردپرسی دارید، اعتقادوباور از اینکه زمانی یک کدام از صفحات شما در این شبکه اجتماعی منتشر می گردد، به طور خودکار یک کارت توییتر ظاهر میشود، بسیار راحت میباشد. بهترین راه برای رسیدن به این هدف از طریق یک افزونه مجانی وردپرس به نام yoast میباشد که خلال رئیس seo سایت، امکان ایجاد کرد کارت توئیتر ویژه وب سایت شمارا نیز مهیا میکند. بعداز نصب آن، میتوانید کارت توییتر را که به طور پیشفرض در صفحه ها ظاهر میشود، سفارشی سازی فرمائید.
دکمه هایی برای اشتراک گذاری
شبکه های اجتماعی می توانند کانالی باشند که منجر شوند بازدید وب سایت خود را تا حد زیادی ارتقا دهید، چه به دلیل آنکه خودتان محتوا را در کانال ها و گروههای خود به اشتراک میگذارید، یا چراکه مخاطبان شما میخواهند وب وبسایت شمارا در پروفایل خود به اشتراک بگذارند.
برای ارتقاء ترافیک از شبکه های اجتماعی، آسان کردن اشتراک گذاری برای کاربران ضروری می باشد. برای اعمال این شغل، بایستی دکمه هایی را در بلاگ یا وب سایت خود قرار دهید که به استفاده کننده اجازه می دهد آنچه را که میبینند به روشی بی آلایش به اشتراک بگذارند.
این دکمهها به استفاده کننده این امکان را می دهند که روی آنها کلیک کرده و توییت یا پستی را که به توسط شما ساخته شده است، در پروفایل خود در رسانه های اجتماعی مانند توییتر، صورتبوک، لینکدین، گوگل پلاس، پینترست یا حتی واتساپ منتشر کند.
افزونهها و راههای زیادی برای اضافه کردن این دکمهها وجود داراست، که البته اکثر قالبهای وردپرس چنین قابلیتی را مهیا کرده اند.