آیا شما نیز در گفت و گو seo (بهینه سازی) مبتدی و تازه کار میباشید؟ آیا اخیرا با مضمون سئو وب سایت برای موتورهای کاوش گر آشنا گردیده اید؟ آیا عشق و علاقه دارید علم و داده ها بیشتری در این باره حصول فرمائید؟ راهنمای بهینه سازی برای اشخاص مبتدی و تازه کار بیشتراز سه میلیون توشه به وسیله خوانندگان وبسایت Moz گزینه رسیدگی قرار گرفته میباشد و داده ها کاملی را برای تبدیل شدن به یک کارشناس seo در دست شما قرار خواهد بخشید. توصیه میکنم به طبعً این نوشته ی علمی 10 فصلی را بازرسی فرمائید.
seo چیست؟
seo یا این که seo برای موتورهای کاوش یک چاره بازاریابی میباشد که بر روی چشم شدن وبسایت در نتیجه ها طبیعی (غیر مبلغی) موتورهای جستجو گر تمرکز می نماید. بهینه سازی در برگیرنده ارکان فنی و خلاقانه میباشد که یک وبسایت برای بهبود جایگاه بندی، خریداری کردن ترافیک بیشتر و ارتقاء دوراندیشی در زمینهی مارک خویش به آن ها نیاز خواهد داشت. همانگونه که میدانید (شاید هم خیر!) seo در برگیرنده مفاهم بخش اعظمی میباشد. از کلماتی که در وب سایت خویش آیتم به کار گیری قرار می دهید تا نوع پیوند هایی که دیگر تارنما ها به آموزش سئو در مشهد وب سایت شما میدهند، تمامی بر روی seo تاثیرگذار میباشند. در بعضی مفاد، seo صرفا روشی میباشد که از روش آن، موتورهای کاوش گر میتوانند ساختار وب سایت شمارا فهم و شعور نمایند.
بهینه سازی یا این که seo تارنما فقط برای طراحی وب هایی که موتور کاوش پسند باشند، به فعالیت نمی رود. از بهینه سازی اساسا، برای خوب کردن تجربیات کاربری بازدید کنندگان یک تارنما نیز استعمال میشود. در ، ما معتقد هستیم که همه این جوانب می بایست به نیکی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا وبسایت شما بتواند شایسته ترین کوشش را از نظر seo داشته باشد.
به طور تقریبً همۀ عامل ها اساسی در بهینه سازی، دراین راهنما گفته شده میباشد. از یافتن لغات کلیدی قابل قبولی که ترافیک بیشتری را به سمت تارنما شما روانه می نماید تا یادگرفتن های مایحتاج برای پیوند بیلدینگ و در غایت، سئو تارنما برای موتورهای کاوش گر! همۀ این مفاد به لهجه بی آلایش، دراین راهنما ذکر خواهند شد. در حالتی که فکرمیکنید هیچ کدام از این مفاد را به نیکی فهم و شعور نمیکنید یا این که اطلاعاتی درباره ی آنها ندارید نگران نباشید، شما فقط نیستید. اکثری از وبمسترها و صاحبان تارنما ها، داده ها چندانی دربارۀ seo ندارند و ما قصد داریم درین راهنما به شما یوزرها عزیز یاری کنیم.
چرا تارنما اینجانب به بهینه سازی نیاز دارااست؟
بیشتر ترافیک سایت ها به وسیله موتورهای کاوشگر بزرگی همانند گوگل، بینگ و یاهو دفاع می گردد. اگرچه رسانه های اجتماعی و بقیه تارنما ها میتوانند در ساخت ترافیک برای تارنما دخیل باشند البته موتورهای کاوشگر بزرگترین و اولین نحوه برای گشت و گذار و جستن منابع اطلاعاتی برای یوزرها وب به شمار میآیند. این یک حقیقت میباشد و فرقی نمی نماید که تارنما شما چه نوع داده ها، سرویس ها، تولیدات یا این که محتوایی را در مشت یوزرها قرار میدهد.
موتورهای کاوش گر بسیار اختصاصی بفرد می باشند چون میتوانند ترافیک هدفمند برای وبسایت شما مدد نمایند به دلیل آنکه یوزرها در موتورهای کاوش گر دقیقاً بهدنبالِ مال یا این که محتوایی می باشند که شما ارائه میکنید. موتورهای کاوشگر را می قدرت همچون یک بزرگ راه در لحاظ گرفت که روش را برای یوزرها هموار میسازند. چنانچه موتورهای جستجو گر نتوانند محتوای تارنما شمارا پیدا نمایند یا این که محتوای شمارا در مقر داده خویش اضافه کنند، مطمئن باشید فرصتی باورنکردنی را برای خریداری نمودن ترافیک بیشتر (و در غایت مشتریان بیشتر) از دست داده اید.
کوئری کاوش - کلماتی که یوزرها در نوار کاوش تایپ می نمایند را کوئری کاوش می نامند. این کوئری ها از التفات بالایی برخوردارند. تجربیات نماد میدهد که ترافیک نتایج از موتورهای کاوشگر قادر است اندازه توفیق یک سازمان را انتخاب نماید. ترافیک هدفمند به یک تارنما قادر است درآمد، محبوبیت و چشم شدن یک کسب و کار را به یاروهمدم داشته باشد. سپرده گذاری بر روی seo، نرخِ رجوع و برگشتِ باورنکردنی ای در مقایسه با بقیه طرز های بازاریابی و تبلیغات داراست.