جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

تحقیق درباره چگونگی استفاده کاربران از موتورهای جستجو

پیش از اینً بارها و بارها در مقالات گوناگون بدین نکته اشاره کرده ایم که بایستی برای یوزرها خویش محتوا تشکیل داد فرمایید، خیر موتورهای کاوشگر! معمولاً سه نوع کوئری کاوش وجود دارند که اشخاص به دنبالشان می شوند:
کاوش برای اجرا دادن یک شغل، کوئری متقابل: اینجانب می‌خواهم کاری اعمال دهم. این کوئری معمولاً برای جاری ساختن دادن یک شغل آیتم به کارگیری قرار میگیرد. به عنوان مثالً میخواهید یک بلیط هواپیما بخرید یا این که به یک ترانه گوش دهید. به‌این نوع کوئری Transactional Queries گفته می شود.
کاوش برای فهمیدن چیزی، کوئری اطلاعاتی: اینجانب به اطلاعاتی نیاز دارم. این کوئری در مواقعی همانند یافتن اسم یک مارک یا این که شایسته ترین رستوران در یک حوزه‌ گزینه استفاده قرار می گیرد. بدین نوع کوئری ها، Informational Queries گفته می‌گردد. آموزش سئو مشهد

کاوش برای رفتن به محلی خاص، کوئری ناوبری: اینجانب میخواهم به یک جای خاص در وب بروم. این کوئری معمولاً برای یافتن یک وبسایت در وب مورد به کار گیری قرار می گیرد. مثلا سایت آپارات یا این که فیسبوک. به این نوع کوئری ها، Navigation Queries گفته می شود.
پس از اینکه بازدید کننده، واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را در جعبه کاوش وارد می نماید و به وب سایت متبوع میرسد، آیا آن چیزی را که به دنبالش بود را پیدا می نماید؟ این او‌لین و مطرح ترین سوالی آموزش سئو در مشهد  میباشد که موتورهای کاوش گر همت می نمایند هر روز میلیاردها توشه به آن جواب دهند. بزرگترین مسئولیت موتورهای کاوش، اکران حاصل مربوط به جستجوی یوزرها میباشد. براین اساس از خودتان بپرسید مشتریانتان در‌پی چه چیزی هستند و مطمئن گردید نیازهای آن‌ها را برطرف می کنید.
همه این موارد با عبارات کلیدی که در یک جعبه خرد تایپ می‌شود، شروع خواهد شد.
نحوه استفاده یوزرها از موتورهای کاوشگر، طی همین سال ها تغییرات بسیاری نموده است، ولی اصول اولیه برای استعمال از موتورهای کاوش هنوز هم همچون قبل است. بیشتر مراحل های کاوش، مشابه فرایند پایین خواهد بود:

یافتن جواب مطلوب، راه حل یا این که داده ها
چینش این نیازها در یک واژه، جمله یا این که عبارت که به آن کوئری گفته می‌گردد.
وارد کردن کوئری در موتور جستجوگر
کاوش برای یافتن جواب مطلوب در میان نتایج کاوش
کلیک بر روی یک سود کاوش
استیناف اجمالی برای یافتن یک راهکار یا این که یافتن یک پیوند به آن
در شرایطی که منفعت راضی کننده نباشد، استفاده کننده به صفحه حاصل کاوش بر می گردد و پیوند دیگری را مرور می نماید.
ممکن می‌باشد مخاطب جستجوی دیگری را بر طبق کوئری های تازه اعمال دهد.
مطالعات انجام یافته به وسیله comScore در اکتبر سال 2011 نشانه میدهد گوگل پرچمدار موتورهای کاوش می باشد:

پژوهش ها آرم می دهد در آوریل 2011، 65.4% جستجوها در ایالات متحده بوسیله گوگل انجام شده است. این در حالیست که یوزرها، 17.2% از یاهو و 13.4% از مایکروسافت (بینگ) استفاده کرده اند. البته در دنیای حقیقی و واقعی، میزان ورود ترافیک از موتور کاوش گر گوگل، بیشتر از این ارقامی میباشد که مشاهده می کنیم.
عموم ایالات متحده به تنهایی در یک ماه، 20.3 میلیارد کاوش جاری ساختن داده اند. درین فی مابین سهم گوگل 13.4 میلیارد کاوش، یاهو 3.3 میلیارد، مایکروسافت 2.7 میلیارد، Ask Network حدود 518 میلیون کاوش و AOL LLC حدود 277 میلیون کاوش بوده میباشد.
مجموع جستجوهایی که به وسیله گوگل انجام شده است متساوی 67.7% از کلیه کوئری های جستجوست. این در حالیست که بینگ صرفا 26.7% از همگی جستجوها را به خویش تخصیص داده میباشد ---> مشاهده تفحص
پژوهش ها Forrester آرم می دهد از آگوست 2011، میلیاردها دلار خرج بازاریابی آنلاین شد‌ه‌است:

مخارج صرف گردیده بر روی بازاریابی آنلاین تا نقطه پایان سال 2016، به 77 میلیارد دلار خواهد رسید.
این مقدار حدود 26% از بودجه مجموع تبلیغات می‌باشد. ---> مشاهده پژوهش
گزارش منتشر گردیده به وسیله Burke در سال 2011 نشان می‌دهد که کاوش، کتاب راهنمای جدید میباشد:

76% از اشخاص کمپانی کننده در نظرسنجی، از موتورهای کاوش برای یافتن داده ها محلی به کارگیری کرده اند. این در حالیست که 24% از آنها از کتاب های راهنما به کارگیری کرده اند.
در سی دیروز، 67% از یوزرها از موتورهای کاوش برای یافتن داده ها محلی استعمال کرده اند. 23% جواب دهندگان ذکر کرده اند که از شبکه‌های‌عمومی آنلاین تحت عنوان منبع رسانه محلی استعمال کرده اند. ---> مشاهده بازرسی
در آگوست سال 2011، مطالعات جدید به وسیله Pew داده ها تحت را آشکار کرد:

تعداد یوزرها اینترنتی که برای شغل های روزانه خویش از موتورهای کاوش به کار گیری می نمایند به تدریج در اکنون ارتقاء می باشد. این مقدار به 59% از اشخاص بالغی که از وب استعمال می نمایند، ارتقاء یافته است.
با این افزایش، تعداد کسانی که در درحال حاضر استعمال از موتورهای کاوش میباشند به 61% خواهد رسید. ---> مشاهده رسیدگی
آمارهای وب سایت StatCounter Global 5 نشانه می‌دهد کدام موتورهای جستجو گر بیشترین ترافیک را به سایت ها ارسال می نمایند:

گوگل 90.62% از ترافیک را به خویش تخصیص داده میباشد.
یاهو 3.78% از ترافیک را به خویش تخصیص داده میباشد
بینگ، سهم 3.72% از این ترافیک دارااست.
Ask Jeeves سهم 0.36% دارد.
موتور جستجوی Baidu نیز 0.35% از ترافیک ارسالی را به خویش تخصیص داده است. ---> مشاهده تحقیق
مطالعه انجام یافته به وسیله Slingshot سئو، نقش نرخ کلیک برای درجه های بلندتر را آرم می‌دهد:

لینک و پیوند اول در نتایج جستجوی گوگل ، حدود 18.2% از تمام ترافیک نتیجه ها از کلیک را اخذ می نماید.
لینک و پیوند دوم حدود 10.1%، پیوند سوم حدود 7.2% و لینک و پیوند چهارم حدود 4.8% را به خویش تخصیص داده می باشد.
لینک و پیوند اول در نتیجه ها بینگ نیز حدود 9.66% نرخ کلیک داشته است.
مقدار معدل کلی نرخ کلیک برای 10 سود رفیعتر 52.32 درصد برای گوگل و 26.32 درصد برای بینگ بوده میباشد. ---> مشاهده تحقیق
کلیه این داده های تحقیقاتی جذاب نماد می‌دهد که کاوش در اینترنت و بازاریابی موتورهای کاوش از التفات بالایی شامل است. از داده های بالا می قدرت حاصل پایین را به دست آورد:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد