با ارائه این ۳ قلاب در بالای برگه سعی کردم کاربران را میخکوب کنم.
گام ۲: تکنیک توتفرنگی
راه و روش ما در تکنیک توتفرنگی کاملا مبنی بر فاکتور تجربه کاربری هست.
ایده تکنیک توتفرنگی این هست که مانند یک توت فرنگی که فی مابین کل میوهها چشمنوازی میکند، کاری کنیم که لینک سایت ما در نتایج جستجو به طور کامل عرضاندام و چشمنوازی کند و سبب شود کاربران بین مجموع رقبا روی لینک سایت ما کلیک کنند.
بخش ۱ تکنیک توت فرنگی: seo تایتل کلیکخور
سئو تایتل مهمترین قسمت کاغذ از نظر گوگل است.
سئو تایتل علاوه بر اینکه مورد اصلی شیت
آموزش سئو مشهد مارا به گوگل منعکس میکند، در برگه حاصل جستجو هم برای کاربران به نمایش در میاید.
از اونجایی که من در بررسی هدف جستجو متوجه شدم کاربرانی که عبارت آموزش سئو محتوا را در گوگل جستجو میکنند دنبال یک آموزش بدون نقص و جامع میباشند برای کلیکخور کردن سئو تایتل عبارت صفر تا صد را پس از کلمه کلیدی و : قرار دادم.
البته برای کلیکخور کردن بهینه سازی تایتل میتونستم کارهای دیگری هم انجام بدم. از جمله میتونستم از [] یا () یا اعداد به کار گیری کنم یا عنوان بهینه سازی را سوالی کنم که برای کاربران دیدنیتر باشد.
البته برای این کاغذ خاص از عبارت صفر تا صد به کارگیری کردم. با این کار به کاربران نشون دادم در صورتیکه وارد این کاغذ بشوند یک آموزش کامل و جامع رو خواهند دید.
نصیب ۲ تکنیک توتفرنگی: متادسکریپشن دیدنی
متادسکریپشن یکیاز فاکتورهای رتبهبندی نیست اما چون در نتایج جستجو به نمایش در میاد باعث میشه نرخ کلیک کاربران بالا بره. البته درصورتی که دیدنی نوشته بشه.
بنابراین من در متادسکریشن این عبارت رو نوشتم:
این عبارت ۲ تا ویژگی دارااست:
دراین عبارت از کلمه کلیدی استفاده کردم که در نتایج جستجو پرنگتر از سایر متن ها میشه.
در متادسکریشن به کاربر گفتم دراین برگه هم میتونه ویدیو آموزشی ببینه و هم میتونه متن آموزشی بخونه.
نصیب ۳ تکنیک توت فرنگی: اسکیما مارکآپ
من با به کار گیری از افزونه فولاسکیما کاری کردم کاغذ در نتیجه ها جستجو ستارهدار باشه.
افزونه فول اسکیما، یک افزونه وردپرسی می باشد که اولی افزونه ایرانی سئو و به طور خاص اسکیما مارکآپ میباشد که به وسیله ما در آکادمی سئو سفینه ساخت شده و در حال حاضر در سایت ژاکت اون رو به فروش میرسونیم. این افزونه تا به هم اکنون بیش از ۱۲۵۰ فروش داشته و امتیاز خیر از کاربران دریافت کرده است.