جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

لانگ تیل کیوردها را بهتر بشناسید

این معنا اول بار در سال 2003 در نوشته‌ی‌علمی‌ای از کلِی شیرکی (Clay Shirky) معرفی شد و بعد ها بوسیله کریس اندرسن (Chris Anderson) به عنوان مِتُدی جدید در بازاریابی مطرح گردید. در مضمون‌ Long Tail، بازاریابی به جای تمرکز بر محصولات و محصولات Hit-Focused یا همان تولیدها مهم، به میلیون‌ها بازارِ گوشه یا اصطلاحاً Niche Marketing متمرکز می گردد.

آموزش سئو مشهد

به عنوان کردن معمولی‌تر، تا پیش از پیدایش اینترنت بیشترین بهره یک مغازه از فروش بالای تعدادی از تولید ها دوست داستنی خود بود، ولی اکنون میلیون‌ها مال در بازار وجود دارد که هر یک بوسیله تعداد پاره ای از مشتریان خریداری می‌شوند که عده منفعت حاصل از آن ها بسیار قابل توجه می باشد.


به طبع بخوانید: 7 اشتباه رایج در انتخاب لغات کلیدی وبسایت


نخستین بار که متخصصان از این تئوری برای با صرفه‌سازی وب‌سایت‌های خود به کار گیری کردند متوجه شدند تعداد اندکی از کلمه ها کلیدی کوتاه وجود دارند که به طور ماهیانه ترافیک بالایی جذب می‌کند. در حالی که آموزش سئو در مشهد میلیون‌ها و شاید میلیاردها لغات کلیدی زمان بر هستند که اگرچه از ترافیک ماهیانه کمتری برخوردارند، ولی عده جستجوی چند آیتم از آنها از میزان جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی مهم بیشتر می‌گردد. به گونه ای که مبنی بر برآوردها لغات کلیدی وقتگیر بیش تر از 70% ترافیک جستجوی کاربران را دربرگیرنده می‌شوند.


در مقابل در شرایطی‌که در بازار فیزیکی با محدودیت‌هایی مثل تاریخ انقضا تولید ها و عرضه‌ی نمونه‌های جدیدتر مواجه‌ایم، در دنیای اینترنت کم‌تر با این خلل ها روبرو می‌شویم. آیا هنوز به اهمیت این لغات پی نبرده‌اید؟ هیچ ایرادی ندارد، باز هم با ما هم پا باشید.


چرا بایستی از لغت ها کلیدی زمان بر یا Long Tail استعمال کنیم؟

به دلیل نرخ تبدیل بالای لغت ها کلیدی زمانبر! در واقعT اگر غرضِ نهایی کسب و کار شما فروش یک محصول یا سرویس باشد طبیعتاً نرخ تبدیل باید بیش از هر مشخصه‌ای در سئوی وب‌تارنما برایتان اهمیت داشته باشد. چرا؟


فارغ از پیش بینی این موضوع که ترافیک وب سایت شما طبیعی می‌باشد یا نه؛ کلمه ها کلیدی که موجب خرید یک کالا می‌شوند، بیشتراز عباراتی که صرفا سبب جذب بازدیدکنندگان می شوند التفات دارا‌هستند. برای فهم عالی این موضوع به عنوان کردن مثالی روشن می‌پردازیم. تصور کنید که یک فروشگاه اینترنتی فروش کفش دارید. در‌این حالت با سه نوع کلمه و واژه کلیدی مواجه خواهید شد:


کفش (کلمه و واژه کلیدی مهم و کوتاه)

کفش ورزشی (واژه کلیدی معدل)

کفش ورزشی بسکتبال مردانه نایک (کلمات کلیدی زمانبر)

هم اکنون چرا باید از عبارات کلیدی وقت گیر استعمال کنیم؟


اول ادله، معرفی بهتر محصولات و محتوای خود به موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی می باشد. زمانی که شما عبارت کفش ورزشی را به‌عنوان واژه کلیدی انتخاب میکنید، خواسته یا ناخواسته خود را در یک تیم‌ی بسیار گران قدر قرار می‌دهید و به بدون چاره می بایست با شرکت‌های مشابه رقابت نمائید.


این در حالی است که متاع شما یک کالای به طور کاملً تخصصی و مربوط به یک شاخه‌ای خاص از ورزش می‌باشد و برای مثال نباید با کفش فوتبال وارد یک رقابت گردد؛ اما در حالتی که از عبارت کفش بسکتبال مردانه نایک استفاده فرمائید، فرآورده خود را به شکلی اشکار به موتورهای جستجو معرفی کرده‌اید و اکثری از شرکت‌ها را از گردونه رقابت با خود خارج نموده‌اید.


البته این فقط یک طرف ماجراست، در سوی دیگر کارایی مشتریان هنگام خرید آنلاین یک فرآورده وجود دارد. وقتی که شما واقعاً قصد خرید یک جفت کفش ورزشی خاص را دارید و نام و مدل آن را می‌شناسید، آیا به نوشتن عبارت کفش ورزشی اکتفا می‌کنید یا از عبارت کفش ورزشی Jordan Fly نایک استفاده می کنید؟


قطعا بخوانید: آیا با انواع لغت ها کلیدی سئو آشنایی دارید؟


معلوم نیست کسی که لغت ها کوتاه کفش یا کفش ورزشی را جستجو می‌کند قصد خرید یک کالا را دارااست یا تنهاً پیرو اطلاعاتی از کفش‌های ورزشی هست، ولی فردی که از لغات دقیق‌تری بهره می‌گیرد تصمیم قطعی‌تری برای خرید یک فرآورده یا فهم و شعور یک مورد خاص دارااست. در نتیجه، نخستین پیوند‌های مرتبط با جستجوی آنها از شانس فروش بیشتری برخوردارند.


امروزه اکثری از برندهای مطرح عالم نیز از کلمه ها کلیدی طولانی برای جذب ترافیک بیشتر استفاده می‌کنند. این لغات علی رغم جستجوی کمتر از نرخ تبدیل بالایی برخوردارند. به عنوان مثال شرکت آمازون حدود 57% از فروش سالیانه خود را وامدار عبارات کلیدی طولانی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد