جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

روش های ایجاد صفحات موبایلی


درین نوشته‌علمی قصد داریم التفات و نحوه seo صفحه ها گوشی یک وب سایت را تشریخ نماییم

باتوجه به ارتقاء استعمال از گوشی تلفن همراه و تبلت و فبلت ها ، اکثر یوزرها برای ورود به وب و فضای مجازی و شبکه های عمومی و حتی جستجوی محصول و سرویس ها مد لحاظ خویش بیشتر از این ابزار های به کارگیری می نمایند آموزش سئو مشهد

هرچند که کماکان استعمال از رایانه ها و لپ تاپ هم مورد به کارگیری قرار میگیرد

البته طبق پژوهش ها انجام شده ، آرم داده گردیده که بیشتر از 55 درصد یوزرها حاضر در وب از گوشی استعمال می نمایند

و این یعنی افزایش کاربرد های گوشی ها در جهت خرید آنلاین ، کاوش در گوگل ، به کارگیری از رسانه های اجتماعی  و…

seo صفحه های برای تلفن همراه آموزش سئو در مشهد

شما برای اینکه بخشی از مخاطبان را از دست ندهید ضروری میباشد که سایتی ریسپانسیو و تهیه گردیده برای گوشی داشته باشید

در صورتیکه کاغذ ای از وب سایت که بر روی دسکتاپ بالا می‌آید را روی یک موبایل با برگه خرد فراخوانی کنیم ؛

عملا کوشش تارنما را کاهش داده ایم و این مغایر seo است


خلال این آیتم ، seo سایت و صفحه های برای تلفن همراه موجب ارتقا سکو کلی در گوگل میگردد


یکی‌از فاکتور هایی که گوگل برای سکو بندی و اعتبار بخشی به وبسایت ها آیتم استعمال قرار می دهد بهینه سازی و واکنش گرا بودن صفحات سایت برای گوشی میباشد


گوگل و موتورهای کاوش بازرسی می نمایند که آیا صفحه ها وب سایت شما با ورژن های موبایلی مطابقت و همخوانی دارد یا این که نه


یعنی اینکه تارنما شما سالم و بدون نقص‌ و ریسپانسیو روی گوشی و تبلت بارگزاری میگردد یا این که خیر


این قابلیت و امکان موجب می گردد که گوگل سایت شمارا تحت عنوان یک مقر دارای اعتبار بشناسد و ارزش بیشتری برای آن قائل باشد


همه فرایند هایی که به خواسته seo ورژن موبایل یک تارنما و بهبود تجربه کاربر اعمال می گردد در اصطلاح mobile سئو نامیده میگردد




شیوه های ساخت‌و‌ساز صفحه ها موبایلی

تولید امکان خوانایی صفحه ها وب سایت برای موبایل طریق ها و مراحلی دارااست که به دنبال بیان خوا‌هیم کرد


پیاده سازی و کدنویسی مبنا برای گوشی

درین‌موقعیت‌ هنگامی که تارنما در درحال حاضر پیاده سازی میباشد می بایست به طور داینامیک و تماما ریسپانسیو کدنویسی صورت پذیرد


یعنی طراح می بایست با آشنایی جامعی که از کدنویسی اینترنت داراست بتواند در چهارچوب کد های سایت قابلیت و امکان سئو برای صفحه های تلفن همراه را فعال نماید


معمولا این شیوه به انگیزه مخارج بالایی که دارااست کمتر مورد استقبال مخاطبان قرار میگیرد


از طرفی فعالیت برای طراحان وبسایت بسیار دشوار خیس می گردد و فرصت بیشتری می بایست صرف پیاده سازی شود


نوشته ی علمی پیشنهادی : بهینه سازی کد های وبسایت


به کارگیری از پوسته های بهینه سازی گردیده برای تلفن همراه

به کار گیری از پوسته های seo گردیده برای تلفن همراه یک مورد مطلوب میباشد که اکثر تارنما ها از این نحوه استفاده می نمایند


سیستم های مدیر محتوا همانند وردپرس و جوملا در بسیاری از پوسته های از پیش پیاده سازی گردیده این قابلیت و امکان را برای صفحه ها تارنما تعریف‌و‌تمجید کرده اند


در این طرز seo بسیار سریع خیس و مطلوب خیس ایفا می‌گردد و نیازی به کدنویسی های هنگفت و وقت گیر وجود ندارد


استفاده از پلاگین های صفحه های تلفن همراه

برخی از پوسته ها به طور پیش فرض قابلیت و امکان ایفا بر روی گوشی و صفحات خرد را ندارند


و همان طور که گفتیم به هیچ وجه به صرفه وجود ندارد که نرم‌افزار نویسی از جدید انجام شود


به همین برهان با به کار گیری از پلاگین های seo منحصر به فرد می اقتدار صفحات موبایل را برای url  های یک سایت تعریف‌و‌تمجید کرد


بهبود تجربیات کاربری Mobile Usability

در گوگل وبمستر قسمتی جهت  تفحص  کاربرد seo صفحات تلفن همراه یک وب سایت در نظر گرفته شد‌ه‌است


و معیار تطبیق پذیری وبسایت را با ورژن های موبایلی را به طور بی نقص تحقیق می نماید


و در‌حالتی که که مشکلی و ایرادی دراین باره برای هر صفحه وجود داشته باشد به شما استحضار خواهد اعطا کرد


مسافت کم پیوند ها از هم و یا این که بزرگتر بودن محتوا از ورقه در این قسمت دو دلیل اصلی تولید خطاهای تلفن همراه میباشد


کلاً این ابزار تجربیات کاربری بهینه سازی صفحات گوشی را استیناف می نماید




دسترسی گوگل به تارنما را محصور نکنید

جهت غربت از بعضی از خطاهایی که در این نصیب تشکیل داد میگردد بایستی دقت کنید


که دسترسی گوگل به منابع اصلی وب سایت مانند فولدر های js , css  را محصور نکنید


تا ورقه بتواند به طور ظریف و سلامت بارگزاری خواهد شد


جهت سئو از پاپ آپ در صفحه ها گوشی استعمال نکنید

گوگل از پاپ آپ خوشش نمی آید بدین انگیزه که با ورود استفاده کننده به وبسایت با یک صفحه مزاحم مواجه می‌گردد و محتوای اصلی را می پوشاند


کلا موتور های کاوش از هر عاملی که بازدارنده از دسترسی به هر بخش از وبسایت شوند استقبال نمیکنند


محتوای اصلی را در موبایل مخفی نکنید

در‌حالتی که که سهوا یا این که عمدا بخشی از محتوا را در صفحه های موبایلی نهفته فرمایید اشتباه کردید


چون با این عمل به تجربیات کاربری صفحه ها موبایل وب سایت خویش ضربه زده اید


که‌این گزینه تماما برخلاف اصول بهینه سازی صفحه ها گوشی می‌باشد


بهینه سازی  سرعت صفحه ها در موبایل

یک کدام از از دیگر از ابزارهای آزمایش سئو برای صفحه ها تلفن همراه در گوگل ، تحقیق سرعت صفحات میباشد


که گوگل عنایت ویژه ای برای آن در حیث گرفته میباشد


باتوجه به اینکه اکثر یوزرها موبایلی در لحظه می‌خواهند به هدف خویش برسند


به همین انگیزه می بایست صفحه ها سرعت بالایی در موبایل داشته باشند


برای تحقق این مورد می قدرت از تکنیک های seo استفاده کرد مواقعی مثل :


Eliminate render-blocking JavaScript and CSS، کاهش وسعت و فشرده سازی تصاویر ،


و کاهش دادن زمان جواب گویی سرور ، کاهش تعداد درخواست های   برگه


نصب پلاگین های amp برای seo صفحات تلفن همراه

AMP  مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages هست  یا این که  در فارسی عجله دهی به صفحه ها موبایل.


گوگل اخیرا استفاده از amp را معرفی کرده


با نصب پلاگین های مربوطه به پایان نشانی هر کاغذ عبارت amp  اضافه میشود


که در واقع تمام محتوای به عبارتی ورقه مهم است و تگ canonical  آن هم مرتبط با به عبارتی ورقه اساسی دسکتاپ میباشد


پلاگین yoast سئو

یوست seo اخیرا بخشی برای بهینه سازی صفحه ها موبایل ایجاد کرده


که طریق اکران کاغذ در تلفن همراه ، اکران هدینگ و تیتر اساسی و همینطور توضیحات متا را علامت میدهد


از yoast  به منظور seo تخصصی وردپرس به کار گیری میشود


از ایندکس شدن pdf اطمینان حاصل کنید

استراتژی های سئو برای درجه بندی وبسایت بسیار مفید هستند و در شغل های بازاریابی اینترنتی نیز کاربرد دارند. اکثری از این تکنیک ها منجر می شوند ارتقا سکو وبسایت شما عجله بیشتری بگیرد و زودتر به توفیق رسد. اما برخی از اشخاص گرایش دارند با استفاده از طریق های سئو کلاه سیاه مراحل سئو موتورهای کاوش را تحت عنوان یک جنگ در نظر بگیرند و در فایده برای باختن رقبا دست به هر کاری می زنند، حتی در حالتی که از روشهای متقلبانه و سیاه استفاده نمایند.  البته متخصصین سئو کلاه سپید موتورهای کاوش را تحت عنوان شرکای خویش میبینند که برای امداد به استخراج و امور و وبسایتهای دارای اعتبار در ایجاد کرد پیوند و هدایت یوزرها به سایت ها فعال سازی گردیده اند. آموزش سئو مشهد

درین مقاله قصد داریم خلال معرفی سئو کلاه سیاه، روشها و تکنیک هایی که شدیدا به وب سایت ضربه میزنند را تفحص کنیم تا شما با آشنایی آنها، هیچوقت تارنما خویش را به خطر نیندازید و از جریمه گوگل در پناه باشید. بطور کلی، در شرایطی‌که طریق ها و تکنیکهای سئو به سه دسته تقسیم شوند، میتوانیم انها را با سه عبارت، کلاه سپید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه کدبندی کنیم. روشهای متقلبانه و غیر قابل آموزش سئو در مشهد

 قبول برای گوگل، بلک هت یا این که کلاه سیاه هستند.

سئو کلاه سیاه چیست؟

seo کلاه سیاه (در انگلیسی: Black Hat بهینه سازی)  تکنیک و استراتژی هایی هستند که به گویش معمولی، متقلبانه و به طور کامل مخرب می‌باشند و اگرچه امکان دارد در روزگار مجال کوتاهی هم نتایج مثبتی در رتبه تارنما داشته باشند، البته در غایت منجر به جریمه شدن وب سایت در گوگل می‌شوند. مثلا استتار بخشی از محتوای برگه یکی‌از انجام کلاه سیاه است. وقتی اتفاق می‌ افتد که یک تارنما محتوایی را به خزنده موتور جستجوی خاصی آرم می‌ دهد که با آنچه یک مخاطب انسانی می‌بیند گوناگون است. یعنی دو ورژن مختلف را به یک استفاده کننده اینترنتی و موتورجستجو نشانه می دهد.


در راه‌های کلاه سیاه، شخص به خطا یا این که به انگیزه عدم تدبیر کافی یا این که عمدا قصد دور زدن قوانین گوگل را دارد و بجای اینکه تمرکز بر روی استحصال رضایت یوزرها باشد، فریب موتور کاوش درنظر گرفته می شود که تماما خطا هست.




شیوه های کلاه سیاه ، تکنیک هایی بر خلاف با قانون ها موتورهای کاوش میباشند که با غرض بهبود جایگاه وب سایت اعمال میشوند. این راه ها خیلی وا رفته سبب به جریمه سایت میگردند. به ویژه که در سالهای اخیر با تقویت و بروزرسانی الگوریتم های گوگل، شناسایی این شیوه ها خیلی وارفته خیس از قبل گردیده و شک وتردید نکنید در صورتیکه هرمورد از این‌شیوه هایی که به‌دنبال توضیح میدهیم را روی سایت خویش اجرا نمایید در حین زمان یه خرده جریمه میشوید که می‌تواند دربرگیرنده حذف یک یا این که یک‌سری صفحه و حتی حذف تک تک وب سایت از نتایج باشد.


مخرب ترین شیوه های بهینه سازی کلاه سیاه

تکنیکهای black hat یا این که سئو کلاه سیاه ، به یک‌سری تیم و ترازو تقسیم بندی می‌شوند. مواقعی که مرتبط با بهینه سازی داخلی میباشند و بعضا از کارداران offpage را مقصود قرار می‌دهند. گوگل نسبت به اقدامات کلاه سیاه بسیار حساس می‌باشد و در شکل مشاهده هرمورد از این‌راه ها در یک دامنه ، متناسب با سطح تقلب یا این که غلط وبسایت را جریمه می نماید.


نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی و بسیار اصلی : انگیزه جریمه وبسایت بوسیله گوگل


در نوشته‌ی علمی علل جریمه سایت توسط گوگل تعداد متعددی از فاکتورهای متقلبانه و مضر را توضیح داده ایم. ولی همه آنها در تیم کلاه سیاه قرار نمی گیرند. تکنیک های سئو کلاه سیاه اثر منفی بیشتری روی وب سایت دارا‌هستند. پس خیلی دقیقتر این فاکتورها را توضیح خواهیم بخشید.


با بروزرسانی معیارهای seo وبسایت در گوگل ، بسیاری از طریق های قدیمی خیر صرفا کاربردی ندارند بلکه با اثر منفی در مجموعه بندی کلاه سیاه ها قرار میگیرند.


در شرایطی که درپی یک شغل تجاری  بلند فرصت در وب هستید حتما از طریق های کلاه سیاه خودداری کنید چون قابلیت داراست این طرز های در کوتاه فرصت اثر مثبتی روی سئو داشته باشند ولی در پهنا یکسری روز یا این که یک‌سری هفته باعث به حذف کامل وب سایت شما از موتور کاوش می گردند.




بک پیوند نخرید!

بک پیوند ها از یک دامنه و سورس جدا از دامنه شما اخذ میشوند و بک پیوند هایی که متناسب با قانون ها گوگل نیستند تاثیرات به طور کامل منفی روی بهینه سازی خواهند داشت.


بسیاری از تارنما ها برای اینکه بتوانند نظر موتورهای کاوش را جلب نمایند مبادرت به خرید و یا این که اجاره بکلینک های زمان دار می نمایند. صاحبین این وبسایت ها خیال و خاطر می نمایند هرچه بک پیوند بیشتری خریداری نمایند شانس استحصال جایگاه های خوب در گوگل را ارتقاء داده اند. در حالتی که که چنین وجود ندارد. هر نوع بک لینک را نخرید! لینک های اسپم، بی چگونگی، غربال گردیده و بک پیوند های هدفمند در رمزه راه‌های کلاه سیاه قرار گرفته اند. در قبلی چنین خلا البته هنگامی که گوگل الگوریتم های استیناف لینک و پیوند خویش را آپدیت کرد در پهنا 24 ساعت اکثری از وبسایت هایی که از این‌راه کلاه سیاه استعمال کرده بودند را از نتایج حذف کرد.


به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ضرروی ( طرق لینک و پیوند سازی درست برای بهبود seo سایت ) را برای کسب داده ها بیشتر پژوهش فرمائید.


تصویب لینک در بخش اظهار نظر

این شیوه از دو منظر قابل مطالعه میباشد. اولیه برای شخصی که لینک و پیوند وبسایت خویش را در بخش نظرها یک وب سایت دیگر به ثبت می رساند و دوم برای وبسایتی که اظهار نظر و لینک های بی ربط را در قسمت نظر ها پذیرش می کند.


بدین نوع لینک دهی، اسپم گفته می گردد که از طریق های اصلی seo کلاه سیاه هست هم برای تارنما اول و هم وب سایت دوم! مخصوصا وقتی که مطالب و عنوان ها دو تارنما هیچ ربطی به هم نداشته باشند. گوگل را دست‌کم نگیرید، این مورد را تخت‌گاز تشخیص میدهد و جریمه خواهد کرد.


کپی محتوا یا این که محتوای تکراری

محتوای تکراری یا این که duplicate content یکی‌از از سایر از طریق های seo کلاه سیاه میباشد که هم با نسخه برداری و سرقت مطالب از یک دامنه دیگر تشکیل داد می شود و هم با تکرار مطالب در صفحه های یک تارنما.


حتی اگر شما مطلبی را از وبسایت یا این که ورقه ای دیگر بردارید و لغت ها آن را جابجا فرمایید و یا این که تغییر و تحول دهید گشوده هم بوسیله موتورهای کاوش قابل شناسایی و در حکم محتوای تکراری هست. این‌شیوه تحت عنوان article spinning شناخته می‌گردد و خویش یکی‌از تکنیک های مخرب کلاه سیاه می‌باشد.


ساخت و ساز خود کار محتوا

همان طور که می دانید بازاریابی محتوا یک کدام از چیره ترین طرق بازاریابی و تبلیغات می‌باشد که اثر بسیار مثبتی بر روی بهینه سازی نیز داراست البته به شرط اینکه اصولی و صحیح انجام شود. برای ایجاد کرد محتوای مطلوب باید فرصت و انرژی قابل قبولی صرف شود و بسیاری از کسانی که در ساخت‌و‌ساز محتوا به نقص‌ می‌خورند متاسفانه به سراغ قابل انعطاف افزارها و شیوه های ایجاد اتومات محتوا میروند. ایجاد کرد اتومات یا این که content automation یکی شیوه های سئو کلاه سیاه است که برای موتورهای کاوش تماما قابل تشخیص میباشد و جز محتوای بی چگونگی و باعث به جریمه به حساب آورده می شود.


محتوای نهفته cloaking

ممکن میباشد متوجه گردید که در وبسایت محتوای پنهانی وجود دارد. این زمانی حادثه می افتد که حتی یک لینک و پیوند برای بازدیدکننده تارنما نامرئی باشد، البته بوسیله موتورهای کاوش قابل شناسایی باشد. تا قبل از این برخی از فونت های خیلی ریز به کارگیری می کردند یا این که حتی برای فونت و دور‌نما از یک رنگ به کار گیری می کردند تا کلمه ها چشم نشوند.


محتوای پنهان یا این که cloaking یکی‌از طرق مخرب بهینه سازی کلاه سیاه می‌باشد که در این حالت‌‌‌ ربات های جستجو گر یک متن را می‌بینند البته مخاطب متن و محتوایی متفاوت را مشاهده می نماید. در اینکه ربات های کاوش گر مجموع ساختار صفحه را استیناف و ایندکس می نمایند شکی وجود ندارد و هنگامی که تشخیص دهند محتوایی در صفحه به فعالیت رفته که آن‌ها می‌بینند اما از نظر یوزرها نهفته و نهفته میباشد، این کار را قانون شکنی تشخیص می دهند.




تحقیر کردن بخشی از محتوا ، قراردادن محتوا با فونت سپید در دور نما سپید و لینک و پیوند های پنهان غیرقابل مشاهده به وسیله کاربر تمامی از روشهای cloaking محسوب می‌شوند.


نهفته کردن شامل فریب دادن نمایه ساز موتور کاوش است تا اندیشه نماید چیز دیگری می باشد و در سود بدون چاره به ارسال داده های نادرست به یوزرها گردد.


ایجاد کرد صفحات doorway

صفحه های Doorway صفحاتی در اینترنت می باشند که صرفا با هدف بهبود ترافیک وب سایت ها بصورت هدفمند پیاده سازی و تشکیل شده اند به طوری که برای کلمات یا این که عبارات کلیدی خاصی به کاربر ارائه میشوند و ضمن اینکه جز طرق سئو کلاه سیاه محسوب می گردند دارنده محتوای اسپم و بی بها برای یوزرها میباشند.


صفحات doorway علاوه بر ساخت ترافیک مضر برای وبسایت، مخاطب را از فایده کاوش مایوس می نماید. برای مثال فرض فرمائید شما با لینکی مواجه گردیده اید یا این که ورقه ای را کاوش نموده اید که در نتایج با تیتر (خرید کفش زنانه با تخفیف) قابل مشاهده می باشد اما وقتی که وارد کاغذ می‌شوید با تیتر و محتوایی در زمینه‌ی با کفش مردانه مواجه میشوید، در‌این‌صورت‌‌ شما وبسایت را فورا رخنه‌ می‌کنید و این موجب افت رنک سایت مربوطه میگردد.


به کارگیری از عبارات کلیدی نامرتبط یکی‌از‌از دیگر از ترفندها می‌باشد، به خصوص زمانی که با ترفندهای ذکر شده در ابتدا ادغام خواهد شد. با به کار گیری از این لغت ها کلیدی میتوانید ترافیک را از یک‌سری منبع به یک سایت هدایت نمائید، حتی بعضا از آن‌ها لینک های باکیفیتی میباشند.


اسپم کردن لغات کلیدی

افراط در استعمال بیش تر از حد لغت ها کلیدی در متن یک کدام از از دیگر از این روشهاست. این شیوه مشمول تعداد متعددی کلمه ها کلیدی در محتوا میباشد که آن را غیرقابل قرائت می نماید. آیا تا به اینک پستی را چشم اید که به صورت مکرر تبلیغی را با کلمه ها خاصی اکران دهد؟ مبرهن است که‌این سایت در همت برای بهبود مرتبه می باشد. این یکی‌از اقداماتی است که بسیاری از برای بهبود رتبه  خویش اجرا میدهند.


ممکن است کاربر متوجه نشود که ورقه دربردارنده متن نامرئی، تگ تیتر و متا تگ میباشد، البته مرورگر این عمل را می نماید. در شرایطی که یک پست دربردارنده یک کلمه و واژه کلیدی به صورت مکرر باشد، گوگل قادر است فیلتری را برای کاهش درجه و یا این که بدتر از آن، مسدود کردن تارنما قرار دهد. کسب به چگالی کلمه کلیدی ایده آل می تواند بسیار بغرنج باشد، البته تقلید از یک ضابطه کلی این شغل را آسوده می نماید.


طبق داده های عددی بدست آمده از پژوهش گران تارنما ها، شایسته ترین چگالی برای کلمات کلیدی در یک ورقه میان یک تا 2.5 درصد از تک تک محتواست. استفاده افراطی و بیش تر از حد یک کدام از طرق کلاه سیاه میباشد که هرچند در گذشته به کار گیری می شد اما امروزه منسوخ میباشد.


بقیه شیوه های seo کلاه سیاه

همینطور صفحات دارنده اخلاق مخرب مانند فیشینگ، ویروس ها، تروجان ها و بقیه بدافزارها، مزارع پیوند، ویرایش پیوند، ریدایرکت های نادرست، ساخت زیردامنه هایی و بخش اعظمی دیگر از طریق ها میباشند که جز کلاه سیاه ها به اکانت میایند.


استعمال از یک ورقه فرود بیش از حد بهینه گردیده نیز یک تکنیک seo کلاه سیاه است. که شبیه داشتن یک صفحه فرود رسمی نخواهد بود. دراین مورد، از هر روشی برای اصلاح بیش تر از حد یک محتوای کیفیت بالا و آنگاه استعمال از آن برای هدایت اشخاص به آن وبسایت به کار گیری میگردد. این به معنای اضافه کردن مجموع طرق گذشته در فضای دیجیتال بیان شده میباشد.


در شرایطی که می‌خواهید سایت خویش را توسعه و گسترش دهید، مطمئن گردید که از این موارد اجتناب میکنید، استراتژی های بازاریابی و seo خویش را عاقلانه انتخای فرمایید و به رقابت غیراخلاقی فکر نکنید. کوشش کنید طرز هایی برای بهبود شرافتمندانه جایگاه وبسایت در نتایج ارگانیک گوگل بیابید.


جواب سوال های متداول:


seo کلاه سیاه چیست؟


کلاه سیاه یا این که Black Hat تکنیک هایی در سئو می باشند که از متکی به فریب موتور کاوش می باشند و قصد دور زدن مقررات با هدف ارتقا جایگاه سریع در نتیجه ها کاوش را دارا‌هستند


مخرب ترین راه‌های کلاه سیاه کدامند؟


بزرگترین روشهای کلاه سیاه که اثر مخربی بر سایت دارا‌هستند؛ نسخه برداری محتوا، لینک و پیوند سازی اسپم، خرید بکلینک، محتوای پنهان، اشباع صفحه های با کلمات کلیدی، تشکیل داد خودکار محتوا، صفحه ها فرود بیش تر از حد بهینه گردیده و…


گوگل چه برخوردی با راه‌های کلاه سیاه دارااست؟


جواب کاملا مبرهن هست، سایت شما‌را جریمه و از حاصل حذف میکند. حتی اگر در طی کوتاهی هم درجه بهتری در حاصل استحصال فرمائید، البته خیلی سریع بعد از شناسایی سایت شما تحت عنوان وبسایت متقلبی که طرق کلاه سیاه را انجام کرده، جریمه می‌گردد.


تاثیر سن دامنه در زمان رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

سوالی که به طور تقریب تک تک مشتریان و کارفرما ها از ما می پرسند این میباشد که چه هنگامی تارنما به ورقه اولیه گوگل می آید؟ یا چه عواملی در کاهش زمان رسیدن وب سایت به کاغذ اول گوگل مفید می باشند؟ پاسخ بدین پرسش وابسته به متغیرهای فراوانی مثل شرایط و کیفیت اینک حاضر سایت ، وضعیت رقبا ، کلمه ها کلیدی مدنظر برای ارتقا سکو وبسایت به کاغذ نخستین گوگل و بخش اعظمی فاکتورهای دیگر است.  اکثری از شرکت ها بهینه سازی با وعده آوردن وبسایت به شیت اول گوگل طی 30 روز جذب استفاده کننده می کنند که نه تنها نمی توانند آموزش سئو مشهد  به وعده خود عمل کنند بلکه با اجرای روش های seo کلاه سیاه مشکلاتی را نیز برای وبسایت به وجود می آورند که یک نوع کلاهبرداری محسوب می شود.
برای کسب مرتبه های عالی در گوگل باید بردبار باشید و با جدیت به سئو سایت ادامه دهید و هیچ گاه تسلیم نشوید.
جهت رسیدن به ورقه آغاز گوگل حتما این مقاله افزایش رتبه وبسایت در حاصل جستجو گوگل را استیناف فرمایید.
فرصت رسیدن سایت به مرتبه اول در گوگل
به‌دنبال آنالیز صورت گرفته بر روی دو ملیون عبارت کلیدی ، این فایده حاصل شد که تنها 5.7٪ از تک تک صفحات آیتم بازرسی در دست‌کم 1 واژه و کلمه کلیدی در حین کمتر از 1‌سال رسیدن به برگه اولیه گوگل را بدست آورده اند. فرصت سئو با تایمی که طول میکشد که وبسایت به برگه یا سکو نخستین برسد متعدد می‌باشد، زیرا معمولا دو هفته فرصت نیاز است تا گوگل متوجه تغییرات seo خواهد شد. آموزش سئو در مشهد
همچنین وب سایتهای دارای امتیاز اتوریتی دامنه بالاتر میباشند مقام بهتری نسبت به وب سایت هایی با دامین اتوریتی زیر دارا‌هستند که کاملا منطقی و قابل شعور می باشد.
با استیناف دقیقتر این 5.7٪ از صفحات خوش شانس ثابت شده که حدود 60 تا 180 روز فرصت برده تا رسیدن سایت به ورقه اولیه گوگل پژوهشگر خواهد شد که بیشتر در عباراتی با رقابت کمتر بوده هست و هرچه رقابت شدیتری فی مابین دامنه های گوناگون بر رمز یک واژه و کلمه کلیدی وجود داشته باشد این فرصت ارتقا می یابد. که طبق آمار چیزی در حدود 95 درصد صفحه های به زمانی بیش از یک‌سال برای رسیدن به صفحه نخستین گوگل نیاز دارا هستند. مثلا در کلمه ها کلیدی لبریز رقابت تنها 0.3٪ از تک تک وبسایت ها در کمتر از یک سال به صفحه نخستین رسیده اند.
در این وضعیت در حالتی که شما خیلی عالی روی seo کار فرمائید ، عبارت کلیدی ترند بالایی نداشته باشد و یه خرده خوش شانس هم باشید ، در نهایت می‌توانید جز همان 5 درصد قرار بگیرید.
کاهش زمان رسیدن وبسایت به ورقه اولیه گوگل
فرمول جادویی برای تضمین قرار خریداری نمودن تارنما در نتیجه ها گوگل و کاهش مجال رسیدن تارنما به شیت اول گوگل وجود ندارد و هیچ فردی هم نمی تواند به شما دقیق بگوید رسیدن به صفحه های اول چقدر طول می کشد.
طبق تحقیقات و تجارب ما ، در شرایطی‌که یک سایت فعال سازی کردید، ممکن میباشد ما یحتاج باشد 3-4 ماه صبر فرمائید تا اولی بازدیدهای خود را از طریق گوگل دریافت کنید و بعد از 6-7 ماه و به شرط سئو اصولی وب سایت می‌توانید ترافیک زیادی را از گوگل دستیابی فرمائید. برای اینکه در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید و به بهترین رده برسید ، شاید بیشتراز 1سال شکیبایی و پشتکار نیاز داشته باشد.
گوگل بارها گفته می‌باشد که در الگوریتم رتبه بندی خود از بیش از 250 فاکتور به کار گیری می کند البته مهمترین عواملی اثرگذار در وب سایت که مربوط به مجال فرصت رسیدن به صفحه نخستین نتایج در گوگل هستند عبارتند از:
تاثیر سن دامنه در طی رسیدن تارنما به ورقه اول گوگل
دامنه هایی که کمتر از 6 ماه سن دارا‌هستند به عنوان دامنه تازه شناخته میگردند. طبق تحقیقاتی که وبسایت ahrefs در این مورد جاری ساختن داده ، مشخص و معلوم کرده که صفحه های و وب سایت هایی که در ورقه اولیه نتیجه ها گوگل حضور دارند چه برهه زمانی وقتی است که تشکیل داد شده اند.

2 میلیون واژه و کلمه کلیدی تصادفی مطالعه شده و اطلاعات جالبی از این پژوهش بدست آمده است.  اما سن تارنما از تاریخی که ربات های ahrefs برای اولین بار کاغذ را مشاهده می کنند احتساب گردیده‌است.

طبق اطلاعات بدست آمده میانگین سن دامنه سایت های ورقه نخستین گوگل نسبتاً 2 سال میباشد. و سایت هایی که در جایگاه شماره یک گوگل قرار می‌گیرند به طور معدل 3 سال سن دارند. در حقیقت ، صرفا 22٪ از مجموع صفحاتی که موقتی در 10 مرتبه رفیعتر گوگل قرار گرفته اند حدود یک سال سن دارند و درصد بسیار ناچیزی از آن‌ها زیر یکسال از تاریخ فعال سازی در شیت اولیه قرار گرفته اند.

دامنه پاک
این یکی از از دیگر از عواملی میباشد که قادر است به تاثیر مثبت یا منفی برای درجه بندی تارنما شما در گوگل داشته باشد. دامنه منزه به وب سایتی اطلاق می‌گردد که سابقه جریمه و حذف در گوگل را نداشته باشد.

چه‌گونه می‌توانید تشخیص دهید دامنه شما پاک می‌باشد؟ جریمه وبسایت به وسیله گوگل یقه دامنه شمارا گرفته؟ 2 روش برای این شغل وجود داراست:

وارد فضا سرچ کنسول گوگل شوید ، به بخش داشبورد اصلی در سمت راست کاغذ رفته و گزینه manual actions  را تعیین نمائید. در‌حالتی که که جریمه ای بصورت دستی متوجه سایت شما شده باشد از این بخش قابل مشاهده میباشد.

برای تفحص جریمه های الگوریتمی گوگل نیز می توانید از google analytics به کارگیری نمایید و با مشاهده تغییر در ترافیک وبسایت متوجه می‌شوید که آیا جریمه شده اید یا خیر!؟

در شرایطی‌که دامنه شما پاک نیست ، استارت باید ایرادات و مشکلات را رفع فرمائید در غیر این صورت ابدا قابلیت گسترش تارنما و قرار به چنگ آوردن آن در شیت اول گوگل در طی زمان معین وجود نخواهد داشت. بهترین راه و روش برای ادامه این میباشد که آغاز دامنه خود را پاک فرمایید یا شاید از استارت با یک دامنه جدید شروع نمایید.

معیار رقابت عبارت کلیدی
رقابت شدیدی مخصوصا برای لغات کلیدی دوستداشتنی و پر استفاده وجود دارد ، به همین دلیل واژه کلیدی انتخابی عاملی تاثیرگذار در روزگار مجال قرار به چنگ آوردن تارنما در شیت اولیه گوگل است.

در‌حالتی که در نخستینِ کار به سراغ لغات پر رقابت و ترند بالا بروید و بخواهید مرتبه نه دستیابی فرمائید احتمالا موفقیت چندانی بدست نمی آورید. در قبال می بایست شروع عبارات کلیدی نادر رقابت را غرض بگیرید تا پس از قرار خریداری نمودن در ورقه اول گوگل بتوانید به رقابت در لغات دشوار امیدوار باشید. از مزیت این فعالیت می توان به بالا بردن ترافیک وبسایت از طریق کلمه ها کلیدی معمولی اشاره داشت که می‌تواند عاملی اثرگذار در ارتقاء اعتبار و اتوریتی دامنه باشد.



نوع محتوا (خبر‌ها ، مقاله ، تصویر و غیره)
یکی از‌از سایر از عواملی که بر مجال لازم برای رسیدن و حضور در شیت اول گوگل تأثیر می گذارد نوع محتوا می‌باشد. به عنوان مثال خبرهای فوری یا خیلی اساسی ، بسیار سریعتر از مطالب معمولی گزینه توجه کاربران قرار می‌گیرد و به جایگاه مطلوب در گوگل می رسد.

یا مثلا ، تصویری از مصدومیت یک ستاره فقیه فوتبال ، خیلی سریع تر از تصویر یک درخت به صفحه اولیه گوگل منتقل می شود.

تحقیق این نوشته‌ی علمی را اکیدا به شما توصیه می کنیم: گوگل چه محتوایی را دوست داراست؟

سئو عناوین مطالب
داشتن عنوان seo شده از آنچه که تصور میکنید در درجه وب سایت موثرتر می‌باشد و میتواند مجال رسیدن به شیت اول گوگل را کاهش دهد. در seo عنوان مواردی مانند: درج عبارت کلیدی در عنوان ، به کارگیری از عبارات توصیفی ، جذابیت عنا وین و طول مناسب بسیار اصلی می‌باشند.

طول محتوا
طول محتوا یک ادله غیرمستقیم در درجه بندی میباشد. مقالاتی که به صورت عمقی به عنوان کردن یک مسئله می پردازند نسبت به مطالب کلی در حین فرصت معدود تری در شیت اولیه گوگل قرار می گیرند

چرا؟ به این ادله  که بیشتر احتمال داراست اعتنا سایر وبلاگ نویسان را به خود جلب کند و در شبکه های مردمی بک لینک و پیوند یا ذکر (اشتراک و لایک) دریافت نماید و همین فرآیندها مجال زمان رسیدن به برگه نخستین موتور جستجوی گوگل را کوتاه تر می کند.

محتوای زمانبر کیفیت خوب که در برگیرنده پیوند های عالی ، سرفصل های دیدنی و مطالبی کاربردی باشد به احتمال زیاد در زمان زمان کمتری در نتیجه ها جستجو ظاهر می‌گردد و زمان رسیدن وبسایت به برگه اول گوگل پاره ای را تجربه می کند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مطالب کپی و تکراری هم ، هیچ شانسی برای کسب مرتبه در گوگل ندارند حتی با گذشت چندین سال از تکثیر! زیرا اصالت محتوا برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارااست.

سئو برای کاهش مجال رسیدن تارنما به برگه اولیه گوگل
seo نه فقط برای کسب رتبه عالی در گوگل بلکه جهت کاهش فرصت رسیدن به صفحه اول موءثر میباشد. فاکتورها و اجزای زیادی در یک وبسایت نیاز به بهینه سازی دارا هستند که مهمترین آنان عبارتند از:

تعداد و کیفیت بک لینک و پیوند ها: مطلبی که پیوند های زیادی دریافت کند می‌تواند به عنوان محتوای اساسی و غنی شناخته خواهد شد و زمان رسیدن تارنما به صفحه اولیه گوگل را کاهش دهد.

تعداد دفعات اشتراک گذاری یک متن: در صورتیکه مطالبی که می نویسید دفعات بیشتری بوسیله کاربران دیگر اشتراک گذارده خواهد شد تاثیر مثبتی خواهد داشت.

تکثیر مطالب بیشتر براساس یک برنامه ریزی منظم: از جمله در هر هفته 2 تا 3 مقاله تازه منتشر نمایید ، طبیعتا آمار بازدید ارتقا می یابد.



کسب و رسیدن به مرتبه خوب در گوگل
علاوه بر آنچه در بالا توضیح دادیم ، به مراد کاهش مجال رسیدن سایت به کاغذ اولیه گوگل و مرتبه های بهتر نکات زیر را نیز رعایت نمایید:

بردبار باشید – در حالتی‌که عشق و علاقه دارید در کار های آنلاین پیروز شوید ، صبر یک فاکتور ضروری قلمداد می‌شود.

موتورهای جستجو بوسیله الگوریتم های سکو بندی بغرنج و دیتاست های بزرگی کنترل میشوند و باتوجه به رقابت بسیار زیاد ف دوران زمانی ما یحتاج میباشد که بتوانند وبسایت ها را پژوهش فرمائید و شما بتوانید گوگل را متقاعد فرمایید که حق وب سایت شما مقام بالاتر هست.

از متخصصین seo یاری بگیرید ، به طبع از مشورت کردن متخصصین و شرکت های فعال درین حوزه که تعرفه سئو مناسبی دارند  کمک بگیرید و از تجارب انها به منظور استحصال مرتبه خوب در گوگل بهره برداری فرمائید.

به روزرسانی با محتوای مهم با با کیفیت را ادامه دهید – دست از همت نکشید بلکه تلاش نمائید. در حالتی‌که تاکنون کاری نکرده اید که ممکن می‌باشد شمارا به دردسر بیاندازد (مانند خرید پیوند مثلا) ، پس پشتکار در کنار فعالیت با کیفیت خوب به شما سود می‌دهد.

روی حضور در رسانه های اجتماعی خود کار فرمائید – در حالی که معطل عکس العمل مثبت گوگل نسبت به اقدامات وبسایت خود و مجال رسیدن وب سایت به برگه اول می‌باشید میتوانید برای قرار دریافت کردن در معرض روءیت کرد بیشتر کاربران از رسانه های اجتماعی به کار گیری نمایید.

مدتی گوگل را فراموش فرمایید – در موردرتبه  گوگل وسواس نداشته باشید و مدام جایگاه خود را احتساب نکنید ، این عمل شمارا کلافه می کند و به نادرست می اندازد. عوض این که بارها و بارها آمارهای رتبه بندی سایت را تفحص فرمایید ، تمرکز خود را بر روی عامل ها دیگر جذب کاربر و ارتقا درآمد بگذارید.

مزایای ایجاد نقشه XML

نقشه وب سایت xml  یا این که sitemap تحت عنوان یک فهرست راهنمای ساده اما اساسی برای گوگل و دیگر موتورهای کاوش و مفید در seo ، تمجید می‌شود که ضمن مطالب مو جود در صفحه های تارنما ، بقیه داده ها ساختاری وب سایت را نیز شامل میشود. در سایت مپ که بخش مهمی از تارنما است ، صفحات یک دامنه با ترتیب سلسله مراتبی منظم درج میگردند به نحوی که صفحه های مهم خیس آموزش سئو مشهد در بالای لیست قرار می گیرند. در ابتدایی ترین صورت ، وبسایت مپ یک پوشه xml میباشد که url های وبسایت را به یار و همدم تاریخ نشر و تاریخ واپسین بروزرسانی معمولا طبق فرمت example.com/sitemap.xml اکران میدهد.
البته به کار گیری از پروتکل نقشه تارنما ضمانت نمی نماید که صفحه های اینترنت در موتورهای کاوش قطعا تصویب گردیده اند ولی در مطالعه خوب صفحات به ربات های خزنده یاری می نماید.
تارنما خویش را تحت عنوان یک منزل در لحاظ بگیرید، پس صفحه های سایت شما اتاق های آن منزل خواهند بود. در این بین نقشه تارنما تحت عنوان یک طرح و نمای شماتیک از منزل شما ( وبسایت ) خواهد بود. در‌این حالت مهمان ها که ربات های جستجوگر گوگل و بقیه موتورهای کاوش می‌باشند به راحتی اتاق ها را پیدا می نمایند.
ایجاد کرد نقشه سایت برای هر سایتی اهمیت داراست و تمام متخصصین سئو ساخت و ساز آن برای دسترسی عالی و سریعتر گوگل به یک سایت را توصیه میکنند. تا جایی که فقدان یک وبسایت مپ مطلوب مضرات فراوانی برای وب سایت به همپا داراست. آموزش سئو در مشهد

گونه های نقشه وبسایت
نقشه تارنما اول توشه در سال 2005 بوسیله گوگل معرفی شد و یکسال سپس MSN و Yahoo هم از این ابزار رونمایی کردند. دو نوع مپ مهم ، XML و HTML وجود دارااست. نقشه های XML ساختاری مطلوب برای موتور های کاوش دارند و معمولا به وسیله استفاده کننده چشم نمیشوند و در مسیریابی و یافتن صفحه های به یوزرها کمکی نمی‌کنند.
ولی نقشه هایی که با فرمت html  تولید می گردند برای ادراک استفاده کننده از ساختار اینترنت مطلوب می باشند. نقشه وبسایت ضمن اینکه تارنما را کلاً کاربر پسند خیس می نماید ، قابلیت و امکان های جابجایی استفاده کننده بین صفحه های را ارتقا می‌دهد و یوزرها کارکشته خواهند بود قسمت های وبسایت و لینک و پیوند ها را در صفحه ها مشاهده نمایند.

البته sitemap اشکال دیگری نیز داراست و برای مجموع اجزا وبسایت مانند تصاویر ، ویدئوها و بقیه فولدر ها می‌تواند پیاده سازی گردد.

برخی از سیستم های مدیریت محتوای تارنما به شما امکان میدهند بطور اتومات نقشه وبسایت XML تولید فرمائید. درصورتی که از یکی‌از این نرم‌افزار ها یا این که پلاگین های تولید اتومات نقشه وب سایت XML استعمال می‌کنید ، خروجی را رسیدگی فرمائید که اشتباه و مشکلی نداشته باشد.

مزایای تولید نقشه XML
اگر که تغییرات روزمره وب سایت بسیار زیاد و داینامیک میباشد ، تارنما لینک و پیوند سازی داخلی قابل قبولی ندارد، وب سایت بک پیوند های فرنگی کمی داراست یا این که  نو راه‌اندازی گردیده ، وب سایت شما  تبارک می باشد و یا این که مطالب آرشیو گردیده متعددی داراست ،  شما یک سایت با ساختار غامض یا این که پیوندهای داخلی متعددی دارید ، حتما بایستی تارنما مپ مطلوب ایجاد کرد فرمائید و از مزایای آن برخوردار گردید.

نقشه وبسایت داده ها و داده های بیشتری را به موتورهای کاوش منتقل می نماید. تک تک URL های تارنما را لیست و فهرست بندی می نماید ، حتی صفحاتی که به راحتی توسط یوزرها و موتور کاوش قابل مشاهده نیستند.

صفحات را براساس اهمیتی که دارا‌هستند برای خزیدن ربات های گوگل تقدم بندی می نماید و از سایر مزایای وبسایت مپ این می‌باشد که به راحتی با استعمال از برچسب می‌توانید معلوم نمائید که مهم‌ترین مطالب کدام صفحه ها می‌باشند.

از روش نقشه تارنما می توانید دسترسی خزنده های گوگل را به صفحاتی که مایل نیستید ایندکس شوند محصور فرمایید.

ایجاد کرد نقشه XML میتواند بسیار ریلکس باشد و بخش اعظمی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس قابلیت ساخت‌و‌ساز اتومات مپ را به شما میدهند که البته محدودیت هایی مثل درج حداکثر 500 برگه در نقشه را دارا‌هستند.

همینطور میتوانید از قابلیت ساخت‌و‌ساز نقشه داینامیک پلاگین یوست بهینه سازی نیز به کار گیری فرمایید که بسیار عالی و کاربردی خیس می باشد. این پلاگین نشانی نقشه وبسایت را این چنین تولید می نماید: example.com/sitemap_index.xml



اثر ایجاد کرد نقشه وب سایت xml در بهینه سازی
امروزه باتوجه به رقابت شدید وب سایت ها بر سر تصاحب جایگاه بهتر در گوگل ، باید از تمام قدرت و ابزارهای ممکن برای پیشی خریداری نمودن از رقبا بهره برد. نقشه سایت تحت عنوان یکی فاکتورهای اساسی seo اثر به سزایی در‌این فرمان دارد.

نقشه های XML توسط تمامی موتورهای کاوش به رسمیت شناخته گردیده و قابلیت و امکان ارسال یک پارچه داده ها و نشانی های تارنما را مهیا می نمایند و هرزمان که تغییراتی در تارنما ساخت شود ، اطلاعات دردسترس در نقشه تارنما نیز به آسانی آپدیت میشوند. و موجب میگردد تا سوای هیچ زحمتی بتوانید بروزرسانی محتوای سایت را به گوگل اعلام کنید.

وقتی که مشاجره فاکتورهای درجه بندی وب سایت در seo مطرح می‌شود ، نقشه XML التفات و نقش مثبتی داراست. این پروتکل به گوگل و بقیه موتورهای کاوش یاری می نماید تا علاوه بر تفحص سریع تارنما ، ساختار آن را نیز به راحتی فهم کنند.

وبسایت مپ وظیفه دارااست به موتورهای کاوش صفحه ها و مطالب یک وب سایت را جهت پژوهش اعلام کند و به نوعی کاربرد متضاد با robots.txt که بیشتر وظیفه نهی کردن از دسترسی ربات ها به برخی صفحات را دارااست ، ارائه می دهد.

به صورت خلاصه ،  سایت مپ ها درجه بندی یک سایت در نتیجه ها موتور کاوش را ارتقا می‌دهد و کاملا در جهت هدف ها seo است که سبب ساز به قرار فراهم نمودن سایت در نتایج گوگل در سکو های فراتر می‌گردد و ارتقا نرخ کلیک و بازدید را به یار دارد. به صورت کلی ، این هم برای صاحب و مالک وبسایت و هم برای استفاده کننده موءثر میباشد.

چگونه سایت را از لحاظ فنی بهینه کنیم؟


طریق seo فنی محتوای ساخت شده

فعلا به قسمت “فنی” بهینه سازی محتوا می‌پردازیم.

مهم‌ترین مراحل شامل بهینه سازی مفاد تحت می باشد:

تگ تایتل

متا دسکریپشن

URL

بیایید نگاهی به طریق تکمیل هر مرحله بیاندازیم.

۱. چه طور تگ تایتل خود را باصرفه کنیم

وقتی که کاربر جستجویی را جاری ساختن می‌دهد، تگ تایتل همان تیتر قابل کلیکی می‌باشد که در بالای هر منفعت می‌بیند.

در واقع همین نصیب معین شده در تصویر پایین میباشد:

تگ‌های تایتل به تعدادی دلیل اساسی می باشند. نخستین از کلیه، آنان به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا بفهمند کاغذ شما در خصوص چیست.


علاوه بر این، آن ها میتوانند دلیل تعیین کننده‌ای باشند که استفاده کننده کدام سود جستجو را تعیین خواهد کند.


برای seo تگ عنوان خود، می بایست از موردها ذیل مطمئن باشید:


آن را ذیل ۶۰ کاراکتر نگه دارید.

تعدادی واژه و کلمه کلیدی را در عنوان قرار ندهید.

در زمینه‌ی آیتم محتوا، دقیق باشید.

لغت ها کلیدی مورد نظر را در بالا قرار دهید.

تفاوت در میان این دو واضح میباشد و التفات بهینه سازی تگ‌های تاتیل را آرم می‌دهد.


۲. چه‌طور متا دسکریپشن خود را بهینه فرمائید

متا دسکریپشن شما قطعه کوچکی از متن است که در زیر تگ تایتل و URL ظاهر می‌شود.


هنگام جستجو، متا دسکریپشن بخشی می‌باشد که در عکس ذیل معین گردیده‌است:




در حالی که گوگل گفته متا دسکریپشن تأثیر مستقیمی بر جایگاه بندی ندارد، ولی بر روی احتمال کلیک کردن کاربر روی ورقه شما تأثیر می گذارد و ctr بهینه سازی را بالا میبرد.


و نرخ کلیک قادر است تأثیر غیر مستقیمی بر جایگاه بندی نیز داشته باشد.


نکاتی راجع به متا دسکریپشن که می بایست رعایت کنید.


آن را پایین ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید.

یک نمای کلی کوتاه و خاص از آنچه محتوا در زمینه‌ی آن می‌باشد ارائه دهید.

عبارات کلیدی مرتبط را اضافه فرمائید (زمانی که استفاده کننده نتیجه ها جستجو را می‌بیند، آنها هایلایت می گردند).

۳. چه طور URL خود را باصرفه کنیم

ساختار URL شما یکی‌از دیگر از مؤلفه‌های اساسی بهینه سازی می‌باشد. بعضا‌ها معتقدند که یکی از فاکتورهای سئو میباشد و برخی معتقدند تأثیر غیرمستقیم بر جایگاه‌بندی دارد، زیرا می تواند عاملی باشد که تعیین می‌کند کاربر روی محتوای شما کلیک کند یا خیر.


خوانایی در اینجا بسیار اصلی می‌باشد، زیرا تضمین می‌کند که کاربران جستجو از URL های طولانی و مرموز نترسند.


تصویر تحت یک مثال خوب از اینکه به چه شکل خوانایی URL قادر است بر طریق مشاهده نتیجه ها بوسیله کاربر تأثیر بگذارد ارائه می دهد.




پس، چرا محتوا برای seo اساسی هست؟

زیرا هنگامی که محتوا بهینه میشود، دیده شدن شما را به شدت بهبود میبخشد.


و سوای دیده شدن و قرار فراهم نمودن در معرض روئت کرد، محتوای شما فقط یکی از‌از سایر از میلیون‌ها مقاله‌ای میباشد که هر روز در اینترنت پست می شوند.


هیچ کس آن را نمی‌بیند.

هیچ کس آن را به اشتراک نمی‌گذارد.

هیچکس کاری با آن نمی‌کند!

بعضی اوقات، ممکن است تفاوت چیزی به کوچکی نوشتن متا دسکریپشن باصرفه شده و مخصوص برای همه صفحه ها شما منجر ارتقاء دیده شدن شما در گوگل گردد.

آموزش سئو در مشهد

اکنون که متوجه اهمیت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی شدید قطعا این را هم متوجه شدید که در صورتیکه خواهان دیده شدن و در معرض روءیت کرد قرار به دست آوردن هستید، می بایست خود را دارای مسئولیت به ساخت مداوم محتوای با صرفه شده فرمایید.


چنانچه به قضیه محتوا نویسی علاقه‌مند هستید، زمان ساخت و ساز محتوا تارنما سفینه مناسب شما می باشد.