Mediative با این تفحص در حیث دارااست بداند که عموم در کجا از ورقه نتیجه ها گوگل استعمال می نمایند، چه محلهایی بیشترین کلیک و کدام بخش برگه نتیجه ها بیشترین بازدید را داراست و اینکه چه گونه یک کلیک روی لیست میتواند تعریف و تمجید مختصات گوگل را تغییر و تحول دهد.
Mediative اخذ که کاغذ نتیجه ها گوگل در ده سال های قبلی تکامل یافته میباشد به نحوی که یوزرها موتورهای کاوش، برگه را پیش از کلیک، کپی (مشاهده کرد کلی از آن در ذهنشان تصویب میشود) می نمایند.
درسال 2022 هنگامی که اولی آموزش سئو مشهد حاصل مطالعات ردیابی دیده از Mediative منتشر شوید، ذکر شد که اکثر اوقات اشخاص در جستجوی خویش از یک الگوی مثلثی خاص تقلید می نمایند. آنها وقتی که یک برگه فیض گوگل گشوده میشود، آغاز به سمت چپ بالا یعنی مکانی که لیستها در آنجا قرار گرفته میباشد نگاه می نمایند و آنگاه به طور افقی تحت میایند و ادامه مطالب را میخوانند. این محدوده که سبب ساز تمرکز نگاه ها میشود، \"مثلت طلایی\" گوگل نامیده میگردد. طبق نتیجه ها این تحقیق، در صورتیکه وبسایت شما دراین مثلث نباشد، شانس شما برای اینکه به وسیله یک کاوش کننده چشم گردد، کاهش مییابد.
ولی نتایجی که در ابتدا نماد داده میشوند، مدام در آنجا باقی نمی مانند، به این جهت کاوش کنندگان عملکرد می نمایند که از سایر محدوده های شیت سود کپی کنند و همت می نمایند شایسته ترین لیست تارنما ها را که طبیعی میباشند (تبلیغاتی نباشند) پیدا کنند. لیستی که تا قبل از این در درجه اولیه قرارداشته میباشد، ممکن میباشد به تحت کاغذ جابجا خواهد شد در حالی که بیشترین نرخ کلیک، علی رغم ورود لینک و پیوند های تازه که منجر تغییردر وضعیت گردیدهاست، هنوز نگهداری گردیدهاست.
ورود دستگاه های تلفن همراه منجر گردیده است که کاوش کنندگان، نسخه برداری خویش را به طور عمودی به مکان افقی اجرا دهند. آن ها سریع ترین طریق را کاوش می نمایند تا بتوانند لیستهای خویش را سریعتر مشاهده کنند.
یکی اصلی ترین تغییرات ورقه حاصل گوگل از 9 سال پیش تا کنون این بوده میباشد که گوگل همت می نماید اشخاص را روی کاغذ نتیجه ها خویش تا زمان وقتی که قادر است متوقف کند.
یک نمونه در این زمینه گراف علم میباشد. طبق مطالعات Mediative، وقتی که کاوش کنندگان مثلا عبارت \" آب وهوا درNew Orlean \" را کاوش می نمایند، ورقه نتایجی که ارائه میشود، نشانه میدهد که دقیقا آن ها دنبال چه چیزی میباشند. از کمپانی کنندگان منظور شد که روی لینکی که گمان می نمایند به نیاز اطلاعاتی آنان مجاورت میباشد کلیک کنند حتی در حالتیکه کلیک نمیکنند آن را تعیین کنند. حاصل این تحقیق پس از به وجود وارد شدن گراف علم، آرم داده میباشد که 80% عموم به ورقه حاصل نگاه می نمایند البته صرفا 44% کلیک می نمایند. هنگامی که گوگل بتواند جواب صحیح و جامعی را به کاوش کنندگان ارائه دهد، تعداد پیوند های بالایی تا 36% کاهش مییابد (ولی با به کارگیری گراف علم) البته در شکل نبودن این گراف تعداد کلیک به 80% ارتقا میدهد.
ولی چه گونه دستیابی و امور میتوانند در ابتدا این تغییرات باقی بمانند و مطمئن شوند که در لیست اساسی قرار گرفته اند؟
مدام برای اینکه در بالا بمانید، می بایست 4 آیتم تحت را به خاطر داشته باشید:
1. رعایت اصول اصلی seo، مدام اساسی میباشد
کارایی فرمایید از محتوای تازه و اسکن نشده استعمال نمائید و اینکه محتوای شما، نیاز اطلاعاتی مشتری را برآورده سازد. کوشش فرمائید غیر از کلمه ها کلیدی و تگهای متا، از تکنیک های on-page و off-page بهینه سازی که شما میتوانید با آن، سایتتان را در جای های پر بازدید شیت حاصل قرار دهید، استعمال کنید. این نکته قابل توجه را به خاطر داشته باشید که استراتژی بهینه سازی مدام از یک الگوی واحدی پیروی نمی نماید.
2. از طرح های نشان گذاری هر جا که ممکن میباشد،به کار گیری فرمایید
Mediative در سال 2022 متوجه شد که کاغذ نتیجه ها گوگل پست های مرتبط با بلاگ را قادر است با به کارگیری از طرح ها آرم گذاری گردیده مثل عکس و اسم مولف اکران دهد، حتی هنگامی که تماما از برگه اولیه به دور باشد که به طورمیانگین این لیست حدود 15.5% نرخ کلیک را به خویش تخصیص داده میباشد.
نکته: در اگوست سال 2022، گوگل نماد گذاری تالیف کننده را تماما حذف کرد البته هنوز حاصل جان دار، نمونه نیکی از کیفیت استعمال از طرح آرم گذاری مولف میباشد تا سایت استخراج وکار شما بیشتر در کاغذ نتیجه ها گوگل نشانه داده گردد و کلیک بخورد و ترافیک آن ارتقاء پیدا کند.
دراین استیناف، از کمپانی کنندگان منظور شد که \" فرض نمایند که یک بیزنس را استارت کرده اند و میخواهند که یک کمپانی، میزبانی سایت آنها را برعهده بگیرد. با به کارگیری از گوگل، کمپانی هایی که میزبانی اینترنت ارائه میدهند را پیدا نمایند. \" کاغذ نتیجه ها گوگل به طور پایین نشان داده میشود:
نسبتاً دو لینک و پیوند \"Five Best Web Hosting Companies\" و \"10 Best Web Hosting Companies\"،45% کلیک را از آن خویش کرد. به صورت همگانی پستهایی دارنده کلیک بالا می باشند که در عنوان ها آنها عباراتی مانند:
\"شایسته ترین...\"
\"تحقیق ....\"
\"5 تا از بالاترین....\"
\"چه طور به....\"
براساس گفته گوگل، \" علامت گذاری داخل برگه به موتورهای کاوش یاری می نماید تا ادراک صدق از داده ها برگه اینترنت بدست آورند و فیض بهتری را تولید کنند. اینک گوگل از نشان گذاری برای سکو دهی به وبسایت ها استعمال نمی نماید ولی این نکات منجر می گردد که به موتورهای کاوش امداد کند تا سریع خیس وبسایت شمارا پیدا نمایند و در سود ترافیک سایت شما فراتر رود.\"
طرح آرم گذاری احتمالا از ابزارهای گزینه استعمال بهینه سازی میباشد که زمان طلایی را به موسسات میدهد تا از ابزار پذیرش گوگل استعمال کنند. معیارهای کاوش، آرم میدهد که صرفا 0.3% اینترنت سایتها از طرح آرم گذاری استعمال می نمایند و هنوز بیشتراز یک سوم نتیجه ها گوگل دربرگیرنده قطعه هایی میباشد که دارنده داده ها و بها بی نیاز است. مطابق گزارش BruceClay.com، تکه های بی نیاز قادر است CTR را در بین 15 تا 50 درصد ارتقا دهد که در سود سایت ها با به کارگیری از طرح نشان گذاری، درجه تارنما خویش را ارتقاء دهند.
طرح آرم گذاری را می اقتدار برای ارتقاء مرتبه بندی ستاره ای، تعداد بازدیدها و بها به برگه حاصل گوگل، استفاده نمود.
3. مقصود یوزرها خویش را بدانید
با پی بردن اینکه یوزرها هنگامی که جستجویی را اعمال میدهند دنبال چه چیزی میباشند، میتواند مقدار تلاشی که شما می بایست اجرا دهید تا در لیست اساسی یا این که به عبارتی کاغذ حاصل گوگل(کاغذ اولیه) نشانه داده گردید را گزینش نماید، ولی این شغل سوای دارایی و منبع فوق العاده مشقت بار میباشد. می بایست دقت داشته باشید که مشتریان شما، میخواهند تا شما با برندهای مالک اسم یا این که وبسایت هایی با سکو های بالا ، رقابت کنید.
تجارت شما وقتی اساسی میباشد که شما در اولی لیست یا این که کاغذ نخستین حاصل گوگل آرم داده گردید براین اساس این تعلق بالایی به غرض یوزرها و توان مارک شما دارااست. کلید مهم این میباشد که غرض استفاده کننده خویش را مدام در محوراصلی عمل خویش قرار دهید و این وقتی بدست میاید که شما با اشخاص حقیقی معاش تان، حرف نمائید. از آن ها بپرسید که وقتی که دنبال وب سایت شما میباشند، دقیقا چه چیزی میخواهند؟ محتوای مطلوب، چیزی میباشد که اشخاص و یوزرها دنبال آن میباشند کهاین سبب میگردد تارنما شمارا مدام تحت عنوان یک منبع قرار دهند.
ولی هنگامی وجود داراست که بیزنس نمی تواند در شیت اولیه یا این که لیست مهم نماد داده گردد. همانگونه که تا قبل از این گفته شد، تکنیک های وجود داراست که شما درصفحه نخستین یا این که لیست مهم علامت داده گردید البته زمانی شانس شما دراین جا ها معدود میباشد، عملکرد فرمایید مکانهای دیگر کاغذ نتیجه ها گوگل مانند جای 4 یا این که فراتر تمرکز فرمایید که معمولی خیس میتوانید جایگاه بهتری و بالاتری استحصال نمایید. همان گونه کهGord Hotchkiss تیتر کرد، یوزرها دنبال داده ها \"قطعه ای\" در برگه نتیجه ها گوگل هستند و به عبارتی قطعه یکسان را در برگه نتیجه ها گوگل دنبال می نمایند تا داده ها لازم خویش را پیدا نمایند(الگوی مثلثی). قرار به دست آوردن قطعه در بالای لیست، برای خیلی از استحصال و امور اثر گذار میباشد. ایده قطعه بندی را میتوانید در صورت پایین ببینید.
پژوهش ها Mediative علامت میدهد که هر چیزی که بالای وضعیت 4 لیست آرم داده خواهد شد، 85 % شانس کلیک را داراست. بدین ترتیب در صورتی دستیابی وکار شما در وضعیت 1 نمیباشد ولی فراتر از وضعیت 4 نمایش داده می شود، تجارت شما هنوز شانس چشم شدن را داراست. یوزرها انتظاردارند که گوگل به عبارت آیتم جستجوی آن ها، شایسته ترین فیض را ارائه دهد. مطالعات علامت میدهند که فقط 1 درصد یوزرها مایل بودند که روی صفحه ها آتی یا این که به عبارتی کاغذ 2 کلیک کنند. بدین ترتیب در شرایطیکه شما در کاغذ اولیه وجود ندارید، می قدرت ذکر کرد شما در فضا آنلاین نیستید.
4. بهینه سازی و جستجوی پرداختی را ادغام نمایید
اگرچه لیست اساسی، مکانی میباشد که بیشتر حصول و امور کوشش می نمایند در آن جایگاهی بدست آورند البته بایستی دقت داشته باشید که لیست های پرداختی (مراد وقتی میباشد که شما هزینه ای را پرداخت میکنید و در ورقه اولیه نماد داده گردید) را تحت عنوان جزیی از استراتژی دیجیتال خویش فراموش نکنید. نرخ کلیک برای لیست های هزینه گردیده در ده سال پیشین ، تغییرات جزیی داشته میباشد. تبلیغاتی که در شیت سمت راست بالا نشان داده میشود تا بتوانند توجهات را به خویش جذب نمایند .ولی عمل درین قسمت به طور تقریب نیست. چونکه یوزرها گرایش داراهستند مطالب را همچون دستگاه های گوشی به طور عمودی بخوانند.
همینطور پژوهش ها Mediative نشانه داده میباشد، تجارت هایی که پرداخت هزینه کرده اند، اثر بیشتری را شم کرده اند. دراین تفحص ازشرکت کنندگان پرسیده شد\" فرض نمایید شما در درحال حاضر هجرت به New Orlean می باشید و دنبال مکانی میگردید که بتوانید با دوست خویش شام تمایل نمایید. با به کار گیری از گوگل مکانی را پیدا نمائید \" کمپانی کنندگان دو رستورانی را پیدا کردند که برای تبلیغات خویش هزینه کرده بودند:opentable.com و remoulade.com
opentable.com بوسیله 84% کمپانی کنندگان چشم شد و 26% بر روی آن کلیک شد البته بر روی remoulade.com تنها 2% کلیک شد ولی 73% بازدید کننده داشت. امروزه لیستهای پرداختی رو به ارتقاء میباشد و این نحوه به یک نوع طرز بیزنس تبدیل گردیده است.با پرداخت هزینه، این احتمال وجود داراست که نرخ کلیک وبسایت شما در هر زمان فراتر برود و برندسازی شما آسانتر گردد.