جست و جویبار صوتی گوگل چیست؟
جست و جوی بار صوتی Google عملکردی میباشد که به یوزرها اذن میدهد به مکان نوشتن، با به کار گیری از گوگل از روش اوامر صوتی گفتاری در اینترنت جست و جو نمایند. جست و جوی بار صوتی در موبایلهای هوشمند یا این که دستیارهای تعاملی خانگی معمولاً بوسیله اپلیکیشن تشخیص صدا اجرا میشود که یوزرها را دعوت مینماید تا سؤالات و دستورها خویش را ذکر نمایند. جست و جوی بار صوتی Google را میقدرت هم در جست و جوهای دسکتاپ و هم در جست و جوهای گوشی استفاده نمود. جملات سوالی بیشترین کاربرد دراین نوع از جست و جو را داراهستند و به جهت اصلی بودن سرعت دراین سیرتکامل جمله ها جست و جوی بار صوتی کاربرد چندانی دارااست، به همین استدلال کارشناسان seo بایستی به باصرفه سازی جست و جویبار صوتی وب سایت خویش مطالعه کنند چون که جست و جو با طرز متنی مختلف از جست و جوی بار صوتی میباشد. محبوبیت جست و جوی بار صوتی روزمره درحال ارتقا میباشد؛ ولی این تکنولوژی ابدا جایگزنی برای جست و جویبار متنی وجود ندارد و همواره می بایست این دو تکنولوژی در کنار هم توسعه نمایند. این مدل از جست و جو بیشتر به طور لهجه محاوره و زمانبرخیس از جست و جویبار متنی میباشد.
به روزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار برای جست و جویبار صوتی گوگل
تعدادی سال پیش، گوگل یکی اصلی ترین تغییرات را در الگوریتم اساسی خویش ساخت. این آپ تو دیترسانی با اسم الگوریتم مرغ مگس خوار شناخته میشد. یکیاز اصلی ترین عناصری که با ظهور مرغ مگس خوار تغییرو تحول کرد، تاکید بر جست و جوی بار معنایی یا این که معنای ضمنی عبارت های جست و جو گردیده بود. غرض مخاطب یک کدام از مهمترین اصول جست و جو میباشد، البته برای ماشینها، استنباط اینکه یوزرها در هنگام جاری ساختن جست و جوهای خاص چه میخواهند بسیار سخت میباشد. این یک کدام از دلایل بسیار اساسی در به وجود وارد شدن مرغ مگس خوار بود.
این الگوریتم نشانه میدهد، سکو بندی وبسایت ها نیز مبتنی بر قربت حاصل جست و جو به هدف ها مخاطب اعمال میخواهد شد. جست و جویبار صوتی گوگل نیز متکی بر مفاهیم میباشد؛ بدین ترتیب پیشرفت این شیوه به معنای توان دریافت کردن seo معنایی و جست و جویبار صوتی میباشد. براین اساس ایجاد محتوای کیفیت خوب و بامفهوم که یوزرها را زودتر به پاسخ سوالهای جست و جو گردیده برساند آیتم عنایت قرار گرفت.
ولی این به معنای رنگ به زانودرآوردن اقتدار کلمه ها کلیدی وجود ندارد بلکه بهاین معناست که اصول بهینه سازی می بایست برای لغات کلیدی نیز در محتواها رعایت خواهد شد. با اعتنا به توسعه و گسترش جست و جویبار صوتی گوگل، خوب میباشد محتوا و عنا وین را برای لغات کلیدی نیز seo فرمائید. اکثری معتقدند وقتگیر خیس شدن لغات گزینه جست و جو به جهت ریلکس خیس بودن جست و جوی بار صوتی در مقایسه با نوشتار میباشد.
جستجوی صوتی و بهینه سازی
دلایل و فواید جست و جویبار صوتی
به کار گیری روز افزون از تکنولوژی هوش تصنعی و مصنوعی و محبوبیت آن، دلیلی برای گسترش روزمره جست و جوی بار صوتی میباشد. ادله اساسی محبوبیت جست و جویبار صوتی ریلکس خیس و سریع خیس بودن آن نسبت به جستجوی متنی میباشد؛ دراین کاوش حاصل دقیقتر و مرتبط خیس یافت میخواهد شد. برای اشخاصی که یک سری عمل را هم زمان اجرا میدهند، جست و جویبار صوتی پرکاربرد میباشد. به عنوان مثال هنگام رانندگی و آشپزی یا این که تماشای فیلم میتوانند جست و جوی بار خویش را به راحتی جاری ساختن دهند. یک شخص بی آلایش قادر است حدود ۴۰ کلمه و واژه در دقیقه تایپ نماید، ولی قادر است حدود ۱۵۰ واژه و کلمه در دقیقه کلام نماید، کهاین قابلیت را به شما می دهد تا با سعی کمتر، خصوصیتهای بیشتری داشته باشید. به خصوص اثر این زمینه بر استخراج وکارهای محلی که فروششان متکی بر فروش آنلاین میباشد، بیشتر چشم میگردد. این سیرتکامل استخراج وکارها برای نگهداری ترافیک طبیعی خویش بایستی از این قابلیت سودمند شوند، در غیر این شکل از رقابت با رقبا جا میمانند.
چه کسانی از این تکنولوژی بیشتر استعمال مینمایند؟
آمارها نماد میدهد که در سال 2020 به طور تقریب نیمی از جست و جوها به طور صوتی جاری ساختن میخواهد شد. جست و جویبار صوتی در سال 2016 نسبت به 2008، 35 موازی ارتقا داشته میباشد. 55 درصد از نوجوان ها و 40 درصد از بزرگسالان از این نوع جست و جو به طور روزمره استعمال می کنند. در حین روز 19 درصد یوزرها از iOS وsiri به کار گیری مینمایند. بیشترین به کارگیری این جست و جو بوسیله نوجوان ها میباشد؛ اما میان بزرگسالان نیز کاربرد متعددی داراست. طبق داده های عددی کلاً عالم بیشتر اشخاص میان 13 تا 18 ساله از جست و جوی بار صوتی به کار گیری مینمایند. همچنین اشخاص نابینا نیز با این تکنولوژی به راحتی به جست و جو میپردازند و کاربرد متعددی برای این گروه از اشخاص داراست.
آیا جست و جویبار صوتی بر بهینه سازی وب سایت اثر دارااست؟
صراحت دارد که هنوز نمیاقتدار اظهارکرد جست و جویبار نوشتاری از فی مابین رفته میباشد؛ البته جست و جوی بار صوتی را دیگر نمیاقتدار نادیده گرفت. با دقت به اینکه جست و جوهای تایپ گردیده و پرس و جوهای صوتی به صورت قابل توجهی مختلف میباشند، ظهور فناوری جست و جوی بار صوتی از متخصصان seo میخواهد تا استراتژی های خویش را مجدداً تنظیمات و تعریفوتمجید نمایند و آنها را برای جست و جوهای صوتی آموزش سئو مشهد پاسخگوتر و باصرفه خیس نمایند.
تولید محتوای موءثر و موءثر که یوزرها را سریع خیس به جواب جست و جوهای خویش برساند قادر است در جست و جویبار صوتی اثر بگذارد. با اعتنا بهاین موضوع که دستگاههای فارغ از شیت اکران و دارنده قابیلت جست و جویبار صوتی روز آپ تو دیت فراگیرتر میشوند، درصورتی که وب سایت ها با جست و جوی بار صوتی گوگل seo گردیده باشند، از این زمینه منفعت خیر و خوبی میمارک؛ البته با کل تاثیرات مثبتی که جست و جویبار صوتی برای seo وب سایت شما آماده مینماید، لزوماً چیزی وجود ندارد که شما بایستی تک تک استراتژی سئوی خویش را آموزش سئو در مشهد مبنی بر آن بسازید.