در مقالهها پیشین هم اشاره کرده ایم که رسیدگی و نظارت کلمه ها کلیدی بایستی اولین مرحله از استراتژی seo باشد. تعیین لغات کلیدی که می خواهید برایشان سکو ای در موتورهای کاوش به دست آورید، اولی و مهمترین مرحلهای میباشد که می بایست در لحاظ داشته باشید.
با اینحال، استیناف درباره لغت ها کلیدی میتواند آموزش سئو مشهد فعالیت بسیار خسته کنندهای باشد در شرایطی که ندانید چه کاری صحت دارد و چه کاری خطا. در شرایطیکه مسیر اشتباهی بروید، مجددکاریها و سود نگرفتنها شمارا خسته مینماید.
هم اکنون پرسش این میباشد: برای اینکه این واقعه نیفتد، در هنگام استیناف و مطالعه لغات کلیدی بایستی از چه اشتباهاتی خودداری کنید؟ درین نوشته ی علمی قصد داریم خطاها رایجی که اشخاص در هنگام تفحص و تعیین عبارات کلیدی اعمال میدهند را برایتان توضیح دهیم. با اجتناب از این اشتباهات میتوانید استراتژی دقیقی برای پژوهش کلیدواژههای خویش اتخاذ فرمائید.
1. نظارت لغت ها کلیدی را به صحت اعمال نمیدهید
احتمالاً تصور میکنید برای کشف کردن لغات آموزش سئو در مشهد کلیدی، نیازی به استیناف وسیع و عمیق دراین مورد ندارید و صرفا موردنیاز میباشد بدانید که مخاطبان شما چه چیزی را کاوش مینمایند، اینطور وجود ندارد؟ ولی نادرست نکنید. عالی میباشد وقتی را برای آشنایی مخاطبان و گویش محاوره شان تخصیص دهید. بایستی بدانید مشتریانتان از چه زبانی و از چه عباراتی به کار گیری مینمایند.
سود بازرسی کلیدواژه ها می بایست لیستی عظیم و جامع از کلمه ها و عباراتی باشد که میخواهید در حاصل جستجویشان جایگاه بالا داشته باشید. مسلماً (گشوده هم تاکید میکنم، قطعاً) در فواصل وقتی مشخص فهرست خویش را بروزرسانی نمایید، چون در طی مجال خیر فقط مخاطبانتان، بلکه نیازهای تجاریتان نیز تغییر تحول مینمایند و شما بایستی تمرکز خویش را بر روی آنان قرار دهید. این تغییرات ممکن میباشد بر روی استراتژی لغت ها کلیدی شما تاثیرگذار باشد.
دنبال یه فعالیت لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو عصر زمانهای اینترنتی شایسته ترین رویه رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت بدونپول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت میکنم021-58438داخلی 1
2. کلمه ها کلیدی غیر معمول را مقصود میگیرید
کارایی فرمائید بر روی کلمه ها کلیدی رایج و حقیقی سرمایهگذاری نمایید. بعضی از حیطههای کاری بسیار رقابتی میباشند. خریدن درجههای بالا در ناحیههایی که رقابت بالایی دارا هستند، بسیار مشقت بار میباشد. در صورتیکه در آستانه شغل seo قرار دارید نباید بر روی عبارات کلیدی رقابتی تمرکز فرمایید، در قبال می توانید عبارات کلیدی وقتگیر (Long-Tail Keywords) را گزینش فرمایید که شانس تهیه نمودن جایگاه در آنان بیشتر میباشد (عبارات کلیدی زمان بر معمولاً نسبت نرخ تبدیل شان بیشتر از لغات کلیدی مهم میباشد).
به عنوان مثال، در حالتی که سایتی با زمینه تناسب اندام دارید فراهم کردن سکوهای بالا برای کلمه و واژه «تناسب اندام» بسیار سخت خواهد بود. بدین تصور کنید که چه جنبهای از وب لاگ یا این که سایت شما اختصاصی بفرد میباشد و همت نمایید برای آن موضوعات جایگاهای استخراج فرمائید.
شاید شما در حالا تایپ کردن مطلبی با زمینه تمرینات مربوط به تناسب اندام برای اشخاص بازنشسته می باشید. درین موقعیت، به کارگیری از لغات کلیدی زمان بر مانند تناسب اندام برای اشخاص بازنشسته قادر است استراتژی فوق العاده ای باشد. در اینگونه قوانینی بایستی پیرو عبارات و عباراتی همانند تناسب اندام برای سالمندان یا این که تناسب اندام برای بزرگسالان بگردید و برای آنها ساخت محتوا فرمائید.
درحالتی که در حوزه کاری خویش سوابق متعددی دارید و در حالا حصول سکو های بالا برای عبارات کلیدی زمان بر میباشید، میتوانید برخی از کلیدواژه های رقابتی را نیز غرض قرار دهید. به خاطر داشته باشید درجه بندی برای عبارات کلیدی اساسی بایستی بخشی از استراتژی بلند برهه زمانی بازرسی لغت ها کلیدی تان باشد.
3. از لغات کلیدی نامرتبط استعمال میکنید
لغات کلیدی که غرض قرار میدهید بایستی با کوئریهایی که مشتریان به دنبالش میباشند، یکسان باشد. مدام بایستی از گویش و لحنی به کار گیری فرمائید که مخاطبانتان به کارگیری مینمایند. فرض فرمایید در حالا فروش پوشاک مجلسی می باشید. شاید در بازاریابی سنتی این خرقهها با تیتر خرقه مجلسی مشهور باشند. با این اکنون، ممکن میباشد یوزرها وب از این عبارت در جستجوهای خویش به کار گیری نکنند و کلمه و واژه دیگری مانند خرقه شب را جایگزین آن نمایند. پس می بایست بدانید مخاطبانتان از چه واژه و کلمه هایی برای جستجوی نیازهای خویش به کارگیری می نمایند.