جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

جامع ترین وبلاگ تخصصی آموزش سئو در مشهد

استراتژی seo کانتنت مارکتینگ


استراتژی seo کانتنت مارکتینگ
در کانتنت مارکتینگ غرض مهم این میباشد که محتوای دیدنی و درگیرکننده، محتوایی که مارک را در ذهن بیننده یا این که مستمع مکان دهد، ساخت و ساز و در سطح کبیر منتشر خواهد شد. در seo تارنما مقصود اساسی این میباشد که محتوای تارنما مبنی بر با استانداردهای موتورهای کاوش ایجاد گردیده و جواب سوالهای یوزرها را نیز داده باشد. در حالتی که محتوایی جالب و درگیرکننده که مارک و قیمت‌هایش را معرفی می‌نماید و به نیازهای استفاده کننده جواب می دهد بر پایه ی با استاندارهای گوگل ایجاد گردد، یعنی هم به بهینه سازی وبسایت امداد شد‌ه‌است و هم به کانتنت مارکتینگ. پس، گروه دیجیتال مارکتینگ آموزش سئو مشهد  با یک تیر دو علامت زده میباشد.

زمانی تمامی‌ی محتواهایی که برای حصول‌وکار ساخت و ساز می گردد برای توده آن دو غرض با هم بوده میباشد،‌ دستیابی‌وکار با تک تک اقتدار حضور خویش را در بازار اعلام می‌نماید و استمرار می بخشد. استفاده کننده غرض هر جا که است و هر وقت که آنلاین میباشد آن مارک را می‌بیند، چه در برگه‌ی نتیجه ها گوگل چه در سوشال مدیا چه در وبسایت‌های دیگر هنگامی نوشته‌ی‌علمی‌ا آموزش سئو در مشهد  ی (رپورتاژ اطلاع رسانی) را میخواند.

عده‌بندی و سود‌گیری
۱. نتایج گردآوری آن دو استراتژی میشود استراتژی بهینه سازی کانتنت مارکتینگ که شیوه جدیدی در دیجیتال مارکتینگ میباشد. استراتژی بهینه سازی کانتنت مارکتینگ ساخت‌و‌ساز و توزیع محتوا را بیشتراز پیش هدفمند و ظریف می‌نماید.

۲. استراتژی seo کانتنت مارکتینگ یعنی آحاد محتواهای صوتی،‌ تصویری و متنی که یک حصول‌وکار ساخت‌و‌ساز می‌نماید، حول شالوده عبارات و کلمات و موضوعاتی میباشد که هم مخاطبان غرض را وادار می‌نماید تا حصول‌وکار را بشناسند و از آن خرید نمایند و هم به موتورهای کاوش نماد میدهد که وب سایت و محتواهایش اصولی و مبنی بر با استانداردهاست.

۳. دیجیتال مارکتر الزاما کانتنت مارکتر وجود ندارد. به عبارتی‌طور که اشاره شد، بازاریابی محتوا حوز‌ه‌ای تماما تخصصی میباشد که کارشناسان خودش را دارااست.

۴. سوشال مدیا مارکتینگ شاخه‌‌ی دیگری از دیجیتال مارکتینگ میباشد که هم به بهینه سازی وب سایت یاری می‌نماید و هم به کانتنت مارکتینگ. پس، خوب میباشد کارشناسان هر دو حوزه با آن شناخت کافی داشته باشند.
چرا برای بهینه سازی وب سایت در سال ۲۰۲۲ به محتوای صوتی نیاز میباشد؟
پیش از اینکه راهکارهای بهینه سازی پادکست در سال ۲۰۲۲ را فهرست کنم، بایستی راجع به عنایت پادکست در seo تارنما مقداری توضیح بدهم. نخستین از کلیه بایستی بدانیم که گوگل در سال ۲۰۱۹ اعلام نموده است که در نتیجه ها کاوش، پادکست‌ها را در کنار بقیه محتواهای متنی و تصویری به یوزرها نماد می‌‌دهد. یعنی در‌حالتی که در گوگل سرچ نمائید «podcasts about history»، نتیجه ها پایین را می بینید.
اما، گوگل تغییر تحول اساسی دیگری را هم وعده داده میباشد: تا یک سری وقت دیگر حتی نیاز وجود ندارد کلمه و واژه‌ی پادکست را یاور با موضوعی که می خواهید درخصوص آن بدانید در نوار جستجوی گوگل وارد فرمایید. در بعدی‌ی مجاورت، محتواهای صوتی مربوط به قضیه سرچ نیز (در کنار عکس‌ها، ویدئوها و متن ها) به مخاطب اکران داده می شود.

البته چرا گوگل تصمیم گرفته میباشد با محتوای صوتی رفتاری مانند محتوای متنی داشته باشد؟ به آمارهای تحت نگاهی بیندازید تا ادله این تصمیم گوگل را دریابید.

فعلا (۲۰۲۲) در عالم نسبتاً ۴۲۴ میلیون نفر مستمع‌ی پادکست می باشند. پیش‌بینی گردیده است که تا سال ۲۰۲۴ تعداد شنوندگان به ۵۰۰ میلیون نفر رسد.
تعداد پادکست‌های ساخت گردیده رقمی در حدود ۲.۵ میلیون میباشد.
بیشتر شنوندگان برای دستیابی داده ها و خاطر به چنگ آوردن موضوعات تازه به پادکست گوش می دهند.


پس، ساخت پادکست دیگر تنها یک مزیت رقابتی برای وبسایت و استخراج‌وکار وجود ندارد. زیرا تعداد قابل‌توجهی از یوزرها اطلاعاتی را که به دنبالش می باشند و جواب سوالاتشان را از پادکست‌ها می گیرند. ساخت پادکست مثل ساخت‌و‌ساز محتوای متنی، یک بایستی و لزوم، برای بهینه سازی وب سایت میباشد.



ولی داده های عددی بالا تنها برای کارشناسان seo اصلی وجود ندارد. گروه دیجیتال مارکتینگ دستیابی‌وکارها نیز بایستی به آمارها در خصوص رویش محبوبیت پادکست و تبدیل شدن آن به محتوایی پرطرفدار اعتنا نمایند. seo تارنما با دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ رابطه تنگاتنگی دارااست. در بازار آکنده از رقابت امروز، هیچ سایتی با روش‌های معمول (مثل پیوند‌ سازی فرنگی) با صرفه نخواهد شد. پس، مورد نیاز میباشد کارشناسان seo ساخت و ساز و توزیع گونه های محتوا را در استراتژی seo وب سایت بگنجانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد