جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

خب چطور تولید محتوا یاد بگیریم؟


کار تشکیل داد محتوای متنی برای وبسایت

کارشناسان ساخت محتوای نوشتاری معمولاً برای وبسایت‌ها استخدام میشوند. این اشخاص مقالاتی مثل همین نوشته‌ی‌علمی‌ای که در حالا خواندنش می باشید می‌نویسند.

الان به صورت کلی کارشناسان آموزش سئو مشهد ساخت محتوا اشخاصی با تخصص یا این که مهارت‌های پایین هستند:

نویسندگی

اسکن‌رایتینگ

پیاده سازی (اما خیر در توان یک گرافیست)

اصول بازاریابی دیجیتال

بهینه سازی

این مهارت‌ها اصلی می‌باشند آموزش سئو در مشهد اما مهم‌خیس از همگی داشتن علم و مسلط بودن کارشناس تشکیل داد محتوا به موضوع میباشد.

در‌صورتی‌که شخصی مهارت‌های نخستین را داشته باشد البته هیچ سررشته‌ای از پزشکی و تندرست نداشته باشد، به رنج میتواند درین حوزه محتوای اصیل‌، با کیفیت و اثر گذار ساخت و ساز نماید. ولی ناممکن وجود ندارد زیرا هزاران محتوا در هر کدام منتشر شده است و خیلی‌ها با امداد محتواهای پیشین‌، محتواهای بهتری ساخت و ساز و منتشر می‌نمایند.

خیر عموم به محتوای بی‌چگونگی و غیرکاربردی عشق و علاقه‌ای دارا هستند و خیر موتور جستجوی گوگل. فاکتور E-A-T به همین استدلال در الگوریتم‌های گوگل اضافه شد تا محتواهایی که به وسیله اشخاص دارای تخصص، دارای اعتبار و قابل اتکا ساخت گردیده‌اند جایگاه بهتری در نتایج کاوش بگیرند. (برای داده ها بیشتر نوشته‌علمی الگوریتم فلوریدا ۲ را بخوانید).

و در نقطه پایان خیلی خیلی مواظب باشید به یک «کپی کننده محتوا» به مکان «آفریننده محتوا» تبدیل نشوید زیرا سرنوشت ندارد.

بازار کار ساخت و ساز محتوا

فعلا تقاضا برای استخدام متخصص ساخت‌و‌ساز محتوا خیلی زیاد البته تعداد اشخاص متخصص در این حوزه خیلی معدود میباشد. کافی میباشد نگاهی به اطلاع رسانی‌های استخدامی بیندازید. از یک استخراج‌وکار ساده تا بزرگترین کمپانی‌ها دنبال نیروی ایجاد کرد محتوا می‌باشند.


قطعا بخوانید: نسخه برداری رایتینگ و آقا فرهاد: تایپ کردن متن فروش و تبلیغات موثر

شاید تصور کنید عامل کمبود نیرو دشوار بودن فعالیت ساخت محتوا باشد. در واقع ساخت محتوا کار چندان سختی وجود ندارد اما به دلایلی مثل ناآشنا بودن جوان‌ها با این شغل، نیاز به یادگیری فردی و مداوم و ابداع‌محور بودن، درخواست کننده متعددی ندارد.


ساخت محتوا از آن عمل‌هایی میباشد که خیر در دانشگاه‌ها حرفه‌ای دارااست و خیر یک عمل کلیشه‌ای با شغل های روتین و تکراری می‌باشد که یک روزه خیال بگیرید. به همین عامل ایده پرداز بودن برای این کار ضروری میباشد.


درین موقعیت در حالتی که در ایران دنبال فعالیت می‌باشید این یک بازار دیده نشده و هنوز در درحال حاضر رویش برای اشخاص خلق کننده و اهل یادگیری می‌باشد.


خب چطور خیال بگیریم؟

خب هم اکنون که فهمدیم ایجاد کرد محتوا چیست و چطور می شود از آن درآمدزایی کرد؛ شاید به‌این درنگ افتاده باشید که‌این مهارت جالب را آموزش ملاحظه کنید؛ بدین ترتیب سفارش می‌کنم اول این ویدئو را تماشا نمایید.



میتوانید یادگیری را از همین امروز آغاز فرمایید. پس سفارش می‌کنیم که  اولیه به شیت «آموزش بازاریابی محتوا» در آکادمی بروید و فراگیری‌های مرحله به مرحله و  مجانی مارا درباره محتوا رسیدگی فرمائید. در قدم‌بعدی با تماشای مجال ویدیویی یادگرفتن ایجاد کرد محتوا، کارشناس ایجاد کرد محتوا خواهید شد و در شرایطی که می‌خواهید یک مدیریت محتوای ماهر بشوید و با محتوا به پرورش یک کسب و کار امداد فرمایید باید در زمان بدون نقص بازاریابی محتوا کمپانی فرمائید که مشمول 4 عصر میباشد (تفحص عبارات کلیدی+ مجال تشکیل داد محتوای وبسایت، مدیریت و استراتژی محتوا و ساخت محتوا با تلفن همراه).


در این منابع آحاد نکات و اصولی را که خودمان در بر مبنای آنها تشکیل داد محتوا می کنیم و سود سال‌ها تجارب عمل و مشاوره به حصول‌وکارهای مختلف می باشد را فراگیری داده‌ایم. شک وتردید نکنید که بعداز این مجال از این حوزه چیزی نیست که شما دانشش را نداشته باشید.


کارایی کردیم در این نوشته‌علمی فارغ از اشاره به تعاریف ذوق‌ای یک تعریف مدرن و معمولی از ساخت محتوا ارائه نماییم. در صورتیکه شما حیث دیگری دارید قطعاً برای ما بنویسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد