وب سایت لینک و پیوند sitelink یکیاز عناصری میباشد که میتوانند ظواهر وب سایت شما در حاصل جستجوی گوگل را بهبود دهد و به راحتی موجب افزایش نرخ کلیک CTR و ترافیک بیشتر خواهد شد و هنگامی نماد داده می شوند که شما نشانی یک وب سایت یا این که مارک آن را در گوگل کاوش فرمائید. همینطور در صورتیکه به ازای کلمه و واژه کلیدی صفحه اصلی در سکو نخستین گوگل
آموزش سئو مشهد قرار بگیرد وب سایت لینک و پیوند به یوزرها نشان داده می شود. با استفاده از این امکان اکران بی واسطه محصول ها اساسی ، سرویس ها اساسی ، داده ها تماس و بخش اعظمی از داده ها ضروری دیگر به یوزرها نشان داده میشود.
معمولا وب سایت لینک ها بوسیله گوگل به طور خود کار برای هر سایتی تولید میشوند البته در صورتیکه مشکلی دراین مورد داشتید میتوانید با اقداماتی که توضحی خوا هیم داد وبسایت لینک و پیوند را تقویت و به نوعی سفارشی سازی نمایید. اما گوگل برای وبسایت هایی که محتوای بی چگونگی دارا هستند یا این که رفتار اسپمی از خویش علامت میدهند ، sitelinks را اکران نمی دهد
سایت لینک چیست؟
وب سایت لینک ، پیوندهایی می باشند که در ذیل نشانی اصلی وب سایت در نتایج گوگل که به صفحه ها دیگر تارنما اشاره می نمایند و در یک کادر قرار می گیرند. وب سایت لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم های گوگل بطور اتومات ساخت می گردند و معمولا گوگل مهمترین صفحاتی که برای یوزرها اثر گذار می باشند را اکران میدهد. ای پیوند ها در ورژن تلفن همراه هم علامت داده می گردند.
گوگل در اکران یک سایت در نتیجه ها کاوش ، از تیتر ، پست الکترونیک ، توضیحات و اکران صفحه ها سایت به کارگیری می نماید. تحت عنوان بخشی از فرایند بهینه سازی در سه آیتم اولیه را شما می توانید به راحتی تغییرو تحول دهید ، البته برای تارنما پیوند ، این گوگل میباشد که تصمیم می گیرد کدام صفحه های را اکران دهد.
چرا وب سایت لینک ها مهم میباشند؟
ممکن میباشد این پرسش مطرح گردد که در صورتیکه نمی توانیم روی تارنما پیوند ها تاثیری بگذاریم پس چرا التفات دارا هستند؟ حتی در شرایطی که sitelinks به وسیله خویش گوگل تشکیل داد میشود ، یکسری مزیت برای آنها می قدرت در نظر گرفت. اما بعضی از پیشنهادات میباشند که گوگل در این زمینه ارائه می دهد. در ادامه 4 مزیت استعمال از این قابلیت و امکان را توضیح داده ایم.
افزایش نرخ کلیک (CTR)
وب سایت لینک و پیوند ها واحد سنجش ورودی یوزرها به وب سایت شما را در نتیجه ها کاوش را ارتقا می دهند و این به معنای بیشتر چشم شدن و CTR های فراتر می باشد.
این مضمون عملکردی مشابه به نقشه وبسایت دارااست و خودتان نیز میتوانید هنگام اجرای کمپین های PPC ، از روش کنسول google adwords آن را به پیوند متبوع اضافه کنید.
با اضافه کردن وبسایت لینک و پیوند و بقیه المان های مازاد ، تبلیغ فضای بیشتری را در ورقه اشغال می نماید و قابلیت و امکان دیدن آن به وسیله یوزرها افزایش مییابد.
یکی مقالات اصلی در این باره : شیوه های ارتقاء نرخ کلیک CTR
بازدید از صفحات داخلی
زمانی که تارنما لینک و پیوند برای اسم و مارک سایت شما نمایش داده میشود ، یوزرها می توانند فارغ از مراجعه به ورقه اساسی شما مستقیماً به صفحه ها داخلی بروند.
که تجربه بهتری را در مشت یوزرها قرار می دهد و به صفحاتی که برای تجارت یا این که وب سایت شما مهمتر میباشند ارتقاء ترافیک را بهدنبال دارااست. یوزرها مایحتاج وجود ندارد وارد صفحه مهم وبسایت شوند و میتوانند مستقیما روی پیوند مهم ترین صفحه ها مثل صفحه ها کالا یا این که فروش در به عبارتی شیت گوگل کلیک نمایند.
آرم متکی بودن گوگل به سایت
گوگل برای همگی اینترنت سایتها قطعه های تارنما پیوند را آرم نمی دهد. اکران این عنصر هنگامی که یوزرها اسم دامنه شمارا کاوش می نمایند یا این که برای جستجوی اکران داده ها یا این که کلمه ها کلیدی خاص نشانه از متکی بودن گوگل به وبسایت و مارک شما را دارد که دلیل مهمی در ارتقای seo به حساب آورده می شود.
تارنما لینک و پیوند سبب ساز ارتقای مارک می گردد
وقتی یوزرها اسم تجاری شمارا در گوگل کاوش می نمایند و لیستی از لینک و پیوند ها را مشاهده می نمایند ، خیلی ریلکس میتوانند داده ها بیشتری در زمینهی شغل ، تولیدات و سرویس ها شما دستیابی نمایند.
چهگونه میتوانیم تارنما لینک در گوگل ساخت کنیم؟
اشاره کردیم که شما نمی توانید sitelinks را ساخت نمایید و آنها بصورت خود کار بوسیله الگوریتم های گوگل ساخت می شوند ، با این وجود ، چندین مبادرت وجود داراست که میتوانید برای کمک به گوگل در فهم ساختار و محتوای وبسایت خویش جاری ساختن دهید و این به نوبه خویش شانس تصویب و طراحی وب سایت لینک و پیوند را در حاصل کاوش ارتقا میدهد.
مطمئن گردید که جستجوی مارک تارنما در گوگل به نشانی وبسایت شما اشاره داراست و در درجه نخستین قرار میگیرد. در غیر این شکل می بایست فایل robots.txt را رسیدگی کنید تا انگیزه عدم دسترسی گوگل به وب سایت شما معین خواهد شد.
اطمینان حاصل فرمائید که با جستجوی مارک تارنما ، آغاز کاغذ اولیه آن در حاصل گوگل نمایش داده می شود
ساختاری معمولی و شل و ول برای فهم و شعور ربات های گوگل ساخت و ساز نمائید
از ورقه اساسی تارنما به صفحات اصلی لینک و پیوند دهید
عنوان ها و توضیحات مطلوب را برای صفحه های اساسی درج کنید
برای کمک به گوگل در شناسایی صفحه های اساسی خویش از لینک و پیوند سازی داخلی به کارگیری کنید
صفحات اصلی وبسایت را به نوار کناری اضافه فرمایید
مسلما seo تکنیکال تارنما را ظریف ایفا دهید . راههای اصلی بهینه سازی تکنیکال را مطالعه فرمایید
مارک خویش را در تگ h1 برگه مهم قرار دهید
به ساختار سلسله مراتبی وب سایت خویش دقت نمائید تا بیشتراز 3 سطح نباشد
نحوه فعالیت موتورهای کاوش بهاین شکل است که در زمان خزیدن و ایندکس صفحات ، آغاز از ورقه اساسی بازدید می نمایند و بعداز لینکهای جان دار در فهرست وبسایت ، نقشه وبسایت XML و محتوا برای بازرسی صفحه ها داخلی دیدن می نمایند.
منوی سایت شما ساختار وبسایت را علامت میدهد. منویی متفاوت از ساختار ، در مشت یوزرها قرار ندهید. چهت نیل به شایسته ترین نتایج ، این دو می بایست همگام و شبیه باشند.