حصول و شغل های متعدد همواره در تلاشند تا به هر روشی گردیده نسبت به رقبایشان، سهم بیشتری از بازار را به خویش تخصیص دهند. اشکار میباشد که امروزه وب و کانالهای اجتماعی از اساسیترین ابزارهای بازاریابی به اکانت میایند. البته پرسش اینجاست که دستیابی و امور در فضای دیجیتال در پی چه چیزی میباشند؟
خب، مبرهن میباشد که استخراج و امور رغبت دارا هستند مخاطبان وارد اینترنتتارنماشان گردیده، کالاها و سرویس هاشان را مشاهده نمایند و در غایت، آنها را بخرند. در اینجا، این سوال مطرح میگردد که آیا یوزرها با مشاهده اینترنتوبسایت، خویش به خویش از ما خرید مینمایند؟ در صورتی جواب منفی میباشد، چه طور می بایست آن ها را به سوی خویش دعوت کرد و ابزارهای مورد نیاز برای این عمل چه میباشند؟
ما درین مقاله کارایی کردهایم به دعوا Call to Action یا این که فراخوان کار که روشی اصلی در تبدیل استفاده کننده به مشتری میباشد، بپردازیم. در حالتی که عشق و علاقه دارید بدانید چهطور بایستی از Call To Action در وب سایت خویش استعمال فرمایید، این نوشتهی علمی را از دست ندهید!
خب، برسیم به گفت و گو مهم ...
Call To Action یا این که فراخوان شغل چیست؟
فراخوان شغل یا این که CTA (مخفف Call To Action)، به گویش معمولی عبارت میباشد از دعوت از اشخاص برای ایفا کاری! ولی چه کسی، چه کسی را به چه کاری دعوت مینماید؟
در بازاریابی، به خصوص در بازاریابی دیجیتال، فراخوان فعالیت دستوری میباشد که استفاده کننده را وادار به اجرا یک برخورد از پیش پیاده سازی گردیده مینماید. استعمال از عباراتی زیرا \"برای استحصال داده ها بیشتر اینجا کلیک فرمایید\" یا این که \"همین اکنون از ما خرید کن\" نمونههایی از این اوامر می باشند.
معمولاً غرض از پیاده سازی Call to Action فروش فرآورده و سرویس ها میباشد، البته میقدرت جهت کسب اطلاعات مخاطب یا این که ارتقا تصویباسم یوزرها در وبسایت نیز از فراخوانهای شغل استفاده نمود. بعضی وقتها، بازاریابان دیجیتال CTAها را به طور پیشنهادهای ویژه در طی محصور پیاده سازی مینمایند؛ عباراتی مانند \"صرفا 24 ساعت زمان داری که مال ما رو با 50% تخفیف خریداری کنی\" یا این که \"60% تخفیف برای 50 تماس گیرنده نخستین\" (به دنبال این مورد را ظریفخیس نظارت میکنیم).
برای آنکه کاربر به کلام شما گوش نماید، جنس شمارا بخرد یا این که حتی بر روی دکمهای که می خواهید کلیک نماید، بایستی عامل محکمی داشته باشد. به همین استدلال میباشد که کلید توفیق فراخوان فعالیت، نیاز آن شخص به متاع یا این که سرویس ها شماست. نمونههای معمولی دیگر از CTA، درخواستهایی مانند \"تصویباسم کن\"، \"رنگ گزینه عشق و علاقهات رو تعیین کن\"، \"تاحالا این کلیپ رو دیدی؟\" باشند.
فراخوان شغل شما می بایست به شکلی باشد که در لحظه استفاده کننده را وادار به فعالیت نماید.
چرا استعمال از Call to Action ضروری میباشد؟
ارتقاء مشتریان، درآمد و منفعت شما تمامی متعلق به CTA میباشند. فراخوان فعالیت، اساس و نهاد آحاد پروسه بازاریابی میباشد. از جمله در صورتیکه یک بلاگ دارید، بهتر میباشد که به همپا هر نوشته یک CTA هم درنظر بگیرید. این شغل خوانندگان شمارا از \"بازدیدکنندگان ناشناس\" به \"سرنخهای فروش\" تبدیل مینماید. این سرنخها میتوانند در آجل، مشتریان شما باشند.
به حافظه داشته باشید که حدود 75% خواننده گان بلاگها، مخصوصا آنهایی که از موتورهای کاوش رمز از بلاگ شما درآوردهاند، به مقصود یافتن داده ها وارد اینترنتتارنما شما گردیدهاند. این اشخاص معمولاً برای رفع یک نیاز یا این که حل یک ایراد در پی این داده ها میباشند. چه بهتر کهاین نیاز یا این که اختلال را شما رفع فرمایید؛ آن هم با استعمال درست از Call to Action!
به جرئت میقدرت اظهارکرد دکمههای Call to Action مهمترین نصیب اینترنتوب سایت شما میباشند. فراخوانهای عالی میتوانند مخاطب را جذب نمایند، آنهارا ترغیب به کاری نمایند، نرخ تبدیل شمارا بهبود بخشند و در غایت به شما در وصال به هدف هاتان یاری نمایند. از طرف دیگر، دکمههای CTA که جذابیت موردنیاز را نداشته یا این که در محل نامناسبی قرار گرفتهاند، کاربرد چندانی نخواهند داشت.
بعضا کاربردهای دکمههای فراخوان کار در سایتها عبارتاند از: ارتقاء اعضای مجله پست الکترونیک، ارتقاء فروش، ارتقا تصویباسم، تشویق یوزرها به کمپانی در یک مسابقه یا این که نظرسنجی، بالابردن ترافیک وب سایت و ... .
بایستی دقت داشته باشید که استعمال از Call to Action، فقط قرار دادن چندین دکمه در اینترنتتارنما وجود ندارد. برای توفیق در فعالیت، مایحتاج میباشد به صورتی استراتژیک و خلاقانه تصور کنید که CTA چطور می تواند به شما در وصال به هدف هاتان یاری دهد. در صورتیکه یوزرها به اندازه کافی روی دکمههای فراخوان شما کلیک نمیکنند، یعنی مشکلی وجود داراست.
4 استدلال کلیدی وجود دارا هستند که اعتنا به آنها می تواند دگرگونی اصلی در شغل شما ساختوساز نمایند:
متن
محل قرار گیری Call To Action
اندازه Call To Action
رنگ دکمهها
بهدنبال به کیفیت بهبود شغل با استعمال از این 4 برهان خوا هیم پرداخت.