درین نوشتهعلمی قصد داریم التفات و نحوه seo صفحه ها گوشی یک وب سایت را تشریخ نماییم
باتوجه به ارتقاء استعمال از گوشی تلفن همراه و تبلت و فبلت ها ، اکثر یوزرها برای ورود به وب و فضای مجازی و شبکه های عمومی و حتی جستجوی محصول و سرویس ها مد لحاظ خویش بیشتر از این ابزار های به کارگیری می نمایند آموزش سئو مشهد
هرچند که کماکان استعمال از رایانه ها و لپ تاپ هم مورد به کارگیری قرار میگیرد
البته طبق پژوهش ها انجام شده ، آرم داده گردیده که بیشتر از 55 درصد یوزرها حاضر در وب از گوشی استعمال می نمایند
و این یعنی افزایش کاربرد های گوشی ها در جهت خرید آنلاین ، کاوش در گوگل ، به کارگیری از رسانه های اجتماعی و…
seo صفحه های برای تلفن همراه آموزش سئو در مشهد
شما برای اینکه بخشی از مخاطبان را از دست ندهید ضروری میباشد که سایتی ریسپانسیو و تهیه گردیده برای گوشی داشته باشید
در صورتیکه کاغذ ای از وب سایت که بر روی دسکتاپ بالا میآید را روی یک موبایل با برگه خرد فراخوانی کنیم ؛
عملا کوشش تارنما را کاهش داده ایم و این مغایر seo است
خلال این آیتم ، seo سایت و صفحه های برای تلفن همراه موجب ارتقا سکو کلی در گوگل میگردد
یکیاز فاکتور هایی که گوگل برای سکو بندی و اعتبار بخشی به وبسایت ها آیتم استعمال قرار می دهد بهینه سازی و واکنش گرا بودن صفحات سایت برای گوشی میباشد
گوگل و موتورهای کاوش بازرسی می نمایند که آیا صفحه ها وب سایت شما با ورژن های موبایلی مطابقت و همخوانی دارد یا این که نه
یعنی اینکه تارنما شما سالم و بدون نقص و ریسپانسیو روی گوشی و تبلت بارگزاری میگردد یا این که خیر
این قابلیت و امکان موجب می گردد که گوگل سایت شمارا تحت عنوان یک مقر دارای اعتبار بشناسد و ارزش بیشتری برای آن قائل باشد
همه فرایند هایی که به خواسته seo ورژن موبایل یک تارنما و بهبود تجربه کاربر اعمال می گردد در اصطلاح mobile سئو نامیده میگردد
شیوه های ساختوساز صفحه ها موبایلی
تولید امکان خوانایی صفحه ها وب سایت برای موبایل طریق ها و مراحلی دارااست که به دنبال بیان خواهیم کرد
پیاده سازی و کدنویسی مبنا برای گوشی
درینموقعیت هنگامی که تارنما در درحال حاضر پیاده سازی میباشد می بایست به طور داینامیک و تماما ریسپانسیو کدنویسی صورت پذیرد
یعنی طراح می بایست با آشنایی جامعی که از کدنویسی اینترنت داراست بتواند در چهارچوب کد های سایت قابلیت و امکان سئو برای صفحه های تلفن همراه را فعال نماید
معمولا این شیوه به انگیزه مخارج بالایی که دارااست کمتر مورد استقبال مخاطبان قرار میگیرد
از طرفی فعالیت برای طراحان وبسایت بسیار دشوار خیس می گردد و فرصت بیشتری می بایست صرف پیاده سازی شود
نوشته ی علمی پیشنهادی : بهینه سازی کد های وبسایت
به کارگیری از پوسته های بهینه سازی گردیده برای تلفن همراه
به کار گیری از پوسته های seo گردیده برای تلفن همراه یک مورد مطلوب میباشد که اکثر تارنما ها از این نحوه استفاده می نمایند
سیستم های مدیر محتوا همانند وردپرس و جوملا در بسیاری از پوسته های از پیش پیاده سازی گردیده این قابلیت و امکان را برای صفحه ها تارنما تعریفوتمجید کرده اند
در این طرز seo بسیار سریع خیس و مطلوب خیس ایفا میگردد و نیازی به کدنویسی های هنگفت و وقت گیر وجود ندارد
استفاده از پلاگین های صفحه های تلفن همراه
برخی از پوسته ها به طور پیش فرض قابلیت و امکان ایفا بر روی گوشی و صفحات خرد را ندارند
و همان طور که گفتیم به هیچ وجه به صرفه وجود ندارد که نرمافزار نویسی از جدید انجام شود
به همین برهان با به کار گیری از پلاگین های seo منحصر به فرد می اقتدار صفحات موبایل را برای url های یک سایت تعریفوتمجید کرد
بهبود تجربیات کاربری Mobile Usability
در گوگل وبمستر قسمتی جهت تفحص کاربرد seo صفحات تلفن همراه یک وب سایت در نظر گرفته شدهاست
و معیار تطبیق پذیری وبسایت را با ورژن های موبایلی را به طور بی نقص تحقیق می نماید
و درحالتی که که مشکلی و ایرادی دراین باره برای هر صفحه وجود داشته باشد به شما استحضار خواهد اعطا کرد
مسافت کم پیوند ها از هم و یا این که بزرگتر بودن محتوا از ورقه در این قسمت دو دلیل اصلی تولید خطاهای تلفن همراه میباشد
کلاً این ابزار تجربیات کاربری بهینه سازی صفحات گوشی را استیناف می نماید
دسترسی گوگل به تارنما را محصور نکنید
جهت غربت از بعضی از خطاهایی که در این نصیب تشکیل داد میگردد بایستی دقت کنید
که دسترسی گوگل به منابع اصلی وب سایت مانند فولدر های js , css را محصور نکنید
تا ورقه بتواند به طور ظریف و سلامت بارگزاری خواهد شد
جهت سئو از پاپ آپ در صفحه ها گوشی استعمال نکنید
گوگل از پاپ آپ خوشش نمی آید بدین انگیزه که با ورود استفاده کننده به وبسایت با یک صفحه مزاحم مواجه میگردد و محتوای اصلی را می پوشاند
کلا موتور های کاوش از هر عاملی که بازدارنده از دسترسی به هر بخش از وبسایت شوند استقبال نمیکنند
محتوای اصلی را در موبایل مخفی نکنید
درحالتی که که سهوا یا این که عمدا بخشی از محتوا را در صفحه های موبایلی نهفته فرمایید اشتباه کردید
چون با این عمل به تجربیات کاربری صفحه ها موبایل وب سایت خویش ضربه زده اید
کهاین گزینه تماما برخلاف اصول بهینه سازی صفحه ها گوشی میباشد
بهینه سازی سرعت صفحه ها در موبایل
یک کدام از از دیگر از ابزارهای آزمایش سئو برای صفحه ها تلفن همراه در گوگل ، تحقیق سرعت صفحات میباشد
که گوگل عنایت ویژه ای برای آن در حیث گرفته میباشد
باتوجه به اینکه اکثر یوزرها موبایلی در لحظه میخواهند به هدف خویش برسند
به همین انگیزه می بایست صفحه ها سرعت بالایی در موبایل داشته باشند
برای تحقق این مورد می قدرت از تکنیک های seo استفاده کرد مواقعی مثل :
Eliminate render-blocking JavaScript and CSS، کاهش وسعت و فشرده سازی تصاویر ،
و کاهش دادن زمان جواب گویی سرور ، کاهش تعداد درخواست های برگه
نصب پلاگین های amp برای seo صفحات تلفن همراه
AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Pages هست یا این که در فارسی عجله دهی به صفحه ها موبایل.
گوگل اخیرا استفاده از amp را معرفی کرده
با نصب پلاگین های مربوطه به پایان نشانی هر کاغذ عبارت amp اضافه میشود
که در واقع تمام محتوای به عبارتی ورقه مهم است و تگ canonical آن هم مرتبط با به عبارتی ورقه اساسی دسکتاپ میباشد
پلاگین yoast سئو
یوست seo اخیرا بخشی برای بهینه سازی صفحه ها موبایل ایجاد کرده
که طریق اکران کاغذ در تلفن همراه ، اکران هدینگ و تیتر اساسی و همینطور توضیحات متا را علامت میدهد
از yoast به منظور seo تخصصی وردپرس به کار گیری میشود
استراتژی های سئو برای درجه بندی وبسایت بسیار مفید هستند و در شغل های بازاریابی اینترنتی نیز کاربرد دارند. اکثری از این تکنیک ها منجر می شوند ارتقا سکو وبسایت شما عجله بیشتری بگیرد و زودتر به توفیق رسد. اما برخی از اشخاص گرایش دارند با استفاده از طریق های سئو کلاه سیاه مراحل سئو موتورهای کاوش را تحت عنوان یک جنگ در نظر بگیرند و در فایده برای باختن رقبا دست به هر کاری می زنند، حتی در حالتی که از روشهای متقلبانه و سیاه استفاده نمایند. البته متخصصین سئو کلاه سپید موتورهای کاوش را تحت عنوان شرکای خویش میبینند که برای امداد به استخراج و امور و وبسایتهای دارای اعتبار در ایجاد کرد پیوند و هدایت یوزرها به سایت ها فعال سازی گردیده اند. آموزش سئو مشهد
درین مقاله قصد داریم خلال معرفی سئو کلاه سیاه، روشها و تکنیک هایی که شدیدا به وب سایت ضربه میزنند را تفحص کنیم تا شما با آشنایی آنها، هیچوقت تارنما خویش را به خطر نیندازید و از جریمه گوگل در پناه باشید. بطور کلی، در شرایطیکه طریق ها و تکنیکهای سئو به سه دسته تقسیم شوند، میتوانیم انها را با سه عبارت، کلاه سپید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه کدبندی کنیم. روشهای متقلبانه و غیر قابل آموزش سئو در مشهد
قبول برای گوگل، بلک هت یا این که کلاه سیاه هستند.
سئو کلاه سیاه چیست؟
seo کلاه سیاه (در انگلیسی: Black Hat بهینه سازی) تکنیک و استراتژی هایی هستند که به گویش معمولی، متقلبانه و به طور کامل مخرب میباشند و اگرچه امکان دارد در روزگار مجال کوتاهی هم نتایج مثبتی در رتبه تارنما داشته باشند، البته در غایت منجر به جریمه شدن وب سایت در گوگل میشوند. مثلا استتار بخشی از محتوای برگه یکیاز انجام کلاه سیاه است. وقتی اتفاق می افتد که یک تارنما محتوایی را به خزنده موتور جستجوی خاصی آرم می دهد که با آنچه یک مخاطب انسانی میبیند گوناگون است. یعنی دو ورژن مختلف را به یک استفاده کننده اینترنتی و موتورجستجو نشانه می دهد.
در راههای کلاه سیاه، شخص به خطا یا این که به انگیزه عدم تدبیر کافی یا این که عمدا قصد دور زدن قوانین گوگل را دارد و بجای اینکه تمرکز بر روی استحصال رضایت یوزرها باشد، فریب موتور کاوش درنظر گرفته می شود که تماما خطا هست.
شیوه های کلاه سیاه ، تکنیک هایی بر خلاف با قانون ها موتورهای کاوش میباشند که با غرض بهبود جایگاه وب سایت اعمال میشوند. این راه ها خیلی وا رفته سبب به جریمه سایت میگردند. به ویژه که در سالهای اخیر با تقویت و بروزرسانی الگوریتم های گوگل، شناسایی این شیوه ها خیلی وارفته خیس از قبل گردیده و شک وتردید نکنید در صورتیکه هرمورد از اینشیوه هایی که بهدنبال توضیح میدهیم را روی سایت خویش اجرا نمایید در حین زمان یه خرده جریمه میشوید که میتواند دربرگیرنده حذف یک یا این که یکسری صفحه و حتی حذف تک تک وب سایت از نتایج باشد.
مخرب ترین شیوه های بهینه سازی کلاه سیاه
تکنیکهای black hat یا این که سئو کلاه سیاه ، به یکسری تیم و ترازو تقسیم بندی میشوند. مواقعی که مرتبط با بهینه سازی داخلی میباشند و بعضا از کارداران offpage را مقصود قرار میدهند. گوگل نسبت به اقدامات کلاه سیاه بسیار حساس میباشد و در شکل مشاهده هرمورد از اینراه ها در یک دامنه ، متناسب با سطح تقلب یا این که غلط وبسایت را جریمه می نماید.
نوشتهیعلمی پیشنهادی و بسیار اصلی : انگیزه جریمه وبسایت بوسیله گوگل
در نوشتهی علمی علل جریمه سایت توسط گوگل تعداد متعددی از فاکتورهای متقلبانه و مضر را توضیح داده ایم. ولی همه آنها در تیم کلاه سیاه قرار نمی گیرند. تکنیک های سئو کلاه سیاه اثر منفی بیشتری روی وب سایت داراهستند. پس خیلی دقیقتر این فاکتورها را توضیح خواهیم بخشید.
با بروزرسانی معیارهای seo وبسایت در گوگل ، بسیاری از طریق های قدیمی خیر صرفا کاربردی ندارند بلکه با اثر منفی در مجموعه بندی کلاه سیاه ها قرار میگیرند.
در شرایطی که درپی یک شغل تجاری بلند فرصت در وب هستید حتما از طریق های کلاه سیاه خودداری کنید چون قابلیت داراست این طرز های در کوتاه فرصت اثر مثبتی روی سئو داشته باشند ولی در پهنا یکسری روز یا این که یکسری هفته باعث به حذف کامل وب سایت شما از موتور کاوش می گردند.
بک پیوند نخرید!
بک پیوند ها از یک دامنه و سورس جدا از دامنه شما اخذ میشوند و بک پیوند هایی که متناسب با قانون ها گوگل نیستند تاثیرات به طور کامل منفی روی بهینه سازی خواهند داشت.
بسیاری از تارنما ها برای اینکه بتوانند نظر موتورهای کاوش را جلب نمایند مبادرت به خرید و یا این که اجاره بکلینک های زمان دار می نمایند. صاحبین این وبسایت ها خیال و خاطر می نمایند هرچه بک پیوند بیشتری خریداری نمایند شانس استحصال جایگاه های خوب در گوگل را ارتقاء داده اند. در حالتی که که چنین وجود ندارد. هر نوع بک لینک را نخرید! لینک های اسپم، بی چگونگی، غربال گردیده و بک پیوند های هدفمند در رمزه راههای کلاه سیاه قرار گرفته اند. در قبلی چنین خلا البته هنگامی که گوگل الگوریتم های استیناف لینک و پیوند خویش را آپدیت کرد در پهنا 24 ساعت اکثری از وبسایت هایی که از اینراه کلاه سیاه استعمال کرده بودند را از نتایج حذف کرد.
به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ضرروی ( طرق لینک و پیوند سازی درست برای بهبود seo سایت ) را برای کسب داده ها بیشتر پژوهش فرمائید.
تصویب لینک در بخش اظهار نظر
این شیوه از دو منظر قابل مطالعه میباشد. اولیه برای شخصی که لینک و پیوند وبسایت خویش را در بخش نظرها یک وب سایت دیگر به ثبت می رساند و دوم برای وبسایتی که اظهار نظر و لینک های بی ربط را در قسمت نظر ها پذیرش می کند.
بدین نوع لینک دهی، اسپم گفته می گردد که از طریق های اصلی seo کلاه سیاه هست هم برای تارنما اول و هم وب سایت دوم! مخصوصا وقتی که مطالب و عنوان ها دو تارنما هیچ ربطی به هم نداشته باشند. گوگل را دستکم نگیرید، این مورد را تختگاز تشخیص میدهد و جریمه خواهد کرد.
کپی محتوا یا این که محتوای تکراری
محتوای تکراری یا این که duplicate content یکیاز از سایر از طریق های seo کلاه سیاه میباشد که هم با نسخه برداری و سرقت مطالب از یک دامنه دیگر تشکیل داد می شود و هم با تکرار مطالب در صفحه های یک تارنما.
حتی اگر شما مطلبی را از وبسایت یا این که ورقه ای دیگر بردارید و لغت ها آن را جابجا فرمایید و یا این که تغییر و تحول دهید گشوده هم بوسیله موتورهای کاوش قابل شناسایی و در حکم محتوای تکراری هست. اینشیوه تحت عنوان article spinning شناخته میگردد و خویش یکیاز تکنیک های مخرب کلاه سیاه میباشد.
ساخت و ساز خود کار محتوا
همان طور که می دانید بازاریابی محتوا یک کدام از چیره ترین طرق بازاریابی و تبلیغات میباشد که اثر بسیار مثبتی بر روی بهینه سازی نیز داراست البته به شرط اینکه اصولی و صحیح انجام شود. برای ایجاد کرد محتوای مطلوب باید فرصت و انرژی قابل قبولی صرف شود و بسیاری از کسانی که در ساختوساز محتوا به نقص میخورند متاسفانه به سراغ قابل انعطاف افزارها و شیوه های ایجاد اتومات محتوا میروند. ایجاد کرد اتومات یا این که content automation یکی شیوه های سئو کلاه سیاه است که برای موتورهای کاوش تماما قابل تشخیص میباشد و جز محتوای بی چگونگی و باعث به جریمه به حساب آورده می شود.
محتوای نهفته cloaking
ممکن میباشد متوجه گردید که در وبسایت محتوای پنهانی وجود دارد. این زمانی حادثه می افتد که حتی یک لینک و پیوند برای بازدیدکننده تارنما نامرئی باشد، البته بوسیله موتورهای کاوش قابل شناسایی باشد. تا قبل از این برخی از فونت های خیلی ریز به کارگیری می کردند یا این که حتی برای فونت و دورنما از یک رنگ به کار گیری می کردند تا کلمه ها چشم نشوند.
محتوای پنهان یا این که cloaking یکیاز طرق مخرب بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که در این حالت ربات های جستجو گر یک متن را میبینند البته مخاطب متن و محتوایی متفاوت را مشاهده می نماید. در اینکه ربات های کاوش گر مجموع ساختار صفحه را استیناف و ایندکس می نمایند شکی وجود ندارد و هنگامی که تشخیص دهند محتوایی در صفحه به فعالیت رفته که آنها میبینند اما از نظر یوزرها نهفته و نهفته میباشد، این کار را قانون شکنی تشخیص می دهند.
تحقیر کردن بخشی از محتوا ، قراردادن محتوا با فونت سپید در دور نما سپید و لینک و پیوند های پنهان غیرقابل مشاهده به وسیله کاربر تمامی از روشهای cloaking محسوب میشوند.
نهفته کردن شامل فریب دادن نمایه ساز موتور کاوش است تا اندیشه نماید چیز دیگری می باشد و در سود بدون چاره به ارسال داده های نادرست به یوزرها گردد.
ایجاد کرد صفحات doorway
صفحه های Doorway صفحاتی در اینترنت می باشند که صرفا با هدف بهبود ترافیک وب سایت ها بصورت هدفمند پیاده سازی و تشکیل شده اند به طوری که برای کلمات یا این که عبارات کلیدی خاصی به کاربر ارائه میشوند و ضمن اینکه جز طرق سئو کلاه سیاه محسوب می گردند دارنده محتوای اسپم و بی بها برای یوزرها میباشند.
صفحات doorway علاوه بر ساخت ترافیک مضر برای وبسایت، مخاطب را از فایده کاوش مایوس می نماید. برای مثال فرض فرمائید شما با لینکی مواجه گردیده اید یا این که ورقه ای را کاوش نموده اید که در نتایج با تیتر (خرید کفش زنانه با تخفیف) قابل مشاهده می باشد اما وقتی که وارد کاغذ میشوید با تیتر و محتوایی در زمینهی با کفش مردانه مواجه میشوید، دراینصورت شما وبسایت را فورا رخنه میکنید و این موجب افت رنک سایت مربوطه میگردد.
به کارگیری از عبارات کلیدی نامرتبط یکیازاز دیگر از ترفندها میباشد، به خصوص زمانی که با ترفندهای ذکر شده در ابتدا ادغام خواهد شد. با به کار گیری از این لغت ها کلیدی میتوانید ترافیک را از یکسری منبع به یک سایت هدایت نمائید، حتی بعضا از آنها لینک های باکیفیتی میباشند.
اسپم کردن لغات کلیدی
افراط در استعمال بیش تر از حد لغت ها کلیدی در متن یک کدام از از دیگر از این روشهاست. این شیوه مشمول تعداد متعددی کلمه ها کلیدی در محتوا میباشد که آن را غیرقابل قرائت می نماید. آیا تا به اینک پستی را چشم اید که به صورت مکرر تبلیغی را با کلمه ها خاصی اکران دهد؟ مبرهن است کهاین سایت در همت برای بهبود مرتبه می باشد. این یکیاز اقداماتی است که بسیاری از برای بهبود رتبه خویش اجرا میدهند.
ممکن است کاربر متوجه نشود که ورقه دربردارنده متن نامرئی، تگ تیتر و متا تگ میباشد، البته مرورگر این عمل را می نماید. در شرایطی که یک پست دربردارنده یک کلمه و واژه کلیدی به صورت مکرر باشد، گوگل قادر است فیلتری را برای کاهش درجه و یا این که بدتر از آن، مسدود کردن تارنما قرار دهد. کسب به چگالی کلمه کلیدی ایده آل می تواند بسیار بغرنج باشد، البته تقلید از یک ضابطه کلی این شغل را آسوده می نماید.
طبق داده های عددی بدست آمده از پژوهش گران تارنما ها، شایسته ترین چگالی برای کلمات کلیدی در یک ورقه میان یک تا 2.5 درصد از تک تک محتواست. استفاده افراطی و بیش تر از حد یک کدام از طرق کلاه سیاه میباشد که هرچند در گذشته به کار گیری می شد اما امروزه منسوخ میباشد.
بقیه شیوه های seo کلاه سیاه
همینطور صفحات دارنده اخلاق مخرب مانند فیشینگ، ویروس ها، تروجان ها و بقیه بدافزارها، مزارع پیوند، ویرایش پیوند، ریدایرکت های نادرست، ساخت زیردامنه هایی و بخش اعظمی دیگر از طریق ها میباشند که جز کلاه سیاه ها به اکانت میایند.
استعمال از یک ورقه فرود بیش از حد بهینه گردیده نیز یک تکنیک seo کلاه سیاه است. که شبیه داشتن یک صفحه فرود رسمی نخواهد بود. دراین مورد، از هر روشی برای اصلاح بیش تر از حد یک محتوای کیفیت بالا و آنگاه استعمال از آن برای هدایت اشخاص به آن وبسایت به کار گیری میگردد. این به معنای اضافه کردن مجموع طرق گذشته در فضای دیجیتال بیان شده میباشد.
در شرایطی که میخواهید سایت خویش را توسعه و گسترش دهید، مطمئن گردید که از این موارد اجتناب میکنید، استراتژی های بازاریابی و seo خویش را عاقلانه انتخای فرمایید و به رقابت غیراخلاقی فکر نکنید. کوشش کنید طرز هایی برای بهبود شرافتمندانه جایگاه وبسایت در نتایج ارگانیک گوگل بیابید.
جواب سوال های متداول:
seo کلاه سیاه چیست؟
کلاه سیاه یا این که Black Hat تکنیک هایی در سئو می باشند که از متکی به فریب موتور کاوش می باشند و قصد دور زدن مقررات با هدف ارتقا جایگاه سریع در نتیجه ها کاوش را داراهستند
مخرب ترین راههای کلاه سیاه کدامند؟
بزرگترین روشهای کلاه سیاه که اثر مخربی بر سایت داراهستند؛ نسخه برداری محتوا، لینک و پیوند سازی اسپم، خرید بکلینک، محتوای پنهان، اشباع صفحه های با کلمات کلیدی، تشکیل داد خودکار محتوا، صفحه ها فرود بیش تر از حد بهینه گردیده و…
گوگل چه برخوردی با راههای کلاه سیاه دارااست؟
جواب کاملا مبرهن هست، سایت شمارا جریمه و از حاصل حذف میکند. حتی اگر در طی کوتاهی هم درجه بهتری در حاصل استحصال فرمائید، البته خیلی سریع بعد از شناسایی سایت شما تحت عنوان وبسایت متقلبی که طرق کلاه سیاه را انجام کرده، جریمه میگردد.
طریق seo فنی محتوای ساخت شده
فعلا به قسمت “فنی” بهینه سازی محتوا میپردازیم.
مهمترین مراحل شامل بهینه سازی مفاد تحت می باشد:
تگ تایتل
متا دسکریپشن
URL
بیایید نگاهی به طریق تکمیل هر مرحله بیاندازیم.
۱. چه طور تگ تایتل خود را باصرفه کنیم
وقتی که کاربر جستجویی را جاری ساختن میدهد، تگ تایتل همان تیتر قابل کلیکی میباشد که در بالای هر منفعت میبیند.
در واقع همین نصیب معین شده در تصویر پایین میباشد:
تگهای تایتل به تعدادی دلیل اساسی می باشند. نخستین از کلیه، آنان به موتورهای جستجو کمک میکنند تا بفهمند کاغذ شما در خصوص چیست.
علاوه بر این، آن ها میتوانند دلیل تعیین کنندهای باشند که استفاده کننده کدام سود جستجو را تعیین خواهد کند.
برای seo تگ عنوان خود، می بایست از موردها ذیل مطمئن باشید:
آن را ذیل ۶۰ کاراکتر نگه دارید.
تعدادی واژه و کلمه کلیدی را در عنوان قرار ندهید.
در زمینهی آیتم محتوا، دقیق باشید.
لغت ها کلیدی مورد نظر را در بالا قرار دهید.
تفاوت در میان این دو واضح میباشد و التفات بهینه سازی تگهای تاتیل را آرم میدهد.
۲. چهطور متا دسکریپشن خود را بهینه فرمائید
متا دسکریپشن شما قطعه کوچکی از متن است که در زیر تگ تایتل و URL ظاهر میشود.
هنگام جستجو، متا دسکریپشن بخشی میباشد که در عکس ذیل معین گردیدهاست:
در حالی که گوگل گفته متا دسکریپشن تأثیر مستقیمی بر جایگاه بندی ندارد، ولی بر روی احتمال کلیک کردن کاربر روی ورقه شما تأثیر می گذارد و ctr بهینه سازی را بالا میبرد.
و نرخ کلیک قادر است تأثیر غیر مستقیمی بر جایگاه بندی نیز داشته باشد.
نکاتی راجع به متا دسکریپشن که می بایست رعایت کنید.
آن را پایین ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید.
یک نمای کلی کوتاه و خاص از آنچه محتوا در زمینهی آن میباشد ارائه دهید.
عبارات کلیدی مرتبط را اضافه فرمائید (زمانی که استفاده کننده نتیجه ها جستجو را میبیند، آنها هایلایت می گردند).
۳. چه طور URL خود را باصرفه کنیم
ساختار URL شما یکیاز دیگر از مؤلفههای اساسی بهینه سازی میباشد. بعضاها معتقدند که یکی از فاکتورهای سئو میباشد و برخی معتقدند تأثیر غیرمستقیم بر جایگاهبندی دارد، زیرا می تواند عاملی باشد که تعیین میکند کاربر روی محتوای شما کلیک کند یا خیر.
خوانایی در اینجا بسیار اصلی میباشد، زیرا تضمین میکند که کاربران جستجو از URL های طولانی و مرموز نترسند.
تصویر تحت یک مثال خوب از اینکه به چه شکل خوانایی URL قادر است بر طریق مشاهده نتیجه ها بوسیله کاربر تأثیر بگذارد ارائه می دهد.
پس، چرا محتوا برای seo اساسی هست؟
زیرا هنگامی که محتوا بهینه میشود، دیده شدن شما را به شدت بهبود میبخشد.
و سوای دیده شدن و قرار فراهم نمودن در معرض روئت کرد، محتوای شما فقط یکی ازاز سایر از میلیونها مقالهای میباشد که هر روز در اینترنت پست می شوند.
هیچ کس آن را نمیبیند.
هیچ کس آن را به اشتراک نمیگذارد.
هیچکس کاری با آن نمیکند!
بعضی اوقات، ممکن است تفاوت چیزی به کوچکی نوشتن متا دسکریپشن باصرفه شده و مخصوص برای همه صفحه ها شما منجر ارتقاء دیده شدن شما در گوگل گردد.
اکنون که متوجه اهمیت ساختوساز محتوا در بهینه سازی شدید قطعا این را هم متوجه شدید که در صورتیکه خواهان دیده شدن و در معرض روءیت کرد قرار به دست آوردن هستید، می بایست خود را دارای مسئولیت به ساخت مداوم محتوای با صرفه شده فرمایید.
چنانچه به قضیه محتوا نویسی علاقهمند هستید، زمان ساخت و ساز محتوا تارنما سفینه مناسب شما می باشد.