طریق seo فنی محتوای ساخت شده
فعلا به قسمت “فنی” بهینه سازی محتوا میپردازیم.
مهمترین مراحل شامل بهینه سازی مفاد تحت می باشد:
تگ تایتل
متا دسکریپشن
URL
بیایید نگاهی به طریق تکمیل هر مرحله بیاندازیم.
۱. چه طور تگ تایتل خود را باصرفه کنیم
وقتی که کاربر جستجویی را جاری ساختن میدهد، تگ تایتل همان تیتر قابل کلیکی میباشد که در بالای هر منفعت میبیند.
در واقع همین نصیب معین شده در تصویر پایین میباشد:
تگهای تایتل به تعدادی دلیل اساسی می باشند. نخستین از کلیه، آنان به موتورهای جستجو کمک میکنند تا بفهمند کاغذ شما در خصوص چیست.
علاوه بر این، آن ها میتوانند دلیل تعیین کنندهای باشند که استفاده کننده کدام سود جستجو را تعیین خواهد کند.
برای seo تگ عنوان خود، می بایست از موردها ذیل مطمئن باشید:
آن را ذیل ۶۰ کاراکتر نگه دارید.
تعدادی واژه و کلمه کلیدی را در عنوان قرار ندهید.
در زمینهی آیتم محتوا، دقیق باشید.
لغت ها کلیدی مورد نظر را در بالا قرار دهید.
تفاوت در میان این دو واضح میباشد و التفات بهینه سازی تگهای تاتیل را آرم میدهد.
۲. چهطور متا دسکریپشن خود را بهینه فرمائید
متا دسکریپشن شما قطعه کوچکی از متن است که در زیر تگ تایتل و URL ظاهر میشود.
هنگام جستجو، متا دسکریپشن بخشی میباشد که در عکس ذیل معین گردیدهاست:
در حالی که گوگل گفته متا دسکریپشن تأثیر مستقیمی بر جایگاه بندی ندارد، ولی بر روی احتمال کلیک کردن کاربر روی ورقه شما تأثیر می گذارد و ctr بهینه سازی را بالا میبرد.
و نرخ کلیک قادر است تأثیر غیر مستقیمی بر جایگاه بندی نیز داشته باشد.
نکاتی راجع به متا دسکریپشن که می بایست رعایت کنید.
آن را پایین ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید.
یک نمای کلی کوتاه و خاص از آنچه محتوا در زمینهی آن میباشد ارائه دهید.
عبارات کلیدی مرتبط را اضافه فرمائید (زمانی که استفاده کننده نتیجه ها جستجو را میبیند، آنها هایلایت می گردند).
۳. چه طور URL خود را باصرفه کنیم
ساختار URL شما یکیاز دیگر از مؤلفههای اساسی بهینه سازی میباشد. بعضاها معتقدند که یکی از فاکتورهای سئو میباشد و برخی معتقدند تأثیر غیرمستقیم بر جایگاهبندی دارد، زیرا می تواند عاملی باشد که تعیین میکند کاربر روی محتوای شما کلیک کند یا خیر.
خوانایی در اینجا بسیار اصلی میباشد، زیرا تضمین میکند که کاربران جستجو از URL های طولانی و مرموز نترسند.
تصویر تحت یک مثال خوب از اینکه به چه شکل خوانایی URL قادر است بر طریق مشاهده نتیجه ها بوسیله کاربر تأثیر بگذارد ارائه می دهد.
پس، چرا محتوا برای seo اساسی هست؟
زیرا هنگامی که محتوا بهینه میشود، دیده شدن شما را به شدت بهبود میبخشد.
و سوای دیده شدن و قرار فراهم نمودن در معرض روئت کرد، محتوای شما فقط یکی ازاز سایر از میلیونها مقالهای میباشد که هر روز در اینترنت پست می شوند.
هیچ کس آن را نمیبیند.
هیچ کس آن را به اشتراک نمیگذارد.
هیچکس کاری با آن نمیکند!
بعضی اوقات، ممکن است تفاوت چیزی به کوچکی نوشتن متا دسکریپشن باصرفه شده و مخصوص برای همه صفحه ها شما منجر ارتقاء دیده شدن شما در گوگل گردد.
اکنون که متوجه اهمیت ساختوساز محتوا در بهینه سازی شدید قطعا این را هم متوجه شدید که در صورتیکه خواهان دیده شدن و در معرض روءیت کرد قرار به دست آوردن هستید، می بایست خود را دارای مسئولیت به ساخت مداوم محتوای با صرفه شده فرمایید.
چنانچه به قضیه محتوا نویسی علاقهمند هستید، زمان ساخت و ساز محتوا تارنما سفینه مناسب شما می باشد.