جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

پیامدهای منفی تولید و انتشار محتوای زرد!


پیامدهای منفی ساخت‌و‌ساز و تکثیر محتوای رنگ زرد!

یک اشاره گر‌بک به اولِ نوشته‌ی‌علمی و بحثمان درباره نیویورک و شروع پیدایش خبرنامه‌نگاری زردرنگ بزنیم.

نیویورک در آن فرصت به شهری برای ایجاد محتوای ارزان هیجانی تبدیل شد. پولیتز و هرست در آن فرصت برای پرداختن به خرابی و رسوایی‌های سیاسی و یا این که خبر ها سیاسی از گزارش‌های هیجان‌زده و تهاجمی استعمال می‌کردند. به خیال همین منفعت مالی هنگفتی که ناشران از فروش مجله‌ها به دست می‌آوردند، سبب شد که عموم آن موقع درباره اتفاق ها کوبا در سال 1898 داده ها  آموزش سئو مشهدنادرستی داشته باشند.


درحال حاضر این اتفاق ها چه بود؟ در سال 1898 کشتی آمریکا در بندر هاوانای کوبا به صورت اتفافی منفجر شد و غرق شد. البته رسانه‌ها و ناشران به مکان تحقیق ظریف اتفاق، همت کردند اذهان همگانی و عموم را بر علیه اسپانیا تحریک کردند و پافشاری داشتند که اسپانیا در صورت دادن آن اتفاق، دست داشته میباشد.


می‌اقتدار اذعان کرد که مطبوعات زرد رنگ با بر هم زدن ذهن ها همگانی و تحریک علاقه مندان مبارزه، در حادثه افتادن نبرد دربین این دو مملکت اثر داشتند.


این پیامد، سود‌ی خطرناکِ غرض خبرنامه‌ها آموزش سئو در مشهد بود؛ یعنی «فروش بیشتر»!




درحال حاضر پیرو به یکسری گزینه از پیامدها منفی تکثیر محتوای رنگ زرد اشاره می کنیم:


ساخت و ساز چالش برای استحصال و امور

دستیابی و امور هم از شلوغی‌هایی که فیک نیوز و خبر‌ها زرد رنگ منتشر می‌نمایند، در حمایت نیستند. یک خبر یا این که خبرپراکنی سوای اینکه درستی و اعتبارش بررسی شود، ممکن میباشد سبب ساز گردد یک بیزنس در گیر دردسر گردد. یک عنوان رنگی و جلب‌اعتنا‌کننده روی یک ویدئو که ناگهان در اکسپلور اینستاگرام شما ظواهر میگردد، حتی پیش از اینکه آن ویدئو رو گشوده نمایید و ملاحظه کنید، عمل خودش را نموده است و نگاه شمارا به یک مارک خاص منفی می‌نماید. و خبر بد اینکه این تیترها در ذهن میمانند.


ساخت و ساز معضل در معاش فردی اشخاص

مجله‌ها، کانال‌های اجتماعی و وب لبریز گردیده از خبرهای جعلی و دهانزد پراکنی درباره معاش محرمانه سلبریتی‌ها و اشخاص مشهور! اخباری که اکثر وقت ها با لاف و بزرگ نمایی همراهند. این محتواها با اینکه درگیر‌کننده‌اند، البته گاهی با پخش یک خبر لاف و دهانزد، می توانند معاش اشخاص را ذیل اثر قرار دهند. همانظور که بارها شنیده‌ایم، نشر یک خبرپراکنی، میتواند اخراج از دفتر، قتل نفس یا این که ساخت‌و‌ساز اختلاف دربین اشخاص را در‌پی داشته باشد.


توسعه Miss Information یا این که داده ها خطا

به طبع می دانید که ساخت محتوا درباره موضوعات خاصی مثل پزشکی یا این که تغذیه و ... چقدر بایستی از روی شم مسئولیت و آلرژی صورت بپذیرد! فرض فرمائید با یک عنوان و نوشته‌ی‌علمی‌ی زرد رنگ درباره یک بیماری یا این که داروی خاص، کاربر را به خطا بیاندازید؛ در این حالت شما صرفا زردنویسی نکرده‌اید، بلکه جان یک آدم را به خطر انداخته‌اید!


جهت‌دهی به ذهن ها همگانی

گاهی وقت‌ها نشر خبر‌ها و مطالب زردرنگ به طور عظیم، تماما هدفمند شکل می گیرد و غرض از اجرا آن، به لبه راندن حقیقت و انحراف ذهن ها همگانی نسبت به یک حادثه میباشد! به خصوص درمورد مسائل اجتماعی یا این که سیاسی.


ساخت و ساز بی‌اعتمادی فی مابین یوزرها

در صورتی‌که برای ارتقا فروش حصول و کارتان به محتوای زردرنگ روی آوردید و با استعمال از احساس کنجکاوی مخاطب، دقت‌ش را جلب کردید، این را هم در لحاظ بگیرید که با هر باری که استفاده کننده به سمت شما بیاید البته با چیزی غیر از آنچه پندار می‌کرده مواجه خواهد شد، اعتمادش را برای مدام به شما از دست می دهد. همین زمینه برای رسانه‌ها هم درستی می‌نماید. در‌صورتی‌که تارنما آموزشی دارید و با محتوای رنگ زرد قصد جذب کاربر داشته باشید، استفاده کننده دیگر ممکن میباشد به محتوای وبسایت و رسانه شما اتکا نداشته باشد.




رخداد بد دیگری که درین‌باره می‌ افتد این میباشد که تیترهای زردرنگ برای ویدیوها و مطالبمان، یک تصویر ماهر نمی‌سازند. به عنوان مثال محتوایی که منتشر کرده‌اید، حقیقتا کاربردی میباشد ولی در‌صورتی‌که از تیترهایی مثل \"یک ترفند خفن\" یا این که بمب ارتقا فالوور\" که زردرنگ محسوب میشوند به کار گیری نمایید، سبب میگردد هر کس دنبال محتوای اصولی باشد، پست شمارا نبیند زیرا این لغات مدام در ذهن وی نمادی از چرند بودن و سطحی بودن محسوب میشود.


حیف کردن مخاطبان

صحت دارد که خبرهای زرد رنگ معمولا زیاد چشم می شود البته به به عبارتی اندازه فیدبک‌های متفاوتی هم میگیرد. یک کدام از دیگر از پیامدهای منفی نشر خبرهای رنگ زرد این میباشد که پست یا این که حساب شما در کانال‌های اجتماعی بیشتر در معرض ریپورت شدن قرار گیرد. در فیض ممکن میباشد پیجتان بسته خواهد شد و شما مخاطبانتان را برای مدام از دست بدهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد